September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij had mijn berichtje over ons succes van vandaag dus nog niet gelezen... ;)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoeraaaa :whistle: maar een knufje voor Jasmijn :(

3. @Anno: Hè meid, wat een vervelende situatie. Dikke knuf voor jou!

@Krisstel: Je zou ook kunnen nakolven na een voeding. Dan haal je haar niet uit het ritme dat ze nu heeft...

@Babystyle: Jasmijn en Emma krijgen ook pas gaatjes als ze er zelf om gaan vragen én oud genoeg zijn om te beseffen wát ze vragen. Persoonlijk houd ik niet van oorbelletjes bij die hele kleintjes...

@Sasha: Jammer meid van je sollicitatie... :(

@Pisum: Is mij ook eens gebeurd. En op datzelfde moment trapte Emma ook nog eens behoorlijk hard op mijn blaas. Nog meer nattigheid dus :oops: . Ik wist even niet of ik er om moest lachen of huilen...

@Mike: :thumup:

Oja... en ik ben gisteren ongesteld geworden :( . Gelukkig drinkt Emma mijn melk gewoon, anders hadden we helemaal eenprobleem gehad... :(

4. Lolaptop klinkt eigenlijk nóg leuker... :)

Thnx voor je knuf voor Jasmijn... :D

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola jippee nieuwe lappie én Emma maakt vooruitgang! Maar idd ene beterschap knuff voor jasmijn!

ongi lijkt alsof iedereen hier ongi heeft gehad.. ikke nog niet :(

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als ze het zelf wilt. Dus nu nog niet.. Ik persoonlijk vind het bij baby's helemaal niet leuk. En daar komt bij dat ik tegen geen enkel soort oorbel kan, en ik die ellende van ontstoken oren haar niet aan wil doen.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

@parr: ik ben ook nog niet ongesteld geworden, en ik geef geeneens borstvoeding..

@allemaal: bedankt voor het warme welkom:D en heel fijn om te lezen dat de meeste kindjes alleen maar meer slapen na de 2de prikjes.

Van de week begon het slaapdrama hier ook, zodra ik haar in bed legde begon ze te brullen, niet normaal meer. Een aantal avonden met haar in de weer geweest, toen wilde ze wel slapen.
    Maar.... ze slaapt hier overdag alleen op haar buik, dus vanavond ook maar eens geprobeerd in bed.. En jahoor ze viel bijna meteen in slaap.. Dus ik heb hier een kleine buikslaper. Gelukkig hebben we een aerosleap, vind dat toch wel een prettig idee ondanks dat ze haar hoofd wel goed omhoog kan houden..

Ik ga nu trouwens echt eens naar bed..

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje is niet te missen dat jij dat bent hoor hihi. ik dacht eerst groep 8 al in een ausie maar we schelen een paar jaartjes ik liep op de middelbare school in me ausies en cavello haha was echt zo'n rave teef haha zoals ze dat toen noemde. wilde ook me haren opscheren maar dat mocht niet van me ouders (gek he) als ik het nu hoor vind ik er niet veel meer aan af en toe een nummerjte maar niet hele dagen. wordt te oud ervoor denk ik haha

@lola zo aardig wat dagen ik had ook aardig wat uurtjes staan zag ik op mijn eind afrekening. had deze ook nog niet verwacht maar was wel mooi meegenomen.

@marijke mijn 1e sliep ook alleen maar op zijn buik en hij is inmiddels ruim 2 en slaapt nog veel opzijn buik hihi heeft ie van zijn mama denk ik.

hier een goede nacht robin gaat het leren denk ik. om 4 uur werdt ie wakker nou ja jengelen betje huilerig maar wel met zijn oogjes dicht heb 4x speentje geprobeerd maar die moet ie echt niet eer ik me omgedraait heb ligt ie er al weer uit. na ongeveer een uurtje jengelen stil jengelen stil was het helemaal stil en om 6 uur was meneertje dan echt wakker haha. dus er is hoop haha.

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen mama's,

@Steen: fijn dat de eerste werkdag goed is gegaan.

@Krisstel: ik hoop dat het snel weer beter gaat en dat je Britt naar hartenlust kunt tillen!

@Anno: was de verjaardag leuk? Fijn dat je je gisteravond al weer wat beter voelde.

@Babystyle: ik laat geen oorbel prikken bij Quinten. Als hij dat later zelf wil, prima.

@Sasha: jammer dat je niet bent aangenomen!

@Yule: heel veel plezier vandaag, geniet van je kwarktaarten!

@Pisum: och buddy'tje toch, dat klinkt inderdaad zielig… Voel je je nu al wat beter?

@Roshi: geweldig hobbelpaard!

@Parr: wauw, dat is nog eens een bijzonder kraamcadeau!

@Lola: fijn dat het steeds beter gaat met het flesje. Hoe gaat het nu met Jasmijn? Geef je haar een beterschapsknuffel van me?

