@MissyZuilen: Verdorie, vindt de één een baan, raakt de ander 'm kwijt... @Raven (van Jekkia): =D> @Kaatje: Ik had inderdaad voor het laatst gepind bij een 'eenzame' geldautomaat... De fles is vanavond wéér niet gelukt...
Lola, wat vervelend dat de fles weer niet lukt. knuff Ferry heeft nog steeds goed de griep te pakken...en ow wat zijn mannen zielig ( Ferry mocht je dit stiekem lezen, ik vind je wel lief hoor )
Ja we gaan naar bed. Jullie liggen denk ook al. Nog even Levi wakker maken voor zijn laatste voeding en dan hopen op een goede nacht. Weltrusten en tot morgen !
@lola balen! knuffs @kaatje mannen zijn grote kids als ze ziek zijn Kate ligt weer in bed met vol buikje. Had 38,1 dus halve zetpil gegeven. Loop tgewoon als vorige keer. Ben blij dat zij veel slaap tdan veel moet huilen! zij moest wel huiltjes slakken zovan ik heb auwie mama maar meer niet gelukkig! Ook welterusten dames! Ik hoop da morgen de beebd weer allemaal beter zijn! (of aan de beterehand dan )
Zo, ik heb Quinten net de laatste fles gegeven dus we gaan zometeen lekker slapen. Voor het allerlaatste alleen in bed, Chris heeft namelijk zijn laatste nachtdienst ooit! Hierna kan ik voortaan 365 nachten per jaar genieten van zijn gesnurk, bofkont dat ik ben . Weltrusten!
Ik doe 3 nutrilon schepjes erdoor. Eigenlijk al vanaf het begin dat ik het gaf krijgen ze dit aantal schepjes
Zo de flesjes zitten erin! Ik had trouwens gisteravond een handdoek onder het matras te hoogte van hun hoofdjes gelegd. Zo lagen hun hoofdjes wat hoger en hoopte ik dat ze het wat minder benauwd hadden. En het heeft gewerkt! 22 uur de laatste fles. Heb ze om 7 uur wakker gemaakt (ze lagen nog te dommelen) en nu liggen ze weer!
Kaatje85: 32 (was 32) Lola: 105 (was 106) Ingeltje: 186 (was 185) Lindaa: 205 (was 206) tweety: 210 MirandaT: 283 Devilschase:314 Jannes:319 Roshi: 354 (was 359) FunnyMe:380 (was 385) Yule: 382 (was 381) Jekkia: 419 Parr: 441 (was 443) Krisstel: 527 Anno103: 555 (was 553) Cossy: 567 (was 565) MissyZuilen: 665 (was 670) Dreames: 672 (was 675) Azeb: 798 (was 798) Steen:816 Shedevil:1109 Miracle08: 865 Babystyle: 816 Moppiepoppie:1169 Wupje:1270 Pupke: 1421 (was 1447) Elise1:1448 IrisB:1550 (was 1557) Haha hoe bedoel je vervelen? Ik ben doorgegaan tot nummer 1550.
Hier moet Mike ook niks van de Avent flessen/spenen hebben. Hij vind t niet lekker drinken als alleen t speentje in zijn mondje zit. Hier echte Difrax fan hahaha, alleen van de fopspenen moet hij weer niks weten. Wij geven dikkere voeding voor de reflux, dus wij gebruiken de 123 speen. @Roshi, als je een schep voeding meer doetmoet je ook meer water doen. Anders klopt de verhouding voeding/water niet meer. Dat is wat CB tegen ons zei, om meer te verzadigen mochten wij geen extra schepje voeding doen als we ook niet t water aan zouden passen. Mike drinkt 180/6 scheppen en doet daar 20/25 minuten over op 123 speen. @Funnyme, lekker hoor dat ze goed hebben geslapen. Hier is t nog steeds drama elke nacht.. Pff, wat ben je dan snel gewend aan t doorslapen en als t dan opeens niet meer zo is ben je gelijk brak de hele dag. Jeej, ben weer gestegen in de lijst! Ik ga me aankleden en ontbijten.. om 10 uur naar CB hopelijk mag hij wel zijn prikjes nu hij verkouden is. Erna kom ik weer even spieken! Tot straks meiden! Owja, mijn vriend gaat vanmiddag naar een speciale kliniek voor zijn spierziekte, ben benieuwd wat ze gaan zeggen/doen. En wat hun advies is kwa werken enzo...
Succes straks met de prikjes! Ik blijf nog ff liggen. Al zou ik er eigenlijk wel al uit moeten. Maar ben nog best moe (whats new?)
