@Eva, wij moesten van zowel de KA als CB wel Mike wakkermaken voor een late voeding van 23.00 uur. Dit schijnt weer anders te zijn bij BV. @Pupke, wat goed dat je kerel de 1e ronde gewonnen heeft! Als Mike op jongens valt, zou ik dat niet erg vinden. Wel jammer, want misschien word ik dan wel geen oma. Maar mijn vriend, oei die zal dan echt enorm schrikken! @Steen, ik weet het eerlijk gezegd niet voor Femke. Bij ons was Mike ook altijd wakker en over de rooie na de voeding van 19.00 uur. Wij hebben volgehouden en na 2 weken sliep hij heerlijk dat we hem wakker moesten maken voor de voeding van 23.00 uur. Mijn kerel is ook 2 weken vrij.. Heerlijk! Helemaal nu met al die onderzoeken en diagnoses vd KA. @Anno, wij mochten toen Mike 5,4kg was van CB en HA een hele zetpil van 120mg geven.. @Funnyme hahaha je lichaam heeft vast gehoord dat je boos was op de dokter en een tweeling wilde. Hier werkt de Bisolvon alleen maar verergerend (als je t zo schrijft Ingeltje? ) Hij krijgt er alleen maar buikpijn van lijkt t wel.. Elke x als we t hebben gegeven paar uur later is t opeens hysterisch huilen. @Lindaa, heel veel sterkte! @Iris, ik ga ook pas bijvoeden vanaf 4,5/5 maanden. Ook omdat ik vind dat ze nu gewoon nog voelde hebben aan flesvoeding/borstvoeding. En ze kennen uit zichzelf geen groente of fruithap dus kunnen er ook niet om "vragen". Maar inderdaad iedereen voor zich! @Eva, wat goed dat Aimar al beter begint te slapen zonder Pacco! @Krisstel, bij de Babydump hebben wij een losse speelboog gekocht. Kan geen plaatje ervan vinden, maar is van t merk Playgro en hij is rood met 3 verschillende beestjes eraan. En die maken weer verschillende geluiden, de 1 piept met knijpen, de andere knispert en de andere rammelt. Die boog kun je aan de wipstoel, maxicosi en wandelwagen vastmaken en hij was geloof 19,95 ofzo.. @Lola, leuk idee die verjaardagenlijst! @Roshi, ik ben gelukkig makkelijker geworden kwa oppas. Want soms zag ik t gewoon echt even niet meer zitten en moest ik wel even weg. Daardoor ben ik wel makkelijker, maar ik zit er ook erg mee in mijn maag dat ik dus Mike troost met speentje in bed en dit even volhou zodat hij weer slaapt. En idd me zusje en schoonouders halen hem er gewoon uit en hebben zoiets van, ach dan zal hij wel klaar zijn met slapen. Omdat er dus ook babies zijn die weinig slapen.. En als ik dan terugkom zeggen ze vaak, hij viel zomaar in slaap in de wipper. Ja gek he als hij nog niet uitgeslapen was... Ok nu komt mijn ego verhaal: Vanmorgen dus om 11.00 uur bij de KA geweest voor controle vanwege t ziekenhuisbezoek 3 weken geleden. Alles uitgelegd wat hij doet en opeens huilt en wakker word en soms echt ontroostbaar is en amper tegen uitstapjes en bezoek kan. Kwam de KA opeens met de diagnose KOEMELKALLERGIE. Want schijnbaar hoeven niet alle kindjes perse te spugen omdat ze KMA hebben. Sommige kunnen ook terugslikken zoals Mike. En omdat dus de Nutrilon A.R. met Nutriton en de Zantac weinig verschil gaven, dacht ze daarom nu aan KMA. Ook omdat hij wel sommige symptonen heeft: - veel hikken - overstrekken - rare ontlasting, groenig dan weer dik dan weer dun en moet er veel moeite voor doen - veel huilen - amper zelf in slaap komen, niet lang achter elkaar zelf kunnen doorslapen - veel zuigbehoefte - af&toe wat pukkeltjes - droge huid - traanogen - veel niezen - loopneus - af&toe piep adem/snurken - kuchen/hoesten - bijna altijd verkouden (en ik maar neusdruppels geven hahaha..) Moeten nu Nutrilon Pepti geven, wel nog ingedikt omdat de KA maar 1 ding tegelijk wilde veranderen om zo erachter te komen wat t kan zijn.. En maandag belt ze ons om te vragen of er al enige verbetering is opgetreden. Zo ja, dan kijken we even verder aan hoe of wat.. Zo niet, dan word hij volgende week dinsdagochtend opgenomen voor een PH-metrie onderzoek om dus de reflux te onderzoeken of dat t dan wel is.. Pff... zo ben echt onderhand een beetje gillend gek aan t worden van al die voedingen en diagnoses. Hopelijk komt er nu eens iets uit.. Zelf hebben we ook aan KMA gedacht in t begin, maar omdat hij niet spuugde wisten wij niet of hij t dan nog kon hebben.. Wist iemand hier dat wel? Of wel eens gehoord van iemand met KMA zonder spugen? En hij kreeg Bisolvon, maar kreeg daar ookweer maagpijn van gevolg we lopen al 2 nachten op met hem.. En ook nog es overdag niet slapen, dus echt drama hier in huis! Wij gaven de Bisolvon voor t hoesten/kuchen, maar dit kan dus ook bij de KMA horen. Dus we stoppen even met de Bisolvon en geven alleen neusdruppels en Luuf.
Hahaha Kaatje: ik vind dat je het goed gedaan hebt! Ik liep ook altijd met folders en krantjes door weer en wind, maar daar kreeg ik dan toch ook geld voor? Waarom moet je dan met kerst opeens gaan schooien voor meer? Ik deed dat dus echt niet, vond het vreselijk. Als ik nu wel geld geef doe ik het uit schuldgevoel.... @ allen: heb gewerkt, alles bijgelezen en nu lekker op de bank. Julian knapt steeds beter op, gelukkig maar. En goed nieuws: Ben blij te melden dat ik weer een sexleven heb ! Wou ik nog even delen !
Missy, fijn dat er nu een diagnose is gesteld. zou idd een hoop verklaren. Krantjes. Iemand die een ochtendkrant loopt zou ik wel meer geven (1 euro ) maar voor folders enzo geef ik meestal 0.50 cent. Net wat Ingeltje zegt. ze krijgen er natuurlijk ook gewoon voor betaald ( en ik had echt geen zin om naar beneden te gaan en het hele huis op zijn kop te zetten ) Ingeltje, jee sexleven
@Roshi, snap helemaal wat je bedoeld. Ik maak me ook druk dat Britt over twee weken naar mijn schoonmoeder en het kdv gaat. Zij weten niet wat elk huiltje betekent, wanneer ze moe is, hoe je haar moet troosten etc. Heb er ook al nachten van wakker gelegen maar ik weet ook zeker dat het goed komt. Zo goed als alle moeder kunnen het dus wij ook! @Lola, hoef Britt ook niet na de voeding op haar buik te liggen, dus hoe het altijd net voor die tijd. @Babystyle, handig hé zon emmer @Tweety, zielig hé als ze zo van slag zijn door de prikjes. Hoop dat Robin lekker slaapt vannacht. @Kaatje, haha hier kwam ze vandaag ook alweer (vierde dag alweer), we hebben dit keer niet eens open gedaan (terwijl ik zelf jaren folders en de krant heb rond gebracht :shame @Ingeltje, geen pijn meer? Dat zou echt fijn zijn als dat hier ook eens zo zou zijn Welkom terug sexleven van Ingeltje Ga ook maar eens vroeg naar bed. Heb al twee nachten een snurkende man naast me
Wat goed Ingeltje! Wil hier ook mijn seksleven terug.. Maar durf amper normaal geluid te maken als Mike eindelijk slaapt, laat staan seksen haha!
