September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

gefeliciteerd yuultje!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zal ik maar ff spammen dan?
    gemaakt door papa Ferry

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik kan heeeel netjes eten

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, superfoto's! Dat hoofd! :)
    (zeggen wij ook heel vaak hier: Dat hoofd! ;))

Funny, Yule is de winterzonnewende en dat is op 21 december.

Armbandje, Jill heeft een naamarmbandje maar ze heeft zulke dunne polsjes dat ze het nog niet aankan :( Het zit dan onder haar oksel of valt af :)

Vraagje, iemand een tweedehands electrische kolf voor me te koop?
    Kan het proberen toch ;)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, wat fijn dat de meidendag zo leuk was. En wat goed van Jill dat ze geen last heeft van drukte.
    Ik zou willen dat Mike ook zo was, maarja als je zelf makkelijk ermee omgaat word je kind dat ook vanzelf.
    Ze worden namelijk niet zo geboren, maar gemaakt zegt me schoonma altijd.

Wat een leuk filmpje, ze is echt een slimme tante! :D

@kaatje, hier heeft Mike al vanaf dat hij 6 weken oud was een goud armbandje om met naamplaatje.
    Vind het zelf gewoon stoer staan! En hij heeft er geen last van.
    Dat t-shirt heeft Mike in t donkerblauw.. Alleen maat 56 en het hoofdgat is te klein. :(
    Heb je die pasgeleden gekocht? Want dan ga ik ook even snuffelen of ze er nog zijn in maatje groter..

@babystyle, ik dacht al dat jij t was.. Want de foto was wat "ouder" van kleur enzo..

Zo ik ga chinees eten en dan me klaarmaken voor de visite straks.
    De planning is weer anders.. Truus moest toch blijven werken en wilde erna lekker bankhangen.
    Dus we gaan zo na t eten naar andere vrienden toe, geven daar de fles van 19.00 uur en hopen dat Mike gewoon gaat slapen.
    Dan rijden we rond 22.00/22.30 uur weer naar huis, geven hier de laatste fles en kruipen ons bedje in!
    Gelukkig wel vakantie, dus mocht t vannacht drama worden door de visite dan is er geen man overboord.
    En zo gaan we gewoon elke week x weg, zo leert Mike het ook!
    Tot vanavond en anders tot morgen meiden!

@Yule, hopelijk heb je een leuke verjaardag! :D

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

mijn collega heeft er een te koop voor 30 euro. Dacht een medela

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, grappig he dat hoofd :)

Missy, ergens in Oktober bij de Hans Textiel

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: Aimar is nu 14 weken oud en is 11 dagen te vroeg geboren ;)

@ Freesia, ik heb nog een kolf (had wel al iemand die misschien interesse had, maar wie het eerst komt.....)

Aimar heeft in een versmalde slaapzak met mouwen bij mijn ouders vandaag goed geslapen: van 12:30 tot 15:00! Nou moet ik wel zeggen dat ons huis veel gehoriger is dan die van mijn ouders.... Nu zit hij samen met mij zw.pagina te lezen en heeft ondertussen de hik. Zal straks foto plaatsen van Aimar achter de laptop. Ga hem zo eerst op bed leggen en duimen dat hij goed slaapt!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wat heeft Aimar goed geslapen vandaag ! :whistle:

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia haha hier ook elke dag al vroeg gegil hihi denk dat rene een halve meid is haha.

@babysyle ja gewoon naar de juwelier gaan. ze lijkt echt veel op jou toen je klein was jeetje.

@kaatje o echt heb je een gabber kapsel gehad gaaf ik mocht het echt niet moet ook wel zeggen had erg lang haar dus was wel erg zonde. maar ja ik deed het dan altijd maar in een hoge staart en dan een vlecht ofzo he haha wat een tijd was dat hihi. van 4 appels 14 hapjes das veel lekker hoor. o lees net 14 ijsklontjes hihi. leuk truitje heb hem hier ook zien hangen maar hadden hem toen niet meer in 62 heel jammer.

zo en nu ga ik ff eten maken hihi heb een uur nodig gehad om terug te lezen. tot straks

11. wij gaan zo naar de HAP julia heeft 38.6 en weigert te eten. slaapt alleen maar dus wij vertrouwen het niet.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, goed dat jullie gaan ! succes

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: succes bij de HAP, hopelijk knapt Julia snel op.

