Jemig wat is er veel geschreven zeg. Geen fut om veel te schrijven of te reageren...ben moe, maar als ik nu ga slapen ben ik zo brak als ik om 23:00 de fles moet geven...vriend is niet thuis, druk in de studio opnames aan het maken voor 1e single... Vannacht werd Aimar om 4:00 wakker....gewacht tot 4:30 toen toch maar fles gegeven....om 5:00 in bed gelegd...krijsen, 10 minuten gewacht en toen is mijn vriend eruit gegaan en die heeft hem op de arm in slaap gewiegd.... Wel balen dat hij nu ineens weer niet doorslaapt
Oja, bij stomen behoud je trouwens veel meer voedingsstoffen dan met koken, daarom heb ik de babycook aangeschaft maar je kunt ook een stoomrekje in een pan hangen natuurlijk en dan pureren.
Voor de liefhebbers en/of fans van Gerard Joling. Dit zijn een paar van de foto's die bij ons op het werk zijn gemaakt.http://www.gerardjoling.nl/fanzonegcard/ Je kan links bovenin met de pijltjes verder en terug
Jannes en missy> Moppiepoppie en ik gingen tijdens de zwangerschap al geregeld zwangerschapzwemmen en is eigenlijk vanaf het begin een echte vriendin voor mij (hoop dat zij het ook zo ziet ) toen Jenna en Amé geboren waren zijn we eigenlijk alleen nog maar meer met elkaar omgegaan dus ik vind het ook niet echt "speciaal" dat ik oppas. missy> dat denk ik sowieso wel hoor dat zij er teveel mee bezig is met "hoe het moet" ik laat gewoon alles gaan zoals het gaat en zo is moppiepoppie helemaal niet, ik merk wel dat ze steeds meer haar draai met Amé vind en dat is echt super om te zien. kan je dan slapen? ik echt niet ik spring dan mijn bed uit en ga mijn meissie troosten mannetje krijgt hier ook eigenlijk nooit de kans om het "af te maken" Yule> hahaha een rode broek met een paars truitje ofzo ik leg hier altijd de kleertjes de avond van tevoren al klaar dus ook daar heeft hij niet veel zeggenschap in als ik het zo lees doe ik eigenlijk gewoon veel te veel en kan ik het mannetje niet eens kwalijk nemen dat hij zo is want ik laat het niet toe dat hij zelf iets met haar uitzoekt
Mmm, denk dat ik potjesvoeding ga geven zodra Sem eraan toe is.....eh, beetje gemakzucht eigenlijk En daar komt nog bij dat ik echt niet kan koken, kan ik die kleine mup niet aandoen Maar, eigenlijk wil ik echt wachten tot hij 6 maanden of zo is. Hij krijgt nu hyperallergene voeding omdat ik hooikoorts heb. Missyzuilen, zag dat je de link gaf naar ik mis je, lijkt me beter als ik niet kijk 8) (gezien jouw commentaar ) Jannes fijn dat het beter gaat met Sara Mannen....ik mag niet klagen eerlijk gezegd. Al zijn er uiteraard wel dingen die ik anders zou aanpakken, maar tja dat zal hij ook wel hebben. Enne hij zorgt nu wat meer voor mijn paardjes, dat is mooi meegenomen dus. Over paardjes gesproken....Ik ben helemaal verzot op mijn paardjes, eentje heb ik nu 10 jaar de andere slechts 2 jaar. Sinds Sem kijk ik er vrij weinig naar om (Sem, studie huishouden....) Vanaf januari moet ik ook weer gaan werken, en stage lopen.......Het ziet er dus naar uit dat ik voorlopig niet meer tijd voor ze krijg. Ik zit echt te dubben, wat is nu het beste voor ze. Of ze hier houden en weinig tot niets met ze doen, of ze verkopen (wat me wel heel moeilijk lijkt, maar tja, als ze een goed thuis krijgen..) Moeilijk hoor (goh, dat ik hier uberhaupt al over nadenk )Wat zouden jullie doen?
Sasha, lastige keuze maar ik ben wel iemand die vind dat een dier ergens anders beter af is als hij te weinig aandacht krijgt.
huh krijg je geen flesje op het kdv? ik heb aan moeten geven welke fles Jenna nu heeft en als ze komt krijgt ze 3 (nieuwe) flessen daar en die zijn dan tot ze niet meer uit de fles drinkt van haar en worden door het KDV gereinigd etc
Eva93, balen dat Aimar zo vroeg wakker werd. Sem heeft ook een paar nachten niet meer doorgeslapen.......maar doet het nu weer wel. Hopelijk heeft Aimar het ook zo weer door dat hij kan doorslapen. Kaatje85, moeilijk hé als ik zeker wist dat ze een goed tehuis krijgen.....Nu staan ze in mijn achtertuin en kunnen zelf naar binnen en naar buiten, dus op zich staan ze niet slecht...maar ja
sasha> ikzal een andere "baas" zoeken als ik jou was. ik vind dat wanneer je een dier aanschaft je dit ook moet afmaken tot de dood maar als je er echt geen tijd voor hebt en ziet dat zelf ook in dan ben ik van mening dat je beter een ander baasje kunt zoeken die wel alle tijd heeft moeilijk meis maar succes ermee!
