September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, vind ik ook een normale regel ! Vind het altijd super leuk om kaartjes te krijgen en te sturen

Babystyle, leuke foto ! Wordt al een echte grote meid he

Edit: is een topic op hyves geopend

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    thnx jannes.

kaatja, jah echt wel. ze groeit echt als kool, ze heb soms al mt 68 aan.

ga ok ff naar topic kijken ;)

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden zijn nog steeds erg aan het hoesten. Ik heb bisolvon voor babys en nu komt het gelukkig los. Ik ben niet zo voor medicijnen voor babys maar ja het lijkt dus wel te werken.

Vanmiddag lekker wezen shoppen met gw en de meiden. We zijn naar zuidplein geweest want daar is alles overdekt. En dat vind ik dan wel weer fijn voor die kleintjes. Hoeven ze niet helemaal ingepakt te worden.
    Ik ben goed geslaagd:
    Spijkerbroek,
    zwart truitje met lange mouwen (soort pofmouwen)
    Groene broek met een soort geborduurde bloemen op 1 van de benen
    Een hele lange trui (voor op een legging)
    Een knalroze vestje met een veiligheidsspeld als sluiting
    Een wit hempje
    En een paars shirtje.

Ik moet nu alleen nog zwarte schoenen hebben. Heb het kleding kopen lang uitgesteld maar ja alles is nu of te klein of te groot. Dus was echt nodig. Lang leve de uitverkoop!

Voor de meiden heb ik voor elk 3 rompertjes gekocht. Sommige maat 50/56 worden nu echt te klein dus dan heb ik vast wat grotere liggen.

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    dank jullie wel voor de lieve reacties!

Femke heeft het vandaag super gedaan. Vanmorgen na de osteopaat om 11:15 in bed, geen kick gegeven tot 14 uur! Daarna uurtje opgeweest, toen heeft ze van 15 tot 16 uur geslapen, zat er een boertje dwars, dus even laten boeren meteen weer terug naar bed, en madam sliep weer verder (na 5 min weer ff speentje moeten geven...) tot kwart over 5! Super goed dus.
    Nu net gevoedt en in bad geweest, en nu is manlief haar op bed aan het leggen, ben dus benieuwd voor vanavond!

Morgen gaat ze weer een paar uurtjes naar de oppas, om te wennen. Ben benieuwd hoe het daar dan gaat. Kan ik wel mooi even boodschappen voor de kerst doen!

@Lola, leuk idee van de verjaardagskaarten. Ga zo ff op hyves kijken!

@Funnyme, lekker geshopt, fijn dat je goed geslaagd bent.

@Babystyle, wat een mooie foto!

@Eva, super dat Aimar zonder de doek heeft geslapen!

@Roshi, je gevoelens zijn heel herkenbaar hoor, ik denk dat iedereen het wel herkent. Maar ik denk dat je ook wel gewoon duidelijk mag zijn ook al zijn het je schoonouders, over hoe jij dingen zou willen.

@Wupje, proficiat met het doopsel van Kyano. Fijn dat alles goed gegaan is.

@Lindaa, heel veel sterkte met je opa.

@Pupke, he die rotprikjes ook he. Hoe gaat het nu met Quinten?

@Krisstel, nee weet zo ook niet waar je een losse speelboog kan kopen. Ik zet de babygym altijd boven/voor de wipstoel.

Fijne avond, we krijgen zo visite van vrienden.

5. 4days

4days Niet meer actief

Jaaa, wij doen ook mee aan der verjaardagslijst! :D Lijkt me heel leuk!

Kerstkleertjes -> Bij voorbaat al genomen in maatje 68. Tsja, het is nou eenmaal een flinke baby... :)

6. 4days

4days Niet meer actief

Anno -> Ohw, zou die neusspray dan ongeveer hetzelfde zijn? Ik heb namelijk de oxytocine. En die stimuleert de toeschietreflex.

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow maar dat is het helemaal niet hoor, ik had het 1e keer kdv net zo erg gevonden. ik kan ze ook alles eerlijk zeggen en dat gaan we ook doen maar ik vind het zo moeilijk dat ik precies aanvoel (ziet) hoe Jenna zich voelt enzo maar dat kan ik natuurlijk niet allemaal uitleggen enzo. ik weet dat ik het gewoon moet laten gaan zoals het gaat maar vond het al vreselijk dat Jenna een uur bij mannetje heeft gehuild omdat hij geen cinababy gaf, bij mij huilt ze max 5 minuten :confused:

naja om een lang verhaal kort te maken, ik heb net met mannetje afgesproken dat hij zo zijn moeder belt het uitlegd dat ik er heel erg mee zit en we haar morgen 2 uurtjes brengen zodat ze kunnen wennen en Jenna ook. (hun vinden het alleen maar leuk om die kleine ffies voor zichzelf te hebben dus zeggen vast heel hard JAAAA :) )

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: wat goed! :whistle:

hihi ik zal je laten zien hoe ze slaapt:

die valt er echt niet vanaf ;)

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik wilde even op onze Hyves gaan kijken, maar ik zie hem niet meer staan! Ben ik er uit gegooid? Mag ik dan please, please, please er weer bij komen?

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    er heeft behalve een vriendin (5 uurtjes waarvan ze er 4 sliep) nog nooit iemand op Jenna gepast ik vind het dus dubbel zo moeilijk. Ik weet echt wel dat mijn schoonouders alles wat ik aan ze vraag zullen doen hoor maar toch :rolleyes:

11. 4days

4days Niet meer actief

Pupke -> Die hyves staat toch nooit tussen de andere hyvesen? Daardoor vergeet ik altijd erop te kijken... :oops:

Roshi -> Nee die valt er inderdaad niet vanaf, hihi! :D En je gevoel is heel herkenbaar hoor. Ik heb Vince alleen een paar uurtjes bij mn ouders gelaten omdat wij gingen uit eten, maar verder issie nog nooit bij mij weg geweest... Maarja vroeg of laat zal het er toch eens van moeten komen...

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden

@lindaa sterkte met je opa meis

@kaatje het kan lang duren voor ie de 12 kilo heeft berijkt hoor rene is nu net 13,6 en is ruim 2 hij woog met 4 maanden 6,6 kilo toevallig vanmiddag zitten vergelijken van beide.

@roshi ja het is idd raar dat ze na een langer slaap weer om de 4 uurtjes komen ongeveer hihi.

robin heeft weer prikjes gekregen was gelijk huilen geblazen zo zielig duurde dit keer lang voor ie stil was. zelfs tijdens het aankleden ging ie nog huiel. maar hij was ook moe. is ook eigenlijk heel de dag aan het slapen en als ie wakker is is ie echt niet gezellig huilen en beetje sago. verder waren ze tevreden en hun vonden niet dat hij achter bleef in zijn motoriek dus das fijn.

fruit en groente nou dat wilde ze nog niet hoor pas met 6 maanden maar ja omdat we al fruit gaven mochten we dat nog wel geven maar nog geen groente ach ja we zien wel hoe het loopt. er is dus iig veel verschil in cb ook zo met de formule van voeding hier zeiden ze dat we de 150 cc x gewicht aan moesten houden en dan tussen de 800 en 1000 cc per 24 uur. ach ik neem het niet meer zo nauw met het cd ze zeggen steeds wat anders. ook zei ze dat we dan liever met rijstebloem mochten beginnen door de laatste fles terwijl de arts die 1 maand geleden al had gezegt. ik ga ff de afscheidskadootjes maken voor rene heb een kneiter van een hoofdpijn dus hoop dat het een beetje wil vlotten.

13. 4days

4days Niet meer actief

Dat woog Vince nu al met nog geen 3 maanden... :) Ik heb slagroom!

Zielig van die prikjes! :( Vooral als ze er echt overstuur van raken... Gelukkig was alles prima met de motoriek! :D

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Mannetje heeft gebeld en morgenmiddag gaat Jenna 2 uurtjes naar opa en oma. s-mama zei al gelijk dat ik me echt niet druk hoef te maken en dat ik gewoon aan moet geven hoe ze het moeten doen etc. Wat zijn het toch schatten he.... MAAR TOCH! :oops: terwijl ik dit schrijf komen de tranen alweer :cry: pffffffffff emotionele trutta :)

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou lieverds, heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. ik ga snel even mijn lijstje afmaken voor s-ouders en dan gaan mannetje en ik lekker een bankavondje houden :D

tot morgen!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    pupke, volgens mij heb ik je er niet uitgegooid,maar anders moet je je ff opnieuw aanmelden

Roshi, knuff komt vast helemaal goed bij opa en oma

:) :) Ik ben echt erg
    Deurbel gaat net, maar wij liggen op bed dvd-tjes te kijken.
    Dus doe het raam open. was het een jongen van die huis aan huis bladen, of folders ofzo met die kerstkaartjes..zeg ik gewoon heel droog. dank je wel, wil je hem door de brievenbus schuiven :)
    Arme jongen die had zo op 0.50 cent gehoopt

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    haha kaatje, wel goed, zo houd je het toch weer zelf in je portomonee! :)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ohh Kaatje... die jongen vind jou nu echt niet aardig! Ik geef meestal wel een paar euro. Jongens lopen toch door weer en wind met de krantjes rond.

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou de uitreiking van het AH kerstwenspakket was erg leuk! Er warn nog 6 andere mensen. Grappig want iedereen zat vol met emoties bij het uitreiken. Gelukkig was ik niet de enige ;) En ik kreeg een bosje bloemen (die ik trouwens nog in het water moet zetten...)

@ Kaatje: wat zielig voor die jongen! Had ik nou niet achter je gezocht!

Ik ga vanavond waarschijnlijk vroeg naar bed en er om 23:00 uit voor Aimar's voeding. Ben doodop en waarvan weet ik eigenlijk niet.
    Morgen gaat Aimar de hele dag naar mijn moeder (kan ze vast wennen aan een hele dag oppassen) zodat ik kan puinruimen op zolder. Wordt echt eens tijd namelijk. 's Avonds heb ik een kerstborrel van mijn werk :)

Deel Deze Pagina