Hier hebben we afgelopen nacht juist een heerlijke nacht gehad. Na twee nachten de halve nacht krijsen is Demi vanacht na haar 4 uur voeding meteen weer gaan slapen. De afgelopen nachten bleef ze dan huilen tot een uur of 7. Demi heeft waarschijnlijk een navelbreuk. Tot gisteren zat haar naveltje helemaal naar binnen en gisterenavond bij het badderen was het een bolletje. Ik de zorglijn van de kraamzorg gebeld en die raadde mij aan om de huisartsenpost te bellen. Hubbie die gebeld, maar ze doen er niets aan het moet vanzelf overgaan en als het goed is heeft ze er geen last van.
Hey meiden! Tinkerbel en Eva, wat vervelend zeg, dat jullie je zo rot voelen. Veel sterkte ermee! Goed dat je er zelf zo alert op bent. Parr, ik kan ook zo onzeker worden van gehuil zonder reden. Een speentje kan Isis gelukkig meestal wel troosten en zo niet (en al het andere gecheckt) dan is knuffelen altijd erg fijn. Isis kwam vannacht weer keurig om drie uur. Ongelooflijk, hoe doet ze dat, steeds dezelfde tijd! Ze heeft trouwens voor het eerst in een slaapzakje geslapen in plaats van onder een dekentje, want ze wurmde zich altijd helemaal omhoog tot ze tot haar navel boven de deken lag. Ze moest er geloof ik eventjes aan wennen maar vindt het heerlijk nu. Ik ga zo even met Isis naar de supermarkt (voor het eerst!) want er is hier logistiek iets mis gegaan , er zijn nog maar drie luiers in huis! Daarna in bad en dan voeden en dan komt er al weer kraamvisite. Het houdt niet op
Hallo meiden, Ik leef nog steeds, of ik kan beter zeggen dat ik geleefd wordt.. Heb nergens de tijd voor met 2 van die aandachtvragers in huis. De borstvoeding komt ook nog steeds niet goed op gang en dat terwijl Rion al 3 weken is. Maar omdat hij zelf zo goed drinkt wil ik het nog niet opgeven en hoop ik dat het binnenkort bijgetrokken is. Tinkerbell: heel veel sterkte meis, gelukkig zie je het zelf in en ga je hulp zoeken. Bij Anora is het destijds bijna uit de klauwen gelopen maar ben er weer helemaal bovenop gekomen...
Bepathen is een goeie creme voor uitslag, als dat niet helpt ff dokter bellen kan zijn dat hij dan ook een schimmelinfectie erbij heeft dan krijg je creme op doktersrecept. Matice heeft er nu ook last van En goed schoonmaken, handen wassen en vaak luier verschonen!
@Parr, zo'n kleintje kan je erg onzeker maken. Britt is nu ook aan het huilen..heeft net eten gehad, schone luier, ze blijft gapen maar niet slapen. Laat haar nu ook even huilen. Misschien is het bij Kate inderdaad een huiluurtje of gewoon behoefte aan aandacht? (en daarmee bedoel ik niet dat ze die te weinig krijgt ) @Tweety, zou super zijn als Robin snel mee naar huis mag, ik duim voor je! @Cossy, fijn dat Vince gewoon goed groeit! @Ingeltje, kan me voorstellen dat je moe bent. Wij hebben gelukkig een redelijke nacht gehad, maar vanaf vanmorgen 7:00 uur is het weer raak. @Tinkerbel, sterkte meid! @Funnyme, wat leuk, gefeliciteerd! @Yule, wel een beetje geslapen? Hoop zo dat dit huilen en de hongerigheid (nog steeds om de 1,5 tot 2 uur) het sprongetje is!
hey hey kom hier spieken zag nml dat de andere topic nu echt gesloten is... hier gaat alles oke ,jaimy doet het echt super ! volgende week moeten we voor de eerste keer naar de wijk. ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen. vind het zo snel gegaan zijn ineens , mis ook het zwanger zijn sinds een paar dagen enorm erg..(erg he ?) wist de laatste weken niet hoe graag ik wilde dat het over was , nu mis ik het allemaal wel in een keer.Maar als ik naar me meisje kijk geniet ik wel heeeeeeel erg van der en kan der niet missen! sommige van jullie ook al last van gehad ?
Yule ik zag dat jij de wedstrijd gewonnen hebt bij de septembermama's. Jij was de allerlaatste die daar gepost heeft. Het is nu echt afgesloten. Wat zijn die maanden toch weer omgevlogen. Soms was je er mee aan en wilde je graag een kindje in je armen houden, maar als het dan weer voorbij is mis je het ook wel weer. Groetjes marieke.