@Yule, eigenlijk wel fijn dat je ongesteld bent geworden, verklaard inderdaad alles van de afgelopen dagen. @Roshi, ach mannen! Hoe gaat het met Amé? Wat een service op het kdv zeg! @Lola, daar zit inderdaad ook wat in ja veel minder moeite. Ach zie tegen die tijd wel wat ik doe. Wens jullie allemaal alvast welterusten, ga lekker boven op bed uitzendinggemist kijken.
Thanks voor het meedenken. Vind het zo moeilijk. Ik heb al een paar keer een advertentie gezet voor een bijrijder...Morgen komt er nog een laatste persoon. De anderen waren niet oud genoeg, of haakten na drie keer af, of kwamen niet als het regende schiet niet echt op dus... Nu is eentje niet bepaald de makkelijkste, daarom vind ik het zo moeilijk (ben bang dat hij in het zuurvlees eindigt ) Mijn man zegt dat ik nu niet moet beslissen, dat ik mezelf even de kans moet geven om aan alle nieuwe dingen te wennen...Nu ik erover schrijf denk ik dat ik dat ook maar doe (krijg al tranen in mijn ogen als ik aan vekopen denk....hoop dat ik niet te egoistisch ben en ze voorlopig toch laat blijven )
Kristel> Met Amé gaat het super, volgens haar mama zou ze om 20 uur en 20.45 uur komen voor haar speentje maar het is nu al 21.45 en ik heb haar nog steeds niet gehoord. ben net even naar boven geslopen om te horen of ze het nog wel deed, maar ze doet het gelukkig nog
@roshi: wat sjiek zeg dat ze gewoon flessen aanschaffen bij het KDV! @sasha: moeilijk hoor! Ik heb zelf helemaal niks met paarden dus aan mij heb je niet zoveel want ik kan me de band niet voorstellen. Maar ik begrijp wel dat het een moeilijk dilemma is.
@Ingeltje: helaas ben ik een enorme rot-meid, dus ik moet het echt van mijn looks hebben, whahahaha. Nee hoor, is maar een grapje. Ik wil gewoon echt geen heel kort haar meer en dan is dit voor mij een goede oplossing. Ik zal morgen een foto maken en deze op hyves zetten. Volgens mij verwachten jullie iets heel spectaculairs, maar ik zie er eigenlijk heel gewoon uit...
Pupke ben ook wel nieuwschierig geworden naar je looks ondertussen 8) Aaahh, Sem slaapt weer hé. Vind het altijd zo zielig om hem wakker te maken dus ik blijf meestal maar wat langer zitten (wil eigenlijk om 22:00 uur de laatste fles geven, maar voel aan mijn theewater dat het niet gaat lukken )
dat doen ze dus niet overal??? en de voeding? Jenna krijgt toevallig gewoon maar als ze bijv andere voeding zou moeten dan mag je de bon declareren. nog even een vraagje> sinds een dag of 2 kwijlt Jenna heel erg, ze stopt dan haar handjes in haar mond en "bijt" er echt op... toen ze in de box lag, lag ze op een soort bijtring te bijten hebben jullie beebjes dat ook? zonee wat zou het kunnen zijn?
Bha, ik zit trouwens zo eens wat te kijken in mijn duits boekje. Sem heeft nog geen prikje gehad (behalve toen hij 3 dagen oud was, de hielprik in zijn hoofd) en volgens mij krijgt hij komende donderdag alle prikjes in één keer (zal dan wel een supercocktail worden of zo....baalbaal) Zijn er hier mensen die weten hoe dopen in zijn werk gaat. We wilden Sem toch laten dopen, maarre wat is dat duur. Ik hoorde van een kerk in Nederland die vroeg 300 Euro of zo. Ik ga nu maar eens in Duitsland vragen (alleen,.......dat wordt natuurlijk een duitse mis, en niemand van mijn familie spreekt duits) Schijnbaar worden ze zowel in NL als in DL in groepjes gedoopt, dacht dat dat vroeger anders ging eigenlijk
roshi, nee Sem doet dat (nog?) niet, hij sabbelt wel op zijn handjes, daar dat is denk ik weer anders, ik heb dus geen idee
Nou, eh.. omdat ik altijd die link van de septemberlijst heb, en ik nu ook de pendels in mijn onderschrift wil, past de banner niet meer! Dus ik moest kiezen óf de lijst eruit, óf de banner eruit.. en het is de banner geworden