Lindaa, wat een rotweekend zeg! Bha, hopelijk blijft het rustig nu Funnyme, heel veel beterschap voor je meiden, en heel veel sterkte voor jezelf! Hartstikke zwaar zeg, sterkte Kaatje85, leuke kleertjes (en natuurlijk een lekker kereltje) Het eerste wat ik gekregen heb zijn roze laarsjes (we waren er vast van overtuigd dat het een meisje ging worden ) Sem slaap meestal ook nog niet door. Hij krijgt om 22:00 uur zijn laatste voeding (meestal wat later) en soms is hij om 3 uur wakker, soms later kan zelfs 8 uur zijn, maar dat is uniek ) Lekker band met de kinderwagen heb ik ook al gehad (helaas) Ik ga meestal het veld in, de laatste dagen was het erg modderig dus heb ik Sem in de draagdoek gedaan, nu dacht ik het heeft gevroren dus kan weer fijn met mijn wagen gaan....niet dus Sem stuiterde bijna de wagen uit... Vaccinaties, Sem heeft er nog geen gehad dus ik zou niet weten hoe hij erop gaat reageren.
Eva, geef Julia ook maar een knuff van mij. Heeft Levi ook last van hoor. Bij te veel contacten of drukke visite ( vrienden met 2 drukke kids ) is hij savonds echt niet te genieten en kan hij maar beter naar bed Jekkia, vervelend van Raven, is een fase van de leeftijd. Hoorde er toevallig pas geleden iemand over op het CB. die vader van dat meisje ging iedere nacht dan maar liedjes zingen, spelletjes spelen enzo.. En dan vonden ze het raar dat dat meisje helemaal niet meer wou slapen :-? Sasha, waarom heeft Sem nog geen inentingen gehad? Heb je daar zelf bewust voor gekozen?
funny me, vanaf wanneer gaf jij je kids die limovruchtensap emt warm water? (ik geloof dat jij dit was)
Hee meiden, Heb vluchtig bijgelezen maar heb het megadruk gehad. Zaterdag verjaardag van smama, superdruk en heel laat thuis. Jill deed het geweldig in de drukte, was erg fijn. Vandaag heeft lief geholpen bij mijn broer die aan het verhuizen is en ik was op bezoek bij mijn moeder. Daar blijven eten en net weer thuis gekomen. Morgen moet ik gaan werken, en gelijk een hele dag Jill gaat voor het eerst naar oma en opa een hele dag en nichtje Julie is er ook. Nou is mijn moeder niet helemaal in orde (tegen overspannen aan) en ik maak me best wel druk daarover. Pff, kon wel janken toen ze opbiechtte vandaag dat het niet goed gaat Maar ze wil persee toch oppassen (andere oplossing heb ik trouwens ook niet). Jill was vandaag niet zo in haar hum, veel scheetjes laten en huilerig. Bah, ik zag het even niet meer zitten. Geef me er maar gewoon aan over en zal af en toe bellen hoe het gaat. Ben benieuwd hoe het zal gaan op mijn werk (ik werk bij een drogist), ben er toch 4 maanden uit geweest. Hopelijk heeft mijn bazin door dat ik elke 3 uur naar huis moet om te kolven. Het is een Poolse en een pittige oudere dame waar ik soms wat communicatieprobs mee heb. maar goed, merk ik morgen vanzelf wel. Ik ga nu douchen, Jill krijgt nog een fles bv, ik moet kolven en dan slapen. Tot morgenavond!
Freesia, ow jee dat is niet ontspannen aan je eerste werkdag beginnen. Toch fijn dat je iedere 3 uur even kan kijken. Of ga je gewoon thuis kolven en niet live voeden? Je moeder zal het toch wel eerlijk zeggen als het echt niet gaat. Knuff
Ik hoor net van Alex dat mijn vader vandaag had gezegd dat mijn moeder zo ontzettend uitkijkt naar het oppassen. Dat ze helemaal heppiedepeppie is erover. Dus daar klamp ik me maar aan vast. Ze heeft ook ervaring door mijn neefje van 4 en ik vertrouw haar blindelings met ons meisje, dat is het niet. Maar ik zou het vreselijk vinden als ze het als een belasting zou zien. Pff net even wat traantjes gelaten... Ik woon schuin tegenover mijn werk en Jill is bij mijn ouders een dorp verder. Dus kolven is makkelijk als live voeden. Als Jill strakkies naar het KDV gaat (5 min lopen van mijn werk en huis) ga ik waarschijnlijk wel live voeden daar.
Oke. Ze moet het idd niet als een belasting gaan zien. leuke nieuwe foto trouwens in je banner. Hier zijn de oma's volgens mij wel een beetje teleurgesteld dat het 1 dag in de week oppassen niet doorgaat..maar ja vind het onzin om Levi naar de oppas te brengen als Ferry thuis is. Mocht Ferry straks toch 1 of 2 dagen voor zichzelf nodig hebben dan gaan Levi alsnog naar de oppas.
