September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hey meiden,

wij hebben een prima avondje gehad. Gezellig met vrienden. En Femke heeft het best goed gedaan, na een uurtje was ze wakker voor een boertje, na vijf minuutjes bij haar te hebben gezeten omdat ze weer zo huilde is ze in slaap gevallen. En een uur later kwam ze voor de voeding. Weer rond negen uur dus...dit nog een beetje kunnen rekken en vervolgens heeft ze tot 22 uur gezellig bij ons gezeten en in de box gelegen. En nu slaapt ze al weer een paar uur!

Slaap lekker allemaal,
    tot morgen!

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: ik heb ooit wel eens aan je geopperd of het geen KMA was....toen heb ik je ook nog uitgelegd hoe zo'n provocatie dieet in zijn werk gaat. Neem aan dat jullie ook eerst zo'n dieet moeten doen? Hou er hier vast rekening mee: voeding wordt alleen vergoed nadat via zo'n dieet is gebleken dat hij KMA heeft en dan moet je de voeding bij de apotheek halen! De voeding die je tijdens het provocatie dieet hebt gebruikt wordt NIET vergoedt. Jaja...bij kruidvat is de pepti volgens mij het goedkoopst: 21,99!

Verder ben ik gisteren met koppijn naar bed gegaan. Toen ik om 23:00 de fles wilde geven zei mijn vriend dat hij de fles wel zou geven dus kon weer lekker mijn bedje in! Was zo brak! Nu wekker gezet in de hoop wakker te zijn voordat Aimar dat is, en JA! Dus eerst ontbeten! Nu hoor ik Aimar wel al een paar minuutjes brabbelen....Maar wel handig om het even uit te proberen want zo moet het straks als ik ga werken ook, maar dan nog iets vroeger #-o

Vannacht heeft Aimar dus wel doorgeslapen ipv om 5:00 wakker te worden. Ik hoop dus dat het gisteren om een eenmalige actie ging. (hij heeft naar je geluisterd, Ingeltje :) )

Nou ik ga plassen en Aimar's fles klaarmaken en dan mijn mannetje eruit vissen! Kan niet wachten op die bredeglimlach die we 's morgens altijd van hem krijgen!
    Ik ben vandaag druk, zolder opruimen (troep weggooien en opnieuw inrichten.....) dus zal niet veel online zijn. Aimar gaat de hele dag naar oma. Mijn moeder heeft er super veel zin in. Aimar gaat morgenavond ook al daarheen en blijft slapen. Wij hebben namelijk een kerstdiner bij goede vrienden. Op 1e kerstdag nemen zij Aimar dan weer mee naar mijn zus! Oh morgen zijn vriend en ik 8 jaar samen :)

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen mama's,

@Missy: ik duim voor jullie!

@Ingeltje: bedankt voor de link whahahaha!

@Kaatje: en, heeft Levi lekker doorgeslapen?

@Parr: wat een gedoe op je werk zeg. Beetje een rare actie van de manager. Wellicht is zo briefje toch wel handig, dan heb jij er tenminste geen last van als hij zich niet aan de afspraken houdt.

@Steen fijn dat Femke het zo goed heeft gedaan gisteren.

@Eva: ben je nu iets minder brak? Succes met het opruimen van de zolder.

Zo, moedertjelief is al een half uur wakker, nu mijn zoon nog… Ik heb dat altijd de dagen voor Kerst, dan word ik heel vroeg wakker, denk aan alles wat ik nog moet doen en de leuke dagen die voor de deur staan en dan kan ik niet meer slapen, haha.
    Quinten heeft gisteravond vanaf 20.15 uur geslapen, al hebben we hem wel gewekt voor de laatste fles. Straks even boodschappen doen, cadeautje kopen voor mijn nichtje en het huis opruimen voor de kraamvisite die vanavond komt. Tot later!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijn dat Aimar en Quinten hebben geluisterd... Julian slaapt de laatste nachten slecht. Zal wel door ziek zijn komen. Was echt niet blij vannacht... 2 uur voeden. Gisteren was het 5 uur en de nacht daarvoor ook al... :'(
    Vind het nú niet erg, als hij maar weer doorslaapt als ie helemaal beter is! Pllleeeaaaazzzz

