@eva: haha , vind je dat ? Ja heb er ook op me buik (die is nog niet af ) en een op mijn rug, maar ben voor voorlopig wel ff genezen...
Hellloooo, @Missy: Quinten draait ook nog niet hoor, die láát zich draaien @Marijke: van harte welkom! Quinten heeft niet gereageerd op de 2de prikjes, had alleen een héél klein beetje verhoging. @Miracle: een vlaag van de 5de ziekte? Bedoel je dat ze maar een beetje last heeft gehad? Wat voor een tattoo heb je laten zetten? Oh, ik zie de foto al. Mooi! @Ingeltje: ik ben blij dat je niet boos bent, ik zal nóóit meer suggereren dat jij spelfouten maakt! Bij deze: 'Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de beste speller van het land?' INGELTJE! @Eva: ja, hier wisselt het ritme ook erg. Hij slaapt prima, maar soms juist 's ochtends veel en dan weer eens 's middags. En wat betreft de voeding: Quinten krijgt al best lang 180/6, maar hij had dus duidelijk wél honger. Als Aimar goed groeit en tevreden is, zou ik niet direct ophogen. En jammer dat iedereen heeft afgezegd! @Missy: daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik zou het niet weten namelijk. @Lola: wat erg zeg, zoveel mensen op straat. @Yule: Lief! valt hier best groot.
@ Miracle: ja ik vind hem groot! Maar wel mooi! Ik heb geen tattoos maar als ik er ooit 1 neem, dan wordt het een bescheiden kleine tattoo op een plek waar niet iedereen 'm ziet @ Babystyle: ik wilde ze eerst wel sparen, maar volgens mij moet je er echt idioot veel hebben voordat je er wat mee kan. Net Aimar toch nog even in bed gelegd. Hij vond het niet meer leuk in de box. Hij ging wel hard huilen maar met zijn oogjes dicht dus volgens mij is hij nog moe. Het ritme is ver te zoeken vandaag..... Als hij zo slaapt ga ik zelf ook een klein uurtje op de bank pitten...zit er een beetje doorheen. Vriend is nu naar de winkels. Ik had geen zin om Aimar ergens in een cafeetje te moeten voeden dus we zijn thuis gebleven.
Bedrijf van mijn vriend heeft trouwens ook arbeidstijdkorting aangevraagd voor 6 weken.... Mijn vriend gaat dan waarschijnlijk een dag minder werken. Misschien dat hij die 6 weken bij een kennis 1 dag zwart gaat werken. Zou financieel gezien wel welkom zijn. Wel gek, tegelijkertijd heeft hij loonsverhoging gekregen, buiten de CAO loonsverhoging om! Ze zijn blijkbaar erg tevreden met hem
@ eva, je hoeft er niet veel te hebben, maar moet wel bij betalen. ik ga er niets mee doen, vandaar dat hier neerzet voor diegene die ze wel wilt
ben ik ff snel. ff geen zin om te reageren maar dat komt weer goed, ben een beetje emo, boos en nog veel meer. leg ik later nog wel ff uit. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Miracle, mooi hoor! Ik ga in t nieuwe jaar voor de tattoo met Mike zijn naam. @Yule, het kan ook zijn dat Mike nu in zijn sprong zit hoor.. En overdag vind ik t echt niet erg een paar x te moeten lopen voor speen. Maar baal er wel van dat t opeens nu ook s'avonds en s'nachts is. @Anno en Eva, ik doe ook mee.. Ben ook even helemaal depri.
gaat goed hier dan als iedereen depri is. hier gaat het al wat beter. ik zal ff kort uitleggen wat er is en waarom ik me zo voel. mijn broer heeft telkens een andere vriendin op nieuwjaarsdag gaan we altijd bij oma eten en nu zei oma vanmorgen dat zijn nieuwe vriendin niet mee mocht komen, ze hebben 2 weken iets. nu werd mijn opa boos omdat hij steeds een anders heeft en toen mijn broer weg was kreeg mijn moeder de schuld. dat kwam door de opvoeding. ik werd dus boos, verdrietig en alles omdat mijn moeder altijd de schuld krijgt. ze heeft echt wel wat fout gedaan maar niet in zulke maten dat elke stap die mijn broer fout zet haar schuld is. ik heb er dus ook wat van gezegd maar het is volgens mij niet helemaal over gekomen. ik moet me er ook niet druk om maken en ik kan het nu al wel van me afzetten maar toen eht net gebeurd was kon ik alleen maar janken. dan hebben zij toch ook iets fout gedaan in de opvoeding want anders had ons mam die fouten ook neit gemaakt. en ik kom dan uit een ander gezin want ik heb dezelfde opvoeding gehad. zo en dat lucht op haha knuff voor de andere depri dames xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik zit hier te knijpen met mijn tenen , Jaimy ligt te huilen in bedje en ik weet het ff niet meer....
@Anno, nouja slaat toch nergens op.. Sorry hoor maar je broer mag toch zelf bepalen hoe vaak en hoeveel vriendinnen hij heeft? Sommige zijn nou eenmaal niet van de lange relaties of hij is de juiste nog niet tegengekomen. Mijn neef is 29 en heeft nu pas een vaste vriendin. Daarvoor altijd scharrels en niemand die er zo stom over deed hoor. Misschien beetje vd oude stempel je opa&oma? Bedoel in hun tijd had je 1 verkering en daar trouwde je dan ook mee..
kijk ik geef ze wel gelijk dat zij niet mee hoeft te komen met nieuwjaar, iedere keer doen wij de moeite om een meisje te leren kennen en dan is ze weer weg maar om mijn moeder daar de schuld van te geven en steeds als het over mijn moeder gaat dan moeten ze bijna huilen want ze zijn zo zielig, ja sorry hoor.(mijn moeder is overleden maar dat wisten jullie al he) xxxxxxxxxxxxxxxxx
hmmm...Hubje heeft speentje gegeven en nu is het weer stil..Vind het zo zielig ze heeft er moeite mee , stomme spuiten ook.... @Anno: idd slaat nergens op ! Je broer hoort idd zelf te bepalen hoe of wat. Dikke knuff !
@miracle, idd stomme spuiten, gelukkig hebben we nog 3 weken voor we weer moeten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Yule: Lief! valt qua lijfje normaal uit, maar heeft (zoals Lola al zei) wel lange mouwen aan truitjes. @Missy: wij passen op Sara 's nachts een 5-10 minuten regel toe. Als ze langer dan 5 a 10 minuten huilt, ga ik kijken en/of tutje brengen. Niet eerder. Wil niet dat ze went aan het feit dat er meteen iemand langs haar bed staat als ze 's nachts huilt. Meestal slaapt ze na 3 minuten wel weer in.
@Anno, nee ok dat hij zijn vriendin niet mee mag nemen wel logisch.. Zou ik ook niet willen als het na 2 weken toch weer over is. Maar vind het erg lullig juist omdat je moeder overleden is, haar de schuld ervan te geven... Alsof zij er wat aan kon doen dat je broertje gewoon nog niet de ware is tegengekomen of nog gewoon geen zin heeft om zich voor langere tijd te binden.. Heeft echt niks met opvoeding te maken, maar met deze tijd.. Het is niet meer normaal dat je gelijk met je 1e verkering trouwt.
@Jannes, hoe doen jullie t overdag dan met haar? Ook weer 5-10 min laten huilen om te kijken of ze zelf weer in slaap valt? Het gekke is, als we aan t wandelen zijn en we staan stil word Mike ook altijd wakker maar valt dan zonder mekkeren weer in slaap. Ookal blijven we stilstaan.. Dus hij KAN t wel.