September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Loa: fijn dat de bruidegom zich weer beter voelt. Komt denk ik door mijn beterschapjes want ik ben een zuster weetje... ;)

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lola gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Moppiepoppie ik denk dat alles al gezegd is.

Ik sta op 385 op de lijst!

3. O jee, nu heb ik een nieuwe 'rage' ontketend!
    Iedereen gaat nu kijken hoe hoog ze scoort... :) :) :)

@Pupke: Dat zal het zeker geweest zijn... :D !

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zie een lijstjesmoment aankomen:

Lola: 106
    Funnyme:385

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo meiden!
    Heb niet alles gelezen maar wel Moppiepoppies verhaal over de bv/fv drama's... Meid, wat een ellende allemaal zeg.
    Ik hoop echt dat het nu goed komt en ze nu opeens wel vrolijk de fles neemt. Sterkte ermee! Ik leef echt met je mee.

Isis heeft haar eerste hele dagje creche overleefd, is heel erg goed gegaan. En mama heeft lekker gewinkeld :).
    Nu is ze alleen wel hartstikke verdrietig en moe maar kan niet slapen. Zielig! Mijn man probeert haar nu te troosten en in slaap te krijgen.

Ik ben weg!
    Groetjes
    Azeb

6. :) :) :)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, babies blijven vreemde wezens kwa slapen. ;)

@Iris, zo dat is idd een zware AB kuur! Hopelijk knap je er snel van op.. Gelukkig is bij Ewout de koorts over.

@Yule, idd lekker handig dan als die mutsen niet naar het bezetlampje kijken! Zou er ook pissed om zijn geworden.
    Wel lief dat ze der excuses aanbood naderhand.
    Ik zou gewoon een brief op de deur hangen met: Ingebruik door Melkunie Mama.. ;)

Ik heb van mezelf ook rood haar, wat in de loop der jaren meer goudblond is geworden. Mike is ook geboren met rossig haar..
    Maar inderdaad zijn nieuwe haartjes worden al blond, alleen zijn matje van de geboorte is nog rossig.

@Lola JEEEJ! :D Wat goed van Emma zeg, duim voor je dat t zo blijft en alleen maar beter gaat.

Gefeliciteerd met jullie 9 jarige trouwdag! :D

@moppiepoppie, jeetje meid het zit je ook niet mee zeg. Zo zie je maar dat t CB ook soms onzin uitkraamt!
    En het klinkt echt enorm lastig die manier met het slangetje, dus is dat middel om de productie wat op te hogen misschien wel een beter idee.
    Zelf geen ervaring verder met BV, dus helaas.. Maar ik vind het echt SUPER van je dat je zoveel probeert voor je meisje!
    Echt GEWELDIG gewoon! Ik had de hoop al opgegeven... *KNUFFF*
    Verder ben ik het helemaal met Yule eens.. je probeert al zoveel om de BV te laten slagen, dat je echt niet gefaald hebt als het niet lukt.

@Eva, dat klopt. Mijn moeder was vroeger zo blond als maar zijn kon en mijn vader heeft bruin haar.
    Ik heb dus rood haar en mijn zusje blond.

Wij begonnen ook met Mike de Paccodoek af te bouwen met zijn beste slaapje, maar wel overdag.
    Dat was altijd van 12.00 tot 15.00 uur.. En die deed hij gelijk prima, dus zodoende gewoon helemaal niet meer gebruikt.

Ik zou persoonlijk zelf geen zetpil geven. Dan onderdruk je de reactie op de inenting alleen maar werd mij verteld.
    Wij hebben dat bij Mike ook niet gedaan en die was er na paar uurtjes weer vanaf van de verhoging.
    Wij mochten pas zetpil geven bij hoger dan 38,5.

Hier heeft Mike toch redelijk goed geslapen al vandaag.. Dus op hoop van zegen dat hij dat straks ook weer doet na de fles van 19.00 uur en de nacht ook.
    Wel krijgt hij Tussikind en vind dat erg lekker, misschien daarom ook wat lekkerdr geslapen zonder die hoest.
    Ga nu Hollands Pannetje eten met sperziebonen, hamlapjes in jachtsaus.
    En erna even mijn cv uitprinten bij TruusdeMier, heb morgen sollicitatiegesprek! :D:D
    Bij Nederlandse Huisarsten Genootschap in Papendorp hier in Utrecht voor 16 uur in de week de maandag en de vrijdag.
    Dus duim voor me! Moet morgen om half 3 komen op gesprek..

Daarna lekker me ventje in bad doen, zelf douche en bankhangen!
    Dus ben er morgenochtend weer.. Doeidoei! Fijne avond!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ZO erg?

