Kaatje85: 32 Lola: 106 Ingeltje: 185 Lindaa: 206 tweety: 210 Funnyme: 385 Anno103: 563 Pupke 1447 ik kom eraan
@Elise, jeetje klinkt niet echt lekker voor Gio. Zielig hoor, geef hem maar een dikke knuffel en jezelf ook! Kan allemaal ineens tegelijk komen he.. En dan is t echt even teveel! Maar na regen komt zonneschijn gelukkig. En dat moeten we gewoon even onthouden! Hopelijk slaan de maagzuurremmers snel aan en word hij weer een vrolijk mannetje. Wat bedoel je trouwens met vaste voeding bij Gio? En gefeliciteerd met je neefje! @Dreames, nee is te verklaren toch.. Als ze niet lekker is, eet ze ook minder. Komt vast vanzelf weer goed. Oee lekker fruithap, kun je zelf ook meesmikkelen haha.. @Eva, balen.. Hopelijk gaat Aimar toch nog slapen zonder inbakerdoek.. Het is ook wel even volhouden meestal he, als je af gaat vd doeken. Tenminste zei CB tegen ons, we moesten echt wel even paar dagen doorzetten zeiden ze. Want ze moeten nu weer even leren zelfstandig in te slapen en dus zichzelf niet wakker te maken. Duurde hier 3/4 dagen en toen werd hij niet meer wakker van zijn zwaaiende armpjes. @moppiepoppie, de Difrax fles hoort ook niet te druppelen als je hem op ze kop houdt. Dat is juist een teken dat hij goed werkt en dus geen valse lucht zomaar binnen zuigt. @cossy, wat goed van Vince! @Ingeltje, ja TruusdeMier is erg gezellig! Waar kun je dat opzoeken dan? @kaatje, wat een beroerde nacht dus.. Zielig voor Levi. Hopelijk is hij snel weer beter.. Geef jij hem ook wel eens cinababy voor t weer in slaap vallen? Wij doen dat wel eens op Mike zijn speentje, zodat hij die niet steeds laat vallen en dus weer snel inslaapt. @Truus, kom je inbreken. Gezellig hoor.. nee we halen jou niet in, je kletst teveel.. Nou hier weinig te melden.. Lekker me kereltje in bad gedaan, druppels voor ze keeltje gegeven en nu slaapt hij! Hopelijk vannacht geen poepbroek maar morgenochtend...
@Cossy: Wat goed van Vince ! @Kaatje: Ga je voor de 1e plaats... ? Emma krijgt momenteel de fles van Roy. Ik ben achter de pc gaan zitten om Emma het idee te geven dat ik er niet ben. Maar ik hoor haar de hele tijd huilen, het wil volgens mij niet zo vlotten . En ik 'mag' me er niet mee bemoeien. Maar jeetje, wat doet dit zeer!
Kaatje85: 32 Lola: 106 Ingeltje: 185 Lindaa: 206 tweety: 210 Funnyme: 385 parr1983: 443 Anno103: 563 Pupke 1447 nou dan doe ik het zelf
o lola ik weet hoe je je voelt, zo heb ik hier ook al verschillende keren gezeten. laatst las ik dat kindjes je ruiken en voelen als je zelfs al in huis bent. weet niet of dit klopt hoor. succes meid ff doorbijten, knuff xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kaatje85: 32 Lola: 106 Ingeltje: 185 Lindaa: 206 tweety: 210 Funnyme: 385 Parr: 443 Anno103: 563 MissyZuilen: 670 Pupke 1447 Ik haal jullie nog wel in als jullie x op vakantie zijn en ik niet.
Missy, nee geef het normaal niet voor het slapen,maar deed het nu even voor de afleiding omdat hij met cinababy wel zijn speen wil Lola, jep ik ga voor de eerste plaats. Kreeg net een mailtje terug van die sollicitatiemail met: Hallo, klinkt erg positief. Zodra ik alle sollicitanten op een rijtje heb ga ik je uitnodigen voor een gesprek.
goed kaatje ga ff de zwemtas inpakken, scheelt weer 3 minuten in mijn warme bedje morgen hihi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hahaha nieuw wedstrijdje hier?! kaatje super zeg! duim duim dat het wat wordt kunnen wij ons geposte berichten omhoog werken
nog maar 6103 berichten en ik heb kaatje ingehaald haha en dan moag zij ondertussen niks zeggen, ben er bijna haha. ga nu echt ff op de bank. ja dan haal ik het natuurlijk nooit. hihi xxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou ik ga morgen weer verder met inhalen hoor.. Kruip zo me bedje in. Trusten iedereen! En duim voor me morgen he om half 3..