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

nou vanacht is robin 2x wakker geworden had om 21.30 de laatste fles gegeven en me bed in gedoken had zo'n hoofdpijn. om 2 uur kwam ie weer ff getempt en had wat koorts 38,6 dus een zetpilletje gegeven en een klein flesje gedronken om 5 uur kwam ie weer toen nog even 2 uurtjes bij papa geslapen en net een uurtje geleden weer een flesje op hij heeft nog steeds verhoging maar is niet erg sago ervan. ga nu rene uit bed vissen en dan voor de laatste keer naar het kdv brengen:( weer een bladzij van zijn boekje afgesloten. gaat zo snel pffff.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden.
    ga er gelijk weer vandoor want moet werken maar Levi heeft doorgeslapen :whistle:

van 23.00 tot 07.15 :whistle:

Voor de gene die moeten werken: Werkse
    Voor de gene die vrij zijn: Fijne dinsdag !

7. 4days

4days Niet meer actief

Bah wat was ik ziek vannacht zeg... :confused: Heb in bed liggen trillen van de koorts... En dat terwijl ik vandaag ook nog zoveel moet doen... :( Naar de bank, naar de stad, laatste dingen voor kerst... Gelukkig heb ik nog niks aan Vince gemerkt, hopelijk komen de afweerstoffen binnen via borstvoeding voordat hij besmet raakt!

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

@eva: Hoera voor slapen zonder paco! En fijn dat Aimar vannacht tot 5u heeft doorgeslapen. Veel succes met puinruimen op zolder en veel plezier op je kerstborrel straks! (hmm, had eerst berstkorrel geschreven :rolleyes: gaat goed vanochtend :))

@wupke: Fijn dat de doop goed gegaan is en dat Kyano toch een beetje geslapen heeft. Benieuwd of hij idd tandjes krijgt...

kerstavond: All you need is love kerstspecial? :) Zo wanhopig ben ik nog nét niet :p Heb nooit iets aan die programma's gevonden vrees ik :oops: (Ja, ik ben maar een nepvrouw of zo... een stiekeme macaronipinguïn in mensengedaante - sorry, moest toch ook wat met een pinguïn). Denk dat ik als Ewout slaapt na het clusteren (rond een uur of 10) ipv mee te gaan slapen met hem, gewoon weer achter mijn pc'tje kruip voor een beetje kerstavond World of Warcraft :oops:

verjaardagskaartjes: Leuk idee. Misschien doe ik wel mee. Maar ben nog altijd een beetje huiverig ivm adres zomaar op internet zetten. Ook al ken ik jullie al bijna een jaar en is het een private hyves. On sait jamais :( (daarom sta ik ook niet bij de kerstkaarten) Soit. Ik denk er nog over na.

kerstoutfit: Van onze vrienden in Engeland hebben we 2 grappige t-shirts gekregen, dus denk dat Ewout die gaat aankrijgen. Nog even denken welke wanneer :D Voor feest in België krijgt ie aan wat we van m'n moeder voor Sinterklaas gekregen hebben: setje met broek, shirtje en debardeur (denk dat jullie dat spencer noemen :p )

@roshi: Name It is idd leuk, hebben we hier ook wat spulletjes van :D Snap je helemaal hoor. Is niet makkelijk en bij (schoon)ouders heb je idd bijkomstigheid dat ze geen professionals zijn en dat je er een emotionele band mee hebt. Is dus niet altijd makkelijk om aan te geven als ze iets doen waar je het niet mee eens bent (want dan ben je misschien ondankbaar of wat dan ook). Heb er ook een hele tijd over lopen tobben, maar uiteindelijk ging het helemaal goed bij m'nn schoonmoeder. Succes vandaag met het oefenen!

@funnyme: Dat klinkt als fijn shoppen :D

@steen: Fijn dat Femke het zo goed deed gisteren en dat jullie een leuke avond gehad hebben.

@tweety: Arme Robin met prikjes :(

@kaatje: Foei! Die arme jongen niets geven :) Vorige week stond hier ook iemand en ik deed open. Dus die meneer zegt iets van vrolijke feestdagen en geeft me kaartje met dat op. En ik had zoiets van "euh ja, en nu?" Uiteindelijk een euro gegeven, maar was toch beetje genant. Zo goed ben ik dus niet geïntegreerd, haha :D Volgende keer doet man maar open :evil:

@missy: Hmm, nu weer KMA? Hoop dat ze snel kunnen vinden wat Mike heeft, want van 13 diagnoses op 5 dagen word je idd niet vrolijk. Maar goed, snap wel dat het bij zo'n kleintje moeilijk is om te vinden wat er juist aan de hand is.

