September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Armbandje: voor een jongetje vind ik het eerlijk gezegd niet zo leuk...maar ook dat moet iedere ouder lekker zelf weten toch?

@ Yule: \:D/ GEFELICITEERD!!!! :whistle: Ben al tig keer online geweest vandaag en elke keer vergat ik het... :oops:

Nou Aimar heeft inmiddels zijn fles gehad, gepoept en is in bad geweest. Om 19:50 ging het licht uit en hij sliep om 20:00 ZONDER PACCODOEK! Ben benieuwd of hij net als altijd doorslaapt tot ik hem wakker maak voor de laatste voeding.... [-o<

Is er vanavond nog iets leuks op tv?

2. @Eva: Wat goed! Ik ben benieuwd (en hoop...) dat hij doorslaapt... [-o<

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Eva, als je Aimar elke keer moet wakker maken voor de laatste fles waarom probeer je niet of hij doorslaapt zonder die fles?

Dat werkte teminste bij Matice (die krijgt wel bv ipv fv) en bij de tweeling van mijn vriendin

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Hoezo mama eet ik niet netjes?!?

5. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ eva, ik zou hem gewoon laten salpen en wachten tot hij zelf komt, misschien slaapt hij wel door net wat jekkia zegt.

Maak me gek: :)

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou ik maak hem wel wakker want hij krijgt maar 150/5 en anders komt hij maar aan 4 voedingen. En ik wil niet teveel veranderingen in 1 keer doorvoeren. Eerst maar eens kijken of hij uberhaupt goed slaapt vannacht en de komende dagen zonder zijn pacco doek!

7. Klopt! Het werkte bij Emma ook...

8. En toen kwamen wij inderdaad ook ineens op 4 voedingen uit. In het begin meldde Emma zich dan wel eens tegen 6 uur 's morgens, waardoor ze die dag dan weer op 5 voedingen zat. Maar al snel sliep ze weer door tot een uur of 8, de voor haar normale tijd...

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik moet Sara ook echt wakker maken, maar ze heeft dan wel echt honger. Onlangs (toen ze ziek was) wilde ze 's avonds niet drinken, maar toen meldde ze zich mooi om 4.30u. Dus wij beginnen er voorlopig nog maar niet aan :D

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Maar 4 voedingen van 150/5 is dat dan wel genoeg?

Mijn vriend heeft 2 weken vakantie nu dus ons plan was als volgt:

1e week uitproberen zonder inbakeren
    Gaat dat goed, dan de 2e week niet meer wakker maken voor een voeding.

Of denken jullie dat we die veranderingen beter in 1 keer kunnen doen? Mijn gevoel zegt dat dat wel heel veel in 1 keer is....of zegt jullie gevoel iets anders?

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Maar Matice en Emma krijgen BV toch?

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Denk dat je het pas weet als het probeert. Maar ik begreep van CB dat je bij flesvoeding beter kan wachten totdat ze zwaarder zijn dan 6 kilo en bijna 5 maanden oud.

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    EVA> Jenna komt ook heel vaak uit op 4 flessen, ik maakte me er telkens druk over heb toen het CB gebeld en zei vertelde dat Jenna echt wel aangeeft wanneer ze meer flesjes wilt. klopt ook inderdaad want de ene x kom ik uit op 4 en de andere keer op 5 flesjes per dag

als ik jou was zal ik lekker mijn eigen gevoel volgen, dus als jij vind dat je de 2 veranderingen in 2x moet doorvoeren ipv in 1x moet je dat lekker doen. Zo krijg je nooit dat je later zegt "had ik toen maar naar mezelf geluisterd"

Succes ermee!

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Eva, doe wat je gevoel je ingeeft. ;)

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dat zeiden ze hier inderdaad ook eerst. maar toen ik dus zei dat ik er soms echt niet meer inkrijg bij Jenna en haar anders wakker zou moeten maken snachts zei ze dat dat natuurlijk ook niet de bedoeling is dus ik moest aankijken hoe Jenna het deed. Nou die doet het prima :D

Moet ik wel zeggen dat Jenna meer als Aimar. Jenna krijgt 180/6

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O nou Sara drinkt om 23.00 uur nog makkelijk 180/6 leeg. Heeft gewoon honger, dus geeft nog niet aan dat ze met 4 flesjes voldoende heeft.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin krijgt nu ook nog 5 flessen maar ik kom ook niet makkelijk uit sinds gisteren lukte het nog maar vandaag niet hij kreeg pas rond half 7 zijn 1e fles en moest het elke 4 uur wakker maken en hij laat dus ook min 40 cc staan. ik dnke dat ie nu ook teveel krijgt. morgen moet en we naar het cb dus dan maar eens kijken of ie het gaat redden met 4 flessen en fruit tussen door. misschien ook groente erbij proberen.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    het ligt er ook wel aan wanneer Jenna het laatste flesje krijgt hoor, komt ze uit op 20 uur dan hoeft ze geen fles meer tussen 23 en 24 (spuugt het zelfs uit als ik het geef) en komt dan rond 6 uur voor het volgende flesje. Als ze net als vandaag om 18 uur een flesje heeft gehad dan maken we haar wel wakker tussen 23 en 24 anders komt ze om 1 uur (vreemd maar waar je zou denken 3 uur)

dus de ene keer heeft ze 4 flessen en de andere keer 5 is maar net hoe het uitkomt

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, ik ben er ook niet helemaal weg van hoor, armbandje bij een jongen,maar ja je mag gegeven dingen niet in de bek kijken he :) hij groeit er toch weer uit

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar krijgt de fles tussen 18:00 en 19:00 en dan maak ik hem altijd rond 22:00 en 23:00 wakker voor de laatste voeding die hij dan ook helemaal leegdrinkt! Maar misschien maak ik me wel druk om niks, want misschien wordt hij nu zonder paccodoek zelf wakker voor een fles :)

Maar inderdaad ik moet mijn eigen gevoel volgen. Zal nog even mijn vriend naar zijn gevoel vragen...ik ben zelf namelijk bang dat als ik 'm niet wakker maak, hij midden in de nacht komt. Heb ik niet zoveel trek in eigenlijk.....

@ Kaatje: had nog niet gereageerd op de foto's van je kleine man! Maar wat een heerlijk uitgesproken koppie heeft hij zeg! :D

Deel Deze Pagina