Ik hem iets anders: Konstantinopel is een mooie stad, daar lopen de meisjes in hun blote ga.... je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk. daar wordt op een avond heel wat afgeneu... shoorntjes vangen in het hoge riet, Adam sloeg Eva op haar blote Ti......tatovenaar heeft een lange sik, ga je naar beneden dan kom je bij zijn Pi....kken is verboden, stelen mag je niet, dit is het einde van dit leuke lied! (nu ik klaar ben met typen, zie ik dat jullie 'm al gegoogled hebben....maar er lbijken dus verschillende versies in omloop te zijn ) @ Kaatje: ik heb een leuke muts+sjaal+wantjes bij de H&M gekocht. Zal ff kijken of ik nog een fotootje heb waar Aimar 'm op heeft. Misschien vind je het wat. @ Roshi: die schoenen Niet normaal zo veel! Ik dacht dat ik er veel had maar hier kan ik niet tegenop! Maarre...ik merk dat ik Aimar eigenlijk alleen nog maar buiten slofjes aandoe....ik hoop dat ze ze allemaal een keertje aan kan voordat ze te klein zijn! Ookal zoveel kleertjes! Ik heb ook wel veel in maat 68, tweedehands gekregen, maar zoveel! Inderdaad gewoon elke dag wat anders aan, dan heeft ze het in ieder geval allemaal een keertje aangehad! @ Cossy: MANNEN! Inderdaad, papa PAST NIET OP! (ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms ook zeg hoor...) En is inderdaad niet leuk. Mijn vriend kan werkelijk met heel veel lawaai nog slapen, dus ik zou niet durven beweren dat hij niet ook zou kunnen slapen terwijl Aimar ligt te krijsen...maar die opmerking die hij dan maakt vind ik ook wel erg...... Nou ik heb het hele popstars avontuur van gisteravond hier kunnen volgen! haha (kijk er nooit naar...maar ben weer helemaal op de hoogte dankzij jullie!) @Yule: heb je al bij de V&D gekeken voor een jasje? Ik ging daar nooit heen, maar laatst liep ik er toevallig door de babyafdeling en ze hadden best leuke dingen hangen!
@ Kaatje: als je even naar mijn hyves gaat en daar de foto's bekijkt....daar zit een foto van Aimar met muts tussen. Van hetzelfde stofje/patroon zijn de wantjes en het sjaaltje!
ik bedenk me opeens dat in ons liedje na de sik Pi...kanese hondjes kwamen met een lange snuit en die maakten het liedje uit!
Goeiemorgen, Hier lekker kunnen uitslapen (7.45 haha). Raven keilde net de hele voeding er weer uit. Dat doet ze wel eens vaker als ze 's ochtends teveel drinkt en teveel lucht meekrijgt (ze heeft ook een snotneusje dus hapt veel lucht mee nu). Ik had al expres wat tijd gelaten tussen boob 1 en 2, maar toch ging het mis. Nou ja, geeft niet, dan komt ze weer wat eerder. Zo maf dat ze gewoon blijft lachen en brabbelen en zo en dan til je haar op en bleeeeehg, alles eruit. Gelukkig niet over ons bed want dat had ik gisteren net verschoond maar haar eigen bedje wel helemaal onder en de vloer en mama's arm en mama's sloffen. (als iemand vandaag nog belt wat ik wil hebben voor mijn verjaardag: nieuwe sloffen ) Dus wij waren meteen lekker wakker en aan het werk.
@Eva klinkt héél bekend. Ik zit ook vaak te zeuren op hubbie als ik lekker wil bankhangen en knuffelen. Maar eigenlijk wel gemeen, want zodra ik dus eindelijk een x vd laptop afga wil ik dus knuffelen, terwijl hij dan eindeijk ook een x op de laptop kan. Dus ik ga ook meer de laptop aan de kant zetten. Toch beter voor onze relatie haha.. @kaatje.. ow bah ik kan absoluut niet tegen mensen die vinden dat ze alles hebben en dan altijd beter dan de rest. Nouja, beetje raar dat ze jou op je kop geeft terwijl er nog andere mensen bijzijn. Ik had echt gezegd: ik kom straks wel praten als iedereen weg is, want hier ben ik niet van gediend. Nou mijn vriend krijgt wel hulp, er worden gelukkig best veel mensen goed geholpen in die kliniek. Sommige zelfs zo goed dat ze weer fulltime kunnen werken na een tijd. Alleen er is pas in april plek in zo'n hulpgroep, dus we moeten nu even afwachten wat er gaat gebeuren. Wat goed van Levi, nu al omdraaien! Jammer dat Mike nog wat achterloopt op de meeste babies, wil ook zo graag zulk nieuws komen vertellen haha! Maar zodra Levi t kan, is Mike meestal weekje of 2 later ook aan de beurt. @Roshi, hahaha koop er maar nog een kast bij. Ik had zoveel van maatje 56, dat trek ik nu nog aan bij em.. Elke dag een ander setje, want t is bijna te klein nu. Haha, Jenna komt niet om vd schoenen hoor, hoe kom je erbij.. Wij hebben 1 paar gekocht tijdens de zwangerschap toen we net t geslacht wisten zijn we Nikes gaan kopen. En heb een paar leren slofjes gekocht toen hij geboren was. Verder 2 paar schoenen in maat 19/20 gekregen als kraamkado. Paar AllStars en Lacoste. @Ingeltje, whahahah leuk zo'n liedje lezen op de vroege morgen als Mike weer de nacht gespookt heeft. Heb gelijk geen ochtendhumeur meer.. Kun je dat laatste liedje niet helemaal op internet opzoeken? Edit: zie hem al! Jointjes.. tja mijn hubbie was er vroeg bij, hij was 12 rookte hij zijn eerste. En ik was pas 19 ofzo.. Hier waren ze ook bezig weer gisteravond en nacht. Mike is er gewoon 2 x van wakker geschrokken middenin de nacht. *Grrr* @Yule, ik heb laatst wel leuke winterjas gekocht bij de Zeeman mt 68. Maar hij pas gelukkig nog in mt62.. @Cossy, die had ik even goed wakker gemaakt met een glas ijskoud water.. Wat een onzin om dan zelf te gaan slapen, omdat Vince al de hele avond huilt. Misschien had Vince wel last van zijn prikjes of iets.. Mike heeft vannacht dus weer 4 x gespookt.. En heeft nu ook maar uurtje geslapen en zit weer te klieren in bed.. Pff.. mama wil ook wel es een ochtendje wat doen in huis.
ohw wat zijn jullie grappig haha jointje, heb er nog nooit een op. voel me ook geen heilig boontje hoor. hier alles goed. julia is alleen erg verkouden, hoesten, proesten, niezen en snotteren. ze slaapt nu eindelijk, werd na een half uurtje vanmorgen al moe maar nu slaapt ze toch. vanavond naar een verjaardag en daar moet ik iig even heen dus hopelijk wordt ze niet echt ziek dan kunnen we allemaal samen gaan. heb haar nog nooit ergens achter gelaten, zelfs niet bij papa. volgens mij ben ik zowat de enige nog hier. ach ja volgende maand heb ik geen keus dus komt vanzelf. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
goede morgen meiden. voor de liefhebbers, de liefwebshop heeft de collectie van 2008 in de aanbieding sommige dingen wel voor de helft van de prijs.
*snik* ze hebben dat leuke stoere mutsje niet meer.. Was heel tof gebreid grijs met stoer erop, stond wel bij de herfstcollectie vorige maand.
Goedemorgen dames, Hier een spookje in huis de laatste dagen. Sara wordt 's nachts wakker en laat zich dan om het kwartier - half uur even horen. Niet langer dan een minuutje... maar toch heel vermoeiend. Vannacht bijvoorbeeld van 5 tot 7... en gisteren van half 3 tot een uurtje of 6. pff Snap ook niet zo goed waar het vandaan komt. Ze heeft geen honger, niet koud en ligt ook met oogjes dicht, dus ze is nog wel moe... Wellicht moet ze even wennen aan haar nieuwe ritme (dus twee dagen in de week KDV) en een dag bij oma. Of nog een nasleep van toen ze ziek was. Maar ik hoop in ieder geval dat het snel over is!
Goeemorgen mama's, Sorry... Ben je nu boos? @Tweety (volgens mij...): ik heb ook een ks gehad en het litteken jeukt inderdaad af en toe. Verder heb ik op een behoorlijk stuk een doof gevoel. Hier niks bijzonders, aleen dat mijn nichtje weer ziek is. Ze denken óf asmatische bronchitis óf het RS virus. Is niet zo leuk. Ik heb vanochtend weer liedjes gezongen met Quinten (a.u.b. niet de kinderbescherming bellen, ik bedoel het goed whahahaha) en hij vindt vooral 'klap eens in de handjes' erg leuk als ik zijn handjes meebeweeg. Dan begint hij echt te kirren (eh., wel op een héel jongensachtige manier hoor ).
Haha, nou was niet echt teleurgesteld hoor als t zo overkwam. Maar sommige babies hier zijn al zo ver, dat t net lijkt alsof Mike enorm achterloopt.. Maar hij is natuurlijk van eind september en die 2 weken kan net een hoop verschil uitmaken. En wij leggen hem eerlijk gezegd ook niet vaak op de buik.. Zal straks es proberen, kijken wat hij doet! Bah.. net even vlindertjes vanaf 25 weken zitten lezen. Elke x moet ik er weer keihard om huilen en wil ik t eigenlijk niet lezen.. Maar word er soms toch naartoe getrokken..
Missy: Sara is van 25 augustus en komt ook niet verder dan op haar zij. Wel regelmatig oefenen op de buik, want dat is goed voor nek en rug. En straks de basisuitgang voor kruipen enzo. Zei CB deze week toen ik vertelde dat Sara op haar buik niets aan vind.
Hai meiden! Ik kom hier gezellig meekletsen, ik ben ook een septembermama. Mijn meisje is geboren op 27sept om 22:02, dmv een keizersnede. Het gaat allemaal heel goed met haar, ze geeft duidelijk aan wat ze wel/niet wil. Ze eet en slaapt goed, dus wat wil een mens nog meer. MAandag krijgt ze haar 2de prikjes, hoe hebben jullie kindjes hierop gereageerd? De eerste keer heeft ze alleen meer geslapen, verder had ze gelukkig nergens last van. @Tweety: Mijn litteken jeukt niet, maar trekt wel, en idd eromheen heb ik ook een dood gevoel. Hoort er gewoon bij denk ik maar. @Missyzuilen: Robyn kan ook nog niet omdraaien hoor, het is wel 1 keer gelukt, maar dat was meer een toevalstreffer denk ik. Daarna is het nooit meer gebeurd.
Welkom Marijke! Sara heeft al 3x prikken gehad. En alledrie de keren nergens last van. Enkel veel slapen...