Hier een rammelaar, knuffel en mobile in de box. Rammelaar stop ik soms in zijn handje, hij pakt hem dan zelf met het 2e handje vast en probeert 'm naar zijn mond te brengen. Verder kijkt hij graag naar de mobile!
hoi hoi @missy, die klemmen enzo zijn idd niet meer te koop ivm veiligheid. en ik zou die regel idd ook weer toepassen als hij tussendoor wakker wordt, en je weet he wel een paar dagen volhouden als je dit gaat uitproberen. @ yule, op het CB houden ze een curve bij voor flesvoeding en als je borstvoeding geeft groeit je kindje veel anders. bij fv gaat het geleidelijk en bij bv in sprongen, dan een tijdje weinig en dan ineens heel veel. gelukkig maak je je er zelf geen zorgen om. @pupke hoe was het bij de HA? ohw lees het nu, gelukkig niks ergs. @kaatje, hopelijk slaap levi snel door. hier wordt geduimd dat je aangenomen wordt. aaaaaaaaah, das echt zielig ja. hopelijk helpt het goed en is hij er snel vanaf. @eva, ik duim dat Aimar wil slapen! @tweety: hier een mobiel, een rammelaar en een pop ja van mijn oma gekregen voor 5 dec haha die zit gewoon mooi in een hoekje haha @funny wat fijn dat je op rooster kunt werken! @lola succes met de fles en idd is het niet erg als ze niet uit de fles kunnen drinken bij het cb beginnen ze al heel vroeg met overstappen op een gewone beker. ben ik het niet mee eens maar dat is ieder zijn mening. @freesia, fijn dat het werken goed ging, electrisch kolven is idd een stuk makkelijker. nou nu ff ego: KDV was prima, ben niet super enthousiast omdat ze open deuren beleid hebben en ik daar niet zo'n fan van ben. ach ja het is maar voor 2 maanden en de leidster die er op donderdag ook is was aardig. wel wat andere regels dan bij ons maar dat geeft niks, komt goed. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anno, wat houd dat open deuren beleid in? dat iedereen gewoon in en uit kan lopen? Zou ik ook niet echt een voorstander van wezen :-?
Nou Aimar is na even huilen in slaap gevallen....is nog stil na 30 minuten maar ik hoor hem wel wat onrustig zijn door de babyfoon.... lijkt wel of hij op zijn handjes ligt te sabbelen...dat kan normaalgesproken natuurlijk niet...Nu maar hopen dat hij zo weer in slaap valt. [-o< Voor de zekerheid stel ik de DVD recorder vast in voor Prison Break.... Even mijn bordje in de vaatwasser zetten en nog even de was in de droger doen. Misschien tot straks.
@kaatje, ja de deuren van alle groepen staan gewoon open en alle kindjes kunnen in en uit lopen. ze kunnen zo steeds iets nieuws ontdekken. op sommige tijden kunnen de deuren dicht gedaan worden, tijdens eten ofzo, dit gebeurd daar ook niet altijd. ik vind het altijd zeer rommelig. wij gaan wel eens ooit met een paar grote kindjes bij de peuters spelen of lekker naar buiten als de peuters ook buiten zijn maar dan heeft elk kindje een eigen groep en een veilig plekje ech ja ze hoeft maar een keer of 10 daar heen. ga nu lekker op de bank, morgen weer werken, kom straks nog ff spieken xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Missy, als Isis overdag huilend wakker wordt, geef ik haar vaak wel vrij snel het speentje (soms met een drupje cinababy). Dat helpt soms en dan slaapt ze nog een half uurtje tot een uurtje meestal. Als het al weer drie a vier uur na de voeding is dan haal ik haar er meestal direct uit om te voeden. Tweety, in de box liggen een knuffel, een rammelaar, een knisperdingetje, een boxspiraal en een mobile.
meiden die psp hebben waar uploaden jullie mee? ik met photbucket maar die verkleind alles weer. weet iemand hoe je dat kan uitzetten.
ah kaatje, het is idd een zielig gezicht! de HA wou mij die ook geven, heb gelukkig van de apotheker een kleiner babymasker gekregen! maar blijft zielig!
Aimar is still sleeping Dus heb meteen maar weer 2 flessen schoongemaakt Ik ben namelijk tot vanavond 23:30 alleen thuis (vriend heeft avonddienst) dus zodra Aimar wakker is heb ik geen handen meer vrij voor andere dingen....
Anno, voor jezelf of voor Julia? Leuke boekjes ( heb hier alle delen van woezel en pip gehad met sinterklaas ) een leuk mutsje/handschoentjes Gips pakket om een afdruk te maken Kleertjes in maten die je nog niet zo veel hebt en anders een mooi geld bedrag voor op haar spaarrekening Tweety, ik load ook up met photobucket of tinypic, en dan gewoon als normaal. Verkleind hier niet. Als je het wilt om hier te plaatsen moet je hem op die 320 pixs zetten Azeb, denk wel iets. heeft het nu 3 keer gehad. Net levi zijn bedje op onze kamer gezet om hem beter in de gaten te houden vanacht. Idee van de HA en nu maar hopen dat ik niet de hele nacht wakker lig van zijn gezaag
@kaatje nee voor onszelf voor julia wist ik het wel. die wordt ook overladen met speelgoed, dat hadden we eerst niet veel en mijn Smoeder hoorde dat dus nu krijgen we steeds speelgoed, ach ja ze zal vanzelf een keer groot genoeg zijn om ermee te spelen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Eva, wij hebben niks gehoord van de KA over t inbakeren.. Maar wij hebben t een maand lang geprobeerd hoor. En wij merkten in die maand geen verschil kwa langer slapen of sneller inslapen. Vandaar dat wij weer mochten stoppen ermee om te kijken hoe dat zou gaan. En in die slaapzak slaapt hij na de fles van 19.00 uur prima en in de nacht ook gewoon de hele nacht door. Dus dat is t probleem niet.. Hij is gewoon zo gewend geraakt aan zijn speentje door t troosten voor t zuur, dat hij nu ook nog overstuur raakt als hij die kwijt is. Dus mijn vraag was meer, moeten we dan dezelfde regel hanteren als bij de eerste keer inslapen als hij tussendoor wakker word omdat hij zijn speentje zoekt? Of gewoon gelijk geven en blijven geven elke x als hij tussendoor lichtelijk wakker word, tot hij ooit zelf zijn speentje erin kan doen of kan duimen?
hey hebben wij toevallig ook net gedaan... vind het maar niks al die slijm in zijn keel mannetje wil morgen ook HA bellen... lijkt me wel fijn, ff vragen of we iets moeten doen...
Volgens mij krijgen we een meisje! Hahahah Pendels: m nov'09 j mrt'11 m okt'09 m nov'09 m apr'11 m sep´09 j nov´11
Anno, misschien kado bonnen ofzo? hebben wij gevraagd van de doe-het-zelver omdat we voor een naambordje willen gan kijken Of een leuk spel? Ferry heeft het spel van de lama's gehad Ingeltje, je kan idd beter een keer voor niets naar de HA als dat je te lang wacht
@ingeltje, zou je denken? Wie heb jij allemaal laten pendelen? Want bij mij reageert niet iedereen terug.. Worden jullie beebs tussendoor nooit even wakker uit de slaap dan? Dus in de remslaap even gestoord worden door iets, maar nog wel verder willen slapen?