goedemorgen ik zie dat jullie mij aan het inhalen zijn op het lijstje, mag niet he dames. ik zal eens gauw beginnen met de inhaalslag. @tinkerbell. ik ben ook een softie geworden hoor, jank met alles hihi. @kaatje: mooi hoor cyclus van 29 hopen dat het zo blijft idd. ik ben denk ik nog steeds onregelmatig, wil het weer gaan bijhouden als ik nu ongi wordt. eerst had ik tussen 24 en 28 maar nu is het al langer geleden volgens mij. kilo's: ik moet er nog 3 maar ik mag niet lijnen met bv dus ik doe gewoon rustig aan en als ik trek heb pak ik iets gezonds. zo is het er al langzaamaan af gegaan. morgen een verjaardag en daar waren we ook toen ik 38 weken was dus ik ben benieuwd, iedereen zal wel de maxi cosi induiken. bij die mensen ben ik al wel vaker geweest hoor. hier verder alles goed. ohw had natuurlijk elke zin in een apart berichtje moeten sturen anders haal ik jullie nog niet in haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Missy, Jill heeft 2 x daags 2 ml voorgeschreven gekregen. Nou leek me dat nogal erg veel, aangezien ze nog niet eens 5 kilo weegt. Ik hoorde hier ook lagere doseringen. Nu krijgt ze 1 keer 1 ml. Even aankijken, maar het lijkt al te helpen. We geven het met de fles erbij, werkt beter dan de borst. Eerst mag ze flink drinken, dan de zantac en dan direct weer doordrinken tegen de gore smaak. Brrr, het is echt vies. Hoelang we het moeten geven weet ik eerlijk gezegd niet... Motilium geven we nog niet, omdat ze weinig tot niet spuugt (zag trouwens dat daar die domperidon ofzo inzit). Iris, als mijn eierstokken weer gaan rammelen, moeten ze opschieten hahaha! Boek over Rapley, hee interessant! Parr, de kolf deed het, maar wat een herrie! Ongelofelijk, kan dus niet naast slapende Jill kolven Borsten waren vrijwel leeg, waren al 6 keer gebruikt Kreeg er nog 50 cc uit. Gave banner! Jekkia, Raven loopt! Wat goed :-D Pupke, fijn dat je mannie nooit meer nachtdiensten heeft! (alhoewel ik gesnurk zou kunnen missen als kiespijn) Kaatje, mooie cyclus zeg. Lindaa, succes bij de HA! Ik mocht vorige week nog op mijn knieën, kont naar achteren voor hem, ahum. Cossy, gefeli met je jubileum Ego. moet zo gaan werken. Mijn moder komt hier oppassen, is Jill lekker in haar eigen omgeving. Alex probeert eerder vrij te zijn en dan is het alweer weekend! Morgen heb ik meidendag in Breda, Jill gaat gezellig mee. We gaan met de bus want vriendin met auto zit overspannen thuis en heeft weer opspelende snelwegangst. Och, bussen via Antwerpen is ook leuk
Goedemorgen mama's, @Cossy: de jubileumtaart was echt heerlijk, ik heb er mijn buikje nog vol van (hihi, nu krijg jij de schuld van mijn flubberblubberbuik!) @MissyZuilen: Mike heeft overduidelijk dezelfde flesvoorkeur als Quinten! Succes met de prikjes en voor je vriend alvast succes voor vanmiddag. @Lindaa: oei, die pijnen zijn niet leuk! Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen. @Kaatje: oh wat zielig dat Levi nu echt ziek is. Knuffel hem maar extra veel! @Tinkerbel: ik zit ook nog steeds 7 kilo boven mijn begingewicht. Ik probeer af te vallen door extra veel kerstkransjes en koekjes te eten, maar dat werkt nog niet echt Hier weinig bijzonders, behalve dat Quinten weer officieel beter is. Hij heeft vanochtend zonder enige moeite de hele fles leeg gedronken en heeft daarna zeker 1 1/2 uur gelachen, gebrabbeld etc. Ik heb wat liedjes voor hem gezongen. Is best zielig want ik kan echt niet zingen én ik ken bijna geen liedjes . Nog maar even gaan oefenen dus. Tot later!
haha pupke nee natuurlijk werken extra kerstkransjes en koekjes niet, slimmerd, maar wel errug lekker. wat fijn dat Quinten weer beter is, hopelijk gaan alle kindjes hem na doen vandaag. kinderliedjes: ik wil wel wat liedjes opschrijven, ken ze allemaal! je leren zingen kan ik dan weer niet haha. ook als andere dit willen dan hoor ik het wel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hihi Pupke, moet altijd zo om je lachen! Zag dat ik niet voorkwam in de lijst van Funny. Is dat nou een goed of juist slecht teken?
@ tinkerbell: wat betreft de kilo's, bij mij was het er heel snel af maar dat kwam doordat ik door mijn PND bijna niet meer at....Nu eet ik weer en snoepen ben ik nog niet verleerd Wel heb ik nog een blubberbuik, moet eigenlijk eens beginnen met buikspieroefeningen.... Ik heb ineens heel erg last van mijn bovenrug en schouders. Lijkt wel of alles vast zit :x Vriend heeft het net een beetje gemasseerd maar heeft niet echt geholpen. Wij hebben een gezellig weekend voor de boeg. Morgen komen vrienden van ons bij ons koken en spelletje (kolonisten van catan) spelen. Aimar wordt rond 18:00 door mijn moeder opgehaald en die logeert daar. Dus lekker uitslapen zondag. Die middag komen mijn zus en zwager langs. Ik ben een echt gezelschapsmens, dus ik heb nu al zin in het weekend. Ik merk echt dat het thuiszitten me gaat vervelen...al mijn vrienden/kennissen werken of zitten op school en dus ben ik de hele week alleen met Aimar en het huishouden. Gelukkig komt mijn moeder af en toe langs @ kaatje: beterschap voor Levi en Ferry!
