September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    uhm ...... nee ..... als ik iets echt niet mooi vind dan zeg ik het gewoon of als ik dat echt niet kan maken t.o. iemand dan trek ik het gewoon niet aan (of doe ik het niet om ;) ) nee hoor meis lekker alleen maar dingen aan en omdoen die JULLIE mooi vinden!!

Kristel> wat een schatje is Britt toch zeg, als Jenna een jongentje had geweest had ik "hem" uitgehuwelekt (schrijf je dat zo?)

jannes> die jas :confused: als ze weten dat je een meisje hebt of gaat krijgen is iedereen ook geneigd om prinsessen spul te kopen :rolleyes: jaaaaaaaaaaa mexx is leuk :D

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Roshi: ja soms zie je meisjesdingen dat je denkt... tis geen pop!

Ik heb gelukkig een vent die het echt worst zal wezen hoeveel babykleding kost en vind Mexx en Jottum ook leuk, dus kopen we dat gewoon. Mijn smama schrikt zich dan weleens dood dat Sara een outfit van 40 euries aanheeft.... Kan er niet van wakker liggen.

Ze heeft ook wel wat van Hema hoor, maar ik vind dat dat niet mooi blijft na het wassen. En merkkleding wel.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    sowieso was je dan al te laat, want Aimar wordt Krisstel's schoonzoon al heb ik bedacht!

En je schrijft het zo: uitgehuwelijkt! :)

Ik hou hier wel van een beetje kak-kleertjes (spencertjes) maar dan van de H&M enzo. Anders vind ik het veel te duur. En vind kak kleertjes alleen maar leuk als de kids en ouders niet kak zijn....snappen jullie het nog?

4. hoi hoi
    zijn we weer
    uiteindelijk doorgestuurd naar het zkh met verdenking van rs.
    dat is het waarschijnlijk niet maar wel ontzettend verkouden, slijm in keel en neus maar niet in de longen
    keelontstekingkje en verder gewoon paracetamol geven
    ook namen van druppels gekregen die we morgen even moeten halen bij de drogist.
    net heeft ze eindelijk weer gegeten en ook meteen goed.
    kom morgen waarschijnlijk weer bijkletsen, ze huilt nu al weer
    rik is deze 2 weken vrij dus misschien wat meer tijd ondanks dat julia ziek is

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik ga slapen..welterusten allemaal!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb trouwens wel een shirt van Benneton (maat 74) gekregen toen ik nog zwanger was. Van mensen die niet zo op de centjes hoeven te letten ;)

En 2e hands heb ik ook mexx etc.

@ Jannes: je hebt wel gelijk dat merkkleding mooier blijft maar die kleine kleertjes hebben ze zo kort aan dat je bijna niet kunt 'verwassen'. En ik weet ook dat er na Aimar hooguit nog maar 1 kindje komt, dus de kleding hoeft niet tig rondes mee te gaan :) (en mijn portemonnee laat het ook niet toe dusss....anders had ik misschien ook wel meer merkkleding gekocht.)

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Anno: gelukkig is het geen RS. Hoop dat alles snel weer beter gaat.

@Eva: merkkleding is ook echt geen must hoor. Maar onze beurs laat het toe, dus dan ben je er denk ik ook wat makkelijker in...

Ik ga ook offline...
    Bye bye

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou gelukkig heb ik geen jongen anders hadden we er echt om moeten vechten :) hahahaha die Britt (kristel dit stukje moet je echt bewaren voor laten hahahahaha)

ow ja hihi zo als ik het schreef leek het op iets uitgelekt hahahaha

truste kristel
    anno > dikke knuff voor je meissie!

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Anno: jeetje, dat was vast even schrikken, nietwaar? Ik hoop dat het snel weer beter gaat, al is het goed drinken van de fles al een goed teken lijkt me.

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Roshi: voor 2 pinguins huwelijk ik Quinten uit aan Jenna...

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :)

[-X Voor maar 2 pinguïns? belachelijk!
    Nee Aimar gaat niet weg voor minder dan 3 olifanten en een giraffe!

