hebben? ik heb echt nog veeeeel meer jongenskleertjes kaatje> toch niet meer na een uur of 20 hoop ik?
Die hardcore? begint hier meestal rond 23.00 uur en gaat dan door tot 02.00. soms zetten de buren ( de ouders dus ) in het weekend om 03.00 snachts muziek op ( lekker met een wijntje op ) Ben 1x naar de deur geweest snachts, 1x gebeld en verder schop ik tegen de muur Nou zou zeggen..show je jongenskleertjes
Kaatje> ZO LAAT? als ze het nu weer doen zou ik gewoon de politie bellen wat een aso's! vreselijk he, beval je van een meisje heb je gewoon jongenskleertjes liggen het is wel 2e hands hoor ik ga morgen ffies een foto maken want het ligt in Jenna's kamer en die wil ik niet wakker maken
Had hier ook jongenskleertjes liggen. Hebben bij intratuin ook babykleertjes verkocht en zag af en toe hele schattige dingen voor hele leuke prijsjes dus maar gewoon gekocht voor mocht ik een meisje krijgen. Nu weggegeven aan een vriendin die een dochtertje kreeg
Hahahaha, ik hoef niet eens popstars te kijken want kan het hier gewoon volgen.. @kaatje: nou jaaaaa zeg, wat achterlijk. Als je man ziek is dan heb je toch geen keus? Absurd. Ik zou er nog wel wat van zeggen hoor, dat je het niet okee vond dat ze je ergens op aanspreekt met ander personeel erbij en dat je een goede reden had om zelf met Levi naar de dokter te moeten. @roshi: oei, 32 setjes? Ik had er hier een stuk of 6 en daar had ik ruim voldoende aan. Ik hoop dat Jenna niet zo snel uit de 62 is als Raven... Snel aantrekken en veel wisselen, haha! @eva: wat een leuke dingen allemaal! Kleertjes: weet je waar ik me de laatste tijd scheel naar heb gezocht en nog niet gevonden: een winterjasje maat 68. Raven past haar winterjasjes 62 niet meer namelijk. Ben al bij H&M en Zeeman geweest en Prenatal had ook niks. Nog ff C&A checken anders weet ik het ook niet meer. *gaat ff op internet zoeken*
van mij mag Steffi eruit, vind haar niet slecht ofzo maar vind Deon; Brandi en Norman zo'n leuk trio maarja dan zal het steffi wel worden ipv norman want ik zit er altijd naast
Yule ga er idd nog wel iets van zeggen. Winterjasje. Hadden een tijd geleden een jasje maat 62 gekocht maar valt als 68. Levi verzuipt er iig in.Heeft nu dus een vestje aan en dan in de maxi cosi een extra dekentje. Ik ben hard op zoek naar een leuke stoere muts met wanten. Hier bij de hema en zeeman helemaal niets (leuks) Steffi rocks
hallo meiden, ik zie dat jullie in dezelfde tijd als mij bevallen zijn en ik heb eigenlijk een vraagje! Mijn dochtertje Jayla slaapt erg graag (op zich heeel erg fijn natuurlijk!) en ze krijgt om 23.00 uur haar laatste flesje en nu maak ik haar zelf s´morgens rond 8 uur wakker voor haar flesje maar ik heb het idee dat ze dan nog verder wil slapen :S en mijn vraag is nu dus eigenlijk hoe jullie dat doen of jullie ze gewoon door laten slapen tot ze zelf wakker worden? of is het daar gewoon nog te vroeg voor nu?
Hey Female, hier wordt Levi sochtends zelf wakker maar ze mogen nu geloof ik iets van 10 uur doorslapen.Heb je al eens geprobeerd om haar niet wakker te maken en dan eens kijken hoe laat ze komt. Misschien komt ze anders zelf wel om 08.30
Nee ik had de tekst van internet gehaald! Stomme fout zeg.. hahaha Maar dat jij dacht dat IK dat fout had geschreven doet me wel heel erg pijn... tsss ik en spelfouten maken....
ja precies het is echt niet normaal meer, ik had tijdens de zwangerschap al veel gekregen maar toen ik bevallen was helemaal en iedereen zei "ik heb maar iets groter gekocht want kleine maatjes zal je wel veel van hebben"
@ Kaatje, dit heb ik idd al eens geprobeerd en dan slaapt ze van 23.00 tot 11.00 hahaha en zelfs dan jengelt ze maar eventjes en kan dan makkelijk nog even doorslapen maar dat wil ik dus niet hahaha en je zou denken dat ze dan gewoon niet veel voeding nodig heeft maar dat is dus ook niet zo want ze overdag komt zelfs regelmatig om de 3 uurtjes dat ze honger heeft! en ze krijgt al 180 cc!
Echt? Ik zag bij de Zeeman een heeeeleboel leuke meisjesjassen hangen in 68 ook... Pff ik ben wel jaloers op de meisjesmama's, de kleertjes van meisjes zijn zoveel leuker! Ook bij de HEMA, geweldige meisjeskleren, jongenskleertjes heeeel saai :x
Pfff ja hier ook Werd er helemaal gek van.. ik heb een stapel kleren voor 'straks'. Snappen mensen dan niet dat ik geen kleertjes wil over een jaar, maar NU... baal er echt van. Als ik op kraamvisite kom, geef ik lekker kleertjes die ze meteen aankunnen ... grrrr stomme kraamvisites hahahaha