@Pupke: Ziet er heel natuurlijk uit, die haarverlenging ! @Funny Me: Is Sophie soms ook verkouden? Het slijm dat via de longen in de maag komt, kan een kindje ook goed dwars zitten. Spugen is dan een manier om dit kwijt te raken. Emma is ook flink verkouden, maar gelukkig vind ik bij haar het slijm tot dusverre in de luier terug. Wel krijgt ze door het niezen of en toe een beetje een bloedneus... Roy had overigens een hele makkelijke papa-middag gisteren. Ik had Emma om 12.00 uur nog gevoed en 13.00 uur in bed gelegd. Toen ik tegen 17.30 uur thuis kwam, sliep ze nog steeds ! Daardoor kwam ik gisteren wel op slechts 4 voedingen uit en dat betekent in de regel dat Emma dan 's nachts voor een voeding komt. En inderdaad... tegen 5.00 uur werd ik wakker van een klein hongerig meisje...
@sasha ik zou niet te snel een beslissing nemen wat betreft je paardjes het is nu allemaal nieuw en wennen als sem straks wat ouder is heb je er misschien wat makkelijker de tijd voor. suc6 met je beslissing iig. *knuff* ik ben 28 jr geleden ook in een groepje gedoopt geloof ik. @ingeltje war vervelend meis hoop dat jullie snel effect zien en het weer goed komt iig dikke *knuff* jammer dat het net niet past met je banner en alles. @yule bedankt voor de tip van de slaapzakjes heb ff me szus gesmst werkt bij de aldi altijd makkelijk. heb je ze al gezien is het wat? veel plezier vanavond ben benieuwd waar je mee thuis komt. hihi en kleding uitzoeken voor de kinderen doe ik ook maar anders lopen ze er als clowntjes bij.hihi. @pupke staat je leuk je haar. @funne beterschap voor sophie nou hier weer een grr nachtje gehad dus dnek toch niet dat het het fruit is geweest om 2 uur werdt meneertje gillend wakker. geprobeerd te troosten maar lukte niet dus heb hem uiteindelijk mee naar beneden genomen en druppeltjes tegen krampjes gegeven hielp niet echt dus maar een klein flesje en een schone broek gegeven en toen is ie gaan slapen tot 5 uur en weer klaar wakker oef auw ff in bed genomen papa moest werken dus plek zat na een half uur was ie het zat dus weer naar beneden weer een flesje op en in de box mama is lekker op de bank gekropen om 7 uur was robin het zat in de box en zijn we samen op de bank gaan liggen werdt pas wakker om 9.15 en dacht hej rene niet gehoord die werdt pas om half 10 wakker lekker hoor. nou ga maar eens wat doen haha ben al heel de morgen bezig om bij te lezen en te reageren tussen het voeden en luiers en tukkie doen in hihi. tot later meiden.
@FunnyMe: het kan natuurlijk ook zijn dat ze het snot heeft doorgeslikt, daar misselijk van is geworden en vervolgens heeft gespuugd.
@funnyme: ach nog een ziek kindje... beterschap! @tweety: slaapzakjes zijn zeker wel wat. Gewoon simpel maar wel okee. Ik heb er 2 gekocht, roze in maat 90 en 110 cm. Voor strakkies.
Ik heb er vanmorgen 2 uur over gedaan om bij de ALDI te komen (is hier achter op industrieterrein... ) Ik dacht dat ie om 8 uur open ging dus ik was al helemaal aangekleed en klaar, keek ik op internet, gaat ie pas om 8.30 uur open. Dus eerst toch maar Raven gevoed en daarna de deur uit. Eerst twee straten uitgelopen om de auto te vinden (is hier altijd een parkeerprobleem omdat er mensen zijn met 2 auto's die hun carport als tuin gebruiken en dan hun auto's bij ons voor de flat zetten ) maar ik kon hem niet vinden. Dus terug naar huis om te vragen waar ie stond (had telefoon niet bij me). Uitleg gekregen, ik naar de auto (onwijs ver weg) krijg ik de sleutel niet omgedraaid. Aan 2 kanten slot vastgevroren. :x Dus weer terug. Fietssleutel gehaald en naar de schuur fiets gepakt. Ben ik mijn tas met portomonnee weer vergeten... ](*,) #-o Dus weeeeeeer terug. Voor ik in de ALDI was, was het 10 uur. Druk! Ik haat boodschappen op zaterdag maar nu moest ik wel. Heb wel 2 slaapzakkies (a 5,99 euro) gescoord dus dat is wel weer mooi. Raven slaapt nu maar als ze wakker is ga ik haar voeden en daarna naar het dorp om nog wat bij de toko te halen en blue curacao bij de slijter. Dat leek me wel weer een mooie wandeling (anderhalf uur) 't is toch mooi weer.
Nou Mike is helaas niet meer stil geworden in zijn bedje, dus uiteindelijk maar eruit gehaald en op schoot genomen. Toen heeft hij nog wel 3 kwartier geslapen, flesje gemaakt en nu ligt hij weer op bed! Ben benieuwd... Me vriend is de foto's ophalen, dus zal straks effe spammen!
