Ik heb er nog geen last van gehad dat ik niet op de site kon....wanneer gaat ie uit de lucht? Zijn jullie op het forum van Kaatje aan het schrijven nu? @Anno, fijn dat het flesje steeds beter gaat. Femke heeft echt een regeldag vandaag, elke 2 uur komt ze voor de voeding...en slaapt amper...
Hey meiden, Ik ga weer proberen om een beetje in te haken. Het eerste weekje werken is me wel goed bevallen, maar het is allemaal nog heel vermoeiend dus ik ben echt op als ik thuis kom. Demi is momenteel verkouden en volgens mij gaan de ondertanden over niet al te lange tijd doorbreken. Het huis is al versierd voor kerst. Net even bij kaatje de laatste inkopen gedaan
das raar ik kom niet op de site wilde een nieuwe banner in elkaar knutselen maar wist de maten niet meer
@ babystyle: op de foto leek het truitje grijs vandaar....maar dan zou ik dus op zoek gaan naar een legergroen maillotje.... Aimar was na ruim een uur slapen toch weer wakker as usual. Wel merk ik dat zijn krampjes minder aan het worden zijn. Eerst krijste hij namelijk uren achter elkaar, en nu wordt hij tussendoor ook wel rustig en heeft net 5 minuutjes in de box ontzettend liggen lachen! Op dit moment krijgt hij de fles van mijn vriend die ondertussen helemaal verdiept is in zijn Spiderman film Ik kon vanmiddag ook een tijdje niet op zw.pagina komen.....
@ eva, jups, ga bij de eemhof wel ff shoppen daar ga ik maandag heen en anders 20dec weer ff de stad in heir als ik terug ben. vind zo zonde om er wit onder te doen.
willen jullie stemmen op kyani voor baby van het jaar 2008? link: http://www.ikbendeleukste.nl/ikbendeleu ... rchPage.do even paar gegevens invullen en dan vind je kyani zo. thnx
Yoehoe Britt heeft weer eens doorgeslapen tot 7:15 uur @Roshi, haha 'of ze het nog wel deed' eh wat deed...haha. Alles goed gegaan dus Ons lijkt rond mei ideaal, maar ach er is niets te plannen en een pendel zegt Maart 2010 zwanger dus dan wordt het december 2010 @Sasha, Britt is afgelopen zondag gedoopt en het kost hier niets. Ze houden vaak een collectie tijdens de dienst of je kan een vrije gift doen. Hier zijn ook zes kinderen tegelijk gedoopt. Vroeger was inderdaad bijna altijd apart, tegenwoordig niet meer. @Ingeltje, mooi dat jullie erover hebben gepraat en er allebei voor willen gaan. Mijn man en ik hebben een paar jaar geleden ook zon dip gehad. Hij altijd voor de tv en ik boven achter de pc. We hebben nu ook geen tv meer op de slaapkamer en de pc is vervangen voor een laptop Heel veel succes samen, jullie komen er vast uit! @Yule, haha wat een ochtend! @Parr, jeetje zeg ziek van de zalmsalade, straks zijn er meer gasten ziek geworden. Gelukkig was het verder een geslaagde dag. Nog gefeliciteerd met Pauls verjaardag en alvast veel succes maandag! @Jannes, haha wat schattig..en die rode blosjes! @Missy, wat een mooie fotos echt super! @Lola, lekker hoor dat je nu wat meer kan genieten van de meiden en het ritme. Merk het hier ook maar wat je zegt, heb je het ritme moet je gaan werken. Dus ook weer weken aan een nieuw ritme. Veel succes. @Babystyle, bedankt voor jullie mooie kerstkaart. Babydoos van de Prenatal Hier zaten bonnen in voor gratis fotosessie en een foto bij Portrait Place (V&D), heeft iemand van jullie hier al gebruik van gemaakt?
@ kristel graag gedaan. Ik heb nog geneens bericht gehad wanneer ik die doos ken ophalen Weet ok enit meer waar ik de mail anar toe emot sturen...
Hey meiden. Vandaag een drukke werkdag die helemaal goed werd gemaakt met een bezoekje van Dreames en Demi Was vandaag ook een half uur te laat op het werk want mijn autodeuren zaten vastgevroren Babystyle, bedankt voor je kaartje. Schattig setje kleding Pupke & Roshi, Lekker wakker was ik gisteravond weer. Heb idd gevraagd wanneer ik weer zwanger raak. Yule, hey gezellie, je zit nu in mijn dorpje Missy, geloof dat hij zowel boven als onder een tandje heeft. Kan allebei eerst doorkomen hoor Mooie foto's Pupke, leuk zo je haar, ook leuk om eens een gezicht bij je naam te zien. Huilen door navuring :-? Hoop dat het volgende maand beter bevalt FunnyMe, ahh arme Sophie, knuff. Leuke foto's ! Parr, fijn dat het een geslaagde bruiloft was. minder dat het eten zo verkeerd gevallen is Tinkerbel, ahh arme Fenna, hoe gaat het nu? Knuff Anno, mooie crea's Krisstel, heb die bonnen hier ook nog liggen.weet nog niet of ik er iets mee ga doen. Moet sowieso een stuk rijden en dan krijg je 1 foto gratis..maar ja dan zie je natuurlijk nog 10 leuke die belachelijk duur zijn :-?
@krisstel heb ook de bonnen liggen maar ga ze niet gebruiken vind het erg duur en vond het bij rene ook erg gehaast gaan. heb ze ook een keer laten maken bij de c&a daar kwam toen een fotograaf weet ff niet meer hoe die heet ze komen ook bij supermarkten ook wel aan de prijs maar wel hele leuke foto's en ze deden het ook ontspannener dan de v&D. @kaatje leuk dat je bezoek kreeg van dreames en demi.
Hoi....Aimar slaapt wat onrustig... en dat terwijl hij normaal heel vast slaapt op dit tijdstip...nou had hij net wel gepoept maar niet zo heel veel...misschien zit dat nog een beetje dwars... Mijn vriend ligt met hoofdpijn op bed :S Dus zit hier in mijn uppie Ga zo maar 'Ik hou van Holland' kijken....