@Parr: Arme meid! Wat een ellendig einde van een mooie dag ! Ik hoop dat je inmiddels weer helemaal bent opgeknapt... @Jannes & Missy Zuilen: Mooie foto's hoor (en mooie kindjes...) ! Roy heeft met veel geduld (want: megadruk!) bij Intratuin een mooie boom kunnen bemachtigen, alleen hebben we geen lampjes meer ! Helemaal vergeten dat we die vorig jaar hebben weggegooid, omdat er té veel lampjes stuk waren. Ik hoop dat ze bij IKEA ook lampjes hebben, want daar moeten we ook nog naar toe vandaag...
Ik vond het niet erg hoor en eigenlijk best wel knus zo met z'n tweetjes in het schemerdonker (de maan gaf behoorlijk veel licht). Even na 5.30 uur lagen we er ook weer in en hebben we lekker geslapen tot 9.00 uur. Emma komt maar zelden 's nachts voor een voeding overigens...
@Lola: mijn vriend heeft ook engelengeduld moeten hebben bij de Intratuin... was ook echt heel druk hier.
Ik wil trouwens nog even kwijt dat we de afgelopen weken echt in een lekker ritme zijn gekomen met onze meiden. Nu de voeding van 23.00 uur voor Emma is vervallen en Jasmijn niet meer wakker wordt van elk geluidje dat Emma maakt, houden we 's avonds meer tijd over voor ons zelf én liggen we weer op tijd in bed ! Ook is Jasmijn (hopelijk niet voor tijdelijk...) gestopt met in de vroege ochtend uit bed te komen, het licht aan te maken en te gaan spelen. Ze slaapt de laatste weken weer meer en dat doet haar goed. Natuurlijk genoot ik al vanaf 13 september van ons kleinste meisje, maar ik merk dat nu alles in een wat rustiger vaarwater is gekomen, dat genieten een stuk bewuster gebeurt. Alleen wat staat er dan op het programma? Weer gaan werken... Op zich heb ik er erg veel zin in, maar ik geef ook eerlijk toe dat een maandje extra erg welkom was geweest... !
@Missy: mooie foto's! Ik zie dat Mike hetzelfde knuffeltje heeft als Quinten. @Lola: fijn dat je er nu nóg meer van geniet. Inderdaad niet leuk om weer te gaan werken, al blijft er vast nog genoeg tijd over om van elkaar te genieten. @Yule: zo, jij hebt wel veel geduld zeg! Als ik zo'n ochtend had gehad, was ik vast niet meer naar de Aldi gegaan, hahaha @Parr: ik heb net toevallig ook het kookboek opperdepop gekocht! Lekker koken (al zal ik zeker ook wel potjes gebruiken hoor). En beterschap... @Tinkerbell: Oei, oorontsteking is behoorlijk pijnlijk. Beterschap voor Fenna. @Wupje: wat vervelend dat Kyano zo'n last heeft van de fv. @Jannes: geweldige foto's, wat een lachebekje zeg! @Rik van Anno: doe eens even lief tegen Anno! Heb je het knuffeltje al ontvangen? Wij zijn net even naar de winkel gelopen, maar wat is het toch ontzettend koud zeg! Gelukkig had Quinten er niet zo'n last van, die hadden we goed ingepakt. Chris is vanavond weg, hij moet werken. Ik bedenk me net dat dit het laatste weekend is dat hij werkt, vanaf januari gaat hij regelmatig werken. Heerlijk hoor, voortaan altijd de weekenden en feestdagen samen vrij! Zieke kindje: jeetje, wat zijn er veel kindjes ziek. Ze zeggen wel dat een paar maanden na de bevalling de weerstand die ze meekrijgen van mama afneemt. Volgens mij is het bij onze kindje zo ver!
het is hier weer rustig en ik heb even een mooie crea gemaakt, eindelijk gelukt met veel hulp maar nu snap ik het. ff spammen dat boek opperdepop is van de AH toch? dat was toch dat waar je ook bv bij kunt gebruiken of heb ik het verkkerd begrepen? xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lola hoelaat krijgt ze dan de laatste voeding en tot hoe laat slaapt ze dan? Hier staan de appeltjes op t vuur. Nou ja de kookplaat. Maak ik lekker wat fruithapjes. En dan in de vriezer! Vind het wel erg leuk om te doen. Sophie dr zetpilletje was duidelijk uitgewerkt. Gillen! Gelukkig heb ik haar in slaap kunnen wiegen en heel voorzichtig in een voorverwarmd bedje gelegd. Ze krijgt elke keer kleine beetjes melk en dan gaat t redelijk met spugen.
