September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lindaa heb jij Michelle al in de buggy?

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Nee ik heb ze nog steeds in de kinderwagen bak! heb jij het al geprobeerd?

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ze kan alwel rechtop zitten (zonder enige ondersteuning) niet helemaal alleen natuurlijk.. maar als ze op mijn schoot zit!

4. ik ga zo julia voeden en dan naar mijn bedje, morgen kom ik weer uitgebreid bijkletsen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    maakt niet uit meis juist lief dat je reageert! ik heb van avent altijd 1 maar had er nu speen 2 opgedaan, ze moest het echt niet :(

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja wel geprobeerd, maar ze zakten helemaal weg in de voetenzak. Was geen succes

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik vind die spenen van avent echt niets hoor.. veel te klein!
    michelle houd ook niet van die speen en fles .. gek he!
    die van difrax zijn wel goed (M) en voor pap de 123 speen idd
    alhoewel ze ietsje meer zuigkracht zetten moet maar met speen 2 (M) lukt het ook

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

We zijn vanaf vandaag begonnen met het badje na de voeding van 18 uur en daarna het bed in. Maar zoals we al verwacht hadden was Femke toch om 20 uur wakker (zoals gewoonlijk) terwijl ze dan doodmoe is...dus nu doorgezet om haar weer in slaap te krijgen. Mijn man heeft een kwartier bij haar gezeten en haar getroost, maar wel laten liggen (hij heeft haar er alleen uitgehaald toen ze écht helemaal over de rooie ging...) en het is gelukt! Ze is rustig in slaap gevallen. Dus ik hoop dat we dit een paar dagen moeten volhouden en dat ze dan snapt, dat dan de nacht is begonnen! Wel heerlijk zo'n avondje weer samen op de bank.

@Yule, ik denk dat je bv wel gewoon kan bewaren, ondanks dat je koorts hebt. Misschien kun je er iets over vinden op borstvoeding.com vind ik altijd wel een goede site.

@Jekkia, eitje he het plaatsen van het spiraaltje! Fijn dat het bij jou ook goed gegaan is. Ik vloei alleen nog steeds, al bijna vier weken, dat is een beetje vervelend....maar ja gaat ook wel weer over als het goed is.

@Irisb, vind je het niet zonder om de bv weg te gooien, er komen maar kleine hoeveelheden ab in de moedermelk? Ik ben verpleegkundige dus ik ken de fluclox wel, hihi zo korten wij het altijd af, dan bekt makkelijker!

Slaap lekker straks, tot morgen!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Roshi hier ook de 2speen van avent met pap. Gaat hier prima

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :) goed opgelet ;) dat bedoelde ik, ik dacht alleen dat het van nutrilon was :oops:

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    en bij normale voeding ook 1??
    is het misschien te vroeg dat ik het geef? ze is nu 2,5 maand

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna verslikt zich steeds bij de difrax speen S :confused: ben daar dus snel mee gestopt en avent speen 1 drinkt ze echt super

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Bij gewone voeding een 1 of 2 speen. maakt voor hun niets uit. maar met de pap wel altijd een 2 speen.

Ik ga mn meiden de fles geven en nog ff knuffelen samen in bed!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Roshi: misschien is het inderdaad wat aan de vroege kant...maar zeker weten doe ik dat ook niet. Maar volgens mij is het toch een soort van bijvoeding en dan is 2,5 maand wel jong.....

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    cb zei dat het wel mag hoor als ze zo doorslapen! als je t maar niet door elke fles doet en alleen door de laatste

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nu duik ik lekker met hubbie het bed in! Tot morgen!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    meen je dat echt?
    met speen 1 van avent (met alles van avent!) duurt michelle jaren haha! ze vind het volgens mij niet lekker drinken!
    maar wou je jenna pap gaan geven dan? heb je een idee dat ze niet genoeg verzadigd is door de fles?

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    maar als ik hier lees dan waren er al heel veel kindjes die bij de laatste fles 2 of 3 eetlepels rijstebloem kregen, toch?

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoeveel schepjes doe je door een fles van 180/6?

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    het cb vind dat jenna te snel drinkt, ze doet +/- 10 a 15 minuten over 200 cc (als ze dat op drinkt) ik moest toen een kleinere speen nemen. Dus ik vraag aan die vrouw "bestaan die dan? avent speen 1 is toch 1 van de kleinste?" die mevrouw geloofde me niet omdat ze dacht dat ik Jenna speen 2 of 3 :confused: gaf

ik wilde die pap proberen zodat ze misschien doorslaapt? ze slaapt nu wel al goed hoor van 19 tot 2 en van 2 tot 9 maar ik zou van 20 tot 7 ofzo wel heel fijn vinden ;)

Deel Deze Pagina