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy, wij hebben net kopje tomatensoep op. Maar dat hollands pannetje klinkt ook erg lekker

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi meiden,

jemig lekker veel gekletst zie ik alweer. ik heb geen puf om te reageren en heb ook niks bijgelezen.
    Ben zoals jullie weten nu 4 weken over op vaste voedin met gio. Maar echt rustig wordt hij er niet van. drinkt nog regelmatig 5tot6 flessen van 200 cc, maar daar maak ik me geen zorgen over. gio huilt veel zit nog steeds aan de lactulose en tegen woordig ook aan de maagzuurremmers. maarnog steeds huilt hij veel. gelukkig gaat het de laatste twee dagen iets beter. maar ik heb geen seconde rust. het is gewoon echt zielig voor ons mannetje. maar daardoor heb ik dus niet veel tijd om hier te zijn. vind het wel jammer want mis jullie geklets wel. Ook alsof het nog niet tegen zit gaan mijn ogen ook slechter. Kan lastiger lezen en doe er dus langer over. zit ook bijna niet meer achter de comp. te vermoeiend. zit er gewoon doorheen, maar probeern niet in mijn winter depressie te zakken. merk wel dat ik weer vreetbuien krijg en zo. maar ik doe mijn best. sorry, maar moest het nou wel ff kwijt. zelfs mijn beste vriendin zegt dat ik nu wel elke dag zeur. maar ik weet gewoon ff niet wat ik ermee aan moet. maar toch luisterd ze wel hoor.

Leuk nieuws ik ben tante geworden mijn zus is vorige week bevallen van een zoontje lucas hij woog 4080 en was 53 cm lang. gelukkig nog wat leuks tussen door.

ik zal vanaf morgen is een beetje weer mee te gaan lezen en te reageren. maar als dit niet lukt niet boos zijn hoor.

dikke kus elise

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Het lukt aardig om Femke wat langer wakker te houden, hopelijk slaapt ze vanavond ook weer een keer goed!

@Moppiepoppie fijn dat je man toch naar huis is gekomen. Sterkte meid!

@Lola, proficiat met jullie trouwdag!

@Elise, he balen dat je niet veel rust en tijd voor jezelf hebt meid. Succes!

@Missyzuilen, veel succes morgen met het gesprek!

@Azeb, fijn dat het goed is gegaan met Isis op het kdv. En mama lekker geshopt!

Ik ga ons dametje maar eens in bed leggen, nu is ze wel écht moe.
    Vanavond komen mijn ouders met een nichtje van me, nog voor kraamvisite...

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hey meiden,

Even ego. Vanavond ga ik lekker op tijd naar bed met de laptop en overal op reageren!

Demi moest vandaag naar het CB en kreeg weer entingen. Bij de entingen heeft ze zich wederom goed gedragen en maar 5 seconden gehuild.
    Ze was tegenover 3 weken geleden maar 150 gram aangekomen. Dat was niet zo goed, maar wel verklaarbaar want omdat ze ziek is eet ze de laatste dagen heel slecht. Het CB adviseerde ons om haar 2 keer per dag een fruithapje te gaan geven, omdat ze nu bij voorkeur koude dingen eet (denk dat ze veel last van haar keel heeft).

Verder moet ze uitzieken en moet ze begin komende week wel beter eten.

13. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @steen nou dat ik geen tijd heb voor me zelf vind ik tot daar aan toe. maar ik vind het voor die kleine zo vervelend. hij heeft gewoon pijn. of het nou krampen zijn of maagzuur. het is gewoon zielig.
    veel plezier met de visite

@dreames demi you go girl. stoer hoor. vervelend dat ze niet genoeg is aangekomen. mag ze nu dan wel al fruit hap. is dat niet te vroeg? als het cb het zegt zal het wel. dikke knuf

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo vanochtned op de koffie bij Szus en toen vanmiddag deventer ingeweest om de rest van de kerst kados te halen. Allemaal gelukt :)

@ingeltje kolven valt onder werktijd niet onder pauzes. Je moet dus gewoon doorbetaald krijgen. máár er is een limiet. Ik geloof 1/8 van je werkdag is betaald. Oh! edit lees bij yule dat je 1/4 recht heb. Ik heb op mijn werkdag van 8u alleen een half uur pauze meer niet. en ik kolf 2x half uur.

@missy ja he een eerlijke mixje ;)

@eva fijn dat de arbo achter je staat!

@lindaa maar wat als zij vies is van het spelen overdag? en straks met school? en als jullie nog een kleintje hebben? :p :p

@steen hij lijkt dus wel langzaam beter te worden! :)

@tweety oef :confused: stomme ongi zeg!

@yule heb mijn Smoeder er naar gevraagd en idd. Maar dit risico geldt dus als je de riemen niet strak vast maakt, dan is er kans op. Maar die worden dus waarschijnlijk niet meer verkocht nee. oudere mensen? jeetje die ook al!
    dat storen had ik gisteren dus ook :evil: was net begonnen met kolven en er moest nog eentje naar huis.

