Meiden, tis hier tijd voor een fles (eerst wel even Aimar wakker maken) en dan ga ik naar bed! We zouden eigenlijk gaan babyzwemmen morgen, maar ben vergeten mijn benen te scheren en weet eigenlijk niet eens of ik mijn bikini/badpak nog wel pas Dus verschoven naar volgende week
Schoonouders zijn weer weg....dat is weer een voordeel, blijven nooit zo lang Dus zo meteen lekker m'n bedje in. Meiden ik heb ff jullie raad nodig: Zoals ik een paar dagen geleden al schreef zijn we aan het proberen om Femke 's avonds beter te laten slapen (ze was altijd standaard van 20-22 uur wakker, en dan ook niet altijd even gezellig....) dus nu sinds vier avonden het badritueel etc naar 18-19 uur verschoven, maar dan wordt ze na een uur wakker, compleet over de zeik. We troosten haar dan en leggen haar weer terug, dan krijst ze nog een minuut en valt in slaap. Maar nu de laatste dagen wordt dan na een half uurtje weer wakker, gisteren hebben we haar na een half uur eindelijk toch weer in slaap gekregen, met een hoop ellende, en moest ik haar dus een uur later wakker maken voor de voeding....vanavond heb ik haar om 21 uur gevoed (ipv 22) en nu ligt ze er vanaf 22 uur in...hoop dat ze daar de nacht mee door komt. Wat denken jullie? Moeten we haar echt nog meer "dwingen" om 's avonds te slapen en haar compleet over de zeik laten gaan ( we zijn wel telkens bij haar hoor...) en dan dus de hele avond met haar bezig zijn om vervolgens haar na een uur weer wakker te moeten maken voor de voeding? Of misschien toch zoals vanavond de voeding eerder en hopen dat ze daar goed op slaapt? Vind het zo moeilijk, want ze mag best wakker zijn van mij 's avonds, maar ik zie dat ze dan toch wel snel weer moe wordt..... Kleertjes: hier ook een disney kleertjes. @Anno, beterschap voor de kleine meid! Slaap lekker allemaal!
sorry meiden kom gewoon niet toe aan bijlezen. gio wil niet slapen en wil alleen maar op de arm. krijgt zo z´n fles en ik hoop dan ook wat te kunnen slapen. sorry ook nu zal ik weer proberen bij te houden. heb wel hele mooie foto´s voorbij zien komen. weltrusten voor jullie allemaal. En voor ik het vergeet. FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR
Goedenavond dames Was heel erg gezellig bij mijn broertje! Kate gedroeg zich ook voorbeeldig en ging slapen wanneer ik haar in de wieg legde (in een andere kamer) Van Eline's ouders een paar sokken en een rammelaar knuffel gekregen Toen we thuis waren lekker rustig laten bijkomen in de box terwijl ik de bad klaarmaakte. Heerlijk gebadderd. Na de bad hebben we haar op de buik gelegd vooraan de kussen zodat zij de rand kon vastpakken. Rubbereend ook erbij en toen wou zij wel 5 min zo liggen Toen de borsten en nu lekker in bed Een geslaagd dag dus BEn zo trots op mijn meisje! Dames bedankt voor de beantwoorden van mijn vraag @funnyme het is wel kerstvakantie maar vind het toch wel te laat voor een kinderfeestje @pupke ik had ook maar 1 dagje de diaree, vond ik niet erg haha *duimt mee Succes morgen met deel III! @jekkia nee hoofd ligt mooi nog in de verkleiner weer gestegen in de lijst @yule GEFELICITEERD MET JOUW VERJAARDAG, DE EERSTE ALS EEN MAMA @freesia leuk hé die baby zinnetjes vooral hoe ze de mond vormen, zoooo lief @kaatje leuke pics! @eva1983 ook leuke pics! @krisstel ja leuk he dan kunnen ze wel meer dan liggend in bad Leuke pic! @jannes Kate is gek op knuffels. Gaat hele gespreken mee aan of voelt aan ze of gewoon domweg glimlachen ernaar Hier veel Hema kleren. Is allemaal wel goed na de was. @anno beterschap knuffel voor julia! Als Kate op meiden zou vallen of als ik een toekomstig zoon hebt die homo zou zijn, nou en? Als hij/zij maar gelukkig is En als ik ondanks dat toch kleinkids krijg Heb weer een pendel terug, mei 2010 j weer wat anders.. en dat terwijl de eerste die ik terug kreeg wel klopte met 2 andere pendels.. nu ineens 2 andere uitkomsten... @steen Kate krijgt voeding rond 18u en dan vaak bad vooraf als het baddag is. Als het dus wel baddag is dan bad, borst, bed. Anders gewoon borsten en kroelen en bed. Maar met de 22u voeding is het borsten en luier en dan vaak meteen weer naar bed en dan slaapt zij door tot 5/6u.