:D

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hahahahaha hoe kom je daar nou weer op hahahahahaha

denken jullie weleens na over later, als ze met een vriendje of vriendinnetje thuiskomen of misschien vertellen ze wel dat ze homo/lesbisch zijn. Mijn schoonoma :D zei vorige keer "als ze dan met een kerel thuis komt" en toen zei ik eigenlijk voor de gein "misschien komt ze wel met een vriendin thuis" dat werd me niet in dank afgenomen dat ik dat zei :oops: sja het zou toch kunnen :(

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    eva :) jij bent ook al zo gek :) hahhahaha

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow ik hoor dat mannetje thuiskom ik ga off

truste allemaal!

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja het is bij mij wel eens door mijn hoofd geschoten: stel dat Aimar op jongens valt......
    Ik zou er geen problemen mee hebben, maar zie hem liever met een meisje. Mijn vriend is een ander verhaal........is toch wel erg latino wat dat betreft...maar respecteert homo's wel hoor! Alleen zijn eigen zoon...dat zou wel gevoelig liggen...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo kan nu even uitgebreider reageren want Ferry is de hond uitlaten.

Als Levi op jongens valt zou ik dat niet erg vinden, als hij maar gelukkig is. Vind dat je altijd achter je kind moet staan ongeacht ( tenzij hij natuurlijk iets heel erg fouts doet )

Even over cadeautjes van familie. Vind het armbandje op zich niet zo erg. Staat wel schattig maar kreeg met de kerst dus die loopstoel. Terwijl ik mezelf had voorgenomen er geen een aan te schaffen omdat het slecht voor de heupen blijkt te zijn ( de één zegt van wel, de ander van niet ) Al had Ferry het nou ook niets gevonden had ik er zeker wel wat van gezegt. Maar Ferry vind het dus wel leuk dus vind ik dat ik dat tegenover hem niet kan maken.
    Had het er net met hem over en toen zei hij dat ik het dan van te voren had moeten zeggen dat ik geen loopstoel wil ( ja hallo, ik weet toch niet dat mijn smoeder dat zou kopen ) Had het trouwens fijner gevonden als ze van te voren had overlegt of we er één willen of niet.
    Mijn moeder heeft nu thuis een spaarpotje, daar gooit ze iedere week een paar euro in. Dit geld krijgen wij dan rond zijn eerste verjaardag ( nou ja waarschijnlijk al bij 9 maande ) om er een autostoel van te kopen.

Zo gelijk weer een heel verhaal :)

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: maar vergis je niet hoor, ik huwelijk hem uit voor 2 geelkuifpinguins, dus dat verandert het verhaal zeker, of niet? Kijk, die zijn natuurlijk wel erg bijzonder. Ik denk dat één geelkuifpinguin gelijk staat 3 'normale' olifanten. En die giraffe, tja...

@Roshi: hoe ik er op kom? Dat is een heel normaal gebruik hier in Limboland hoor, nietwaar Lola?

Latere partner Quinten: ik denk oprecht dat het mij niet uitmaakt waar hij later mee thuiskomt: jongen of meisje. Als het maar geen geelkuifpinguin is whahahaha!

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    En ik heb weer een pendel terug: september 2009 zwanger van een meisje. Zo, het is 22.22 uur, een mooie tijd om naar bed te gaan. Trusten allemaal!

19. ja was idd even schrikken
    dan vind ik bv ook wel ff moeiljik want zou graag weten wat ze vandaag op heeft.
    gelukkig net 20minuten gedronken dus komt goed

ga lekker nog ff op de bank

tot morgen meiden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: Ja ik had misschien duidelijker moeten zijn. Die olifanten die ik noemde moeten natuurlijk wel Afrikaanse Savanne olifanten zijn, en die staan per stuk toch wel gelijk aan 2 geelkuif pinguins dacht ik zo...ja en die giraffe vind ik gewoon leuk om erbij te hebben :)

Deel Deze Pagina