Ha fijn, nu ben ik het schuld dat de kilo's er nog aan zitten zeker! Bij mij ook nog 6,5 kg boven het origineel helaas... Vince vandaag de prikjes... Terwijl hij ook nog wat huilerig is van het sprongetje... *joy*
Tinkerbel, ik moet nog een kilo of 8 kwijt van de zwangerschap.daarvoor ben ik nog 10 kg aangekomen door de hormoonbehandelingen. wil dus nog een kilo of 15 kwijt Cossy, succes met de prikjes Nou net terug van de huisarts. Levi heeft bronchitus, maar zag er verder goed uit ( had nu een andere arts als dinsdag en die verbaasde zich er ook over dat Levi zo wijs is ) Moeten nu doorgaan met die puffer, neusspray en hoestdruppels. Mocht hij nu nog meer koorts krijgen of raar gaan ademen/meer benauwd dan moeten we weer aan de bel trekken. Volgende week even telefonisch consult om te kijken hoe het dan gaat. ferry heeft uitslagen van zijn bloed. had hier en daar verhoogde waardes door de griep. Reuma factoren waren goed,maar wordt toch doorgestuurd naar de reumatoloog. Nou ik ga me maar klaar maken en dan zo nog werken tot 18.00.
@eva: Catan, leuk he, ben er ook gek op. ik ben ook zo'n gezelschapsmens en daarom vind ik het ook niet erg om te werken (als mijn meisje erbij is) poeh ben een boekje aan het maken voor het werk. als we nieuwe ouders krijgen, krijgen ze dit boekje mee. maar waar ben ik aan begonnen, wat een werk, gelukkig heb ik nog 2 weken om het af te krijgen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje beterschap met je mannen en hopelijk werken alle medicijnen goed bij Levi! werkse! oke ik ga nu echt weer ff verder xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo hier ben ik ook weer! Kaatje beterschap metje mannen! Ik ga zo ff naar het winkelcentrum met mn moeder en de meiden... Maar dacht nog ff een berichtje!
Kaatje, zielig dat hij bronchitis heeft hoor! Ik had als kind altijd chronische bronchitis,en dat kan echt super lastig zijn. Zo'n puffer helpt gelukkig wel goed.
Goedemorgen dames! ZO hier ging het wel goed. Kate kwam wel een uurtje eerder, om 5u al en toen weer om half 9. Had wel weer een poep broek denk door de zetpil? en dat temperaturen? anders poept zij maar 1x per dag en vaak 's ochtends tussen 10 en 12. Zij ligt er al een uurtje in of zo maar is nu beetje aan het huilen. Ik wacht het even af of zij weer in slaap valt, gebeurt soms na een uurtje slaap. @cossy feli met jou jublieum jeey ook gestegen in de lijst @missy succes met de prikjes! @lindaa hoe was het bij de ha? @kaatje ben benieuwd hoe het was bij de ha! hopelijk kan hij het levi makkelijker maken zodat hij sneller weer beter wordt! *edit lees nu over bezoek ha. hmm gewoon aankijken dus kilo's ik ben nu onder de 80! woog vanochtend 79,5 ik kom er aan nr 70 lekker om nu een 7 voorop te zien! mijn vet % was ook gedaald. Dus nog een kilo eraf En dat zonder lijnen Denk dat weer werken ook meehelpt. Zit ik niet veel meer op mijn dikke kont @freesia ja mijn elek. kolf maar ook gekke pomp/zuig geluiden haha @pupke quinten beter ok nu ga ik naar mijn meissie, zij huilt nog
kiloos, ik moet nog 2,7 kg van voor mn zwangerschap. En ruim 20 kg van de hormoonbehandelingen. Ruim 20 klinkt beter als bijna 30 toch?
haha funny ja ruim 20 klinkt idd beter dan bijna 30. succes dames met lijnen! ik wil idd ook alle kilo's kwijt zijn voordat ik weer zwanger wordt maar dat moet wel lukken met die enkele kilo's nog te gaan. ik heb wel vel over op mijn buiik, heb dan ook vreselijk straie en heb dus meer huid. jammer dan, volgende keer zie je tenminste niet of ik er nog bij krijg want ik heb er al zo veel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Parr, gelukkig ging het wel ok met Kate! Vince had bij de vorige prikjes ook 38,1. Maar mogen ze nu eigenlijk geen hele zetpil? Want in principe zijn ze nu 3 maanden toch... Pff ik zie er straks een beetje tegenop, vooral omdat ik s'avonds een verjaardag heb waar ik eigenlijk echt even heen moet... Ben alvast aan het kolven zodat papa een flesje achter de hand heeft. FunnyMe -> Jah dat kinkt zeker beter! Balen dat je zoveel bijkomt van die hormonen he... Maar ik denk als je twee meiden straks beginnen te kruipen en lopen moet je de hele dag zoveel rennen dat het er binnen no time weer helemaal af is!
Anno, ja mijn striae is ook echt vreselijk... Met mijn buik zelf valt het wel mee, die is wel weer redelijk strak, kwestie van wat buikspieroefeningen. Maar die striae is echt geen gezicht...