Goedemiddag dames! Pff heb bijgelezen en heb gereageerd op wat ik ben onthouden. Ben kapot zal nu f ego doen... kookboek heb al kado in de zw de boek opperdepop gekregen. Wat ook fijn is is dat je je bv erbij kan doen! @funny wat een hoop idd gelukkig kon het in termijnen! @yule blond haar? jeetje kan mijn niet voorstellen dat bruin past zo goed bij jou! @ingeltje mij had je het al gezegd maar ik wil nogmaals zeggen dat ik respect voor jullie hebben. Dat jullie er echt aan willen werken, niet elk stel zien daar wat in.. geen zin in of zo *knufs voorkeur maand liefst ook in de lente kan ik de zomer ook lekker genieten van de beeb mar volgens de pendel is het nov 2009 raak wat juli/augustus betekent. Maar goed heb ik wel een maand of 2 langer met mooi weer. Met kate was het maar 2 weekjes of zo bij elkaar mooi weer maar ik niet mobiel @pupke leuk kapsel!
Het is mij idd gelukt met schoenen, maar kostte wel 40,- terwijl ik niet vaak hakken aan hebt Bruiloft was erg leuk! Moest wel ff jasje uittrekken buiten voor een foto brrrr Alleen met de feest zijn wij 22u naar huis gegaan. Ik was misselijk en het trok niet weg. Moest zelfs voordat wij in de auto stapten weer vriendjes maken met de wc Eenmaal thuis lekkere kleertjes aangedaan in de hoop dat het beter zou gaan. Ging mijn meissie voeden moest paul haar gauw uit de handen nemen zodat ik naar de wc kon rennen. Toen ik smane met mama Kate tussen boobs door ging klaar maken voor bed moest ik weer naar de wc rennen. En toen met 2e boob weer maar het telkens klein beetjes en had ook beetje last van the runs zeg maar. Dus wist dat ik iets verkeerd had gegeten maar wat? dacht mssn de toetje die ik uit had gezocht (lopend buffet) omdat die vrij machtig was. Nadat mijn moppie in bad lag ging ik ook. Lag nog maar 5 min en toen weer hollen naar beneden en mijn god wat deze keer uitkwam. Weet nu dat het waarschijnlijk aan de zalm + zalmsalade heeft gelegen want dat had ik als eerst op en alles wat vanaf 16u in mijn maag was beland kwam er allemaal eruit Had ook een zere rug van de hakken denk ik. Dus ging beroerd en stinkend zielig in bed liggen Ik ben meerdere malen wakker geworden door dorst mar moest mij inhouden en klein beetjes drinken anders was ik flink beroerd weer. Heb geloo ik vannacht ook koorts gehad, mijn hele licham deed zeer vanochtend en ik moest telkens de deken van mij af gooien omdat ik het warm had. Ik heb een rijstepap net op en drink alleen water. Voel dat mijn maag nog flink van streek is dus drink ik liever veel dan eten. Ga dus geen appeltaart bakken maar kant en klaar halen. Ga mij nu aankleden zodat wij schappies kunnen doen en de was moet ook nog. Morgen vieren we paul's verjaardag en maandag is mijn eerste werkdag ohja het oppassen ging goed phew! wel dronk zij 2x 130 ipv 140 was voor mij raar omdat zij nooit wat achterlaat En weet neit meer wie het vroeg maar het is dan what the hEck!
He meiden! Ff ego, nog een zieke hier Heb de huisarts gebeld en we moeten om 10 over 2 daar zijn... Volgens mij heeft ze oorontsteking, er komt prut uit haar oortjes, haar wangen zijn vuurrood, ze grijpt elke keer naar haar oortje en ze zet het elk half uur vanuit het niets op een krijsen, en dan echt gillen, dat had ik nog nooit gehoord Gister dronk ze ook erg slecht en ze was wat suffig Vandaag gaat het gelukkig al wat beter met drinken en ze heeft goede plasluiers maar toch, ik vertrouw het niet! En als ik 1 ding heb geleerd is dat je moet vertrouwen op je moedergevoel, dus heb gelijk de dokter gebeld. Ik hou jullie op de hoogte, dokterspost is in het ziekenhuis dus het scheelt dat we (als er wat is) niet weer een end moeten rijden oid. XXX
Hoi meiden! Nou allereerst de discussie over mannen lijkt vandaag wel heel toepasselijk....mannetje moet kyano de fles geven en hij wil niet Wordt hij al gelijk chaggie en legt hem weer terug in de box zonder opnieuw te proberen..terwijl hij om 8 uur laatste voeding gehad heeft En alles maar tegen mij zeggen alsof ik er wat aan kan doen. Ben benieuwd hoe het verder gaat dadelijk @ Sasha ik duim in elk geval voor je sollicitatie! Bij ons is het dopen trouwens gratis Kyano wordt zondag gedoopt. En wat betreft je paarden ik zou idd eerst heel even de tijd nemen om een goed ritme te vinden. Verkopen is snel gedaan, maar als je spijt ervan krijgt zou zonde zijn. @ Roshi wat leuk dat je opgepast hebt bij