September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy, het klinkt als een kriebelhoest, maar ze zit wel vol slijm. Morgen dus maar eens vragen bij de apotheek! Nee ik kijk nooit house... Inderdaad heavy!

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lindaa nee je verslikt je eerder in gepureerd voedsel en vocht dan in een stuk voedsel.

3. *zwaait*

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: jemig heftig dat van je pinpas! Kan me voorstellen dat je nu niet meer zo 1,2,3 zonder nadenken geld gaat pinnen.

@ Missy: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En nu duimen dat de toestand op het werk van je hubbie meevalt!

Ik zal zo even wat nieuwe foto's van Aimar spammen op onze hyves ;)

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: nee, ik gebruik geen hormonale anticonceptie. Ik heb vorige week 1 dag de nuvaring ingehad, maar was net een hysterisch moedertje, hihi. Hhhmmm, zou het kunnen dat ik vloei omdat ik de ring er weer uit heb gehaald? Maar ik heb hem nog geen 24 uur in gehad, staat dus ongeveer gelijk aan 1 pil. Weet je, ik word er gewoon zenuwachtig van omdat ik al twee keer een afwijkend uitstrijkje heb gehad en een onregelmatige cyclus kan daarbij horen. Maar eigenlijk kan het nu niet afwijkend zijn aangezien mijn uitstrijkje van oktober PAP 1 was. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het bij het ontzwangeren hoort.

Rapley: als ik lees: stukken voedsel, moet ik meteen aan een stuk biefstuk denken, whahahaha. Ik zie het al voor me, Quinten die aan een biefstukje zit...

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    *zwaait terug naar Anno*

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Iris en funnyme: ah nu snap ik het! ik zal eens die link gaan lezen funny..

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha pupke.. niet TE snel willen he ;)

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Is Aimar nou zo zwaar? Of komt dat omdat Jaimy een meisje is? Oh zie nu wel dat er 2 weken verschil in de datum van het wegen zit...maar toch.

Kan iemand mijn CB afspraak nog op de lijst zetten: 14 januari entingen deel 3?

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hoi!

Hier een brakke Jekkia ;) met een ego berichtje

spiraaltje zetten is goed gegaan, weinig van gemerkt
    Raven spookt nogsteeds 's nachts en nog maar een paar nachtjes en dan is Ivo weer thuis (Jippie)
    Tis druk op werk, veel inbraken (altijd rond kerst gaan mensen bij anderen poletarisch winkelen) dus veel chagrijnige werklui die er nog maar weinig zin in hebben omdat het bijna vakantie is. En al mijn collega's zijn weg. Een is ziek, de andere heeft ATV en de ander een vrije dag. Dat beloofd nog wat voor morgen.

Moet inmiddels zo'n 50 pagina's lezen dus heb genoeg te doen voor het weekend :)

Oja Raven loopt!

En nu ga ik naar bed. Tot snel. mis wel het kletsen hier

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jekkia fijn dat het spiraal zetten goed is gegaan!
    veel inbraken op het werk? :( dat is dan weer minder!

hihi super zeg dta raven loopt :whistle: kan je je klaar maken zeker hahaah!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    moet je via pb doen naar Ingeltje, Yule of Parr.. ;)

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Had ik al gedaan, zijn groeigegevens zijn wel veranderd maar mijn afspraak staat er nog niet bij dus dacht: doe het even zo ;)

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahah ooohww zo ;)

bah ik verveel me een beetje.. michelle slaapt.. hubbie is naar school
    en er is geen bal op tv wat me leuk lijkt..:(

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> jij geeft toch ook als laatste flesje een papflesje?
    hoe doe je dat dan, ik had er 2 eetlepels nutrilon bij gedaan net maar ze krijste het echt uit :( doe jij er een ander speentje op ofzo? en hoe maak je het klaar?

(sorry voor alle vragen :oops: )

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee er is ook niets op tv.... wij hebben het concert van marco b. opstaan. Sophie ligt al vanaf 19 uur te slapen in bed. Anna ligt beneden in het reiswiegje. Ze kan niet in slaap komen. En zo hoef ik niet telkens naar boven.

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Roshi: ik geef dan wel geen papfles en je vroeg het niet aan mij maar toch reageer ik op je vraag: ik denk dat je er inderdaad een andere speen op moet doen. Heb je toevallig een 1,2,3 speen? Die gebruiken veel kinderen bij mij op het KDV als ze een papfles krijgen.

@ Lindaa: ik verveel me ook :rolleyes: Ik zit gewoon te wachten tot het 22:00 is zodat ik Aimar de fles kan geven en naar bed kan. Mijn vriend heeft avonddienst en is pas om 23:30 thuis....

Aimar is weer eens de hele middag wakker geweest....verhoging is afgenomen. Ondanks dat hij aardig veel heeft gehuild vanmiddag was hij toch ook wel vrolijk (zie foto op hyves). Hij is nu ook langer tevreden in de box :)

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Roshi, papfles is toch met rijstebloem?
    En niet met nutriton, dat is alleen voor t spugen..

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nee idd.. is vervelend als je om de 5 min naar boven moet lopen hihi!
    ik heb my lady ook sinds 7 uur niet meer gehoord.. op zich heerlijk..en ik zou nu juist meoten genieten van de rust.. *maar dat doe ik dus niet!*

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hier is papfles nutrix met rijstebloem idd..

Deel Deze Pagina