Cossy, levi had met 6 dagen al een speen. Heeft de kraamverzorgster hem zelf gegeven dus ga er vanuit dat dat prima kan met borstvoeding. Ik heb er iig geen problemen mee gehad. Tinkerbel, knuff meid. Hoop dat het allemaal meevalt. FunnyMe, gefeliciteerd met je neefje ! Hier op zich wel een goede nacht gehad. 23.45 / 03.45 / 06.45 en daarna lag hij te klooien, niet echt meer geslapen dus.
goedemorgen! Yule gefeliciteerd, zo te zien heb jij de wedstrijd gewonnen Nou hier zijn de krampen nog niet over, dacht zonet te ruiken dat michelle haar broek vol had, maar helaas... Ik hoop dat die nieuwe voeding snel effect heeft, want het is vannacht de 3e nacht geweest dat we bagger geslapen hebben omdat die pop zo'n pijn had! ik zal nu eens beginnen met opruimen, vanmorgen om half 9 stond iemand van Breman aan de deur om onze cv installatie te checken.. ik was zo moe dooor die rotnach dat ik niet open heb gedaan..en lekker in bed was blijven liggen! ik bel ze wel weer op hoor voor een nieuwe afspraak.. Ook iets anders wat heel vaag is: zaterdag was michelle een paar uurtjes bij mijn moeder, hubbie had haar rond half 5 weer opgehaald en we zijn daarna op kraamvisite bij een vriendin geweest.. ik hou michelle haar dingen altijd nog bij in een schriftje wat ze drinkt en of ze poept..en ik las dat ze us bij mijn moeder gepoept had, dus ik belde haar even om te vragen of dat soepel ging of dat ze veel last van kramp had.. ze deed eigenlijk heel vaag over de tel. en kortaf... sindsdien heeft ze me ook niet meer gebeld erg vaag..
He lieve meiden! Thanks voor de lieve woorden en toch ook wel de herkenning Ben bij de huisarts geweest en het is idd een licht vorm van postnatale depressie. Heb medicijnen gehad en moet vrijdag naar de eerste afspraak met de psycholoog. Ben echt superopgelucht dt alles er nu uit is en kan gelijk ook veel meer genieten van mijn lieve meisje Het is gewoon: Vaak hoor je allen maar positieve verhalen (behalve hier dan, thanks daarvoor) en daardoor ga je je nog slechter voelen! Nu weet ik dat het gras bij een ander altijd groener lijkt, maar bijna nooit is Ik heb 's nachts echt wel eens van die momenten dat ik wel kan gillen, of als ze maar blijft huilen etc Nu weet ik dat er veel meer mensen daar last van hebben, en dat is al een hele opluchting
hoi hoi yule gefeliciteerd hier een rotnacht gehad. vanaf 5 uur gisteravond tot 3 uur vannacht heeft Julia alleen maar gehuild en gegeten. op schoot was het goed maar in bed meteen huilen. niets was goed. ben nu dus doodop.waar kun je cinababy halen? ik weet niet of het krampjes zijn maar het is homeopatisch dus baad het niet dan schaad het niet toch. ga nu ff eten ben pas net uit bed. xxxxxxxxxxxxxxxx
knuffel tinkerbell, lucht je hart maar hier, hopelijk helpt dat ook een beetje. en ik ben blij dat je nu opgelucht bent. ga nu echt eten voor het weer gillen is. xxxxxxxxxxxxxxx
@ Tinkerbel: Wat fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad bij de huisarts en dat je je alweer wat beter voelt. Praten helpt echt! Nog een vraagje met betrekking tot de medicijnen: Geef jij borstvoeding en kan dat dan samen? OF geef je flesvoeding? Ik moet zeggen dat ik me nu na een paar uurtjes alweer lekkerder voel. Gewoon klusjes gaan doen is huis, Aimar gevoed en zijn medicijnen gegeven, even samen geknuffeld, eindelijk eens een leuk telefoongesprek met s-moeder gehad en mijn eetlust is weer terug! Het lijken wel stemmingswisselingen, herkent iemand dat? Zijn jullie kleintjes al een beetje gewend aan het dag en nachtritme? Aimar namelijk niet. Overdag valt hij na de voeding vrijwel meteen in slaap (als hij geen krampjes heeft) maar 's nachts lijkt hij klaarwakker te zijn na de voeding. Ik probeer hem daarom overdag wat langer wakker te houden, maar tot nu toe zonder succes. Ook komt hij 's nachts gewoon nog om de 4 uur voor voeding, heel af en toe om de 5 uur.... @ Anno en alle andere mama's met huilende baby's: wat kan het slopend zijn hè? Probeer overdag wat bij te slapen. Ik denk aan jullie!
