@Krisstel: nee zodra Sara gaat huilen op haar buik, draai ik haar weer om. CB zei dat we haar niet moesten laten huilen want dan wordt de aversie tegen buikliggen te groot. Wat ze trouwens wel pikt, is schuin op haar buik liggen. Dus dan ga ik op de bank achteruit liggen en leg haar op haar buik op mijn buik/borst. Dat vind ze wel prima. Vond CB goede oefening.
onze kleine slaapt overdag ook een aantal korte haze slaapjes en 1 langere, de ene keer 's ochtends en de andere keer 's middags. de nacht slaapt hij sinds 1 week lekker door. hij heeft voor zover ik weet geen last van (verborgen ) reflux, gelukkig maar.
@Anno, veel plezier op de verjaardag, fijn dat je je al iets beter voelt! @Jannes, dat zeiden ze hier ook..dus laat haar ook nooit huilen. Als ze dat wel goed vindt is het ook prima Jaja, echt grappig. Had het boxkleed uit de box gehaald en op de vloer gelegd (omdat ik Britt altijd op haar buik op ons bed leg). Dacht dat de vloer fijner zou zijn omdat dit niet meegeeft...rolt mevrouw zich om op haar rug! (Mannetje en ik zaten echt verbaasd te kijken) Fijne avond, ga Paul de Leeuw kijken.
@ de meiden emt een dochter (ofwel moeders emt zoon je weet maar nooit tegenwoordig). Wanneer gaan jullie oorbellen laten schieten bij jullie dochtertje?
@babystyle: de eerste vier / vijf jaar nog zeker niet. Moet ze zelf maar om vragen, ga ik niet voor haar bepalen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
@ jannes snelle reactie had neit verwacht zo snel omdat lange tijd al stil is hier. Ikzelf zou het weel willen, me tante heeft ok al gezegt als we nou voor de kerst gaan krijgt kyani het van mij kado voor de kerst. Is bij ons in de famili altijd gedaan bij de meiden met 3 maanden. Dus wilde zelf ok wel. Maar weet zelf neit of dit kwaad kan enzo en of het wel aangeraden wordt. Is wel een voordeel dat ze er nog neit aan kunnen plukken dat gaat ontsteken enzo.
Goeienavond. Ik zou persoonlijk ook nog geen gaatjes laten schieten, tenzij ze het zelf wil. En daarbij komt, ik heb een zoontje, vind ik zowieso niet leuk bij een jongen. Baal, ben afgewezen op mijn sollicitatie
Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan. Er was hier al iemand die dochtertje oorbellen had gegeven. Ik dacht Roshi, maar weet het niet zeker meer. En ik was idd snel. Er is niets op TV, mannetje is even weg en Sara ligt sinds 20.30u weer lekker te slapen. @Sasha: jammer meid!
@ sasha jmmr dat je ebtn afgewezen. okay. ik twijfel zelf ok enorm of ik wle ga doen ik vind zelf wel heel luek maar ik weet neit of kyani het leuk vind....
@Babystyle: Kyani zal de eerste paar jaar nog niet kunnen aangeven of ze het wel of niet leuk vind. Maar als jij het graag wilt, dan doe je het toch. Vind zij het later niet leuk, dan haalt ze ze toch uit...
Okay, jah dan is logisch dat je toch komt kijken ik ok kyani ligt samen emt opa op bank te slapen, wil ze neit wakker maken. dus ik dacht zal de vraag hier even eneerzetten. Oki roshi hmm oki wist ik neit.
Jup dat kan ok. moet toch keer de knoop doorhakken haha. want als ik het doe gaan we maandag al heen.
Neuh, ik kan me ook niet voorstellen dat oorbellen kwaad kan hoor. Ik zou het persoonlijk gewoon niet doen. Maar ieder zijn mening, en smaak Ja, ik baal wel dat ik niet ben aangenomen, maar tja hopelijk in 2009 nieuwe kansen hé Ik oefen ook niet vaak genoeg met hem op de buik te leggen. Hij vind het gewoon niet leuk en begint vrij snel te huilen dan. Tja, dan draai ik hem maar weer om. Fijne avond nog allemaal trouwens...