@parr fijn dat kate zo lief was. en die pendels. als je in nov of dec 2009 zwanger bent ben je in juni toch ook nog zwanger dus misschien klopt het toch wel. je weet het maar nooit. ik zou er ook geen problemen mee hebben al gio homo zou zijn. een van mijn beste vrienden is homo en gezellig dat je het kan hebben met ze. zeggen tenminste waar het op staat. en je weet het he homo´s zijn van mama´s kindjes. haha maar parr ik wil ook wel klein kinderen hoor. maar eerst zelf nog een kleintje. is de kans op klein kindere ook weer grotere. haha weltrusten
Ik zeg het ook liever eerlijk, van te voren dan, erna vind ik toch wel wat sneu voor de gever die het goed bedoeld heeft. Zo heb ik 'iedereen' ook duidelijk gezegd dat ik liever niet heb dat mijn kinderen kleding krijgen voor een verjaardag, sinterklaas of kerst. Dit om verschillende redenen. Ten eerste vind ik kleding niet echt een kado (nu heb ik het niet over kraamvisite, dan is het wat anders...) voor een kind. Een kind ziet kleding als een vanzelfsprekendheid. Ten tweede omdat mensen (lees: mijn schoonmoeder) zich vaak vergissen in de maat. En - last but not least - omdat ik een andere smaak heb dan de meeste familieleden. Na de geboorte van Jasmijn heb ik dus inderdaad nogal wat kleertjes aangetrokken waarvan ik dacht: 'O jeetje...!'. Bij Emma was ik zo 'slim' om als kadotip een envelopje op het kaartje te zetten. Gelukkig hebben de meeste mensen zich daaraan gehouden...
Hihi... volgens mij hebben wij wel ongeveer dezelfde smaak. Maar tijdens mijn zwangerschappen kreeg ik wel vrij veel knuffels en tutdoekjes. Jasmijn en Emma komen dus om in die dingen en er is zelfs al een lading naar Gambia gegaan...
Nu weet ik zeker dat we dezelfde smaak hebben... :lol Het spul blijft inderdaad ook mooi na veel wassen. Ik heb alle merkkleertjes van Jasmijn bewaard en je ziet bijna geen verschil met de nieuwe kleertjes van Emma. Ik koop inderdaad veel in de (pre) sale. Een vriendin van me heeft al aangegeven de merkkleertjes van me over te willen nemen voor haar dochterje dat in februari geboren wordt... @Anno: Gelukkig geen RS-virus ! Beterschap voor Julia... @Pupke: Dat klopt! Hier in het zuiden wonen we dichter bij Antartica en 'dus' betalen we met pinguïns... @Steen: Moeilijk. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik je zou willen adviseren...
@lola jkado´s krijgen. verschrikkelijk mijn schoonmoeder kwam voor mijn verjaardag aan met een service wat mijn oma nog niet in huis zou hebben. nou lig ik niet zo goed met de familie dus heb alleen gezegd dat ik al een service heb. en als ze volgende keer een kado willen geven dat ze ff moeten vragen wat we nodig hebben. vorige keer kwam ze aan met ene pannenset terwijl ik een geweldige set heb. kleren voor jongens vind ik het makkelijker. ik zeg gewoon stoere kleren. dit jaar voor sinterklaas heeft hij wel kleding gekregen, maar dat weet hij nu toch nog niet. dus dat was wel lekker makkelijk. @steen. wij hebben ook een tijdje gehad met gio dat hij om 6 of 7 uur de fles kreeg en dan niet wilde slapen. uiteindelijk werd hij rustig rond een uur of 10 en toen heb ik hem z´n avond voeding gegeven. om inderdaad te voorkomen dat je hem 1 uur later waeer wakker moet maken. in de hoop dat hij door zou slapen. hij is een tijd voor 6 flessen gekomen die heb ik ook gewoon gegeven, maar de in de ochtend maakte ik minder. en nu zit hij gewoon weer op 5 flessen en drinkt de laatste zo rond 11 uur. om 7 uur mag hij nog ff kroelen en na 11 uur gaat hij gewoon direkt zijn bedje weer in. maar het is gewoon lastig je moet echt uitproberen wat er bij die kleine van jou past. dit is ons rooster tussen 6.00 -7.00 10.00 - 11.00 14.00 - 15.00 18.00 - 19.00 23.00 als hij eerder komt krijgt hij eerder. en ik laat hem niet langer slapen dan 5 uur na de voeding van 18 uur. als hij om 19 uur heeft gehad gewoon 4 uur later. anders heeft hij zijn lange slaap al gehad. en dan komt hij zo russen 5-7 uur weer. ik probeer het in iedergeval wel te rekken tot 6 uur. misschien heb je er wat aan. heb je direkte vragen pb me ff. kleine heeft gegeten. ga nu lekker slapen. weltrusten allemaal
Hoi dames! Hmm als ik de meeste verhalen hier hoor krijg ik langzaamaan het idee dat ik de enige ben die niet echt een schema heeft ofzo... Hebben jullie allemaal vaste tijden dat de kleine gaat slapen en eten enzo? Want ik voed gewoon op vraag (en dat kan 5 leer per dag zijn maar ook wel eens 8 keer) en qua slapen kan ook best verschillen, net hoe het uitkomt... Maarja, de kleine lijkt tevreden en slaap snachts toch gewoon altijd door, dus het zal wel niet zoveel uitmaken. Babymexx -> Jah ik ben ook helemaal gek ervan! Wat hebben die enorm leuke spulletjes zeg! Voor kerst heb ik vince een heel net broekje gekocht en een handje met een spencertje, echt te schattig! Broekje: http://eshop.mexx.com/is-bin/INTERSHOP. ... YA022W-1BN Hemdje: http://eshop.mexx.com/is-bin/INTERSHOP. ... YA322W-2AA Spencertje (maar wij hebben iets lichter grijs): http://eshop.mexx.com/is-bin/INTERSHOP. ... YA522W-ABZ Groetjes, Cossy
Loopstoel schijnt ook niet goed te zijn omdat ze dan op plekken kunnen komen waar ze emotioneel nog niet aan toe zijn.
Cossy: hier ook geen schemakindje! We nemen het zoals het komt, slaapjes wanneer hij moe is enz. Julian doet het er prima bij. Als hij moe is kan hij in bedje of box goed slapen, soms hazeslaapjes, som veel langer en wij plannen ons er om heen! Soms moet hij zich een keer aan ons aanpassen enn dat gaat ook prima. Wel alles in sneltreinvaart gelezen, maar eht is laat, moet morgen werken en ben net thuis van een gezellig avondje. Julian wordt steeds beetje beter. Knuff aan julia en mama! truste
Oh oke, ben k blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ps, jij gaat zeker voor de top 10 in de gebruikerslijst?
Gooeeeeeede morgen, @cossy en ingeltje jullie geven toch de borst? @ingeltje oh lekker dat gijs vrij is deze dagen. @kaatje en ingeltje loopstoel er wordt zoveel over gezegd. Dus ik heb ook lopen twijfelen. maar als ik zie hoeveel plezier die kleine van mijn vriendin erin had. zou ik het wel leuk vinden. we hebben er nog geen, maar denk wel dat ik er een ga kopen. ff ego. gio zou op 25 januari gedoopt worden. nou hebben wij iedereen gebeld bleek het op de verjaardag van een nichtje van chris te zijn. de dochter van zijn broer die net weer in de familie is. dus daar hebben wij nooit aangedacht. belt zijn andere broer op. dat het niet normaal is dat we daar niet aan gedacht hebben. En of we het niet ff wilde verzetten. dus ik helemaal over de zeik. hij zij dat de moeder van dat nichtje heel boos was. dus ik gebeld. vond het wel vervelend want haar dochter wilde haar verjaardag voor het eerst met familie vieren. dus wij zijn broer weer gebeld en die zei dat ze dan haar mening had voorzien, maar dat hij het er niet mee eens was dat we het niet gingen verplaatsen. toen heb ik met mijn grote mond gezegd dat hij is een keer volwassen moest worden. waarop hij de hoorn erop gooit. dus ik bel netjes terug om mijn excusses te maken. krijg ik over me heen dat ik de hele familie naar z´n grooite help dat hij me zat is, met al mijn aandacht trekkerij. en nog een aantal dingen die ik niet zal herhalen. dus zware ruzie. nou wilde mijn man toch gaan proberen het te verzetten, want zijn broer heeft twee dagen later z´n excusses gemaakt en we hebben even gepraat. hij blijkt zich al 6 jaar van de 7 dat ik in de familie zit zich aan mij te ergeren, maar dat neemt hij voor lief want zo ben ik nou eenmaal. ik heb het echt zo gehad met die familie. nou wordt gio toch 1 feb gedoopt, omdat mijn man dat graag wilde. en we vieren gezellig(yippie) de kerst bij mijn schoonouders dit zou eerst bij ons zijn, maar hij komt er hier niet meer in. Waarom zijn mannen zo snel klaar zodra er sorry wordt gezegd. als hij me niet mag kan hij het dak op. zo dat ben ik ff kwijt. die kleine ligt te spelen in de box. op de hoop dat hij zo moe genoeg is om nog ff lekker te slapen.
heb weer een pendel terug gekregen had gevraagd of we nog een keer zwanger zouden raken of dat het zo goed was. en hier kwam ook uit dat we nog een keer zwanger zouden raken dus ben benieuwd. @anno gelukkig geen rs gelukkig is ze weer aan het drinken hoe gaat het nu met d'r? @steen mischien de voeding eerder geven als dat heeft hoe heeft ze geslapen vanacht? @elise ook vreemd van je zwager dat ie daar na 7 jaar pas mee komt dat ie zich egerd. misschien had ie het eerder kunnen zeggen had ie zich minder hoeven te ergeren. jammer dat het dan zo loopt he in een familie. gisteren had robin om half 7 zijn fles gehad maar we trokken het niet om te wachten tot half 11 dus naar bed gegaan kwam ie vanacht pas om 4 uur. en vanmorgen pom half 8 stikte ie weer van de honger. straks naar het cb met het hele gezin heb een dubbele afspraak rene moet ook ben benieuwd. ga nu ff eten en alles klaar maken dan is dat iig alvast klaar.