@iris oef nog steeds ziek! dikke knuffs

@jekkia hoe ging het?

@lola ah no mommy allowed dus ;)
    Paul heeft blond haar en mijn rood haar is 100% natural :D KAte heeft dus rossige haren! Ik hoop dat dit zo blijft want Paul had als baby zijnde ook rossig en is toch blond geworden. Ik weet wel dat de blond gen overheerst de rood maar ben toch aan het bidden ;) Want hiernaast zijn allemaal blonde's en ik in mijn up een rooie :)
    *edit zie yule's antwoord erachter aan. Mar moet zeggen dat die rossig blond haren boven op kate's hoofd is toch duidelijk nu rossig. Zij begint meer haar te krijgen want is geen dons laag meer boven zeg maar maar langer *er is dus toch no geen beetje hoop* maar wel een dikke knuff voor Yule en hoop dat het ook rossig blijft!
    9jaar jublieum :whistle: :9 bruidegom wel ziek :( knuffs voor hem!

@moppie :( :( jeetje zeg wat een gedoe, idd deprimerend zo. je weet iig wrm Amé zo deed en wat de oorzaak is/was. Ik hoop dat je eruit komt! *dikke knuff maar idd verlies jezelf er niet in he! Ame heeft veel meer aan geruste mama :) Hier ook eentje die graag bij je in de buurt had gewoon om mijn schouder uit te lenen en mijn oren ook!
    btw kate is de laatste tijd ook snel afgeleid, wilt alleen kletsen met mij (*zijmel how do u resist that!), ik leg dus een spuugdoekje over haar hoofd, dit helpt wel wat.

@devilchase oooh wat een knapperd! Super foto's voor op canvas meid!

@elise tante :whistle: gefeliciteerd!

@freesia door de vliegen? mssn door al de sneeuw daar? :p

@dreames oh jee gelukkig lekker koude fruithapjes boordevol vitamines! knuffs

ok ga nu mijn meissie wakker maken voor voeding :)

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik had Aimar net na de fles en een giga poepbroek op bed in slaapzak gelegd (dus zonder paccodoek ivm koorts). Na 15 minuten huilen was hij in slaap. Mama blij :D maar na 20 minuten weer wakker, 15 minuten laten huilen, er naar toe gegaan. Ik heb de koorts gemeten, was gezakt. Ik heb hem nu in een slaapzak met mouwen gelegd in de hoop dat hij dat beter doet....laat hem nu weer 15 minuten huilen...werkt het niet dan doe ik de pacco doek weer aan..... :cry: en hoop dat hij dan gaat slapen want zit er zelf qua energie een beetje doorheen en was van plan om om 19:30 mijn bed in te duiken...dat gaat dus niet door....

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pisum, fijn dat het eindelijk is gelukt ;) en dat je weer terug bent. Alles gelukt met de verhuizing?

@Jekkia, waarom is Raven wakker of weet je het niet? Veel succes morgen, hoop dat het meevalt.

@Kaatje, hoeveel voedingen heeft Levi dan per dag? Britt heeft er zes en krijgt 165 cc (150 water en 5 scheppen). Super zeg de mail, zou wel erg leuk zijn of niet?

@Moppie, denk dat je gevoelens alleen maar heel mooi zijn dat je alles op alles wilt zetten, het laat zien dat je echt het beste wilt voor Amé :D Hoop echt voor je dat al je moeite beloond gaat worden. Heel veel succes meid!
    Hier lekt er ook niets uit de Difrax fles als ik hem op de kop houdt, maar dat is toch ook niet de bedoeling? De kleine moet het er toch ook uitzuigen…is met de borst ook.

@Steen, fijn dat het zo goed is gegaan met Femke en dat jij het ook naar je zin had op je werk. Goed dat de regeldagen weer voorbij zijn, en het is ook genieten bv geven.

@Parr, wat een gedoe zeg dat je je steeds moet verdedigen als je wilt kolven. Leuke foto! Als je Kate nog verder rechtop zet gaat ze waarschijnlijk haar voetjes zien en pakken (doet er hier ook eentje ;))

@Yule, zeker een vrouw die nooit gekolfd heeft die collega van je ;) Wat goed zeg zoveel leuke vacatures.

@Lola, Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Zou inderdaad fijn zijn als papa de fles straks weer kan geven.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @moppie het geen je nu kolft en aan haar geeft mag je in de magnetron verwarmen op de laagste stand en dan tussen door om roeren/schudden. zo deden ze het in het zh bij robin ook en toen ie thuis was deed ik dat ook.

zo hier net de mannetjes gedouched robin op het stoeltje rene vond het geweldig samen met zijn broertje douchen. robin ligt weer lekker te knorren. dus nog 1 drukte schopper op hihi.

18. 4days

4days Niet meer actief

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Cossy: geweldig!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid