Eva is idd normaal bij buitenlandse ouder(s) Gijs heeft de ochtendvoeding fles gegeven en ik kon verder slapen gelukkig! Ben net wakker Yule: knuffel meis!
yule> beterschap meis Ingeltje> fijn dat je toch nog even heb kunnen slapen tinkerbel> logische redenen! kan je helaas niet helpen heb er geen ervaring mee, succes!
ik heb nog een puck a baby liggen maar die zijn geloof ik maar tot 4 maanden? Jenna krijg ik er echt niet in, die wil lekker met haar armpjes bewegen
Goedemorgen! Hier weer een heerlijk nachtje gehad! @Roshi, mooie foto's! @Irisb, welke ab krijg je? Ik heb nu namelijk ook ab ivm tandvleesontsteking, maar deze mag gewoon met de bv samen. @Yule, beterschap meid! @Ingeltje, he balen zeg zo'n nacht. Hopelijk knapt Julian snel op! @Tinkerbel, je zou je in kunnen schrijven bij flexmoeders.nl. Verder gewoon gastouderbureaus in de buurt benaderen. Succes! @Eva, niet hier ook geen hep B inenting gehad, maar inderdaad wsl door de buitenlandse papa jullie wel. @Sasha, succes met de inentingen van Sem! @Parr, ook succes met de prikken! @Azeb, ik snap je gevoel ook meid, vind het soms ook zo moeilijk te bepalen of Femke genoeg heeft gehad aan de borst, maar als ze dan toch tevreden is en pas een paar uur later weer komt, zal het wel goed zijn. Vooral met die regeldagen afgelopen weekend vond ik het vreselijk, je wordt er erg onzeker van en gaat twijfelen. En als het dan weer achter de rug is, denk je waar heb ik me druk over gemaakt....Femke groeit ook goed, dus het zal wel loslopen. Dit moet ik ook vaak tegen me zelf zeggen hoor, hihi! Succes meid! @Pupke, fijn dat het weer wat beter gaat met Quinten! Fijne dag allemaal!
alleen deze pagina gelezen, julia wil eten dus ik ga voeden tot zo nog ff roshi die trui van nijntje heeft julia ook. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi mama's 8) Zo weer lekker even bijgelezen en ik hoor Kyano geluidjes maken dus die is zo wakker. Perfecte timing @ irisb succes meid met de antibiotica, ha ha de humor gaat er in elk geval niet van weg @ Yule grrr zo gestoord worden tijdens het kolven En beterschap voor nu! Lekker je bedje in! @ Moppiepoppie oh wat een gedoe allemaal Iedereen heeft je al tips gegeven dus ik zeg alleen maar doe waar jij je het beste bij voelt en het fijnste is natuurlijk een tevreden kindje. Maar een relaxte mama is ook heel belangrijk! Hele dikke knuff @ Lola nog gefeliciteerd met je trouwdag En balen dat jullie nu ook ineens een flesweigeraar hebben Waarom doen die kleine ukkies ons dat toch allemaal aan? @ Missy Zuilen succes met je sollicitatiegesprek! @ Elise gefeliciteerd met het tante worden! En heel veel sterkte met Gio! @ Kaatje oh spannend dus bijna een sollicitatiegesprek! @ Ingeltje oef een zware nacht dus....hopenlijk vandaag een lekker rustig dagje Gisteren een gezellige middag gehad. Met pap en mamsie en Kyano naar stad geweest. Het was regenachtig maar met de regenhoes over de maxicosi sliep hij heerlijk 8) Nieuwe kleren gekocht voor het doopsel zondag en toen lekker naar huis. Fles geven blijft ook hier nog moeilijk. Het lukt wel maar voordat hij de fles eens accepteert zijn we 15 min verder maar dan drinkt hij gewoon Alleen gisteravond kon ik Kyano wel wat doen......(niet letterlijk natuurlijk) Elke keer tijdens het drinken viel hij in slaap en leek verzadigd, tot in bed dan begon hij weer te krijsen. Dus weer aangelegd en had dan ook echt dorst.....dit tot 4x toe moeten herhalen ! Al met al dus bijna 1,5 over de voeding gedaan Nou ja we zitten toch al in een rare week dus dan kan dit er nog wel bij Zo ga ons mannetje eten geven! Tot straks Oh ja ik moet ook nog eens even kijken op welke plaats ik sta in de lijst. Zal wel net geen top 10 notering zijn ha ha!