Tink: jeetje meid, da´s niet niks.. sterkte meis! wij zijn er voor je hoor. Ah je bent al bij ha geweest, super! zet hem op, het valt soms allemaal niet mee Funny: gefeli! Yule: pff heftig.. maar goed dat je bent gaan slapen... ze was och niet te troosten... verveled is dat Helma: zwwaai! Anno: bij de dogist, etos, kruidvat etc kun je cinnababy kopen Ik heb net de huisarts gebeld omdat Julian vaak blijft spugen en erg veel last heeft met het laten zakken van eten. Boeren gaat soms echt niet, maar als ik hem neerleg begint hij ontzettend te kreunen, pruttelen,, hikken en spuugt. Het etetn komt styeeds boven, echt zielig. Mag vanmiddag terugbellen of ik afspraak moet maken of een recept krijg.
Hoihoi! hier een lekker nacht gehad. Kate was wakker gebleven dus hebben wij haar opgehaald en zij lag gewoon wakker en moe om zich heen te kijken. En dan tegen 23u kreeg zij weer honger. Dus hebben wij de bad gevuld en tijdens het wassen moest zij vreselijk huilen dus heb ik een speen gepakt. Blijkbaar hebben wij 2 verschillende spenen van Drijfrax.. eentje is lang net zoals een tepel, en die had ik toen toevallig vast en zij zuigde het zo mijn hand uit :Shock: du sik speen eruit en keek.. oh! die ziet anders uit dus speen erin met wassen, heerlijk vond zij het! Na het badderen beide borsten gegeven en toen in wieg. Ben zelf ook in bed gestapt en werd pas tegn 6 u uit mijnzelf wakker, Kate sliep nog dat is dan 5 uurtjes! dus heb haar wakker gemaakt en gevoed en zij kwam weer tegen 9u. Nu ligt zij ook lekker te slapen! Dus nu twijfel ik of het idd krampjes zijn. Had een vriendin aan de telefoon en zij dacht aan eenzaamheid. DAn willen ze gewoon bij je in de buurt zijn. Dus den knu idd aan huiluurtje/eenzaamheid. Ben wel erg blij dat wij een speen hebben dat zij wilt. Hebben wij back-up @pupke idd het klinkt zo wel als een huiluurtje ik laat haat ook niet lang huilen, kan er ook niet tegen, hooguit 15 min en dan pak ik haar op. heb voor de eenzaamheid nu wel mijn pyjamashirt in haar wieg. @ingeltje mssn dan zo'n speen zoals wat Kate wilt? is niet van die dunnen met bolle einde maar meer een rechte, zoals een tepel? @cossy ik heb speen geprobeerd omdat de wvk zei om dit te proberen ivm te veel lucht binnenkrijgen met bv (krampjes) en door overvloed melk bi drinken is de zuigreflex mssn nog niet vervuld. Maar wij gebruiken het als back up. @tinkerbel oejee meid! *dikke knuff @funnyme gefeliciteerd ! @yule ja blijkbaar hebben wat beebs van september zin in een 22u-?u huiluurtje @azeb thxx voor de tip @krisstel idd zei vriendin ook al, ze zijn jou lichaams geluiden alles gewend, en nu begit zij te beseffen dat die bm niet meer terug komt en wordt zij onzekere en huilerig etc. dus als zij gewoonweg wkaaer is gewoon lekker vasthouden of shirtje met mijn geur bij haar leggen. Ik knuffel haar wel veel met de bv en zo geef ik haar kusjes en praat zachtjes tegen haar, en papa is ook een knuffelkont. Alleen als zij moet slapen probeer ik haar zo min mogelijk te prikkelen, anders worden ze te moe om te slapen Oh is de andere forum nu echt gesloten! Trouwens niks meer gehoord van mamamieke.. ook niet van shedevil... iemand anders wel? Nou ik ga mij gauw aankleden en haar drogen beetje luie ochtend ... Kate komt zo denk ik
Hey meiden, ff vraagje is de gardo superstore een leuke babywinkel? Benw el nieuwschierig, krijg er iedere keer een aanbiedingskrant van.
@tinkerbell eva en yule wat vervelend dat jullie je zo voelen. Gelukkig heb ik het nog redelijk in de hand heb namelijk twee jaar overspannen thuis gezeten dus dt is voor mij wel genoeg. Nou sterkte meiden en klets hier maar lekker van je af dat helpt vaak. Lieve mama´s jullie doen het hartstikke goed dikke knuffel van hier @funnyme gefeliciteerd tante wat een mooie naam. hihi en ook al een bos donkere haren zal hetin de naam zitten? hier een mmoie nacht half twaalf laatste voeding via fles en kwam om half 6 weer. nou ga voeden hij is wakker