September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    goedemorgen ingeltje

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Jeetje wat zijn jullie extreem productief met schrijven de laatste dagen.
    En juist nu ik helemaal geen tijd heb om bij te lezen. Zal helaas de komende week ook niet beter worden. Mijn man is vrij en dan zit ik toch meestal veel minder achter de pc. En daarnaast heb ik ook allemaal leuke afspraakjes met vriendinnen enzo.
    Ik wilde jullie nog wel even zeggen dat ik jullie allemaal een fantastische kerst en een heel mooi en gezellig en gelukkig en fijn en leuk nieuw jaar toe wens. Ik heb mijn adres niet op hyves gezet en stuur jullie ook geen kaartjes, maar dat betekent niet dat ik jullie niet waardeer en jullie niet het allerbeste toewens.
    Het is alleen dat wij al zo veel kerstkaarten sturen en zo'n goedkope grap is het al niet, dat we het daar toch maar wel bij willen laten.

Hier gaat het goed. Isis is heerlijk vrolijk maar wel ontzettend verkouden geworden. Morgen maar even Luuf kopen en vannacht misschien maar even een ui op haar kamer zetten.

Dag lieve meiden!

Groetjes
    Azeb

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoooooooooooi Babystyle! Cute banner zeg! Super

Hey Azebje, fijne feestdagen en geniet er maar lekker van!

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    thnx ingeltje. ff net snel gemaakt, was uitgekeken op die varkenbanner :)

5. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    heb trouwens nog een nieuwtje, kyani draait vanaf gisterenavond van der buik naar de rug. en ze draait van rug naar de zij.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, leuk die aussies hahah! Waar is die goeie ouwe tijd gebleven? ;)
    Zozo op je 10e al sigaret.. Ik pas op me 17e en toen nog 2 jaar lang light.

@Lola.. wat goed met Emma en flesdrinken! :D
    Zielig voor Jasmijn.. idd even in de gaten houden. Het heerst ook overal he, je kan nergens meer komen zonder ziek te worden.
    Zozo een nieuwe laptop! :D Wat voor 1?

@Ingeltje, we hebben even de HAP gebeld en de hele situatie uitgelegd gister.
    En zij werd al een beetje boos dat we dus tegen t advies vd KA in wel aan medicatie waren begonnen.
    Dus ze zei, als jullie tochal geen verbetering zien en de KA ook zonder medicijnen wilde dan mogen jullie gewoon stoppen.
    En dan horen jullie maandag bij de KA wel hoe of wat.
    Dus we hebben het niet meer gegeven sinds gisteren.. En hij heeft de avond weer heerlijk geslapen, de nacht kwam hij maar 2 x door t hoesten.
    En nu ligt hij ook nog op bed sinds half 9! :D

Als ik een dochter krijg, doe ik wel rond de 3 maanden oorbellen. Vind het zelf gewoon mooi staan..
    En als zij het tegen de tijd niet mooi vind, kan ze ze altijd nog uithalen!
    En beter nu ze zo klein zijn schieten, dan wanneer ze ouder zijn het wel graag willen maar niet durven.

@Marijke, hier sliep Mike niet meer na de 2e prikjes. Zijn 1e prikjes waren prima gegaan, geen verhoging niks..
    Maar deze 2e prikjes van afgelopen vrijdag waren drama.. Alleen maar huilen, niet slapen, koorts..

@Tweety, wat goed van Robin! :D:D:D

@Pupke, dan heb je mij zeker digitaal aangestoken met je spetterpoep whahaha..
    Heb er dus sinds gisteren ook last van. :(
    Zelfs gedroomd dat ik in me broek had gepoept, gelukkig was t niet echt!
    Karten vind ik erg leuk! Alleen hubbie kan t niet meer door ze ziekte, dus doe ik t ook niet.
    Vind t anders erg sneu voor hem, want hij deed zelfs met wedstrijden mee had eigen helm en pak enzo!

@Eva, klinkt tochwel als sprongetje denk ik.. Hoe oud is Aimar nu? (weet niet of hij te vroeg/laat is geboren)

@Azeb, geeft niet hoor. Je hoeft niet verplicht kaarten te sturen! Een kleintje is al duur genoeg.. ;)
    Ik wens jou geheel hetzelfde toe! :D
    En natuurlijk dat we allemaal nog lang en gelukkig samen blijven kletsen hierow! :D:D

@babystyle, slimme tante die Kyani! :D Kan ze niet even komen babbelen met Mike en hem wat bijleren? ;)

Nou zoals jullie hierboven kunnen lezen gaat de nacht steeds beter. En.. hij slaapt nu nog steeds!
    Is 1 x even mopperend wakker geworden na uurtje te hebben geslapen, maar aai over de bol en hij sliep weer! :D
    Dus het is waarschijnlijk nooit meer zuur geweest na t indikken vd voeding, want hij word ook zonder Zantac niet meer gillend wakker.
    En ook niet meer 2 uur na de voeding.. Hij word gewoon even wakker na een uurtje slapen en wil dan even bevestiging dat wij er nog zijn denk ik!
    Onze lieve schat! :D
    Hopelijk is morgen de KA ook tevreden over hem en mogen we zo blijven doorgaan zonder medicijnen!