@freesia die zantac is echt niet leuk om te geven idd. merk je al verschil? @yule beterschap. ben ik niet helemaal met je eens mijn zoontje heeft gewoon gepureerd gehad en weet ook wat wat is. of je nu rapley of pureerd beide is het goed. @kaatje haha hier ook zo een als ie ziek is is ie zo zielig pfff maar dat geeft ie ook eerlijk toe haha. @funny haha hoezo vervelen idd hihi. @roshi robin slaapt ondanks de pap fles ook niet door om 3 uur wordt ie nog wakker en dan krijgt ie nog een klein flesje 120 cc en dan slaapt ie weer verder nu tot 7.30 maar normaal is het 6 uur. wie weet leert ie het al hihi. drinken robin doet hier ook 20 tot 25 min over de fles van 200 met een s speen. de laatste dagen is ie ook veel aan het knabbelen op de speen net een m geprobeerd dit ging nu wel goed hij moet er wel aan weenen weet alleen niet hoelang ie er nou over deed. kerstkaarten iedereen bedankt de mijne gaan vandaag op de bus moet nog ff enveloppen bij halen die zijn op grrr. nou ik ga er vandoor ff de stad in nu het nog rustig is ff schappies halen.
Goedemorgen meiden, ik moet zo naar de HA ivm met extreme pijnen in de onderbuik tijdens de intimitieit met hubbie.. ben benieuwd.. vind het wel een beetje genant.. maar goed, als ik later nog kindjes wil moet ik mijn schaamte maar even opzij zetten en mij even laten controleren! Funnyme: bedankt voor het antw. over de nutrix schepjes! ik denk dat ik dan wel een andere speen moet halen (3) want met speen 2 krijgt ze het er bijna niet uit (en dan heb ik er 2 schepjes in!)
Hey meiden. Nou Levi heeft goed geslapen. Gister om 23.30 laatste voeding en toen vanochtend om 07.00. Werd vanacht wel 2x wakker omdat hij lag te kletsen :-? Levi is nu echt ziek. Moest van de huisarts aan de bel trekken als hij koort kreeg of ging overgeven. Net gooide hij dus zijn hele voeding eruit ( via zijn neus, heeft hij van zijn moeder ) dus HA gebeld en moeten er om 10.10 wezen. heb dus het werk gebeld dat ik later kom. Zijn ze vast weer blij mee Cossy 1700 berichten Taart? zo gaan die 15 kg er nooit af Ferry heeft trouwens niet alleen de griep maar vooral last van buikpijn. Heeft vanmiddag telefonisch spreekuur met de huisarts.. ivm bloeduitslagen FunnyMe, dat is zeker vervelen Missy, spannend vanmiddag voor je vriend. Lindaa, goed dat je naar de HA gaat ! Kan me voorstellen dat je je er niet echt prettig bij voelt maar je moet maar zo denken dat hun het regelmatig zien en je kan beter voor niets gaan als dat er toch iets aan de hand is. edit: Ongi is net doorgebroken. Netjes een cyclus van 29 dagen. Hopen dat het zo blijft
Kijk Kaatje, dat is een nette cyclus Ik moet morgen ongi worden maar voel nog niks, echt vaag Succes bij de dokter zo, echt zo zielig voor Levi Lindaa ook veel succes bij de huisarts! Ik zou het ook genant vinden maar zoals Kaatje al zegt, die kijken echt nergens van op hoor dus dat scheelt Missy succes met de prikjes! Kerstkaarten: Ik heb er zo'n hekel aan (om ze te schrijven haha ) maar ga het vandaag echt doen! Dit weekend zijn we weg nl en anders komen ze te laat, dat is ook weer zo genant Cossy thanks voor de taart Moppiepoppie, hoe is het nu meis, voel je je al beter? En Yule, ook al wat beter? KILO'S: Meiden hoe zit dat bij jullie? Ik zit nog steeds bijna 7 kilo boven mijn begingewicht Ga vanaf 1 januari weer lijnen, hoop echt dat ik het eraf krijg, haat mijn blubberbuik echt Wil die kilo's eraf hebben voor ik weer zwanger wordt want anders is er geen redden meer aan zometeen Verder hier en goede nacht gehad, al was Fenna gisteravond een beetje uit haar doen, leek wel of ze nachtmerries had kan dat? Elke keer wakker en echt heel zielig huilen Gisteravond lekker Marco Borsato gekeken met mijn best dinnie, natuurlijk weer dikke tranen bij het nummer Dochters, ben zo'n softie geworden sinds mijn zwangerschap, jullie ook? Vandaag weinig plannen, alvast tas inpakken voor het nachtje Winterefteling Misschien ff bij mijn ouders langs voor een bakkie, en de kerstkaarten schrijven. Hubbie is pas laat thuis, die heeft kerstborrel XXX