Goedemorgen Levi begint het te leren. om 22.00 fles en toen kwam hij weer om 06.00 nu nog een uurtje langer en dan ben ik tevreden Yule, wat fijn dat jullie gastouder zo goed bevalt.Verkouden: niet leuk. Je hebt trouwens wel een super baas ! Roshi, ahh oorbellen? tuurlijk hoef je je niet te verantwoorden. Ze is jou kind toch. Staat trouwens wel schattig Ingeltje, ow jee een rotnacht zeg. knuff en idd zieke baby's zijn zieliger dan hun mama's :lol : IrisB, jep hij is de langste November2009. Ik geloof dat ik ook mee doe Tinkerbel, succes met jullie zoektocht naar een gastouder.. ow snel een tweede? Leuk ! (maar moet er zelf nog ff niet aan denken hoor ) Hier last van mijn buik. geloof dat ik ongi ga worden. zou wel mooi zijn, zit nu op cd 28
Allereerst: beterschap Yule! En verder: Dank je! Een geruststelling Isis werd na ruim twee uur weer wakker, maar was heel vrolijk als ik haar uit bed haalde. Dus ik heb haar eerst lekker gemasseerd en toen was het al bijna drie uur later, en heb ik haar gevoed. Dat ging weer met gedoe en bozigheid helaas. Ik vermoed dat ze misschien ook een beetje gewend is geraakt aan de fles omdat ze die gister heeft gehad de hele dag (had 4 voedingen ontdooid voor de creche maar ze had daar maar 2 opgedronken dus de rest moest wel op want kon niet opnieuw ingevroren natuurlijk). Of kan dat niet na 1 dag al gewenning zijn? Nouja, in elk geval, ik heb doorgezet en ze heeft volgens mij nu wel veel gedronken.
@ Kaatje: nou ik vind dat je met het doorslapen van Levi nu al tevreden moet zijn hoor! Aimar slaapt ongeveer hetzelfde. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Aimar door zou slapen na de fles van 19:00.....maar denk eigenlijk dat hij dat niet redt en ons dan 's nachts wakker gilt En probleem is ook dat Aimar vaak eerder komt voor zijn fles van 19:00...meestal al rond 18:00...
Wij moeten Isis nu ook vaak wakker maken voor de voeding om tien uur. Maar als we dat niet doen krijgt ze er maar vier en ben ik bang dat ze 's nachts weer komt. Misschien volgende week, als mijn man vrij is, eens uitproberen.
Ben ook wel tevreden hoor,maar vind 6 uur nog zooooo vroeg Vandaag hoef ik pas om 13.00 te beginnen dus kon nog even terug tot 08.30 maar als het op een doordeweekse dag is dan is het de moeite niet meer om nog voor 3 kwartier terug te gaan en wakker zijn vanaf 6 uur..duurt de dag zo lang
nou ik ga gauw ff wat boterhammen smeren en dan naar mijn werk, vergaderen. zie jullie vanmiddag weer, niet te veel kletsen he. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Meiden hadden gisteravond allebei koorts. Dus maar een zetpilletje gegeven. Ingesmeerd met Luuf. En zoutoplossing in de neusjes. Vandaag zijn ze wel vrolijk maar Sophie zit helemaal vast en Anna hoest de longen uit haar lijf. En ze klinkt ook schor. Weleens een schorre baby gehoord? Das echt zielig. Met mn moeder afgesproken dat Sophie een dagje daar is en Anna bij mij blijft. Dan krijgen ze ook eens een dagje 1 op 1 aandacht als ze niet in orde zijn. Wel zielig hoor om er dan 1 weg te brengen maar ik denk dat dit voor allebei de meiden beter is. En oma vindt het ook erg leuk om lekker te tutten met haar kleindochter.
@Ingeltje: Pffft... wat een nacht ! @Eva: Ik zit ook te denken aan een (Puckababy) slaapzak. Over een maand moet ik het inbakeren sowieso afbouwen, dus een grotere maat van de Pacco doek kopen, lijkt me niet zinvol. Emma heeft nog geen HepB vaccinatie gehad... @Yule: Beterschap! @Anna & Sophie: Beterschap! November 2009: Ik doe ook niet mee, als jullie het niet erg vinden...
Yule heel veel beterschap en Funny veel beterschap voor je kleintjes. Hier ook laten pendelen of er nog een derde komt. Wij denken zelf van niet. Nu heb ik 2 antwoorden terug en ze zeggen allebei precies hetzelfde. Februari 2010 zwanger van een jongen. Ik ben heel benieuwd. Even een momentje voor senti hoor. Vorig jaar om deze tijd zat ik op de wachtbank. Op 20 december zei ik tegen hussie volgens mij ben ik zwanger en op 24 dec en heel licht streepje. Wat gaat de tijd toch snel Zo weer genoeg sentimenteel gedoe. Groetjes marieke.
Anna en Sophie, beterschap. Misschien niet leuk maar voor hun wel lekker dat ze dan even alle aandacht hebben. En voor jou ook want je aandacht tussen twee zieke baby's verdelen is helemaal vermoeiend. Knuff