hmm moet wel zeggen dat kate wel huileriger is deze keer na de prikjes zij moppert alweer ligt ook maar uurtje/anderhalf in bed
@jannes lekkere bofkont met de kilo's! ben wel blij voor je! lijst is voor de rank aan hoeveel berichtjes je op de zwpfourm geplaatst hebt Netjes dat Sara ondanks ziek zijn nog goed deed bij de cb, zij moet dus terug komen op mijn verjaardag Ik hou ook in mijn achterhoofd dat babe's nog niet perse moeten doorslapen maa het is dat wij het eerder fijn vinden o.a. ivm met werken. Dus als mijn meissie niet doorslaapt dan maar niet Al zou het wel fijn zijn
Moppiepoppie: pffff ik heb echt, net als iedereen hier, diep respect voor jou en voor hoe volhardend je bent geweest om de bv te laten slagen. Dat je nu toch over gaat op kv, ook daar heb ik diep respect voor, want ik weet hoeveel pijn je dat doet. Ik hoop heel erg voor je dat je nu dan eindelijk echt lekker kan gaan genieten van jouw mooie meisje en dat het allemaal goed zal gaan met jullie vanaf nu! Veel liefs Azeb
@Jannes, ik miste je al. Gelukkig hou je van druk op t werk, ik zou er niet tegenkunnen haha.. En wel lekker dat je savonds kan bijkomen. En ik ben t met je eens over papfles voor doorslapen niet werkt. Het is inderdaad met onderzoek vastgesteld dat t in de hersenen zit. En niet door de voeding.. Ze zijn er geestelijk aan toe, of niet.. Hier sliep Mike bij 7 weken pas door met nog paar x speentje. En toen rond 10 weken zelfs zonder speen, maar nu hij verkouden is en in sprong zit komt hij weer 4 x per nacht. Komt vanzelf wel weer goed... Hij kon t voorheen ook zonder papfles, dus nu ook vanzelf weer. @Parr, hier lijkt Mike er nog weinig last van te hebben.. Slaapt gewoon zoals hij altijd slaapt, af en toe even mekkeren omdat hij speentje kwijt is. Ga hem wel zo voor de fles even tempen.. Maar geef pas zetpil bij 38,5.. Vent belde net vanuit de kliniek.. Gaat toch wat langer duren, want de arts wil hem ook nog even zien. Hij schijnt toch wel een erge vorm te hebben, maar ze kunnen hem wel helpen.
@Moppiepoppie, ook hier een bv gevende moeder die veel respect voor jou heeft. Je heb er echt álles aan gedaan om de bv te laten slagen, maar helaas mocht dat niet baten. En wat je al schrijft, nu lekker gaan genieten van het moederschap! Dikke knuffel meid! @Emeisje, welkom hier! @Babystyle, welkom terug, mooie foto's! Kilo's: ik zit weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar er mogen er nog wel een kilo of 8 vanaf....tja en de buik, ook blubber hier. Femke lijkt weer wat last van krampjes te hebben, heeft gisteren ook maar een keer gepoept, terwijl dat altijd meer is....ze slaapt wat moeilijker.
@missy ja kate sliep vorige keer veel maar nu mekkert zij veel tijdens slaap en wordt nu stip na 3u voeding wakker ik ga zo ff weer tempen maar volgens mij heet zij geen koorts meer... gelukkig denk de klinkiek ventje te kunnen helpen
voor iedereen die niet aan de kerstkaarten sturen mee doet: http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=http%3A//s.ytimg.com/yt/swf/cps-vfl70443.swf&video_id=d9LqRl7tqf4&rel=1&showsearch=1&eurl=&iurl=http%3A//i1.ytimg.com/vi/d9LqRl7tqf4/hqdefault.jpg&sk=_cnE8qRJay6I-NbTeygmVwDtpSLW5nTLC&use_get_video_info=1&load_modules=1 nu even bijlezen en daarna Jenna eten geven
@ moppiepoppie: OH WAT BEN IK BLIJ VOOR JOU EN JE MEISJE! Echt super! Ik snap dat het erg moeilijk is om je bv weg te moeten gooien, dat had ik ook toen ik de stuwing weg moest kolven. Maar ik weet zeker dat dit de rust gaat brengen die jij en je meisje (en je mannetje nodig hebben op dit moment. Ik vind je een TOPPERTJE en ik hoop dat je nu weer intens kan gaan genieten van je kindje zonder stress. @ Missy: leuke laarsjes/schoentjes! En leuke site, heb al een paar leuke schoentjes gezien maar ik moet eerst even wachten op salaris Wat hebben ze toch een schattige schoentjes voor meisjes! Ik ben heel blij met mijn stoere ventje maar shoppen voor een meisje had me nou toch zo leuk geleken! Alleen wel nóg minder goed voor mijn banksaldo! Aimar slaapt nog steeds! Ondanks herrie van de andere buren die aan het timmeren waren. Waarschijnlijk heb ik er meer last van dan Aimar!
@Eva, hahaha dat zou goed kunnen. Wij denken al gauw van owjee als ze maar niet wakker worden vd herrie. Terwijl hun er gewoon doorheen slapen.
Zingen: Rayyan houdt altijd op met huilen als ik 'Blub ik ben een vis' van K3 zing Word je erg vrolijk van, ook al zitten er een paar vreemde zinnen in (ooit neem ik je mee heel diep onder de oceaan, niemand kan ons horen op de bodem van de zee ) http://nl.youtube.com/watch?v=EGkIHbG8lg0
@ pisum: die tekst is inderdaad vaag als je erover na gaat denken: laat een mooie nieuwe wereld voor je open gaan .... want je hebt een magisch drankje maar je weet hoe het is, als je drinkt gaat het mis Had je mijn PB nog gelezen? Aimar slaapt nog steeds.....houdt het goed vol vandaag Ik ga even verder met een doos kleding uitzoeken (wij hebben toen ik zwanger was heel veel merkkleding 2e hands gehad, ga even kijken welke maten erin zitten, misschien kan Aimar sommige dingen al aan)
allereerst: sorry hoor maar ik word echt debiel van al die tegenstrijdige berichten van officiele instanties. Hier zeggen ze weer 1 schepje extra bij de laatste fles mag bij andere zeggen ze weer van niet pffffff wel fijn dat ik al jullie reacties lees want dan kan ik daar zelf een conclusie uit trekken :Wink: Heb net een telefoongesprek van een uur gehad met mannetje over de voeding enzo van Jenna en het voorval van gister en dat ze vannacht doorsliep etc. Heb ook verteld over jullie meningen en adviezen en we hebben beloten: voorlopig helemaal niets extra's te geven. Ze slaapt goed en komt goed aan enzo en dat is het belangrijkste toch? als we er af en toe snachts een keertje uitmoeten, jammer dan! dan heeft ze het nodig. ik denk dat het een soort ideaal beeld is dat je met 2 maanden wil dat beebje doorslaapt maar ieder kind is anders en op zich hebben we het erg getroffen met Jenna want die slaapt inmiddels vaker wel dan niet door Eva> rot he dat geluid als je beebje net wil slapen wij hebben een benedenhuis en van de week kwam Jenna om 2 uur voor een flesje en boven haar kamertje was het echt een rotgeluid, de buurvrouw was geloof ik bezig met haar keuken opruimen (ze hebben een nogal vreemde indeling van hun huis en net Jenna's kamertje valt onder hun keuken waar ze ook nog eens voornamelijk in leven ) ik had me voorgenomen dat als Jenna niet in slaap kon komen om naar boven te lopen maar Jenna viel als een blok in slaap. anno> wat vervelend die haaruitval ik geef ze wel altijd iets de krantenjongens want ik ontvang graag iedere week de reklame blaadjes en als we ze op woensdag nog niet hebben dan bel ik altijd (hoe bedoel je shopaholic) moppiepoppie> je bent een kei maar dat heb ik je al verteld! dikke knuf voor jou meis! Jannes> vind dat je gelijk hebt over de papfles hoor, achteraf bedacht ik me dat het ook helemaal niet nodig is maarja je leest iets en dan wil je het proberen he maar voorlopig krijgt Jenna alleen 180/6 hihi parr> hoop dat Kate snel "opklaart" en niet teveel last krijgt missy> fijn dat mike geen last lijkt te hebben van de prikjes! zingen: jenna is helemaal gek van het woezel en pip liedje "lalalala" schoentjes: ik ben echt schoenengek en heb er voor Jenna dus ook heeeeeeeeeeeeeeel veel, het is meer voor de heb want ik ben er nu wel achter dat je zo'n hummeltje geen schoentjes aantrekt (zonde van het geld hhahaha) ik zal wel een keer een foto maken van onze schoenen verzameling voor Jenna zo en nu snel flesje klaarmaken jenna is aan het mopperen hahhahaaha
@moppie: super goed van je meid dat je de beslissing hebt kunnen nemen. Al met al klinkt het wel aannemelijk he, wat de CB arts en lactatiekundige zeiden. Goed dat je ze erbij gehaald hebt. Ik weet uit eigen ervaring hoe pijnlijk het is om gekolfde melk door de gootsteen te kiepen. Misschien kun je het voor de overgang nog even in de vriezer zetten (voor het idee dat ze heeeeeel misschien over een paar weken nog best af en toe wat moedermelk kan krijgen zonder over de rooie te gaan). Misschien doe je dat tegen die tijd toch niet en dan is het ook makkelijker om het weg te gooien. Maar je man het laten weggooien is ook een goed idee (dan hoef je het zelf niet aan te zien). Heel veel succes meid en nogmaals: ik vind je een supersterke vrouw en je hebt er echt alles voor gedaan! Dat hypoallergene melk zurig smaakt wist ik trouwens niet. Ik vond het wel altijd heel erg stinken (vooral van Friso).
Dat denk ik ook. Uit "De ontwikkeling van het kind" van kinderpsychiater Frank Verhulst: Ongeveer 70% van de baby's van 3 maanden en 80 % van de baby's van 8 maanden slaapt van middernacht tot vijf uur 's ochtends door. Doorslapen is officieel gedefinieerd als een baby van 24 tot 5 aan 1 stuk slaapt. Dat doen de meeste baby's hier dus wel. Wat Jenna doet is dus fantastisch!
Hoi meiden! Nou het wordt me niet gegund om en bij te lezen en te reageren Elke keer als ik een antwoord wil gaan typen is mijn ventje wakker Even heel snel dus @ Lola balen hoor, ik had op het journaal gehoord van skimming. Maar zelfs in Limburg weten ze er dus van @ Jekkia gaaf dat Raven loopt! @ Cossy ha ha wat goed jouw jubileum! En lekker stuk taart hi hi.... @ Funny me nou zeg jij hebt echt niks te doen Wel leuk dat ik nu weet op welke plaats ik sta. @ kaatje beterschap met jouw mannen! @ Lindaa oei oei een pikant consult Kilos hoef ik trouwens niet over te klagen, ben 2 kilo onder mijn startgewicht. Maar striae wel . Mijn ventje wordt steeds bozer dus ga maar eens even kijken. Hopenlijk tot straks! Heb bijgelezen tot 757 dus ga daar straks maar verder!
hier ff snel een berichtje heb wel gelezen maar weet de helft niet meer. in de stad geweest lekker geshopt een nieuwe jas voor rene gekocht en een steje kleding voor robin ook een tuitje allemaal met korting bij de c&a altijd leuk. verder heeft rene een oorbel gekregen. papa liep al een tijdje te mauwen haha maar mama wilde het niet maar nu kon ik niet meer terug ik heb altijd gezegt als ie zelf zegt dat ie het wil. nu heeft papa hem zo getraint dat ie dat dus zei haha. gelukkig doen ze het hier niet meer met de klik apparaatjes maar met een stil appataatje en hij gaf geen kick hij keek wel ff zo van hej wat doe jij nou maar heb het idee dat de prikken op het cb erger zijn voor hem hihi. nu loopt ie heel de tijd naar zijn oor te wijzen en te zeggen mooi kijk mama mooi haha. nou ga snel de rommel opruimen.
't is oorbellen tijd hier.... Ik heb pas sinds 2 jaar gaatjes. Mocht nooit van mijn moeder en ik durfde pas op mijn 28e gaatjes te laten schieten. Bang dat ze kwaad zou worden, erg he? En het stomste van alles: 2 maanden later had ze zelf ook gaatjes. Zucht...