Mijn hubbie is ook lekker 2 weken vrij.. Dus zal ook wat minder online zijn, maar probeer zo vaak als ik kan. ;)

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @missy, jah ken wel, maar meoten we ze ff naast elkaar leggen :)

fijn dat het nu goed gaat met de nacht!

8. nou ff snel, heb weer eens niet terug gelezen maar julia is ziek.
    ze vind zichzelf ook heel zielig, net papa haha
    ze is heel erg verkouden en snottert, hoest, proest net als gisteren alleen nu is ze wel wat zieker.
    heeft traanogen en had vanmorgen 37.6 even paracetamol gegeven want ze was ook ontroostbaar maar daar heeft ze een half uurtje op geslapen en dat is al weer voorbij.
    ga haar lekker knuffelen.

o ja mijn vraagje is niet gelezen denk ik:
    welke stiften/pennen waren dat voor op je kerstbal te schrijven?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Even snel snel, heeeeeeel veel beterschap voor alles zieke snotterende kuchende kindjes....!
    Drukdrukdruk, ren nu snel weer stallen uitmesten voordat mijn oogappeltje weer wakker wordt ;)

10. Vanmorgen heeft Emma ook goed aan de fles gedronken en ze kreeg het flesje nog wel van mij! Roy sliep nog en ik was aan het twijfelen of ik hem wakker moest maken, maar besloot de gok te wagen...

Ze had dus nu alleen aan één borst genoeg, hetgeen de rare situate opleverde dat Emma eerst 30 cc poedervoeding dronk, daarna aan de borst dronk en ik na afloop nog moest nakolven. Maar van die 135 cc kan ik mooi de volgende 'mini-flesjes' maken... :D

Jasmijn slaapt nog steeds. Ik twijfel een beetje of ik haar moet laten slapen (want: ze zal het wel nodig hebben...) of dat ik haar wakker moet maken (want: ze moet toch op zijn minst wat drinken...)

11. @Pupke: Zodra Jasmijn wakker is, zal ik haar jouw beterschapsknuffel geven. Die van jou werken héél goed... :D
    Werken ze ook bij jezelf ;) ? Misschien helpt mijn beterschapsknuffel anders wel bij jou...

@Ingeltje: De hik vind ik ook altijd zo zielig bij die kleintjes en het houdt ook vaak zo lang aan. Bij Emma tenminste wel... :(

@Jekkia: Foei! En nog wel 'gegeil' waar de kinderen bij zijn... ;) ;) ;)

@Kyani: :thumup:

@MissyZuilen: Ik heb niet echt een heel bijzondere laptop gekocht, aangezien we ook nog een goede en snelle pc hebben. Het is een Fujitsu Siemens Amilo geworden. Leuke eraan is dat hij hoogglans zwart met rode accenten is. Een beetje eeb damesding, zeg maar. Eb lekker compact, het is een 13", fijn voor op de bank... ;)

@Anno: Beterschap voor Julia!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!
    Zo hier wel een ok nacht gehad. Ik viel alleen in slaap tijdens de voeding waardoor ik dus Kate wee rin bed legde maar mevrouw werd zelf ook weer wakker zovan hé! ik moet nog een boob :rolleyes: dus kon ik er weer uit, haar verschonen en weer een boob. Maar na die was zij ook wakker maar toch in bed gelegd. Na 15min pruttelen viel zij gelukkig in slaap.
    Toen zij vanochtend weer ging pruttelen zijn wij samen gauw onder de douche gesprongen en daarna haar eruit gehaald. Zij kijkt mij raar aan als ik een handdk op mijn hoofd hebt. En lacht breeduit als ik hem eraf haal :)
    Voor de voeding ging ik weer zwevend spelen met haar en zij deed weer dat gebroken giechelen.. zo leuk! en als wi jhaar laat zitten pakt zij haar knieeën vast maar kan nog niet alleen zitten, dan valt zij om :)

@jekkia :confused: goed daar heb ik wat aand met mijn pendels van de eerst 2 kids zijn meiden en dan pas een rustige jongen :p

ook hier is mijn vraag voorbij gegaan. Maakt het uit dat de voeten uit de MC steken? Heb de kussen onder haar kont eruit maar de verkleiner niet.

@anno ik geloof dat je die pen vraag bij Krisstel moet wezen.

13. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    goedemiddag allemaal,

ik wil wel op iedereen reageren, maar dat ga ik niet redden.
    en ik kan ook niet alles onthouden

@ parr
    de voetjes morgen uit de maxicosie uitsteken, het oofd niet dan issie te klein.

ego:
    wij hebben een heerlijke nacht gehad
    de kleine heeft 11 uur gedaan op 1 voeding :rolleyes: :)
    hopelijk gaat dit zich doorzetten als ik weer moet gaan werken in januari

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Even een vraagje: Isis is dus wat verkouden en niet helemaal lekker. Nu slaapt ze al vanaf een uur of tien. Ze heeft om kwart over acht gedronken (of althans, er toen mee begonnen, na 1 borst eerst gemasseerd en de tweede borst heeft ze dus pas rond kwart over negen gehad).
    Aan de ene kant denk ik: ze ligt lekker en ze voelt zich niet helemaal tiptop, dus laat lekker slapen. Aan de andere kant: ze moet wel wat binnen krijgen natuurlijk, ondanks haar niet lekker zijn.
    Als ze nu nog lang blijft slapen dan komen we nooit meer op 5 voedingen!
    Wat zouden jullie doen?
    Groetjes
    Azeb

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben er ook weer! Wij hebben pyamadag vandaag! Meiden liggen nu in de box te kletsen en te spelen (en zijn nog steeds strontverkouden) en papa en mama zitten allebei met hun laptop op de bank een vakantie uit te zoeken. Hadden al wat leuks gezien nou maar eens even kijken waar die het goedkoopste is!

Vanavond naar mn nichtje die wordt 6. Vieren ze het zondagavond. Vind ik zo belachelijk voor een kinderverjaardag!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zou nog tot 13.15 wachten. EN dan wakker maken...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    hier een rotnacht gehad. Gisteravond met Levi op verjaardag geweest ( iedereen was al weg daar niet van ) maar Levi is gelijk uit zijn ritme omdat hij normaal op bed zou liggen. om 22.00 laatste voeding. kwam toen toch weer om 04.00 ( het ging zo goed :( ) huilen, schreeuwen, mopperen. Uiteindelijk om 05.10 toch maar 100 cc gegeven en bedje in zij eigen kamer gezet. was er om 08.30 uit en ben toen maar naar mijn ouders gewandeld voor een bakkie koffie en Ferry op bed laten liggen.

net appels gekookt en ga ik zo pureren. krijgt hij vanmiddag een beetje en de rest vries ik in.

Lola, fijn dat Emma steeds beter uit de fles gaat drinken, Knuffel voor Jasmijn. hoe gaat het nu?

Tweety, ik heb een jaar gezeurd om een gabberkapsel, mocht steeds niet van mijn moeder:evil: toen uiteindelijk mocht het en vond ze het zelfs wel leuk staan :)

Ingeltje, ahh arme Julian, knuff

babystyle, lieve banner. knappe Kyani :whistle:

Anno, ahh Julia ook al ziek. knuff

Azeb, als Levi slaapt laat ik hem slapen. Volgens mij knappen ze vooral van rust weer goed op. zou haar dus lekker laten slapen en als ze wakker wordt voeden. een keertje minder dan 5 voedingen kan geen kwaad hoor

zo ik ga appels pureren !

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    mogen ze dan al gepureerde aardappels :(

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    nee aardappels niet wel appel

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Anno, geen idee welke stiften het zijn sorry!

@Lola, wat fijn dat t steeds beter gaat met Emma uit de fles drinken! :)
    Ik zou Jasmijn laten slapen, ze komt vanzelf wel als ze dorst heeft en uitdrogen doen ze niet zo snel. ;)

@Parr, hier steken Mike zijn beentjes ook steeds meer uit. Ze mogen tot 9kg erin zei Kaatje volgens mij..
    Het gaat overal om het hoofdje of dat nog stevig en goed past, benen maken niet uit dacht ik.

@Azeb, ik zou wel even proberen of ze wilt drinken.. Zo niet, heb je t geprobeerd en leg je der weer terug.
    Misschien drinkt ze wat en wilt erna gewoon weer slapen, dan ist ook prima!

@Funnyme, wanneer willen jullie op vakantie gaan? Want veel vakantieparken hebben alweer aanbiedingen.
    Of gaat t om de zomervakantie? (Daar zijn wij nooit zo snel mee hahaha..)
    Idd belachelijke tijd voor een kinderverjaardag, dan ligt de jarige job alweer op bed terwijl er nog visite komt..

@Kaatje, minder van Levi..
    Wij zijn nog niet naar een verjaardag in de avond geweest met Mike. Durven eigenlijk niet zo goed, want zijn dus ook bang dat hij dan helemaal de weg kwijt is.
    We zijn sowieso erg angstig over bij andere op bezoek gaan.
    Zitten nu alweer 3 weken thuis, pff.. word er gillend gek van! Ben echt een gezelschapmens, dus val nu echt in een gat.
    Maar omdat Mike thuis ook niet zo denderend slaapt, willen we hem liever niet meenemen.
    Terwijl het juist wel goed zou zijn, hoe langer je volhoud hoe beter ze ook ergens anders gaan slapen.
    En voor het aantal slaapuren hoef ik niet bang te zijn, want thuis slaapt hij overdag ook weinig.
    Maarja, de stap zelf zetten vind ik erg moeilijk.

Als ik dan lees hier dat bijna iedereen lekker op de koffie gaat of bij vriendinnen op bezoek met de beeb, word ik verdrietig.
    Ik wil ook zo graag gewoon een makkelijk kind dat ergens anders ook wel slaapt.
    Maarja hoe moeilijker en gestresster wij erover doen, hoe moeilijk Mike ook word.

@Babystyle, APPELS. ;)

Deel Deze Pagina