@ingeltje: Hoera, welkom terug, seksleven! :D En ik zie dat het nog een beleefd en welbespraakt seksleven is ook. ;)

@krisstel: Heb je een beetje goed geslapen? Iedereen heeft het steeds over doorslapende babies, maar snurkende mannen zorgen volgens mij voor meer slapeloze nachten :)

@pupke: Fijn dat het met Quinten weer beter gaat. Grappig dat je zo zit te springen rond kerst. Heb ik totaal geen last van eigenlijk, maar goed, ik ben denk ik zo wat het tegenovergestelde. Alhoewel, heb m'n foute kerstcd's en m'n rendiergewei weer bovengehaald. Maar daarmee zullen we het toch moeten doen qua kerstgevoel hier :D

@parr: Pfff, al die kolfperikelen :( Ik heb hier ook een papiertje op de deur gehangen met "niet storen" Wou er eerst nog een koe bij tekenen, maar toch maar niet gedaan ;) Maar hier heb ik eigenlijk geen problemen met kolven, en dat in een bedrijf met 40 mannen en 5 vrouwen. Loop gewoon met m'n bakje melk door de productiehal naar de koelkast. Hoop dat het vandaag goed gaat met je schoonmoeder en oppassen.

@cossy: Beterschap :( Hoop dat de antistoffen het bij jou wel goed doen. Al hadden ze bij mij weinig kans denk ik: eerst man meer dan een week ziek en daarna ik. Beetje te veel van het goede voor antistoffen denk ik...

EGO -fa-la-la-la-la-la-la-la (zie, kerststemming)

Gisteren stortte Ewout zich weer professioneel op m'n borst, denk dat ik tussen 16u en halfnegen vijf keer gevoed heb ofzo. Hoezo inhalen dat mama werkt? :) Hij is ook nog steeds een beetje ziek, dus heb schoonmoeder vandaag maar naar ons laten komen ipv daarheen te lopen.

Gisterenavond nog fijn wat filmpjes bekeken van iemand die haar Rapley baby gefilmd had tijdens eten. Ziet er zó leuk uit, ik kijk al helemaal uit naar het moment dat Ewout ermee aan de slag gaat. Boek dat ik had besteld is ook helemaal goed trouwens :D

Merkte ook dat Ewout beetje wilde rollen, dus had hem op dikke handdoek op bed gelegd, zonder broek en luier. Hij deed allerlei grappige turnoefeningen (niet rollen :) maar dat komt wel, ik maak me niet echt druk), maar eindigde natuurlijk weer met een nat bed. Gelukkig op de helft van m'n man :)

Soit. Tijd om te gaan werken. Laatste werkdag van de week. Is hier beetje leeg op kantoor (zal volgende week nog erger zijn), maar sommige mensen zijn erg zielig en hebben geen vrije dagen meer *snik snik* Maar goed, dan heb ik dit jaar m'n beurt weer gehad en kan ik volgend jaar waarschijnlijk wel vrij nemen. Al valt Kerst dan op een stomme dag waardoor we een feestdag mislopen. En jaar daarna is nog erger :(

Fijne dinsdag allemaal!

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo, manlief is weer naar zijn werk vertrokken, al snotterend en kuchend.
    Jill was gisteravond niet zo in haar hummetje, maar ging na drupje cinababy oververmoeid slapen om 23.30 uur.
    Vannacht om 5.30 begon ze te miepen, speentje erin gedaan en nu slaapt ze nog :confused: Zit erg te twijfelen of ik haar wakker zal maken, maar ze slaapt echt als een blok nog, ondanks gerommel in de kamer. Ik ben vrij vandaag dus het maakt niet zo uit. Alleen gooit ze zo wel de eerste voeding van de dag door de war. Beter gezegd, die slaat ze nu over :( Ze kan beter de laatste voeding van de dag overslaan maar goed.
    Mijn linker(.) staat op knappen, dat wel.

Ingeltje, ik wil ook weer een seksleven! :( Verder dan mijn lief tempen kom ik niet dezer dagen :rolleyes: :)

Parr, balen zeg van je manager. Hang anders zo'n kolfding aan de deurknop met , niet storen erop.

Missy, hopelijk werkt de pepti, ben benieuwd.

Kaatje, Levi doorgeslapen \:D/ Werk ze vandaag!

Eva, succes met de zolder, kun je opgeruimd het nieuwe jaar in.

Steen, lekkere avond dus!

