Ik denk dat je bedoelt: je mag een gegeven paard niet in de bek kijken Wij zijn daar trouwens wel heel makkelijk in. Alles wat we voor Sara kregen wat we niet mooi vonden, zeiden we het gewoon eerlijk. Misschien kan het dan nog geruild worden of iemand anders blij gemaakt worden. Of het moest van iemand afkomen die je bijna nooit ziet, dan zien ze ook niet of je het wel of niet gebruikt.
Heej mama's, Wij zijn weer thuis. Manlief heeft de eerste rondegewonnen met het karten, dus Missy: het duimen van jou heeft geholpen! Wij nemen Quinten ook overal mee naar toe en hij slaapt erg makkelijk in. Wij merken 's avonds ook geen verschil. Nu moet ik wel zeggen dat ik wel een beetje oplet dat we dit niet te vaak doen: na een drukke dag lassen we ook altijd een of meerdere rustige dagen in. In februari gaan we met onze ouders en mijn zus, zwager en nichtje 4 dagen naar Centerparcs en in april gaan we met 8 vrienden en nog 1 baby. Vooral met de vrienden is het altijd druk: veel kaarten, Wii-en, drinken (de mannen), zwemmen etc. Ik hoop dat Quinten dan nog net zo goed tegen drukte kan, hahaha. Toen we terugkwamen is Chris lekker met Quinten onder de douche geweest. Ik heb Quinten daarna gemasseerd en toen was het flesjestijd. Hierna was hij erg moe en we hebben hem in bed gelegd. Hij huilde echter héél hard dus ik zei tegen Chris: probeer anders effe of er nog een boertje zit. En ja hoor: er kwam een flinke boer en meteen daarna viel hij in slaap. Ik ben zo blij dat ik hem steeds beter leer kennen hè! Geeft echt veel rust. Zo, even verder lezen op het forum en op tijd het bedje in. Morgenvroeg staan het cb en de 3de prikjes op het programma *slik*.
Het ziet er naar uit dat hier iemand voor het eerst genoeg heeft aan 5 voedingen! @Yule, GEFELICTEERD met je verjaardag! Nog kwarktaart over? @Steen, fijn dat het werken zo goed is gegaan, ben ook benieuwd hoe erg ik mijn meisje ga missen. @Pisum, hé irritant dat je net te laat was. Hoe is het nu met je? @Parr, hier het kussen en de verkleiner eruit, maar de voetjes steken niet buiten de MC. ..het mag wel gewoon. Rug gaat iets beter..gelukkig. Kolven lukt niet dus geen optie hier. Was het gezellig bij je broer? Wat een gaaf cadeau zeg! @Kaatje, haha gabber, lachen zeg! Britt heeft af en toe al een armbandje om, doe hem s nachts in bed wel altijd af. Levi is echt een stoere bink. @Ingeltje, ben door mijn rug gegaan (denk zenuwbeknelling, heb ik de laatste jaren eens in de zoveel maanden). Morgen eens een osteopaat voor mezelf bellen, alleen de fysio werkt niet. Hoe is het met Julian? @Lola, kolven lukt hier niet, jammer genoeg. Wat super zeg dat Emma steeds vaker uit de fles drinkt. @Anno, ze verkochten bij de Hema Metallic Pennen (Zitten er 5 in een doosje (0,50 euro), is ook voor op een T-shirt). Daarna kan je op een kerstbal schrijven. Veel beterschap met Julia. @Missy, Mike heeft dus geen omrol les nodig Britt heeft eens in de 3 dagen nog eens last van krampen, daarna heeft ze ook altijd een flinke volle luier @Freesia, zo wordt je toch ook echt verliefd op je kind of niet, echt TE schattig! @Eva, leuke foto. Paul de Leeuw is erop, weet niet of je dat leuk vindt.
Funny, op zich had ik in mijn zwangerschap aan vrienden al duidelijk gemaakt wat ik wel en niet leuk vind.dus bijna geen niet leuke dingen gekregen..maar vind dat je gekregen dingen van de familie moet gebruiken toch?
@Kaatje: dat was ik, Jannes, die wat zei. Niet Funny... onze banners lijken op elkaar. Maar nee wij maken geen uitzondering voor familie. Mijn spapa wilde een armbandje kopen. Meteen gezegd dat we dat niet wilde. En mijn smama heeft weleens dingen weer naar huis genomen omdat we het echt niet mooi vonden. Nou dan zeg ik het liever dan dat ik het moet gebruiken. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nogal niet op mijn mondje gevallen ben.
Kraamkadootjes Bij mij hebben vrienden/familie gevraagd wat ik wilde hebben of nog nodig had! Heb dus niet overtollig veel kleding maatje 62 gehad (hahahahahahahahah ) of dingen die ik niet mooi vond!
@Jannes, roep hier ook altijd heel vaak dat ik absoluut niets van Winnie the Pooh wil of Nijntje Gelukkig wordt er tot nu toe goed naar 'geluisterd'.
@Krisstel: wat een leuke foto! Nee hier ook geen nijntje, Poeh of andere stripfiguurtjes... houden wij helemaal niet van. En ook niet van pluche knuffels. Wat moet een baby nou met knuffels. Sara heeft er 1 waarmee ze slaapt en 1 voor de sier... verder geen.
Jannes, sorry, zat maar half te lezen. zitten series en dvd's te kijken... Eva hij slaapt goed vandaag ! Ga er weer vandoor !
Knuffels hebben we hier ook echt TE veel gekregen. Ze vindt die labeldoekjes wel leuk om mee te frunniken...maar verder hou ik er ook helemaal niet van. Mijn schoonmoeder zei laatst 'We gaan naar London, zal wel leuke Disney kleertjes voor je kopen' !
Ja doekjes vind ze geweldig. Vooral om op te sabbelen. Maar knuffels... nee kan ik niets mee. Oh wat erg... snel een stokje voor steken. Mijn schoonvader kwam onlangs ook met iets heel ergs. Een roze jasje met bontkraag en nep diamantjes erop. Heel erg camp. Hij kon hem niet meer ruilen dus die gaat in de zak van Max.
Dacht dat je link het niet deed, maar volgens mij wel of niet? http://nl.youtube.com/watch?v=5NsARtFG4ag
Haha ja had al gezegd dat ze dat beter niet kon doen omdat ik dat niet mooi vind. Oh gatver, glitters....mijn zus heeft ook een 'Hello Kitty' shirtje uit Turkije meegenomen met allemaal glittersteentjes...
@ Krisstel: wilde je filmpje bekijken maar kreeg niets te zien...Foto is super! Ik zal 'm morgen eens Aimar laten zien....wel een leuk idee, Britt als schoondochter! Leuk smoeltje, superlief en woont ook nog eens redelijk in de buurt! Ik houd trouwens ook niet van kleding met disneyfiguren e.d. Slabbetjes daar mag het van mij wel opstaan, maar niet op de truitjes...vind ik echt 3 keer niks en dat heb ik ook vaak zat gezegd tegen iedereen die het maar horen wilde Mijn moeder zou dat zo kopen...maar gelukkig heb ik haar vanaf het begin laten weten dat ik dat niks vind!
Heb hier ook schandalig veel van Mexx..koop het vaak in de opruiming. Zijn mooi, simpel en blijft ook mooi na het wassen. Nu moet de link het doen.
hier wel kleertjes met pooh enz. haha rene heeft op het moment ook stoere kleren met tijgertje erop en cars. robin heeft ook kleren met en zonder stripfiguren. ik ga me bedje opzoeken zit te knikkebollen.truste