Even spammen zoals beloofd:

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    En hier nog 1 van vandaag: Aimar pakt nu echt al speeltjes en knuffeltjes vast! Zo leuk!

Hij ligt ondertussen mopperend in bed. Maar ik hoorde hem net door de babyfoon heel hard gapen dus hij is wel moe! Dus hij blijft nog maar even mopperen :)
    Ik ga zo het eten klaarmaken, dan eten we terwijl Aimar (hopelijk) slaapt en dan hebben we daarna alle tijd voor zijn fles en om hem in bad te doen! Ik ben straks nog wel online :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva,leuke foto's. levi kan idd ook zo lief zijn armpjes om zijn knuffels heen klemmen

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    All,

Nou heb niet alles bijgelezen hoor... jeetje wat kunnen jullie kletsen. Wij zijn vandaag lekker gaan wandelen, koffie gedronken in de stad en beetje rond huis gerommeld. O en ik heb tot 9.45u uitgeslapen (mannetje stond op). Heerlijk!

Op pad: ik ben net als FunnyMe van mening dat kindjes gewoon lekker mee moeten kunnen gaan. Dan leren ze daar vanzelf ook mee om te gaan. Wij vieren volgende week kerst bij vrienden... nou dan gaat Sara gewoon in het campingbed (in kinderwagenbak slaapt ze niet) en dan plukken we haar er gewoon uit als we naar huis gaan. Zolang je het niet elke week doet, vind ik het prima. Maar wij hebben te vaak een feestje of verjaardag om maar telkens oppas te regelen. Vind ik ook niet leuk.

Moest ook erg om jou lachen, Kaatje, dat je nu al nadenkt over een tuinfeest in Juni... haha... Dan is Levi al 9 maanden....

@Missy: waarom ga je niet rond voedingstijd ergens naartoe. Doe ik ook vaak met Sara. Dus dan maak ik haar iets voor de fles wakker, ga naar vriendin toe, geef daar fles, even tutten/spelen en dan rond het volgende slaapje weer naar huis. Dan ligt Mike toch weer in zijn eigen bed. Of heb je niemand in de buurt wonen?

@Yule: gefeliciteerd. Een hele gezellige dag!!

Net als oorbellen, doen we hier ook niet aan armbandjes...

Nou ga ik lekker TV kijken, koken en onze kleine meid om 19u lekker in bad doen.

Fijne zondag allemaal....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, ik kijk graag vooruit :)
    Hebben een armbandje gehad van mijn souders.
    Ferry heeft hem nu omgedaan maar is nog wel een beetje groot.

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Freesia bedankt voor je uitleg! Enne ik heb je een pb gestuurd!

Kaatje, mooie fotos van Levi. En die sloffen... hebben!

MIssy, goed zo dat jullie toch nog even weggaan. Gewoon proberen relaxed te blijven hoor!

Anno, goed dat jullie gaan. SUcces!

Wij hebben net lekker ff gewandeld. Allebei een lodger om met een baby erin en naar het bos met Diesel. Meiden hebben genoten, papa en mama ook en Diesel vindt het altijd heerlijk als hij mee mag!
    Toen we thuis kwamen belden mn ouders op. Die hadden gewinkeld en wilden ff hun nieuwe kleren showen. hadden voor de meiden allebei een broekje en een shirtje en een boxpakje meegenomen. Wel in een maat groter maar das alleen maar lekker!

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie ik ben weer een plaatsje gestegen in de lijst! 368 nu!

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

@Azeb en natuurlijk ook de rest: Alvast hele fijne feestdagen en de beste wensen voor 2009

@babystyle: Wat goed dat ze zich al omdraaid!

@missyzuilen: Wat fijn dat hij weer goed slaapt. De KA zal vast wel tevreden zijn. Heerlijk zo zonder die medicijnen!

@anno103: Beterschap met Julia, ik hoop dat ze snel weer opgeknapt is.

@parr1983: Robyn kijkt mij ook altijd heel vreemd aan als ik een handdoek op mijn hoofd heb, en als ik hem eraf haal krijg ik ook een heerlijke lach van haar. Voetjes uit de maxi cosi maakt niet zoveel uit. Hier is dat ook zo, maar die verkleiner kan er echt nog niet uit, daar is ze nog veel te klein voor.

@yule: Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina