September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: wat leuk van die eventuele baan! En nog wel in een kinderkledingzaak! Als je wordt aangenomen weet ik zeker dat we hier bedolven gaan worden onder de foto's van Levi in zijn nieuwe stoere outfits ;)

@ Steen: jouw man ook avonddienst deze week? Vind jij het ook altijd zo saai om alleen te eten? En wat ik lastig vind, is dat Aimar juist rond etenstijd (van 16:00-19:00) vaak huilt en alleen bij mama op de arm stil is...en met de avonddienst vind ik dat behoorlijk zwaar. Vaak eet ik daardoor pas heel laat....misschien moet ik het eten dan toch maar vast in het begin van de middag voorbereiden...maarja dat kan straks als ik weer werk ook niet.

Arbo arts:
    Nou het gesprek bij de arbo arts ging goed. Ik ging er heel relaxed heen, maar toen ik mijn verhaal moest doen kwamen de tranen toch weer. Zit toch nog dieper dan ik dacht. Arts was heel begripvol en wil zelfs nog langzamer opbouwen dan ik in gedachten had. En dat geeft me wel rust. Dus per 16 januari ga ik beginnen met 3 ochtenden boventallig te werken (dit houdt in: als extra leidster op de groep). Na 2 weken heb ik dan weer een afspraak met de arbo arts om verder te kijken.
    Straks even mijn werkgever bellen voor officiële ziekmelding en om werktijden af te spreken.

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Evi1, gelukkig zijn de prikjes meegevallen!

@kaatje, wat goed zo snel al een reactie.
    En wat je terug hebt gestuurd is helemaal prima volgens mij!

@Eva, wij doen Mike ook altijd na de voeding van 19.00 uur in bad. Want erna ga ikzelf al rond 21.30 uur naar bed.
    Toch gek he dat wij als moederzijnde nu veel gevoelens wegstoppen en pas als je erover gaat praten alles eruit komt.
    Hier nog steeds veel last van niet alleen durven zijn, omdat ik bang ben t verkeerd te doen.
    En hoe meer ik daarmee blijf lopen, hoe erger t lijkt te worden.
    Goed vd Arbo dat hij zo meegaand is en je lekker langzaam kan beginnen! Waren alle Arboartsen maar zo aardig..

@Parr, mooi familiekiekje! :D Ze lijkt op jullie allebei wel haha..

Hier een baggernacht gehad. Mike slaapt de laatste 2 dagen echt super onrustig in de nacht. Ook poept hij precies zijn broek vol in de nacht.
    Dus word daar dus ook wakker van, hopelijk verplaatst dat gauw weer naar de avond, zodat hij ongestoord kan slapen in de nacht.
    Zou hij ook moeten wennen soms dat hij nu overdag wat meer slaapt? Dat hij daarom weer even in t doorslapen ritme moet komen?
    Eerst sliep hij natuurlijk super in de nacht, omdat hij zo kapot was van overdag amper slapen.
    En nu slaapt hij steeds wat beter overdag, dus moet hij dan weer wennen aan de nacht?
    (klinkt logisch namelijk..)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva fijn dat je de arbo mee had en dat ie het nog rustiger wilde doen.

hier een redelijke nacht gehad ik werdt zelf om 3 uur wakker grrr klote :evil: :evil: kon alles verschonen blee. heb een handdoek op bed gelegt want midden in de nacht een bed verschonen is niet bevordelijk voor de rust in huis. toen werdt robin wakker die heb ik aan papa gegeven kon ik mezelf ff opfrissen. toen is ie weer lekker gaan slapen. rond 5 uur ff gemopper en om half 7 was ie klaa wakke mama ook want ik kon weer alles verschonen pfd die kl*te :evil: heb het nog nooit zo erg gehad. hoop dat dit eenmalig is zo.

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen iedereen!

Parr wat een gave fotos meid!

Eva fijn dat je arbo aan jouw kant staat ;)
    ik doe michelle altijd sochtends in bad!
    zdat ze "later" een ritme krijgt van: ontbijt, bijkomen, douchen..kleren aan.. en na de 7 uur voeding is het pyama aan! ;)

Kaatje: wat super nieuws zeg, en wat een snelle reactie!

Missy: ik ben niet zwanger hoor, dat was maar een grapje! vriendlief dacht het alleen ff omdat hij mijn buik "puntig" vond net als in de zw!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen dames!

Hier een goede nacht gehad. Ons manneke kan nog zo ziek zijn, dit lijkt hem alleen overdag te belemmeren. Vanochtend begon hij om 07.30 uur te huilen. Ik werd uit een diepe slaap gewekt, meteen aangekleed en naar boven. Kom ik daar aan, ligt hij gewoon nog te slapen... Ik maar weer even terug in mijn warme bedje. Om 08.00 uur toch maar opgestaan en hem verschoond. Hij had alleen een beetje geplast dus ik dacht dat het wellicht over was. Hierna heb ik hem een voeding gegeven. Hij drinkt nog steeds maar 120 cc max. per keer, en daar doen we op advies van de huisarts dan minder schepjes in. Ik heb vanmorgen 3,5 schepjes in 150 cc water gedaan, maar dat dronk hij dus niet helemaal op. Daarna dacht ik dat ik wel even kon eten en toen ik net alles had klaargemaakt, rook ik iets... Boven aangekomen was de zijkant van zijn broek helemaal nat, heeft dus nog steeds flinke diarree. Het is niet meer volledig water, het is ietsjes dikker dus ik hoef hem niet meer met mijn regenpak en lieslaarzen te verschonen ;). Ik hoop dat het snel beter gaat met hem, hier valt haast niet tegenop te wassen. Niet aleen zijn kleerstje, wipstoel, boxkleed etc. worden vies, maar onze kleren ook. Ach ja, shit happens, nietwaar?

Vandaag niet zoveel spectaculairs op het programma staan. Straks even sporten en ik ga daarna maar eens beginnen met het inpakken van de kerstcadeautjes. Tot later!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    pupke fijn dat jullie wel een goede nacht hebben gehad, maar niet leuk dat je kleintje nog niet fit is!
    al wel fijn dat de regenpak aan de kapstok kon blijven hangen ;)

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden :)

@ Pupke, pff daar is idd niet tegenop te wassen :confused: Ik hoop echt dat het snel beter gaat met hem, maar dat het al iets dikker is geworden en dat hij gewoon door heeft geslapen is een goed teken toch?!
    @ Tweety, jeetje dat is helemaal naar :( Wordt je niet wakker van je kids, is het van die klote duivels :evil:
    @ Eva buddy, meis ik vind het supergoed van je dat je bij de arbo bent geweest en daar je verhaal hebt gedaan! Snap dat het nog wel diep zit, maar je doet het echt hartstikke goed!
    @ Missy, ja dat klinkt mij wel heel logisch in de oren eigenlijk, aan een nieuw ritme moeten baby's altijd even wennen, komt vast goed!
    @ Steen, wij doen ook altijd 's avonds het badje :) Dat is nu echt een ritueel, wordt ze leker soezig van. Plus dat 's morgens badderen me niet handig lijkt als ik straks weer moet gaan werken.
    @ Wupje, haha dat klinkt idd als een geweldige middag :D Wat kan je dan van je kind genieten he?!
    @ Kaatje, hoe is het vannacht gegaan?
    @ Ingeltje (en andere werkende moeders), hoe bevalt het werken weer?

Zo in mijn volgende stuk even ego-en hoor ;)

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Zo, ondertussen even Fenna uit bed gehaald, wat een lol is dat elke morgen toch weer :) Groot feest, ze spartelt alle kanten op, gillen en krijsen van de lach, helemaal leuk :D Dan kan je niet meer sacherijnig zijn ;)

Nou de perfecte dag van gisteren eindigde ook nog eens in een perfecte avond en nacht \:D/ Om half 10 hebben we haar lekker in bad gedaan, om 10 uur de papfles en ze kwam pas weer om half 7 vanmorgen :D Tussendoor maar 1 keer het speentje erin gedaan dus helemaal goed :D

Nu maar hopen dat het vandaag weer zo goed gaat! Dit keer geen pyama dag, al hoef ik de deur niet uit. Ik moet wel wat dingen in huis doen en de kerstkaarten schrijven, dus ik vermaak me wel.

XXX

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, gelukkig geen regenjas en laarzen meer nodig haha! Hopelijk knapt Quinten snel weer op.

@Tinkerbell, wat een moppie is Fenna zag, idd je kunt dan geen ochtendhumeur meer hebben als ze je zo begroeten.

Hier is Mike wat aan t hoesten, zo maar Tussikind hoestsiroop geven. Heb ook even de KA gebeld, maar was er nog niet. Word vandaag teruggebeld.. Of we de 21ste al kunnen komen om Mike op te laten nemen en de 22ste gelijk die PHmeting kunnen doen. Zodat we voor de feestdagen er vanaf zijn en wat beter 2009 in kunnen.
    Ga nu bakkie doen bij TruusdeMier..
    Tot vanmiddag!

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lindaa: dank je!

@Tinkerbell: ja, het lijkt inderdaad beter te gaan met hem. Nu moet ik zeggen dat hij gisterennacht ook goed heeft geslapen hoor. Hij laat zich schijnbaar niet snel uit zijn slaap houden, dat is wel fijn.
    En wat is de lekker wakker worden he, zo'n lachend, trappelend meisje!

@Missy: ik ben benieuwd wat de KA gaat zeggen. groetjes aan Truus!

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Nou zoals ik al verwacht had redde Kyano het niet met het doorslapen :( Gisteravond om 9 uur naar bed maar om half 5 had hij toch echt honger! Raar eigenlijk als we hem om half 10 / 10 uur naar bed doen slaapt hij door tot half 7 en ongeveer 3 kwartier eerder wordt hij 2 uur eerder wakker :( Hopenlijk als ik dadelijk aan het werk ga komt het niet meer voor.

@ Eva wij doen Kyano ook altijd 's avonds in bad. Sowieso omdat ik het leuker vind samen met hubbie en die is overdag werken. Maar ook omdat hij 's avonds altijd wakker is en rond 20.30 uur een beetje jengelig wordt maar nog niet wil slapen. Dit is dan de perfecte oplossing. Fijn dat je rustig aan kunt beginnen met werken!

@ Ingeltje kolven krijg je volgens mij echt extra tijd voor. Dus hoef je geen pauzes voor in te leveren.

@ Missy Zuilen ja ik kan me voorstellen dat Mike weer een nieuw ritme moet vinden aangezien hij overdag nu beter slaapt. Minder voor jullie nachtrust :(

@ Tweety waarom moest je alles verschonen? Lekkende boobs? Misschien snap ik het niet helemaal :oops: Maar wel balen hoor.

@ Pupke ha ha grappige zinspeling sjit happens :) Maar hoop echt dat het manneke snel beter wordt.

@ Tinkerbel geweldig zo'n perfecte dag en nacht!

Weet niet of ik er vandaag nog ben, ga dadelijk naar mijn ouders. Willen eigenlijk naar stad maar het is echt :evil: weer. Regen en grijs, bah hoopt dat het zo beter wordt.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @moppie: goed dat je de lactatiekundige erbij haalt. Als je gevoel zegt dat je alles gedaan hebt dan is het makkelijker om het los te laten als het toch onverhoopt niet lukt. Ik vind je een bikkel hoor! Maar wat Kaatje ook al zei: loop jezelf niet voorbij. Af en toe moet je aan jezelf toekomen.
    Volgens mij had Eva die TT flessen over.
    Ik geef Raven ontdooide melk mee die ik de avond ervoor uit de vriezer haal. Dat duurt dan 5 minuutjes in de flessenwarmer (150cc). Dus dat gaat wel. Tip: fles erin doen terwijl je haar verschoont. Dan hoeft ze daarna niet meer te wachten.

@Kaatje: oh dat zou super zijn als je daar terecht kan! Kijk wel ff naar je opzegtermijn bij de Intratuin, daar zouden ze in principe nog moeilijk over kunnen doen als je zelf ontslag neemt. (alhoewel je zelf al de indruk had dat ze je liever kwijt dan rijk zijn, maar toch).

@eva: mooi, ik dacht al dat de arbo arts niet moeilijk zou doen. Lijkt me idd ook verstandiger om langzamer te beginnen.

@tinkerbel: zeker perfecte dag!

@pupke: ha fijn geen lieslaarzen meer.

@parr: als ze gaan omdraaien in bed en ze liggen met die klemmen kunnen ze erin verstrikt raken. Daarom mogen oude mensen ook niet meer zonder toezicht in bed worden vastgemaakt als ze in de war zijn enzo.

@steen: raar idd om je zwangerschapspak in je kastje te vinden.