@missy: ik zou ook ff wachten wat de kinderarts zegt. @anno: lekker makkelijk hoor om iemand de schuld te geven die er niet meer is. Je moeder heeft nooit meer een weerwoord natuurlijk. Denk dat je opa en oma er niet overheen zijn gekomen als ik het zo lees en dat ze allemaal eigenschappen op je moeder 'projecteren' die ze misschien helemaal niet had. En ook op je broer. Laat hem lekker zelf zijn leven leiden! Als ze vinden dat je broer verkeerde keuzes maakt door zijn opvoeding dan hadden ze zelf op tijd moeten ingrijpen. Ik snap wel dat je voor je moeder en je broer opkomt hoor. Maar het is niet leuk om tussen 2 vuren te staan. Zeker niet met dagen als kerst waarin het gemis toch altijd weer groot is. Sommige mensen gaan uit verdriet soms rare dingen zeggen/doen omdat ze niet kunnen zeggen wat ze werkelijk voelen. Ik zat bv. te denken dat je opa en oma rond deze tijd erg verdrietig zijn over de dood van je moeder en dat niet elk jaar met een vreemde willen delen. Dat is op zich begrijpelijk natuurlijk maar het maakt het gesprek daarover wel makkelijker als ze niet met onzin redenen aankomen. @krisstel: Wat onwijs lastig dat je zo'n last van je rug hebt! Op zich werkt paracetamol bij elke soort pijn heel goed, alleen is de truc met paracetamol dat je de concentratie in je bloed op peil moet houden. Dat kun je het beste doen door te beginnen met 2 tabletten van 500mg en dan elke 4 uur weer een tablet. Dan kom je op 6 per 24 uur uit. Gelukkig mag het met borstvoeding. Sterkte! @babystyle: ik denk pas als ze het zelf wil en er eventjes over nagedacht heeft (dus niet meteen als ze het 1 keer vraagt) @jannes: raven pikt het ook niet hoor, op de buik, ja 2 minuten. Maar zoals jij doet zo op je borst/buik leggen dat werkt hier prima. Kun je ook doen met een kussen zodat ze makkelijker de kamer in kan kijken. Zo hebben wij een foto voor de kerstkaarten gemaakt. Vond ze geweldig. Ze hield het wel een kwartier vol. Zo, druk daggie gehad. Naar het dorp geweest voor verjaardagsinkopen (wat een drukte!) en om 5 uur nog ff naar de Aldi voor de grote boodschappen (heerlijk rustig en alles was weer aangevuld). Net 2 kwarktaarten gemaakt, nu nog ff opruimen en dan naar bed. En af en toe hier kijken natuurlijk...
@Sasha, balen zeg! @Babystyle, nog lang niet! Papa (en ik) vinden het allebei niet mooi...als ze oud genoeg is om er zelf voor te kiezen is het prima. @Yule, bedankt voor de tip. Lekker kwarktaart, welke smaken heb je gemaakt? Mijn moeder maakt altijd manderijn mmm
@krisstel: ik wilde 1 aardbeien doen en dan met frambozen erop en 1 sinaasappel met mandarijntjes erop... maar toen zag ik thuis pas dat de mix zelf roze is en naar aardbeien smaakt... Ach niet getreurd, nu heb ik 1 aardbeien en 1 aardbeien/sinaasappel kwarktaart. Zal best lekker zijn toch?
misschien heb je het al gezien, wij hebben ze afgelopen woensdag laten schieten, deed maar eventjes "pijn" ik kan alles ermee doen; insmeren omdraaien uithalen indoen etc. wij vinden het dus ook leuk en mocht ze later zeggen dat ze ze niet wil haalt ze ze er maar lekker uit
Okay, jah het werd net geschreven dat jij dat was. fijn dat je er alles mee ken doen. gelukkig doet maar eventjes pijn. werd het bij jouw geschoten of geprikt? heb net namelijk gelezen op internet dat er nu meer geprikt wordt ipv geschoten.
Heerlijk om mijn meisje weer te zien na een dagje werken! Vanavond alleen weer strijd om haar in bed te houden....ik hoop echt dat we na een paar dagen verbetering zullen zien (dit is dag 3....) Ze is dan doodmoe, maar wordt na 45 min. wakker en verzet zich er zo tegen, en gaat dan compleet over de pis...zo zielig. Maar we blijven bij haar en troosten haar tot dat ze in slaap valt. @Krisstel, ik denk als je weer meer gaat aanleggen dat je dan je productie weer kan opkrikken. @Yule, succes met de taarten. En alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen! @Babystyle, nee hier voorlopig ook écht geen oorbellen... @Sasha, he balen dat je niet bent aangenomen. Ga zo mijn bedje opzoeken! Tot morgenmiddag!