Kaatje -> Mijn vriend had de arme bezorgjongen ook niets gegeven... MissyZuilen -> Ik had vroeger ook KMA, maar volgens mij nooit belachelijk veel hoeven spugen. Laten we dan maar hopen dat dit de goede diagnose is, want dan is met andere voeding het probleem opgelost! Ingeltje -> Jippieiie, een sexleven! Groetjes, Cossy
@Cossy: ik zag op onze Hyves (Topic verjaardagskaartjes) dat wij wel erg dicht bij elkaar wonen... @Ingeltje: hoera, een sexleven! Ik was al aan het zoeken naar een youtube link (tja, aangezien je het met ons wilde delen), maar die stond er niet bij @Missy: jeetje, KMA... Ik ben benieuwd of er eindelijk duidelijkheid komt en verbetering optreedt. @Krisstel: mannen... Die van mij snurkt ook al 11 jaar, ik heb op een gegeven moment oordopjes op maat laten maken en sindsdien slaap ik weer als een roosje. @Eva: klint als een leuke uitreiking! Wat zat er in(vroeg het nieuwsgierige Pupke)? @Tweety: daar ook al een zielig menneke dus. Hoe gaat het nu? Geld krantenjongen: geef ik wel altijd. Maar goed, ik geef aan iedereen geld (a.u.b. geen bedelbrieven sturen ). Als ik met Chris de stad inga, dan zegt hij altijd vantevoren dat ik geen geld mag geven aan zwervers enzo. Niet dat krantenjongen zwervers zijn, maar ja. Met Quinten gaat het goed. Na die paracetamol heeft hij goed geslapen. Deze is nu wel weer uitgewerkt (want hij heeft verhoging) maar hij lijkt geen pijn meer te hebben. Hij ligt nu lekker in bed. Ik ben al een tijdje bezig met het schrijven van allerlei kerstgedichten, gelukkig kan ik ze nog steeds uit mijn mouw schudden. Tot later of tot morgen. In dat laatste geval: alvast weltrusten!
@Pupke, hoor je Quinten dan wel s'nachts als je met oordopjes slaapt? Hier ook een enorm snurkende vent!
@Missy: ja hoor, dat hoor ik prima. Het is zelfs zo dat ik er wakker van wordt, maar Chris niet. Het houdt gewoon het lage monotone snurkgeluid tegen zodat ik er niet wakker van wordt.
Pupke -> Oooh jah idd! Alleen woon ik er wel pas vanaf februari, haha. Ik dacht ik zet alvast t nieuwe adres erop. (nu woon ik in sittard, ook nog wel redelijk dichtbij)
Ik ga naar bedje toe! Lange nacht en dag geweest.. Tot morgen en duimen jullie voor ons dat we verschil gaan merken op de Pepti en dat t eindelijk opgelost is dan? Slaap lekker!
Sexleven van Ingeltje zegt: "Bedankt joh! Fijn, zo'n warm welkom! Ik ben er lange tijd niet geweest, maar ik zal mijn best blijven doen. Ik zal even aan jouw sexleven vragen of hij/zij zich ook weer eens komt melden." Met vr.gr. het herontdekte sexleven van Ingeltje
Ja ik ga ook mijn bed in. Levi heeft net zijn papfles op dus hoop dat hij doorslaapt. ging zo goed en afgelopen twee nachten weer helemaal bagger. Weltrusten.
Goedenavond dames. Heb net mijn heerlijke moppie in bed gelegd *zuchT en zwijmel* Vandaag beetje druk op het werk, ben doodop maar goed had ook gebroken nacht. Ook iets vervelends meegemaakt met kolven. Ik ging om 18u kolven en zei dus tegen de shiftmngr dat als hij mensen (dames dus) met pauze stuurden dat ze geen toegang hadden. Dus wees hij mij erop om 2 pauzerend collega's erop te wijzen dat ik ging kolven en als hun iets nodig hadden dan dat te pakken. Zo gezegd zo gedaan. De deur heeft een draai slot. Als de deur open is en je draait hem dan draait hij 100% mee maar met deur dicht maar 50% maar nooit eerder probleem geweest. Was net klaar met boob 1 en toen was iemand met de deurklink bezig. Trok mij er niks van aan, mijn domein op dat moment oprotten dan maar Maar toen zat zij weer aan de deurklink en hij ging van slot dus zij binnen en ik gauw bloes dichtvouwen over mij heen zij mocht roken. Zij excuseerde zichzelf wel (goede collega van mij) en ik vroeg of de shiftmngr niet gezegd had dat zij geen toegang kon krijgen, nee niks gezegd Dus ik naar hem toe dat de slot niet goed was en dat hi jiemand met rookpauze had gestuurd. Terwijl hi jwist dat ik niemand binnen zo laten. Hij begreep mi jhelemaal maar hij kon moeilijk rekening houden met mij terwijl er meer waren die met pauze konden? Ik moest dan maar voortaan een briefje op de duer plakken van verboden toegang zei hij... Ik had echt zoiets van hallo? dan moet je ze ook neit met pauze sturen.. ik voel mij echt klote zo het is niet mijn bedoeling hun het moelijk te maken met mijn keuze om bv te geven @irisb nou eenzaam niet helemaal je hebt ewout en ik vind jou heel lief dat jij hubbie dat gunt! vooral omdat het eerste kerst is als gezin ik had btw al een bericht gepost maar net op het moment dat de forum besloot niet te doen dit was vanochtend en weet dus niet meer wat erin stond oh ja ook vergeten te zeggen.. ik heb beter gekolfd op het werk, eerste beurt 180cc 2e 140cc @lindaa ah gossie meis! niet leuk ik hoop dat het verder wel goed gaat met jullie ondanks familie crisis! een hele dikke knuff! Oh ja elise herrinner mij wel dat antwoord... @elise nou is wel vervelend dat de doop op nichts verjaardag valt, maar goed zij is toch elk jaar jarig en de doop is maar 1x. En met die Sbroer... pfff als hi jnou eerder was gekomen dan pas 7/8 jaar later hadden jullie het alland achter jullie kunnen laten en waren jullie aangeapst tegenover elkaar niet bij nadenken.. sommigen mensen moeten echt een keer volwassen worden *knuffs @Kaatje Paul en ik lagen in een deuk geweldige film! @eva hij slaapt zonder pacco! @krisstel ook een heerlijke kletskous trouwens waar blijven de doop pics Tweety & Yule dankje voor de mooie kerstkaarten @wupje super dat geslaagde dag en dat Kyano zich groot hield tot de day after kerstkleding is de bedoeling dat Kate de jurk aantrekt dat Raven niet meer past.. maar denk ik dan wel met een wegwerp luier en geen dik kont makende bammie @roshi ik snap jou helemaal meis. Ik had eerder gedacht dat mijn moeder grote indrukken achter Kate zou laten etc. Want mijn Smoe heeft inmiddels veel ervaring. Maar dit is de 2e maandag dat zij op Kate past, de hele dag.. en ik ben niet met alles mee eens... Ik wacht het nog ff af omdat het pril is maar goed had wel anders verwacht. Kijk eerst gewoon aan hoe ze het doen. kan zijn dat omdat het nu serieus oppassen is dat het heel anders uitpakt hoor Want mijn moeder volgt alles wat ik achterlaat voor haar @funnyme.. ik was in de H&M en zag zoooooooveel leuke kleertjes.. nu hopen dat ik gauw die laatste 9 kg kwijt raakt heerlijk als shoppen lukt! een echte egobooster @missyzuilen jeetej meid ik hoop nu idd dat ze er gauw achter zijn wat er nou precies is met jouw knulletje! zo is het ook niks aan *knuffs @ingeltje ooooh dat bedoelde je in jouw mail Ooh jij bent erg Dikke knuffs aan alle zieke, prikhebbende, zielige beebs! Ik ga in mijn bed duiken.. ben kapot! truste allemaal!