Hier merk ik eindelijk verschil in de karaktertjes. Nou ja karaktertjes... Anna heeft aan half uurtje slaap genoeg. Sophie slaapt graag lang achter elkaar... net als haar mama!
Bah, Raven is heel erg vervelend vandaag... en Matice slaapt vandaag uit geloof ik. Hij slaapt al vanaf 11 uur
@Funnyme, ik dacht al de meiden liggen vast te slapen haha! Oe lekker stuur mij ook een loempiaatje. Wat ik me trouwens afvroeg he.. Bij jou meiden, als dan de 1 honger heeft volgt de ander dan ook? En als de 1 slaperig word, de andere ook? En ook kwa huilen zeg maar? Edit: lees t al over t slapen haha.. Maar over de rest ben ik nog steeds benieuwd. En wat zijn hun verschillen kwa karakter? (Sorry als ik nieuwsgierig overkom, maar heb al vanaf jongsafaan een fasinatie voor meerlingen!) @Yule, GEFELICITEERD! Happy Birthday to you, in de wei staat een koe. En die koe zegt I LOVE YOU Happy Birthday to you! @Kaatje, hier ook met Mike. 1 x speentje hoeven geven en toen issie weer lekker verder gaan slapen.
Missy als de 1 honger heeft heeft de ander dat eigenlijk ook. Zelfs als ze even ' gescheiden' zijn. Qua karakters merk ik eigenlijk amper verschil. Net ff aan hubbie gevraagd maar die merkt het ook amper. Je mag alles vragen hoor!
Pfff meiden, ik had 21 pagina's bij te lezen Vooral meligheid volgens mij Allereerst: Yule, gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!! Een hele fijne dag vandaag! (ik weet nu waar je nick vandaan komt ) Dan ego: Gisteren meidendag gehad in Breda. Met de bus daarheen, Jill heeft de hele weg geslapen. Lekker bijgekletst met mijn vriendinnen en Jill was echt supervrolijk en gezellig. Ze kan gelukkig heel goed tegen drukte en prikkels (er liepen daar 3 kindjes rond van 6, 6 en 2 jaar). Ook op verjaardagen met veel mensen blijft ze zichzelf en heeft er geen last van. Wel heeft ze al een paar dagen een aanslag op mijn tepels gedaan door haar 3de sprongetje Nu doet links echt zo'n pijn door het bijten en trekken. Lief heeft net de fles gegeven zodat die kant even niet hoeft, moet wel zo kolven, sta op knappen. Verder liggen wij nog in bed Alex is ziek en Jill en mama gewoon lui Hoop niet dat hij ons aansteekt Verder kan Jill opeens 'praten'. Dus geen aparte geluidjes maar hele zinnen, zo ontzettend grappig! Ze tuit dan haar lipjes zo cute Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=qoQGwLfvy28&feature=channel_page Ook slaapt ze door het sprongetje opeens overdag veel meer, was de vorige keer ook zo weet ik nog wel. Nou, ga zo lekker douchen en kolven (of andersom )
Freesia, wel fijn Jill er geen last van heeft (drukte) Hier hebben de meiden ook haast nooit last van drukte.
babystyle, ze kijkt overal erg aandachtig. Leuk dat staartje in die linker foto ( is toch een staartje? ) Vind dat ze ook veel veranderd qua uiterlijk Freesia, leuk filmpje ! armbandjes Hebben in de kraammand een armbandje voor Levi gehad maar vind Levi nog vrij klein voor een armbandje. vanaf wanneer gaan jullie dat doen? ( als je het al doet )
kaatje, jups is staartje, maar das neit kyani dat ben ik zelf. maandag ga ik kijken voor naamarmbandje. als ik hem dan heb krijgt ze hem ok om.
Veel plezier met het fruithapje Kaatje! O hier gaan de kilos er niet meer af vrees ik... Heb net al frikandel en loempiaatje op en nu weer popcorn.....