Pupke, agos weer prikjes :( Fijn dat verder alles goed was.

Funny, toch een tweeling, echt knap!

Iris, arme Ewout nog steeds niet lekker :(

Lindaa, sterkte met je opa en met Michelle.

Krisstel, geweldig filmpje!

Wupje, gefeliciteerd met Kyano's doop!

Roshi, superschetige foto! Knuffel voor jou, ik snap je helemaal wat betreft het oppassen.

Ow, Jill wordt wakker, ga dalijk verder!

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, ik kan me even niet meer heugen dat je KMA had geopperd haha..
    Waarom dacht je dat toen der tijd al dan? Want Mike heeft namelijk niet de meest voorkomende symptomen ervan.
    Dat is namelijk spugen en/of eczeem.
    En inderdaad we weten van zo'n dieet af.. Als deze voeding binnen een week verbetering geeft, moeten we in t nieuwejaar terugkomen.
    En dan word hij een dag opgenomen en krijgt hij weer normale voeding.. Dan kijken ze of de klachten weer terugkomen.
    Dan krijg hij weer een dag opname en krijgt hij weer pepti, als het dan weer goed gaat is er dus bewezen KMA.
    En krijgen wij t dus vergoed.
    Alleen ik dacht altijd dat je in 1 dag nog geen verschil kunt merken, dus vraag me af hoe de KA dat dan bedoelde..

@Ingeltje, hier komt Mike dus ook al de hele week weer een paar x s'nachts.
    Wat dat precies is weten we dus niet, aangezien hij op de normale voeding eerst wel doorsliep.
    Alleen toen sliep hij overdag dus amper, dus misschien was hij dan de nacht wel K.O.

@Kaatje, goedzo LEVI! :D:D

Straks om 11.00 uur mijn contract tekenen en dan ist dus officieel dat ik 5 januari weer ga werken!
    Ben aan de ene kant heel blij, ook doordat mijn vriends werk dus nu onzeker is.
    Maar aan de andere kant is er nog zoveel gedoe met Mike, dat ik erg bang ben hem alleen te laten..
    Maarja, hopelijk weten we tegen die tijd wat meer dus kan ik wat geruster gaan werken.
    Vannacht was dus weer rotnacht, net zoals al de hele week.. :(
    En om 06.00 uur had hij zijn luier volgepoept en weigerde te gaan slapen erna, dus hubbie eruit en heeft met hem op de bank geslapen.
    Nu ligt hij wel nog te slapen, zonder gillend te zijn wakker geworden tussendoor.
    Maarja of dat al door de Pepti kan komen, of doordat ik hem geen Bisolvon meer heb gegeven is nu gokken!

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ben ik weer.

Lola, leuk idee van die verjaardagslijst! Dat wordt dan massaal kaartjes inslaan volgend jaar september ;)

Babystyle, heerlijk zo in die emmer! Sterkte met de oorbellen vanmiddag.

Funny, lekker geshopt zeg! Zuidplein, lang geleden dat ik daar was ;)

Tweety, ook al prikjes :( Knuffel voor Robin.

Zo, ben weer beetje bij. Spam zo nog even een foto van gisteravond.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen meiden!

Hmm Kyano had weer een rare actie vanochtend :( Meldde zich om 5.15 uur al :confused: En het vervelende bij hem is, daar werkt echt geen speentje tegen om het een uurtje uit te stellen :( . Het is dan echt 2 minuten brabbelen en is mama of papa er dan nog niet dan begint meneertje te krijsen..... :) Het gekke is dat hij gisteren om 14 uur een voeding heeft gehad. Toen geslapen tot 18 uur dus wij flesje gegeven, maar hij wilde niks. Toen maar eerst in badje gedaan en daarna fles, met moeite 150cc gedronken. Maar om 21 uur wel alweer genoeg honger om aan de borst te drinken. En toen dus naar bed.

@ Eva fijn dat het slapen zonder paccodoek zo goed gaat! Heerlijk toch zo'n vrolijk menneke :D
    @ Roshi oh ik begrijp jou zo goed. Ik maak me ook al weken druk over het oppassen bij mijn smoeder. Gewoon omdat zij zoveel anders is als ik en omdat zij toch gewoon doet wat ze zelf wil :evil: Ze is heel goed voor Kyano hoor maar bij hun is het altijd heel druk. 2 oudere kleinkinderen die constant op bezoek komen, tv die hard staat :confused: En hier is ook altijd rust in huis, dus ik ben benieuwd of hij daar gaat slapen. Ik druk haar ook echt op het hart om hem voldoende te laten slapen maar of het gaat lukken? Alhoewel hij een avondje bij haar is geweest toen wij op stap gingen en toen is hij ook netjes om 22 uur gaan slapen dus het zal wel allemaal meevallen. Maar dus ook deze moeder is een beetje overbezorgd ;)
    @ Missy Zuilen ben benieuwd dan of het echt koemelkallergie is. Moet zeggen Kyano heeft ook veel van die symptonen zoals niesen, hoesten en uitslag soms. Maar hij kan wel goed doorslapen dus ik neem aan dat ik hem daar niet op hoef te controleren.
    @ Parr balen dat je gestoord werd met kolven :(
    @ Kaatje super levi leert snel! :D
    @ Cossy beterschap meid!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Gisteravond in bed:

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Zo goedemorgen dames!

heb eend ruk dagje vandaag, hoop alleen dat kyani er enit van slag raakt daardoor.

Zo eerst boodschappen doen en spullen voor me pa halen voor kerstpakketje voor me oma. Daarna kyani wegen en misschien meten. Daarna bij em oma op bezoek en daarna de oorbeleltjes van kyani laten schieten.

Maarjha eerst maar rustig wachten totdat kyani wakker wordt, zodat ik haar kan wassen en aakleden. Want denk neit dat ome michael (mijn broer) het leuk zou vinden als ik haar bij hem laat :)

Zo mams gaat nu ff bakkie koffie drinken.

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ freesia leuke foto.
    @ cossie, beterschap meid.

16. Ik zwaai even naar iedereen! Heb het druk, Jasmijn wordt vandaag 2... :D !

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Gefeliciteerd Lola met Jasmijns verjaardag! Hele gezellige dag....

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Lola: Gefeliciteerd met je grote meid!
    @ Eva: Ik begrijp je echt goed meis :( Fenna is gister weer een dagje bij mijn smoeder geweest en ja hoor, vandaag is het weer raak :rolleyes: Ik geef altijd een hele "gebruiksaanwijzing" mee, zeg dat het rustig moet zijn om haar heen etc etc, en ik dacht echt dat ze het begrepen had... En prompt vandaag is Fenna weer huilerig etc, ik snap echt niet wat zij anders doet, want bij mijn moeder heeft ze er totaal geen last van :(

Meiden Fenna heeft last van diarree. Wel goeie plasluiers, temp is 37,5.. Moet ik hiervoor de huisarts bellen of gewoon afwachten?

Hier weer even een (snel) teken van leven dus van mij ;) Alles gaat goed, erg druk ivm kerst, lichte stress haha omdat mijn souders komen eten :)

Oh ze huilt weer, ik ga naar boven.

XXX

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Grappig dat hier veel mensen moeite hebben met oppassen door smama, maar niet door eigen mama's!

@Tinkerbell: nee hiervoor hoef je geen huisarts te bellen. 37,5 is maar een lichte verhoging en die hebben babietjes nogal snel. Ook diarree kan een keertje voorkomen. Huisarts hoef je pas te bellen als diaree aanhoudt, ze niet drinkt, koorts oploopt (boven 38 en een beetje). Verder haar gewoon lekker binnen houden en kamertje regelmatig luchten. Het hoort nou eenmaal allemaal bij het seizoen.

@Yule: wat ben je stil... al even niet gezien.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames. Nou Kate lijkt zich om 5u telkens te melden ipv 6u de laatste dagen :( Maar gaat wel goed. Ik merk wel dat ik moeite hebt met wakker blkijven tijdens de nachtvoeding :( komt zeker omdat ik weer werk..

@steen lekker! heeft ze de nacht ook doorgeslapen?

@eva lekkr ff een dagje alles doen zonder beeb. Dan komt alles wel een keer af :) ;)
    Ook al 8jr jubilieum :whistle: feliciteerd alvast!

@pupke ja ik denk dat als ik een briefje ophangt dat mijn melige mannelijke collega's somme dingen erop gaan schrijven :evil: denk dat ik voor freesia's optie ga, heb idd zo'n deurhanger ergens..

@ingeltje ik hoop ook dat het ziek-zijn-akties zijn! Knuffs

@kaatje jippee ook lekker lang door geslapen! :whistle:

@cossy oef :( voe jij je nu wel wat beter dan? para's slikken en jus d'orange :)

@irisB hier kan ik ook rondlopen met mijn kolf om te spoelen en mijn bakkies melk :) maar met die papiertje, ik denk dat mijn collega's die koe voor mij zouden tekenen :rolleyes:
    hier ook enkele dingen met mijn Smoe. Paul staat ook achter mij en zegt nog ff aankijken. dan zegt hij er wat van. Want weer deed zij de bammie dicht op beide 2 knopjes voor 1 flap :confused: tis dat er een overbroek omheen zit anders zou de bammie afzakken, laat alleen staan watvoor nachtmerrie er gebeurd zou zijn met een poepbroek :confused: dus paul zegt nogmaals uitleggen hoe het moet. dan heeft zij 2 kansen gehad. Ook hebben ze nu ook een box hiernaast. En omdat mijn smoe dan Kate telkens hiernaast neemt (vind ik niet erg) ben ik nu wel bang dat zij Kate ook in de box lat slapen. Ook had kate geen inleg in haar bammie.. dus lichte rode kont... zij had gisteren blijkbaar een afspraak dus is Kate bij een tante geweest. Had ik liever niet door al de prikkels van zondag. Heb liever dat zij mij dit eerder aangeeft. mijn moeder zou graag dan voor die uurtje of 2 willen oppassen. Smoe zei wel dat Kate maar aan die prikkels moest wennen... Wat was er nog meer... ohja Zij heeft een bammie óp een luiremmer gelegd... was spuitluier :confused: die is nu aan het weken maar denk dat de schade al gemaakt is.. Dat is wel de nadeel van telkens hiernaast... Kate moet hier toch wezen voor haar bed. Heb dan ook liever dat zij gewoon de fles geeft dan de luier en dan mag zij hiernaast wel zijn. pffff Ik vind het allemaal zo moeilijk omdat mijn Smoe ontzettend lief is maar mijn moeder luistert wel naar mijn regels en voert eigen manier toe terwijl mijn Smoe dit niet doet en ook eigen manier doet. Ik kan wel janken want ik wil ook niet klagen bij hun. Dus klaag ik bij Paul. Gelukkig staat hij vierkant achter mij en zegt dat ik wel gelijk heb. Maar omdat dit pas de 2e echte oppasbeurt is moet ik ff afwachten en gewoon opnieuw alles vertellen. Hij vindt het ook vreemd dat zijn moeder Kate telkens hiernaast brengt en zegt dat Kate maar één keer verkouden mag wezen dan is het afgelopen :evil:.... pff hoezo mis ik je op msn :oops: haha
    Vandaag past mijn moeder op (die past anderhalve werkdag op in de week ;))

@freesia dankjewel voor de geheugensteuntje.. was mij tijdens dit allemaal typen aan het bedenken waar ik die ding hebt... ligt in Kate's kamer in een doos... :( zommeteen ff kijken of ik kan sneaken want zij wordt vaak wakker overdag als wij haar kamer ingaan :(
    Ooh lieve foto :D jij ziet ook slanker uit in de gezicht hoor!

@wupje hier werkt speen actie ook niet 's nachts.. gaat zij van huilen :( dus moet haar echt gaan voeden

@lola zwaait terug :) en gefeliciteerd met Jasmijns 2e verjaardag :D

@tinkerbel snap jou ook. Gelukkig is Kate verder wel makkelijk. Weigerde alleen te slapen laat in de middag toen papa thuis was. Ook heeft mijn smoe haar half 5 de fles gegeven ipv uiteriljk 4u. ik had toen ook gezegd niet meer dan 4u tussen voeding. Zij heeft het gedaan zei ze tegen Paul zodat ik haar lekker kon voeden toen ik thuis kwam. maar ik kolf om 18u en ben druk bezig dus veel heb ik dan niet als ik thuiskom rond 20u. KOn haar maar 1 boob aanbieden en toen om half 23 allebei gegeven. Moet dus nu aangeven dat zij moet tussen die en die tijd voeding hebben...
    Als fenna goede plas luiers heeft en temp is normaal zou ik afwachten. Kan een mini virusje zijn en dat moet zij eruit werken ;) Pasa met koorts, minder drinken en/of weinig plasluiers aan de bel trekken :)

@jannes ja ik dacht eerder dat ik problemen met mijn eigen moeder zou hebben want die houdt van knuffelen en vasthouden etc. Maar die luistert wel naar "mijn lijstje" terwijl mijn Smoe niet. Had het totaal niet verwacht :(

Deel Deze Pagina