September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    funny ik zou d'r nu toch wel proberen een flesje te geven ivm met de koorts

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha dacht net ik wacht tot 10 over 4 en dan vind ik het lang genoeg geweest. Slaapt ze straks maar verder.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, wat lief zeg! Hier doet Mike weinig met knuffels.. Kan ze ook nog niet echt goed beetpakken en ben altijd bang dat ze op zijn neusje vallen en hij stikt.

@Pupke, wat goed dat Quinten weer normale ontlasting heeft en steeds meer drinkt! :D

@tweety, wat goed van Robin zeg. Volgens mij loopt Mike dan ook wat achter op de andere babies hier.
    Want hij kan ook nog lang niet alles wat ik hier allemaal lees, zoals omrollen of echt knuffelen of brabbelen tegen teddyberen enzo..

@Azeb, Isis dus goed gegroeit, niet druk maken dan he.. ;) (Makkelijker gezegd dan gedaan ik ken t hahaha)

@Funnyme, aan de ene kant raar dat je langs moet komen voor hoest, want Bisolvon ofzo mag je toch gewoon geven en is bij drogist te koop.
    Maar aan de andere kant ook wel fijn dat de assistent zo voorzichtig is met kleintjes en wil dat je langskomt.
    Laat maar weten wat je ervoor kan geven, want Mike hoest ook zo en je mag maar 2 x smeren met Luuf en maar 3 x druppels.

@parr, zozo jij geeft Kate veel te eten dat ze zo is gegroeid. ;)
    Oww.. wist ook niet vd schaamlipjes, maar heb dan ook een jochie haha. Wij kregen ook op onze kop vorige x van CB dat we Mike meer op zijn buik moeten leggen.
    Maar hij vind er echt niks aan en gaat gelijk brullen, dus wat doe je dan..

Wij doen hier max 4,5 uur tussen de flessen.. Anders gooit hij t ritme weer om. Maar vaak net als ik bedenk van, ach laat em wel effe slapen nog word hij wakker hahaha!

Net sollicitatiegesprek gehad.. Gesprek ging opzich goed, was goed voorbereid en netjes gekleed en opgemaakt.
    Kon goed uit me woorden komen en had overtollige sieraden afgedaan.
    Ze zouden het uitzendburo morgen laten weten hoe of wat... Word ik net al gebeld door uitzendburo, me hart in me keel dus.
    MAARR... Ik ben aangenomen! :D:D:D
    Ze waren zo tevreden over mijn cv en t gesprek dat ze er al uit waren toen ik wegliep van t gesprek.
    Kan 5 januari beginnen...! :D:D
    2 dagen in de week, de maandag en de vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur en is goed te bereiken met de bus zonder overstappen.
    Ben helemaal blij... Kom ik thuis, ligt er een brief op de mat van nog een sollicitatie dat ik daar ook op gesprek mag komen.
    Nouja.. is wel dichterbij maar nu heb ik al zekerheid.
    Dus morgen maar even bellen en bedanken voor de gelegenheid, maar dat ik al wat anders heb.
    Dinsdag om 11.00 uur moet ik me contract komen tekenen voor 6 maanden via uitzendburo en daarna mogelijkheid in vaste dienst.
    Maar ben in iedergeval 6 maanden vd straat.. ;)

Zo, nu ga ik patat shoarma maken! :D

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy gefelciteerd met je baan. robin loopt in zijnmotoriek wat achter heeft ook nog een erg slap hoofdje weet het niet precies vind het niet zo'n ramp komt vanzelf wel.

@funny hihi was ik nog net optijd

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: wat goed! Gefeliciteerd....

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    neeeeee, hier geen tweede hoor, hihi!

@Missyzuilen, proficiat met je nieuwe baan!

@Azeb, fijn dat Isis zo goed gegroeid is.

@Funnyme, beterschap voor de meiden!

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Missy, gefeliciteerd met je baan! :whistle:
    Ik ben nu ook volop aan het solliciteren. Spannend is het toch.

Enne, november 2009 zwanger en dan in augustus 2010 bevallen? Nog even over nadenken hoor, ik heb een beetje hetzelfde als Yule dat ik nog vaak aan de bevalling denk. En ik vind Rayyan al intensief, hoe moet dat dan met nog een uk erbij? Maar wie weet hoor, dat ik over een jaartje er weer anders over denk :)

8. hoi hoi
    heb niet terug gelezen hoor, wat een dag

vanmorgen zwemmen, voorlopig de laatste keer, snel naar de winlel anders hadden we geen eten vnv. toen naar huis snel hier gelezen maar toen wilde julia al eten dus eten gegeven maar mevrouw had alle tijd.
    gauw brood gesmeerd en gegeten en toen naar het werk.
    vergadering en julia daar weer eten gegeven en daar ben ik net van terug, maar hier leek wel een bom opntploft dus ook al gestoft, gezogen en gedweild, nu nog ff een wasje aanzetten en dan eten koken pffff.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. ohw trouwens, ingeltje, missy, en alle andere die ik nu vergeet, bedankt voor de kerstkaart.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: oeps, dan heb ik me vergist! Dan kun je je beter aansluiten bij het liever-niet-opnieuw-zwanger-willen-worden-in-nov 2009-groepje, daar zijn namelijkook al enkele kandidaten voor ;)

@Missy: wat goed zeg! Gefeliciteerd!

@FunneMe: laat ze maar goed drinken hoor. Slapen is inderdaad goed maar als ze koorts hebben moeten ze ook echt goed drinken.

Zo, Chris is wakker dus ik kan even boodschappen gaan doen. Ik heb net veel cadeautjes ingepakt. Vind ik zo leuk, ik zou wel een baan willen als inpakster bij de Douglas! Zouden ze daar docenten verpleegkunde voor aannemen denken jullie ;)?

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi
    Nog even snel spieken voor het eten koken 8)

@ Pupke fijn dat Quinten weer beter is :D
    @ Eva leuk hè als ze gericht iets pakken. Kyano doet dit nu ook. Echt grappig
    @ Missy Zuilen gefeliciteerd meid! Echt een fijn vooruitzicht voor 2009!
    @ Pff Anno je hebt het er druk mee...

Ik vind het trouwens steeds leuker worden met kyano. Het brabbelen en lachen en alles wat hij nu kan is echt zo leuk. Het echte baby is er nu een beetje van af maar dat vind ik niet erg voor wat je er allemaal voor terug krijgt. Maar het blijft natuurlijk toch nog wel een baby ;)

Zo dadelijk staat er gegratineerde zalm met aardappeltjes en mixgroenten op het menu 8) heerlijk heb er nu al zin in!

Jullie ook smakelijk!

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Missy, super zeg, van harte gefeliciteerd!

Cossy, wat goed zeg van Vince, leuk filmpje.

Doekje/knuffel; sinds een paar dagen knuffelt Jill met een tutdoekje met konijnenkopje erop. Naja, ze kluift op de puntjes en de oortjes :) , maar ze houdt het vaak zo schattig vast, onder haar armpje.
    Het is het doekje waar Alex weken voor de bevalling al mee sliep, zodat het zijn geur kreeg, aaaawww..... Het is toen ook meegeweest naar het ziekenhuis. Ze vindt het trouwens ook fijn als het op haar hoofdje ligt.

Parr, jij bent echt stoer geweest bij de prikjes!
    Wat vaag van Kate haar schaamlipjes. Ik ben ook niet zo ermee bezig, zag 2 weken na de geboorte pas dat er nog huidsmeer tussen zat :oops: Kraamhulp had het dus ook niet gezien.

Roshi, agossie NU al gaatjes? :confused: Hahaha :) Geintje :D
    Nu heeft ze er tenminste geen weet van. Ik weet nog precies hoeveel zeer het deed toen ik 6 was :(

Alle zieke kindjes, beterschap!

Lola, wat een superlieve foto, inderdaad total loss :)

Pisum, welkom terug! En wat een knappe papa =P~ ;)

Azeb, hier heeft Jill ook een steeds droger ruwer huidje :( Ga haar vanaaf na het badje eens helemaal insmeren, maar vergeet steeds ander spul te halen. Heb nu alleen Zwitsal en dat vind ik stinken :sick: (ben de enige ter wereld volgens mij die dat vind :) )
    Vier keer per dag insmeren is wel erg veel hoor :confused:

Hier geen pendels voor een tweede, wij willen er maar 1 (eigenlijk helemaal geen, maar heb me laten overhalen door mijn rammelende eierstokken ;) ).

Yule, heel veel beterschap meis!

Iris, jij ook!

Krisstel, wij hebben ook zelf moeten bellen naar kdv. Vond het ook een beetje raar...

13. Ik krijg net een zeer verontrustend telefoontje van mijn bank. Ik blijk het slechtoffer te zijn geweest van skimming (een vorm van betaalpasfraude, waarbij criminelen de magneetstrip kopiëren van een betaalpas (bijvoorbeeld pinpas of creditcard) en de pincode bemachtigen op het moment dat je een rechtmatige transactie verricht. Vervolgens maken ze een kopie van de pas. Hiermee kunnen ze geld opnemen en betalen in binnen- en buitenland). Er is in het buitenlang €1.000,- van mijn rekening gehaald :confused: ! Gelukkig krijg ik het geld ook weer terug, alleen is mijn bankpas voor de zekerheid geblokkeerd en moet ik een week wachten op een nieuwe. Morgen moet ik aangifte ervan gaan doen bij de bank...

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Even ego:
    Jill had het weer leuk bij oma en opa. Ik kreeg gelukkig een stralende lach toen ze me zag. Maar maandag en nu weer: zodra ze me ziet, gaat ze lachen en daarna huilen en wil ze de borst. Ook al heeft ze een uur daarvoor nog een volle fles leeg. Zal wel mamahonger zijn :D
    Kolven was weer pittig, ik heb de electrische kolf van mijn vriendin in elkaar gezet, maar er zit geen beschrijving bij. Hij deed het dus ook niet :( Ik zie haar zaterdag, dus neem hem mee voor uitleg ;) Anders koop ik een nieuwe! Iemand tips welke ik het beste kan nemen?

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Pfff Lola, dat is schrikken!

16. @Pisum: Wat een lekker koppie heeft mijn aanstaande schoonzoon... ;)

@Wupje: Wat een heerlijke vette lach :D !

@Tweety: Wat goed van Robin :thumup: ! Hiermee loopt hij dus zeker niet achter...

@MissyZuilen: Wat super! Gefeliciteerd...

17. Ja, nogal! En mijn gevoel van veiligheid is aangetast. Ik zal nooit meer ergens kunnen pinnen zonder bang te zijn voor herhaling... :(

18. Haha... dat heb je goed onthouden :) ! Laat ik het zo zeggen: een bordje laten vallen is minder erg dan Emma laten vallen... ;)
    Jij en Kate zijn allebei kanjers geweest vandaag bij het cb :thumup: !

19. Kaatje85: 32
    Lola: 105
    Ingeltje: 185
    Lindaa: 206
    tweety: 210
    Roshi: 359
    Yule: 381
    Funnyme: 385
    Parr: 443
    Anno103: 563
    Cossy: 567
    MissyZuilen: 670
    Dreames: 675
    Azeb: 798
    Pupke: 1447
    IrisB: 1557
    Foover: 3033

Even kleine aanpassing: ik sta inmiddels op de 105e plek :oops: . Kaatje, here I come ;) !

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Lola: wat schrikken zeg!
    Missy gefeli met je nieuwe baan!

IK WIL OOKKKK! :cry:

Deel Deze Pagina