September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    en kwijlt hij er dan ook heel erg bij?

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Roshi: Dat doet Gizem ook al weken! Echt soms zijn haar shirtjes bij de kraag echt drijfnat! Doe soms gewoon een slabbertje om tegen het kwijlen. ;)

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @roshi: dat kwijlen is hier ook het geval, en ze stopt haar handjes in haar mond en af en toe per ongeluk een speeltje maar er echt op bijten heb ik nog niet gezien. Kan gewoon ontdekkingsgedrag zijn of toch tandjes... eens kijken in haar mondje?

@sasha: dopen gebeurt hier in NL volgens mij al jaren in 'groepjes' tenminste bij ons vroeger wel (ben protestants opgevoed). In een doopdienst.

4. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Yule, dat wist ik niet. Ben niet zo heel erg kerkelijk (maar 35 jaar geleden was het nog individueel dat dopen :oops: :oops: )

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje kan je de letters van de lijst niet kleinder maken dan dat je toch je banner erin kan zetten of de pendels achter elkaar zetten?

@roshi zeker goed van het kdv bij rene moest ik de fv zelf meenemen en de flessen waren gewoon standaard flessen en als hij uit een ander zou drinken zelf meenemen.

ik ga me ventje de fles geven en me bedje in truste meiden

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, dat kwijlen en kauwen heeft levi ook. Zie ook al 2 witte puntjes dus denk dat hij al vroeg tandjes krijgt

7. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hmm zie net dat ik niet meer op de hyvespagina van hier kom :rolleyes:
    En, ik zie dat ik nogal een monoloogje aan het houden ben hier :oops:
    ............mmm wacht nog 10 minuutjes en dan ga ik hem echt wakker maken....

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jale> :) vieze kwijlerts :)
    Yule>heb al gekeken maar zie niets "geks"

heb trouwens een paar pendels terug:
    dec 2009 meisje
    jan 2010 jongen
    april 2010 jongen

hebben jullie al een voorkeur qua maand bevallen en jongen of meisje. ik vind die dec of jan zwanger wel goed, ben ik lekker weer zwanger in de "niet jas tijd" en kan weer lekker met buikkie pronken :D ik zou het liefst niet in oktober willen bevallen, zo zielig voor Jenna, dus september 2010 is goed! en qua geslacht.... ik vind een meisje zoooooo leuk maar omdat ik al een meisje heb en voor mannetje zou een jongen wel leuk zijn, ach we zien wel ;)

edit: laat wel even duidelijk zijn dat we natuurlijk heel blij moeten zijn als we weer zwanger mogen raken,ik ging er stiekum vanuit dat het vanzelfsprekend is maar dat is natuurlijk helemaal niet zo :oops:

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Na wat korte berichtjes hier nog even een langere. Wou het effe kwijt.

We hebben het samen op dit moment een beetje moeilijk in onze relatie. Al vanaf het begin zijn we allebei best ruziemakers geweest. Omdat we erg verschillend zijn, botst dat vaak en hebben we echt moeten wennen aan elkaar.
    Na zoveel jaren samen wen je wel steeds meer aan elkaar, maar we blijven samen altijd een beetje in een machtstrijd zitten. 'Als jij niet wil veranderen voor mij, dan ik ook niet voor jou'. Ik merk dat ik steeds meer een zeikwijf wordt die alles fout vindt wat mannetje doet en overal een drama van maak. Gijs trekt zich steeds meer terug en zo lopen we nu allebei al een jaar ongelukkig rond. Lekker tijdstip om een kindje te nemen ;) maar op het moment dat we dat besloten ging het juist een jaar hartstikke goed en waren we veel gelukkiger.
    Ik denk dat de zwangerschap en het ouderschap ook veel energie kost, energie die je dan niet meer in elkaar kan en wil steken.
    Gisteren het eindelijk hardop uitgesproken. We zijn het samen eens dat we allebei echt moeten veranderen, niet omdat het móet, maar omdat we het voor elkaar over willen hebben om liefdevoller naar elkaar te zijn. We missen elkaar, het samen lol hebben en dingen voor elkaar doen....
    We gaan nu proberen meer tijd te maken, dus 's avonds geen tv aan als we thuis komen (doen we ALTIJD wel, en nu met Julian is het ook onrustig voor hem) zodat we samen even kunnen praten na het werk. Proberen niet zo'n strijd overal van te maken. Mocht het niet lukken dan gaan we in relatietherapie want we houden van elkaar en zijn gek op elkaar en als ik voor mezelf spreek, wil ik keihard vechten voor elkaar. Ik wil hem echt niet kwijt!

Nou... dat wou ik even delen.... en lekker om het even op te schrijven!
    Dus... niks aan de hand, we gaan niet uit elkaar, maar dan moeten we wel samen nu iets gaan doen, voordat we echt uitelkaar groeien. Wij horen bij elkaar!

xxx en welterusten
    zal misschien ook wat minder vaak hier zijn, investeren betekent ook minder achter de pc!

10. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Voorkeurmaand om te bevallen...zo in maart of zo, komt de zomer er lekker aan zodat je fijn met de kleine naar buiten kan!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, het is namelijk een hele lange link die er in staat! En de pendels heb ik al zo kort mogelijk, het past nu nét!

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: heel verstandig dat jullie in elkaar gaan investeren! Ik wens jullie er heel veel succes mee, maar heb er ook alle vertrouwen in. Als jullie niet met elkaar verder zouden willen, zouden jullie deze moeite er ook niet voor gaan doen, dus de eerste stap terug naar de goede weg is gezet!

13. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ingeltje, hé tja, relaties lopen soms niet helemaal "vanzelf".....(nooit eigenlijk vermoed ik zo) Super dat jullie er allebei wel helemaal voor willen gaan. Veel succes, enne hopelijk worden jullie allebei weer lekker vrolijk en lief voor elkaar (en jezelf!)
    Dus.....mocht ik je hier weer veel zien, stuur ik je gewoon weg :evil:

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Voorkeursmaand om te bevallen: ik kies ook voor het voorjaar. Ehhh, ik vind mei wel een mooie beval-maand! Dus dat betekent dat ik in augustus zwanger moet raken... Dus die maand zal ik weinig op het forum te vinden zijn :)

15. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hei wat is dat pendelgedoe eigenlijk? (heb nu toch zeeen van tijd....aangezien mijn Sem nogal in diepe coma lijkt te zijn :rolleyes: )ALWEER!

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ingeltje> jeetje meis wat goed dat jullie het besproken hebben dikke knuffff
    sasha> dat is inderdaad ook wel lekker, dan heb je nog de hele zomer voor je met beebje :D

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Sasha: dat is iets met een touwtje met een dingetje eraan en uit de bewegingen daarvan kunnen bepaalde antwoorden op vragen afgeleid worden. Dus als je aan een van de pendel-dames vraagt wanneer je bijv. weer zwanger raakt, dan pendelen zij voor jou en geven je een antwoord. En zoals je aan mijn pendels kunt zien, krijgt ik het het komende jaar druk ;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sasha, heb een tijdje geleden de lijst ingekort. Mensen die niet of nauwelijks meeschreven heb ik toen verwijderd.maar als je je aanmeld wil ik je wel weer accepteren hoor

Ingeltje, knuff. Vervelend dat het niet vanzelf gaat met je mannetje, idd even aandacht aan elkaar besteden ipv aan pc en tv. Zeker goed blijven praten en dan komt het vast allemaal weer goed !

Voorkeursmaand: Juni. niet hoogzwanger in de zomer of winter en heb nog weinig verjaardagen in Juni

Gaan Levi zo maar wakker maken voor een voeding. heeft om 16.30 zijn laatste voeding op.Laatste stukje Popstars kijken en dan hup naar bed

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    caruli had het bij mij 2x goed. ze zei eerst zwanger in sept 2007 (dat werd een MK) daarna zei ze januari 2008 en ook dat klopte! toen ze ook nog eens pendelde dat ik na de uitgerekende datum zou bevallen van een meisje had ik het niet meer :D dussuh pupke juni word het voor jou :)

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Roshi: oooohhhh, dat is fijn! Dan verplaats ik mijn afwezig-op-het-forum-tijd van augustus naar juni, goed?

Deel Deze Pagina