@Ingeltje: het was erg leuk in Deutschland, het was een leuk feestje.

@Marijke: je hebt dus duidelijk een buikslapertje! Quinten slaapt aleeen op zijn buik als je hem omdraait als hij al slaapt. Dat doen we overdag wel eens in de box.

@Tweety: fijn dat de nachten steeds beter gaan.

Ik werd vanochtend zo tegen 06.30 uur wakker van een rommelende buik, ik denk dat ik ook iets meepik van het buikgriepvirus aangezien ik ook spetterpoep heb (voor de dames die nog moeten ontbijten, sorry voor dit onsmakelijke nieuws hihi)… Ach ja, beter nu dan met Kerst, nietwaar?
    Gisteravond een leuk feestje gehad, lekker weer bijgekletst met iedereen. Later vandaag gaan we met een hele groep karten, al gaat dit denk ik nu aan mijn neus voorbij, anders laat ik een heel spoor na op de baan ;). Is niet zo erg, ik vind karten toch niet zo leuk. Zo, ik ga weer eens even het toilet opzoeken, tot later!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spetterpoep.... sproeipoep... spuitstront.. what's in a name? Hier ook al, maar heb altijd al hele gevoelige darmen.

Ghi smakelijk inderdaad allen!

Hier wakker om te voeden, maar Julian kreeg een hoestbui die niet meer stopte. Ik drupjes Tussikind gepakt en vervolgens moet hij kokhalzen en komt er eerst een hoop slijm uit, dan alle melk en ooooh dat was zielig..
    Ik hoop dat ie wat meer lucht heeft nu. We zijn ook meteen gaan douchen, Gijs stond gelijk op, superlief!
    Nu heeft ie schone kleertjes aan en de hik... Hij wil niet drinken maar moppert een beetje en gaapt. Eerst maar een slaapje dan maar!
    Zijn stemmetje is helemaal hees. Stomme verkoudheid...

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: och arm menneke die Julian. Ik hoop dat het snel voorbij is en dat hij zich weer lekker voelt.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Slingerschijt! (zo noemt mijn vader het altijd!)

Nou ik ben dus gisteren de hele dag druk geweest met Aimar. Hij was bij elk slaapje na 30 min alweer wakker en niet meer in slaap te krijgen. Pas om 19:00 's avonds was hij in slaap. Om 22:00 wakker gemaakt voor een voeding en om 6:45 wakker vanmorgen! Net een fles gehad, in de box liggen spelen, maar begint nu te jengelen...dus doei!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Ingeltje: wat zielig voor Julian! Ik hoop dat hij zo lekker slaapt en dat de volgende voeding er in blijft.

@ Babystyle: als jij oorbelletjes bij Kyani wilt moet je dat doen. Ik zou er persoonlijk nog even mee wachten.

Nou Aimar was ook op schoot jengelig en begon te gapen, dus hij ligt op bed nu. Ik hoop dat hij vandaag langere slaapjes doet dan gisteren. Hij had gisteren aan het eind van de dag ook 37.6 dus volgens mij is hij gewoon een beetje ziekjes. Maar buiten het niet goed slapen om merken we niks aan hem.

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tjeez :confused: moet nu zoveel bijlezen, da ga ik eg nie redde nie :)

Heb ik wat gemist? Vertel! Vertel!

Pissum en de rest van de zieken beterschap meiden en kindjes!

Missy hoe is het gegaan vannacht met Mike?

Hou de pc vandaag aan, desnoods zet ik Raven een paar keer voor de tv. Zo kan ik teminste een poging doen om jullie bij te houden :)

Matice kwam vannacht opeens voor een voeding dus slaapt nu nogsteeds. Raven zit achter de kat aan (met een hoop gegil)

Morgen nog een dagje werken en dan vrij tot 7 januari!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jekkia: Oef zo vroeg al gegil in huis? Sterkte :)

Eva: Julian slaapt bijna altijd maar een half uurtje tussen de voedingen door! Hij heeft veel hazenslaapjes maar slaapt dan ook de hele nacht door 12 uur achter elkaar ongeveer.
    Het kan best zijn dat Aimar ook minder gaat slapen, hij wordt steeds ouder!

Ik duik er nog ff in!

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ingeltje slaapmuts :D

Het gegeil in huis begon al om 6.30 uur. Dat is redelijk standaard hier. Wees maar bij dat Julian een jongen is ;) die zijn eerste jaar een stuk rustiger

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ tweety okay. ken je eigenlijk zo zonder afspraak terrecht met schieten van oorbellen?

@ missy hoe ging de nacht?

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haha :) Het GEGEIL :confused: Zal een gezellige ochtend zijn geweest ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahaha wat een viespeuken daar toch... tja.. 't blijft Helmond he? :)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ikkuh ben weer wakkuhr!

Deel Deze Pagina