September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Anno: lijkt me heel fijn als je wat teksten voor me hebt, maar ik kan ze ook wel opzoeken op internet hoor, dat scheelt jou weer tijd. Of weet je wat: zing ze maar in op een cd-tje, dan draai ik die elke avond, is vast beter voor zijn oortjes ;).

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @cossy ja vanaf 3mnd of 5,5kg. Kate is bijna 3mnd maar wel over de 6kilo :)

@funnyme idd kl*te zoveel aankomen door de hormonenbeh. maar net wat cossy zegt straks als de meiden kunnen optrekken, kruipen, lopen ben je binnen notime die kilo's kwijt :)

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Cossy: hier hetlzefde striae probleem... Het komt vast nooit meer goed *zucht*.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    cossy, ja inderdaad. Maar als t eraan blijft is t ook geen ramp. Heb er wondertjes voor teruggekregen. Oke tis jammer als t er niet af gaat maar geen ramp.

5. 4days

4days Niet meer actief

Ja ach inderdaad, ik koop wel een badpak... :)

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hihi kom ik dan met 2 meiden van 4 maanden van net 5 kg...

Hier ook enorm veel striae op mn buik. En heb ook nog flink wat los vel zitten...

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier ook door laatste maand stormvloed aan weeeën extra vel op mijn buik :( vind het wel jammer en ver van mooi maar ik heb er iets moois voor terug gekregen. Ook ondanks de strepen boven aan mijn benen, o pmijn buik en onderopn mijn boobs vindt Paul mij nog steeds een lekker ding... :rolleyes:.. dus dat is toch wel goed genoeg? haha

8. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha psies parr! ;)

Waten jullie wat ik trouwens erg raar vind... Op mijn buik heb ik overal striae maar het zijn geen superdikke lijntjes, meer heel veel van die dunne. Maar de grootste striae wat ik heb ik tijdens de bevalling ontstaan net boven mijn schaamhaar.. :confused: Die is echt haast een cm dik ofzo. Nou vind ik dat niet zo erg hoor, ik bedoel die plek zie je toch nooit. Maar vreemd is het wel... :)

9. Knap hoor, een tweeling hebben en je dan nóg vervelen... :) ;) :)

10. hihi pupke ik kan ook niet zingen, zielig he voor de kindjes op mijn werk.

@cossy ik heb al een badpak
    en over rare plekken voor straie gesproken ik heb een dikke boven mijn bilnaad hihi

xxxxxxxxxxxxxxxx

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Pff wat is er enorm veel gekletst zeg!
    Heb vandaag ook niet echt tijd om goed bij te lezen helaas...

Hier gaat alles goed. Isis had gistermiddag een onrustig middagje met af en toe aanleggen, maar dan nauwelijks drinken, erg vervelend. 's avonds had ik kerstdiner op mijn werk dus heeft ze de fles gehad om zes uur en ik heb haar 's avonds om half tien ofzo nog weer aan de borst gehad. Toen dronk ze wel weer gewoon rustig.
    Daarna ging ze lekker slapen en vanmorgen werd ze om half zes een beetje wakker. Ik heb haar toen een speentje gegeven en toen heeft ze nog weer geslapen tot kwart voor negen! :confused:! Ik ben dus heerlijk uitgeslapen.
    Ze ligt nu ook nog weer lekker te slapen.
    Wat zo leuk is, ik heb aan de rand van haar bed twee speeltjes hangen, een soort speeldoosje in de vorm van een bij die we altijd spelen als ze gaat slapen en daarnaast een ding met allemaal knispers en een spiegeltje en lichtjes en trilfunctie enzo, en dat laatste ding, daar zit ze nu steeds aan met haar handen, vooral aan de knispers. geweldig om te zien want ze heeft een lol en ligt lekker te kletsen :)

Over kilo's, ik moet nog 5 tot mijn gewicht voor de zwangerschap, en dan nog 5 om een acceptabel gewicht te hebben vind ik zelf. Het gaat nu heel erg langzaam, maar ik ben ook niet echt streng voor mezelf qua snoepen. Na 1 januari is het afgelopen met het gesnoep en ga ik ook weer aan het werk, dus hopelijk gaat het dan wat beter.

Meiden, ik ben er weer vandoor!

Groetjes
    Azeb

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha dat komt omdat ze na de fles van 7 uur terug naar bed gaan (en slapen tot 10 uur half 11)

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Cossy: dat is inderdaad vreemd... Ik heb heel veel horinzontale (!) en verticale lijntjes. Mijn buik is nog steeds bruin (terwijl ik toch in juni voor het laatst in de zon ben geweest, ik heb nogal veel pigment...) en de streepjes zijn wit. Maar ja, ik hoef niet meer zo nodig in bikini hoor, dus niemand die het ziet (behalve aan alle mensen die ik het al heb laten zien whahahaha). En we willen nog graag een tweede dus wie weet hoe ik er na die zwangerschap uitzie! Voor mijn part kreeg ik nog veel meer rare dingen op mijn lif, ik zal Quinten echt niet inruilen voor een mooi lichaam.

14. @Levi: Beterschap! Wat zei de huisarts?

@Pupke: Fijn dat jouw kereltje weer helemaal beter is :D !

Wat kilo's betreft: voor de zwangerschap van Emma woog ik 57 kilo, daar zaten er nog twee bij van de zwangerschap van Jasmijn. Nu weeg ik 55,5 kilo. Dus ik ben weer waar ik wezen moet... :D

15. 4days

4days Niet meer actief

Bij mij is de buik wit en de streepjes donkerpaars.... :)

Lola > Grrrrr! :evil: :) ;)

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lindaa: inderdaad oef! Jeetje, inderdaad genant. Maar ja, het is voor een goed doel hè! Ik hoop wel dat de huisarts begrijpt dat als je je man op een andere manier laat klaarkomen, je daar niet zwanger van kunt worden. Misschien goed om haar dat de volgende keer uit te leggen ;)

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Cossy: anders stuur mij jouw streepjes op, die vallen niet zo op bij mij en dan krijgt jij mijn witte streepjes. Goed?

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haha ja mijn gedachte was dan ook: waar blijft mijn genot dan in dit verhaal!?! :rolleyes:

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ alle meiden, ben weer thuis hoor!
    Was harstikke leuk!
    Kyani heeft deze vakantie haar 1e diploma gehaald!
    Zal als ik straks even zin heb een paar foto's plaatsen.

ga nu ff rest van mail kijken en hyves beriochten lezen en dan hiet bij lezen:p
    En me was erin gooien
    Na tot straks meiden!

20. 4days

4days Niet meer actief

Pupke -> Okeee, ruilen! :)

Deel Deze Pagina