@missy mooie pics~ @lola super dat ritme! nee ben nog misselijk en moe @pupke heerlijk dat hij voortaan thuis is in het weekend! pfff was druk in het dorp, kerstmarkt... maar is gelukt!. ben nu aan het voeden maar ben nog érg misselijk
ohw sorry pupke negeer gewoon je vraag maar heb je knuffel nog niet ontvangen, hopelijk maandag dan. ga ff voeden xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
vandaag even naar de stad geweest, kyani heeft een superlief setje kleren gehad van me vriendin, zal zo ff foto's plaatsen. konden alleen geen bijpassende mayo vinden ging om een gele
Hey meiden! Ingeltje, sterkte met je relatiedipje... Goed dat jullie het allebei signaleren. Dat is al minstens de helft! Parr, wat een ellende met die zalmsalade.... Heb je het nog doorgegeven aan de mensen van de bruiloft? En hadden ze er meer klachten over gekregen? Hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt! Jannes, wat een geweldige foto's van Sara! Missy: ook hele mooie foto's! Lola, fijn dat het zo lekker loopt bij jullie nu! Jammer van het werken, maar helaas hoort dat er ook bij! Anno, mooie creatie hoor! Hier gaat het wel goed. Isis is echt een langslapertje geworden, dat is heerlijk. Ik vind het alleen wel een nadeel dat ze daardoor overdag toch vaker wakker is (dat is op zich wel leuk natuurlijk) maar lang niet altijd vrolijk. Ze wordt eigenlijk altijd een uur nadat ze weer op bed is gegaan wel weer wakker. Meestal is ze dan voor de voeding ook al een uur wakker geweest en na de voeding ook. Ik vind het dan (als ze weer wakker wordt) echt nog te vroeg om haar weer te voeden, en als ik het wel doe lijkt ze er ook helemaal geen zin in te hebben (boos aan de borst). Maar ze is ook weer niet zo fit en vrolijk dat ik haar gewoon even lekker in de wipstoel of in de box kan zetten, dus dat betekent dat ik haar dan meestal wel een uur aan het bezighouden ben. Als we echt iets gaan doen, bijvoorbeeld naar de supermarkt, dan is ze heel tevreden, ligt lekker om zich heen te kijken enzo. Maar in huis is ze niet zo makkelijk tevreden te stellen. Ik vind het niet zo heel erg leuk op deze manier en ook best zwaar... Gister heb ik dat tegen mijn man gezegd, dat ik het aardig zat begin te worden om alleen met Isis thuis te zijn elke dag, en hij bood aan om vandaag zich met haar te bemoeien en dat ik dan wel weg kon ergens heen of zo. Heel lief van hem! Maar omdat we morgen ook al naar de sauna gaan vond ik dat niet nodig. Maar hij zou vandaag wel wat meer het bezighouden doen zeg maar. Maar hij is toch geneigd om haar meer te laten huilen als ik, en daar kan ik heel slecht tegen. En hij gaat wel dingen doen, als dweilen en de nieuwe carkit inbouwen. En als Isis dan gaat huilen dan komt het toch op mij neer om haar bezig te houden... Bah ik ben het echt even zat. Ben blij dat ik vanavond heerlijk naar De Dijk ga, even helemaal wat anders. Ik ga dan nu toch maar huilende Isis uit bed halen denk ik....
Hey meiden, Ben ik ook weer! Wij hebben een heerlijk midweekje in Zandvoort gehad. Vond center parcs wel erg tegenvallen...gelukkig hebben we het best getroffen met het weer. We zijn heerlijk wezen zwemmen met Femke, ze vond het heerlijk. Het water was alleen vrij koud, dus we hebben veel in het bubbelbad gezeten. Verder een dagje naar Haarlem geweest en een strandwandeling gemaakt met Femke in de draagzak. Ze vond de wind, volgens mij, maar niks... Verder lekker daar uit eten geweest, en vooral lekker niks gedaan. Boekje gelezen en samen ge-wiid! Femke heeft het best goed gedaan daar, ze sliep in de wandelwagen en dat ging goed. Ze komt de laatste dagen alleen erg vaak voor een voeding (weer regeldagen?!?) Vind het wel erg vermoeiend en hoop dat ze er zo weer doorheen is.... Ik heb niet bijgelezen (nou ja, ben gisteren begonnen....maar het waren zoveel blz..) ff algemeen reageren: Volgende zwangerschap: ik zie dat sommige van jullie daar al mee bezig zijn, ik zou er persoonlijk absoluut nog niet aan willen denken, waarschijnlijk houden wij het er ook bij een.... Kerstboom: gisteren gezet, een échte dit jaar, vandaag helemaal opgetuigd. Weer helemaal gezellig dus. Nou meiden, ik haak hier weer in! Tot later,
Hoi allemaal @ Yule: wat een gedoe om bij de aldi te komen zeg! Soms heb je van die dagen..... Aimar had vanmiddag na de fles van 11:00 maar een klein uurtje geslapen zei papa. Toen ik thuiskwam had hij Aimar op de arm al zittend achter zijn PC Om half 3 viel hij toch nog in slaap in zijn bedje mar was klokslag 3 uur wakker voor zijn fles. Nu slaapt hij ongeveer 45 minuten, af en toe huilt hij wat maar slaapt dan weer verder. Dat is uniek, want meestal is het krijsen rond deze tijd. Nu maar hopen dat hij het nog even volhoudt.... Ik ben ondertussen vast het eten aan het voorbereiden voor het geval hij toch wakker wordt straks...ik kom dan vaak in de problemen met het eten klaar maken, we eten dan pas ontzettend laat en daar heb ik niet zo'n zin in vandaag @ Babystyle: Je kan ook een grijs maillotje bij dat pakje aantrekken, misschien dat je die wel kan vinden? @ Missy: mooie foto's hoor! Wat een leuk koppie heeft Mike! Mag ik heel brutaal zijn en vragen wat de kosten voor zo'n shoot zijn? Aangezien de fotograaf in de buurt zit en mooie foto's maakt ben ik wel heel nieuwsgierig!
@steen wij zijn vorig jaar ook naar zandvoort geweest en het park is idd niet veel. gelukkig hebben jullie het wel leuk gehad. julia heeft weer 60 uit een flesje gedronken en het huilen duurde nu maar 10 minuten dus dat wordt ook beter. vanaaf ff naar mijn Souders, morgen komen vrienden dus lekker relaxed morgen. kwam moeilijk op de site dus misschien ligt ie er wel weer bijna uit of heeft verder niemand er last van? xxxxxxxxxxxxxxxxxx