moppiepoppie En grappig dat ze het juist dan goed doen @ Yule ah ongesteld! Het mysterie is opgelost! Hier trouwens ook nog steeds niet zoveel zin in sex. Ook omdat ik dezelfde pil gebruik als Dorientje en ik toch in mijn achterhoofd heb dat die misschien niet helemaal betrouwbaar is. En condooms vind ik zo vervelend Veel plezier vanavond klinkt leuk! @ Ingeltje sterkte in jullie moeilijke periode. Ik denk dat alle stellen nu wel wat meer van elkaar moeten verdragen. Het is toch wennen met zo'n kleine uk. Ik vertrouw er wel op dat alles goed komt, zeker als je er allebei zo voor gaat. @ Eva jammer dat Aimar niet doorgeslapen heeft. Ben benieuwd of jullie gaan wandelen Gisteravond een rare avond. Kyano was doodmoe maar wilde niet gaan slapen. Steeds weer opnieuw in bed gelegd maar steeds weer huilen. Om 21.30 uur laatste voeding gegeven. Toen weer naar bed, was hij stil. Wilde net gaan afkolven om 23.30 uur begon hij weer te huilen....had nog niet genoeg gedronken 8) Dus toen nog maar wat gegeven en toen was hij tevreden en heeft tot 8 uur vanochtend geslapen. Hij heeft toch erg veel last van de fv. Echt zielig als hij zo'n buikpijn heeft. We houden hem al zolang mogelijk rechtop om de boertjes eruit te laten komen, maar het blijft toch nog pijnlijk. Is dit dan ook reflux of toch weer wat anders? Voorheen met alleen bv was het nooit een probleem...
Goedemiddag! @Sasha: hier in het Zuiden van Nederland is een doop niet in groepjes. Ieder kindje heeft een eigen dienst. Wij dopen Sara niet, maar mijn neefjes en nichtjes zijn gedoopt, vandaar dat ik het weet. @Roshi: wij moeten zelf flesjes en luiers meenemen naar het KDV. Fruithapjes, brood en ander voedsel niet. Maar ik denk wel dat het in je uurtarief terug te zien is. Wij betalen 5,32 euro per uur. Wat betaal jij? @Ingeltje: vervelend zo'n relatiedip. Maar heel goed dat je het signaleert en er over praat! @Yule: hier is de sexdrive ook ver te zoeken. Ben er soms gewoon te moe voor. Dus heel herkenbaar hoor. Ook mijn mannetje zegt het niet erg te vinden, maar ik denk dat hij me gewoon niet wil kwetsen. Veel plezier vanavond!! @Eva: hoop dat je vanmiddag gezellig gaat wandelen. @Missy: geniet ervan vanavond!! @Pupke: leuk je boblijn... @FunnyMe: Beterschap met Sophietje... ik weet helaas hoe het voelt. Sara had het deze week ook flink te pakken. Zelfde symptomen als Sophie. Helaas maar een middel: uitzieken. Maar idd heeft het vochtgehalte in de gaten houden. En goed haar kamertje luchten als ze er niet op is... @Lola: balen van je nachtvoeding... Voorkeur bevallingsmaand: denk ook het voorjaar. Daarna lekker veel wandelen. Nou Sara is buiten wat hoesten en niesen weer de oude! Geen verhoging meer, gewone poepbroeken en weer vrolijk. Hebben na 4 dagen fijn weer ons meisje terug! Hier ff twee foto's spammen. Een voor gekke bek van mama en een erna Voor
goedemiddag meiden hbe wel gelezen dus ff kijken wat ik onthouden heb, @ingeltje, wat vervelend meid maar knap dat jullie het inzien en er voor gaan. @missy: wat balen dat mike huilt als papa niet thuis is, zou hij papa missen, hihi heerlijk he dat onbegrip, sterkte meid. voorkeursmaand bevallen: mei of juni, hadden we nu eigenlijk ook een beetje op gegokt maar ja werd niet meteen zwanger dus helaas, volgende keer beter. @jannes wat een super leuke foto's @funny: beterschap met je meisje. nou gaan we net naar het tuincentrum voor een kerstbal hebben ze gisteravond de laatste voor meisjes verkocht. dus als iemand weet waar ze die nog meer hebben. intratuin zit hier niet in de buurt en om nu helemaal naar eindhoven te gaan rijden voor een kerstbal (half uur) grrr ik kan Rik wel wat doen vandaag, hij wordt om alles boos. nu ook zit ik dit te typen en julia moppert en wordt ondertussen huilen. wordt hij boos omdat ik niet meteen op vlieg en naar boven ga. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@jannes hihi leuke foto's nou helaas de slaapzakjes waren al op bij de aldi bij me schoonzus grr. volgende keer beter.
Zijn foto's van foto's dus daarom wat onduidelijk en spiegeling.. Maar wilde toch even paar laten zien.. En dan ga ik me gauw omkleden en gaan we de foto's nu al aan de opa's & oma's geven! Ze zijn zo mooi, dat we niet tot kerst wilde wachten haha.. Dus ben hierna niet meer online tot morgenochtend! Dus alvast fijne avond iedereen! Deze eerste 3 hebben wij voor onszelf in een lijst: