He meisjes Hier nog iemand aanwezig? Manlief kijkt stomme serie op tv dus ik moet me hier maar even vermaken XXX
nou niet echt een top nummer hoor en ja ik blijf er toch weer mee bezig dat haar omg hihi en d'r ogen lijkt wel of ze dood is
ja sorry hoor hihi geloof dat ik zo ff weg ben er komt beweging in robin veel gekreun en gesteun hihi. nu hopen dat ie wel door slaapt haha mama kan je rekenen reken er maar niet op hihi.
nou ik ga weer afsluiten en julia voeden maar roshi wat een kleren en schoenen, als je iets niet kwijt kan haha nee hoor hier ook een hele berg, vooral kleren dan in maatje 62, ze heeft nu 6 jurkjes een rokje en dan nog een hele berg shirtjes en broeken. alleen rompers heb ik bijgehaald, ja en laatst dan bij h&m besteld maar dat was maat 68 en dat rokje dan maar die past ook nog lang met ons dunne meisje kaatje wat een reactie op je werk zeg, hopelijk wordt je aangenomen bij die andere winkel dan kun je daar tenminste weg. grrr sommige mensen. dames truste en tot morgen denk ik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tweety> dood ze heeft er inderdaad weleens leuker uitgezien Anno> heb mijn mannetje ook beloofd om niet meer te kopen (moeilijk hoor!) pfffffffffff de bovenburen zijn weer bezig de babyfoon reageerd er gewoon op als Jenna ervan wakker word dan STAMP ik naar boven en ben ik denk ik niet zo vriendelijk als ik ze vraag zachter te doen
mannetje gilt altijd naar boven en dan is het ook weer een weekje stil (wel als gevolg dat ze ons niet meer aankijken maarja lekker belangrijk) maar mannetje is er nu niet dus mocht meiske wakker worden dan loop ik gewoon even heeeeeel vriendelijk naar boven
roshi, ik vind het wel leuke kleren Rayyan heeft gedronken om 19.15 uur en is toen wakker gebleven tot 21.15 uur. Zat lekker bij papa op schoot Lord of the Rings te kijken. Moet ik hem nu wakker maken voor nog een voeding rond 23.00 uur, wat zouden jullie doen? Ben bang dat hij anders om 01.00 uur wakker wordt ofzo, net als ik een beetje in slaap ben..