Zit nu peter er de vries te kijken... Wat een smeerlap. 35 jarige man die een jongen van 12 wil pijpen en met speeltjes aan de gang wil
Mooie cadeautjes dus weer..weltrusten Hier Levi net wakker gemaakt voor zijn laatste voeding. Had om 17.00 voor het laatst op en anders komt hij weer begin van de nacht..nu slaapt hij misschien wel door Edit: Ik ga afsluiten en naar bedje. Welrusten meiden.
@ Lindaa: Jemig wat een vreselijk weekend zeg! Nu maar hopen dat hij ervan geleerd heeft zodat het niet nog eens gebeurd! Aimar kreeg gisteren om 22:30 zijn laatste fles en maakte ons vanmorgen om 6:15 wakker om 6:30 fles gehad, even samen gekletst en gespeeld en toen dacht ik samen met hem het forum even te kunnen lezen. Dus wipper naast de pc, Aimar er in. Hij vond het wel gezellig en zat almaar te lachen naar me. Maar na 5 minuten was het klaar...hij werd moe! Zijn jullie kids ook zo snel alweer moe ondanks de dat ze de hele nacht geslapen hebben? Aimar ligt er soms binnen een uur weer op! Ik ga nog even terug mijn bedje in...denk ff op mijn DS spelen
Goedemorgen meiden! dank jullie voor alle knuffels! normaal praat ik nooit over mijn verleden dan behalve met hubbie en moeder, maar ik klets nu al zolang met jullie dat ik jullie het wel kon vertellen.. @Parr: ODD is wel familie van ADHD.. ODD is een ziekte waarbij je heel erg agressief kan worden, zomaar uit het niets of idd naar een aanleiding ergens van! (net als je bij ADHD van die drukke buien hebt!) voor de hele uitleg: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/pe ... en-cd.html Michelle is idd gelukkig weer beter, en we bouwen nu de longmedicatie weer af! haha gisterenmiddag belde mijn broertje weer op naar hubbie en ze zijn weer dikke maatjes hoor.. (gelukkig!) We hebben heerlijk geslapen en als de hond niet in een gekke bui zat vanmorgen sliep ik misschien nu nog haha! (de hond ging steeds te trap op en neer rennen!)
Pfff hier nog steeds 2 zieke kindjes. Neusjes zitten nog steeds erg verstopt. En mama voelt zich ook niet happy... hoofdpijn, rugpijn en nekpijn. En ongesteld. Bah!
@linda: wat een rot weekend. @ freesia succes vandaag! @ steen: succes vandaag! @parr: succes vandaag! @funnyme: mooie foto's! Vanacht ging redelijk goed.Demi's temperatuur was weer normaal en ze heeft een stuk minder gehoest. Het slijm leek nu goed vrij te komen. We hebben toch besloten om haar vandaag een dagje thuis te houden en dus heb ik me moeten afmelden van mn werk. Ik vond dat niet fijn om te moeten doen, maar wil graag dat Demi een dagje kan uitzieken voor ze weer naar het KDV moet.
@ funny okay thnx, dan laat ik me pa ff lezen hihi, ik had dat namelijk gisteren ok gegeven Kyani vond heel lekker. Me pa geloofde neit dat iemand dus jij hier van forum ok deed. Ik deed dit omdat kyani niet meer geneog heeft aan mijn bv, ze krijgt nu ok soms als ze nog honger heeft flesvoeding erbij. En dus 1 of 2 x per week een fruithapje. Is ok goedgekeurd door het cb. Pff ben zo bang dat ik wat vergeet voor het midweekje weg..... De hele kofferbak is vol maar toch heb ik het gevoel dat ik wat vergeet
@funnyme beterschap voor de meisjes hoop dat ze snel weet opgeknapt zijn. wat een leuke foto. @freesia *knuff* meis werkse. kan je niet ergens op je werk kolven? edit lees net dat je er tegen over woont hihi. @kaatje ja je het van die achtelijke mensen he. bah. heb het ook gezien bleee. @dreames fijn dat ze weer wat beterder is. gisteren heeft robin om 21.00 uur de laatste fles gehad en kwam pas om 3.00 uur weer. dus hij kan het wel hihi. maar helaas om 5 uur was ie weer wakker aan het worden heeft ie nog hazeslaapjes gedaan tot half 7 maar toe was ie er echt klaar mee. vanmiddag weer naar het zh voor de uitslag ben benieuwd. was gisteren avond een van de med vergeten te geven maar hij heeft nu wel 6 uur op een voeding geslapen dus hoop zo dat het goed is en we mogen stoppen. nou ga maar eens wat in huis doen.
@babystyle fijne vakantie meis geniet ervan. ik ben ook altijd bang dat ik wat vergeet haha en heb meestal teveel bij me.