nou julia slaapt ff rustig in de bak vd kinderwagen, heb haar nu liever beneden want ze huilt steeds even en dan moet ze hoesten en dan doet haar keel weer pijn en moet ze weer huilen. als je haar dan haar speen geeft is het zo weer goed. heb wel gelezen maar dus geen tijd om te reageren. knap dat de kindjes gaan omrollen! julia slaapt slecht bij een ander maar we nemen haar wel mee. 's avonds slaapt ze thuis ook slecht, gisteren zijn we uiteindelijk 2uur bezig geweest en toen sliep ze. ze vecht gewoon tegen haar slaap. ikw as er eerst 3 kwartier mee boven geweest en toen sliep ze bijna maar toen ik beneden was en rik ging luisteren huilde ze al weer. toen eruit gehaald en hoopte dat ze op de arm ff zou slapen maar kreeg natuurlijk commentaar van mensen dat ze gerust even mag huilen. nou ik vind niet dat mijn kindje die niet lekker is hoeft te huilen als ze al keelpijn heeft. uiteindelijk een lieve man haar op de arm gepakt en van zijn warmte viel ze in slaap en toen in bedje nog even gemopperd maar toch geslapen. ohw ja en van commentaar trekken wij ons niks aan. haha toch nog een lang verhaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ging nog even kijken, toen lag ze al wat te bewegen en af en toe eventjes deoogjes open. Toen ik haar aanraakte keek ze me aan met lodderige oogjes Toen heb ik haar er maar uit gehaald en ze heeft net lekker gedronken. Nu maar even verschonen en weer insmeren met olie (moet vier keer per dag voor haar droge huidje)... Bedankt voor de rea's! Groetjes
@Funnyme, dat zijn wel goede argumenten. Die ga ik onthouden als we ergens zijn en ze weer moeilijk doen. Trouwens Mike heeft nu weer uurtje geslapen en word dan dus weer wakker.. Maar begreep van een vriendin dat haar zoontje t ook heeft. Word dan gewoon nog even wakker vanwege zuigbehoefte of nachtmerrie. Even troosten en vaak slaapt hij dan nog wel verder. Hier precies hetzelfde, denk dat we gewoon een zoon hebben die eerst lekker uurtje slaapt, even wakker word. En als we weer precies hetzelfde ritme aanhouden als bij t inslapen, hij gewoon weer verder slaapt. Volgens mij hebben wel meer kindjes dat toch? Dat ze tussendoor wel even wakker worden, of huilend of mekkerend van zuigbehoefte of nachtmerrie of bevestiging dat je er nog bent?
Vriendin belde net.. Waren paar winkels open vandaag, kwam er geen hond (meestal niet whahaha, sorry ben beetje melig!). Dus nu sluiten ze de winkels maar en mag ze toch nog lekker zondag thuisvieren.. Dus we gaan zo misschien even na de fles met Mike daarheen wandelen. En misschien daar ook hapje eten. Het is lekker dichtbij, dus geen gesleep met alle zooi, gewoon wandelend erheen en wandelend terug. Is goeie oefening voor Mike om te kijken of hij dan ook gewoon gaat slapen. En TruusdeMier heeft zelf ook nog een kleintje van 11 maanden, dus die snapt tenminste van naar bed is naar bed en gaat niet zitten zeuren.
Kaatje85: 32 (was 32) Lola: 103 (was 105) Ingeltje: 187 (was 186) Lindaa: 205 (was 205) tweety: 207 (210) MirandaT: 283 (283) Devilschase:314 (314) Jannes:316 (319) Roshi: 349 (was 354) FunnyMe:369 (was 380) Yule: 378 (was 382) Jekkia: 419 (419) Parr: 436 (was 441) Krisstel: 528 (527) Cossy: 546 Anno103: 548 (was 555) MissyZuilen: 664 (was 665) Dreames: 672 (was 672) Azeb: 799 (was 798) Steen:810 (was 816) Shedevil:849 Miracle08: 855 (865) Babystyle: 1087 Moppiepoppie:1171 (1169) Wupje:1269 (1270) Pupke: 1388 (was 1421) Elise1:1451 (1448) IrisB:1554 (was 1550)
Missy, ja hoor hier worden de meiden ook wel eens wakker. Meestalwerkt het wel om even een speentje en een aai over hun bolletje te geven en dan slapen ze weer.
Haha heb uit verveling de lijst er maar weer eens bijgepakt. Meiden liggen op bed. Hubbie heeft net de frituurpan aangezet voor een frikandelletje en een vietnamees loempiaatje...
Heppie bursdeej toe Yule, Heppie bursdeej toe Yule, Heppie búúúrsdeeeej, diehier Yuuuhhuul, Heppie bursdeej toe Yule!
Hehe, ik dacht al. Zijn ze me nu al vergeten... Thx allemaal! De visite komt any minute now dus ik heb snel ff bijgelezen. Misschien vanavond pas weer. Nog wel een belangrijke bijdrage voor de dag en dat is ons favo woord voor diarree: RACEKAK Zo, en daar moeten jullie het vandaag maar even mee doen. Toedels!
Wat wij hier doen is een extra tabblad openen in Internet Explorer, waar je dan je verhaaltje typt. Of je oeptn word of kladblok en typt het daar! Dan knippen en plakken en tadaaa! Ook wij zijn namelijk niet zo goed dat we alles onthouden hahaha
Ingeltje, praat voor jezelf, ik heb een heeeel goed geheugen Levi ligt al lekker vanaf 12.30 te slapen. 2x beetje liggen knerpen maar weer lekker in slaap gevallen