@ingeltje: Je hebt zowiezo recht op 1/2 uur pauze per dag, dus 2x 15 min eigen tijd en 1x30 min. lunchpauze van de baas, als je van 8.30 tot 17.00 werkt (is dus 8,5 uur waarvan half uur verplicht pauze en 2x kwartier eigen tijd), daarnaast nog 2 uur kolftijd (1/4 van de werktijd).
    De lunchpauze staat dus los van de kolftijd.
    Ik doe hier wel koffie en theepauze omdat ik geen 2 uur per dag kolf, maar 3x20 minuten = 1 uur. Dan vind ik wel dat ik mijn pauzes gewoon mag nemen.

Ego: Raven is beetje verkouden en ik ook, maar heel raar geen snotneus maar vooral droge kriebelhoest en dikke keel...
    Vanmorgen Raven naar de oppas gebracht, wat een organisatie is dat toch 's ochtends. Was om 6.15 uit bed en om 7.45 de deur uit. Maar dat was net iets te laat eigenlijk. Ben er nog niet erg handig in.

13. goedmorgen hier ali illegali,
    ik heb deze ochtend kantoor om een nieuwsbrief te maken dus kom ff snel speieken.
    alles goed hier hoor.
    zometeen voor het eerst kolven op mijn werk, moet alleen nog een plekje zoeken want in de personeelsruimte is het overleg maar ik vind wel iets hoor.
    als het goed is gaat julia zometeen de fles drinken en dan hoeft ze niet bij mij te drinken.
    kan ze vast oefenen voor januari
    sorry voor het ego stukje maar komt omdat ik illegaal hier ben haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen vanop de ziekenboeg :(

Heb wel gelezen, maar m'n hoofd is zo wollig dat ik niet alles onthouden heb, vrees ik.

@moppiepoppie: *dikke knuf* Goed dat je er een lactatiekundige hebt bijgehaald. Hoop dat zij je kan helpen. Als het echt een productieprobleem is, kan ze je misschien domperidon voorschrijven (of de HA dat laten doen, geen idee hoe dat werkt). En wat Cossy zegt: echt heel veel aanleggen. Je kan ook een dagje in bed kruipen met Amé (en de rest van huishouden edm aan je man overlaten) en ze bij elke kik laten drinken. Maar goed, voor hetzelfde geld is je productie ok. Vind je iig erg dapper dat je het toch nog probeert. Als het nu niet lukt... tja, dan kan je niet zeggen dat je niet geprobeerd hebt en dan kan je het denk ik makkelijker afsluiten.

@kaatje: Jeej, reactie op de mail. Hoop dat het het wat wordt *duimt hard*

@pisum: Welkom terug! :D Vond die verhuizing al beetje lang duren, maar het lag aan de NISP. (NISP is woordje dat ik bedacht heb toen vriendin veel problemen had met haar ISP (internet service provider), aangezien er niet veel internet aan te pas kwam, heb ik de ISP tot NISP (NO Internet Service Provider) omgedoopt. En nu doen we allemaal heel hard ons best om dit woord te verspreiden :p Soit. )

@ingeltje: Ik denk dat je gewoon je pauzes mag nemen hoor. Kolftijd is werktijd en pauzes zijn dacht ik eigen tijd. Maar goed, ik neem m'n pauzes ook niet. Al deed ik dat eigenlijk nooit (behalve lunch). Ik compenseer dat door af en toe ff op een forum te spieken ofzo.

@parr: Leuke foto's :D Pfff, toch veel commentaar over dat kolven op je werk. Maar je zet ze gelukkig wel netjes op hun nummer.

@jekkia: Succes met de spiraal vandaag! Ik heb de mijne nu bijna een maand geleden laten plaatsen en heb er geen last van gehad. Weet niet of ze het je gezegd hebben, maar mijn HA zei dat ik een uurtje op voorhand best 2 paracetamols kon innemen. Misschien dat dat geholpen heeft.

@yule: Ja, ken het gevoel van de hele organisatie. En zet 's avonds de tas al klaar, maar toch. Net op tijd de deur uit meestal.

@eva: Fijn dat de arbo-arts zo begripvol was. Minder van de herrie van de buurvrouw :(

bad: Hier ook 's avonds. Ergens tussen de eerste en de laatste clustersessie in.

@wupje: Veel plezier bij je ouders. Hopelijk wordt het toch nog mooi weer.

zieke kindjes: Zo veel :( Beterschap allemaal!

Ego dan voor Ewout wakker wordt (duurt denk ik niet zo lang meer). Maandag naar HA ivm borstontsteking en Ewout die ook koorts had en een superslechte nacht achter de rug had (wilde alleen rechtop slapen, dus ik en man hebben elk een helft van de nacht rechtop met hem geslapen in een hele constructie). Ik heb antibioticakuur gekregen (hoera hoera :() en best een zware ook: 10 dagen lang 4 keer per dag. Min. één uur voor de maaltijd en twee uur erna. Wanneer moet ik nu eten? :confused: :evil: :( Aan Ewout was niets te zien, behalve de koorts en een beetje diarree, dus dat moesten we even aankijken. Als ie vandaag nog koorts had, moesten we terug komen.

Gelukkig gisteren al geen koorts meer, maar wel verkouden met veel hoesten en niezen. Veel last lijkt ie echter niet te hebben, want hij blijft super vrolijk en kan gelukkig nog goed drinken. Ik daarentegen ben nog steeds belachelijk verkouden en zie er niet uit. Ook erg vervelend met de BV, arme jochie wordt om de haverklap van de boob geniest of gehoest :( Wat zeker niet leuk is tijdens het clusteren als ie net bijna slaapt. Hoestbui en we kunnen weer opnieuw beginnen. Clusteren is al zwaar als je gezond bent, maar nu soort van uitputtingsslag. Ach ja, we hebben het er nog steeds voor over :D

Straks CB. Gisteren even gebeld of hij wel mocht omdat ie verkouden was. Maar dat was geen probleem. Ze hebben zo'n achterstand dat het niet handig was om de afspraak te schrappen. Ze gaan wel kijken of hij niet te ziek is voor de prikjes, maar die prik kan makkelijker tussendoor dan een heel consult. Hoop stiekem dat ie z'n prik later mag, want ik zie het niet zitten om met een heel ziek kind te zitten terwijl ik zelf maar half op m'n pootjes sta. Mag straks gelukkig wel mee (ook maar gevraagd), want als babies nu verkouden worden, zal het heus niet aan mij liggen zei de mevrouw van het CB.

Aha, hij is wakker.

Fijne dag dames!

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heej,

@Wupje: raar he, dat kindjes ineens korter slapen als ze eerder naar bed gaan. Geen idee hoe dit kan.

@Yule: oh, alweer twee zieken erbij... Heb je mooi een excuus om tijmsiroop te drinken (tenminste: ik vind dat echt heerlijk: bij de minste of geringste hoest ren ik al naar de winkel, hahahaha). Ik hoop dat jullie weer snel helemaal fit zijn!

@Illegale Anno: vordert de nieuwsbrief een beetje ;)? Succes met kolven dalijk.

Quinten ligt zijn eigen handen op te eten... Hij probeert zijn beiden handen in zijn mond te stoppen. Ik ben benieuwd of het lukt! Ik ga toch maar niet sporten want ik kom er net achter dat ik nog lang niet alle cadeautjes binnen heb voor Kerst. Aangezien manlief alleen vandaag nog overdag thuis en wakker is (heeft vanaf vanavond nachtdienst) ga ik die zo maar eerst halen. Ik wil dit niet een paar dagen voor Kerst doen want ik heb nu nóg nachtmerries van Koopzondag-voor-de-Kerst-in-Maastricht-2007... Dat was echt een nachtmerrie. Dus, mooi excuus om niet te gaan, toch?

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @IrisB: zo, zo; dat klinkt ook niet best: verkouden én een borstonsteking... En Ewoutje ook al een beetje snipje! Ik hoop dat jullie ook weer snel op de been zijn en dat áls hij de prikjes krijgt, hij er niet veel last van heeft.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Moet ff spuien hoor!

Ik zat net te kolven, dat kan hier op de afdeling in de onderzoekskamer. Dat is zeg maar zo'n kamer waar je patienten kunt onderzoeken met een onderzoeksbank, bureautje, gootsteen enzo. Die deur sluit ik van binnenuit af met een draaiknop, maar iedereen die de sleutel heeft/pakt kan er dus wel in. Daarom zit er een bezet-lichtje op waardoor je aan de buitenkant ziet dat de kamer bezet is. Op zich handig, behalve als mensen daar niet naar kijken. En dat gebeurde dus.
    Helaas weerhield het bezet-lampje een van de dames hier er niet van om gewoon binnen te lopen. Gelukkig zit ik altijd ook nog achter het gordijntje dus ik zei: "Hallo, ik zit hier!"
    Toen zei ze sorry en ging meteen weer de deur uit. Gelukkig. Ik was toch best geschrokken want je weet natuurlijk niet wie er binnenkomt (voor hetzelfde geld is het de professor ofzo :rolleyes: ). Omdat ik zo schrok was ik een beetje bang dat het kolven zou stagneren maar dat was gelukkig niet zo.
    Zit ik rustig verder te kolven, klopt die muts op de deur. Ik zeg: "Ja?" en ze probeert de deur weer open te doen! Welk gedeelde van BEZET snap je dan niet?!?!?!!? :evil:
    Zegt ze dat ze een apparaat nodig heeft wat daar staat. Ja jammer, dan wacht je maar even. Dus ik vraag of ze 5 minuutjes heeft want ik was al een heel eind met kolven. Ja dat had ze wel. WAAROM KLOP JE DAN AAN EN WACHT JE NIET GEWOON TOT IK KLAAR BEN? Doos.
    Ik voelde me helemaal opgejaagd en dat moet nou net niet als je zit te kolven. Volgende keer hang ik een poster op de deur met NIET STOREN, IK KOLF!

Aanvulling: ze komt net naar me toe om haar excuses te maken. Dat vind ik dan wel weer heel erg netjes.

18. Even ego:

Emma heeft gisteren weer - zij het aarzelend - uit de fles gedronken :whistle: !
    Ik had Roy alleen met Emma gelaten en ben samen met Jasmijn gaan douchen, zodat ik uit Emma's nabijheid was.
    Roy heeft eerst de Tommee Tippie fles geprobeerd, maar dat vond hij geen succes. Daarna de fles met het grote gat in de speen geprobeerd. Toen dronk ze uiteraard wel - zel móest wel - maar Roy wilde toch ook nog eens de gewone Difraxfles proberen. En héél voorzichtig, beetje bij beetje, ging de fles leeg. Pffffffffffft, wat een opluchting! Ik hoop dat het vanavond weer zo gaat... :D

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Femke heeft gisteren dus de hele avond geslapen, echt heerlijk. Om half tien wakker gemaakt en in badje gedaan, gevoedt en weer terug in bed.
    Vannacht heeft ze tussen 4 en 5 een beetje liggen spoken, maar verder prima geslapen.

Wij werken allebei als verpleegkundige, dus zijn de onregelmatige diensten wel gewend. We hebben ook nooit een hele week dezelfde diensten dus dat is wel lekker. Ik moet zeggen dat het ons prima bevalt, vooral nu met Femke erbij.

@Missyzuilen, he balen meid dat Mike niet zo goed geslapen heeft, hopelijk snel betere nachten voor jullie!

@Tweety, he balen meid...

@Pupke, fijn dat Quinten wel lekker slaapt 's nachts. Sport ze!
    Edit, lees nu dat je niet meer gaat. hihi!

@Tinkerbell, fijn dat jullie gisteren zo'n goede dag gehad hebben!

@Wupje, he balen dat Kyano het nog niet redt voor de nacht...

@Anno, werk ze vandaag! Hopelijk gaat het goed met de fles bij Julia!

@Irisb, beterschap meid. En ik zou inderdaad even goed over nadenken of je de prikken wel wil laten geven als Ewout niet lekker is, maar goed dat is mijn mening....ik ben ook wel van het vaccinatieschema, maar liever niet als de kindjes al ziek zijn...succes!

@Yule, jeetje wat belachelijk inderdaad, wel netjes dat ze haar excuses heeft gemaakt. Je hebt van die deurhangers, met niet storen ik kolf...

@Lola, joehoe de fles gaat goed bij Emma, fijn hoor meid!

zo ik ben weer helemaal bij, ondertussen Femke wat wakker gehouden, om er meer een ritme in te krijgen. Want ze was overdag telkens maar een uurtje wakker, uurtje slapen en dan 's avonds de hele avond wakker. Maar het is wel lekker dat ze 's avonds gewoon slaapt. Nu zit ze naast me op de bank uitgebreidt te gapen en is al anderhalf uur wakker, dus nu ga ik haar lekker naar bed brengen!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: zeker een opluchting! Als dat de truc is, even weg gaan, dan moet het fles geven bij de opvang geen probleem geven toch?

Deel Deze Pagina