September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    mannen kan wel huilen nu..Vanacht deed vriendlief zo bot dat ik me gewoon gehaast voelde om Jaimy te voeden pampertje te verschonen.
    Voelde me niet gemakkelijk met als resultaat dat Jaimy vanaf 4 uur niet meer wilde slapen en alleen bij mij wilde liggen.
    Vriendlief bleef door mopperen , werd uiteindelijk zo boos dat ik Jaimy bij mij op mijn buik in bed heb gelegd en tegen hem gezegd dat het zijn eigen schuld was omdat ik me opgejaagd voelde door hem en zei daardoor nu niet wilde slapen , als het hem niet aanstond kon die op de bank gaan liggen.
    Vervolgens moest ie er om half 6 uit en is ie gewoon zo vertrokken.
    Ben nu nog bozer maar ook een beetje verdrietig...:(

2. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    wat een horken kunnen het zijn he....
    ik heb het met mijn mannetje in de 1e week ook gehad. was tycho heel onrustig, telkens huilen , en dan stil zijn als je hem oppakt. zegt hij na 2 keer heel gepikeerd: tycho nu moet je stil zijn want papa wil slapen. dus ik zeg tegen hem. zet de wieg dan naast mij want met mijn vinger in zijn mond is hij wel stil maar ik wil hem niet in ons bed houden. wiegje komt niet naast mijn bed en meneer gaat gewoon door met mopperen. nou dan zit je bij mij verkeerd. ik geef je een oplossing en als je dan niet meewerkt moet je ook niet zeuren. uiteindelijk wieg naast mijn bed, tycho stil en papa slapen. hij heeft 's ochtends wel zijn excuses aangeboden.

vanacht vond hij ook dat ik de nachtvoeding moest doen. das leuk en aardig, maar dan had hij niet om 1 uur pas thuis moeten komen waardoor ik de hele avond voor tycho heb gezorgd en ook pas zo laat in mijn bed lag. nu wordt hij ook nog verkouden, dus heeeeeeeel ziek natuurlijk. dat ik dat ook al bijna 2 weken ben en nog niet eens een pilletje kan slikken door de bv, dat vergeet hij gemakshalve maar even.....
    MANNEN... zucht

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ih meiden wat een drama met die mannen allemaal... Ik leef met jullie mee!
    Gelukkig heb ik er zelf geen last van trouwens.
    Freesia, veel sterkte! Hopelijk komt het allemaal goed met Jill.

Is is vanmorgen weer wat huilerig, ze lijkt twee huiluurtjes te ontwikkelen :(, in de avond én in de ochtend....
    Heb haar nu voor het eerst inde babybjorn. Draagt een stuk beter dan de minimonkey moet ik zeggen, maar Isis vind het wel minder dan de minimonkey dat ze zo rechtop zit. En ze heeft haar speen in en als ze die verliest verdwijnt ie in mijn decolleté en kan ik hem haast niet pakken :)
    Ze is nu wel lekker rustig trouwens.
    Straks weer voedertijd, ik ben benieuwd wat mijn borsten geven. Ik heb ze net na het voeden namelijk helemaal leeggekolfd omdat mijn man vanavond voor het eerst een flesje gaat geven. Kwam iets meer dan 100 cc uit. Net niet genoeg naar mijn zin eigenlijk. Ik heb van een tijdje terug nog moedermelk ingevroren in de diepvries in ijsklontzakjes, heb er één klontje bij gedaan en nu is het iets van 130 cc, dat lijkt me wel genoeg.
    Ik hoop dat ze het wil, dan doen we het morgen weer. We hebben dan een feestje waar ik een wijntje wil drinken dus zou fijn zijn als het lukt.
    Hebben jullie trouwens al weer alcohol gehad? (met name de borstvoedende mama's)? En zo ja, hoe viel het?
    Groetjes
    Azeb

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen mamas!
    Freesia: heel veel sterkte meid, en een dikke knuff
    Miracle hier ook 1 hoor, waarvan vriendlief dacht dat alles maar bij het oude kon blijven.. soms doen mannen net alsof wij alles maar in ons eentje aankunnen! Sinds een hevige discussie een aantal weken geleden gaat het hier super! Vriendlief en ik doen nu om de dag de nachtvoeding! scheelt een hoop gediscussieer en zo is het eerlijk verdeeld!

Ook bij mij heeft de kraamzorg niet gezegd dat ik bij het verschonen niet de beentjes om hoog mag tillen... pfff zo leer je weer eens wat!

Nou we gaan vandaag de 3e dag in met Omneo, en heb helaas nog geen verbetering gezien, als ze vandaag ook niet poept dan heeft ze al 4 dagen niet gepoept! Ik heb met de wvk afgepsroken om vandaag nog aan te kijken en morgen belt ze me op om te horen hoe het gaat.. Ben benieuwd wat onze volgende plan is als omneo ook niet werkt!
    Ik denk dat we dan naar een kinderarts moeten.
    Helaas heeft die schat nog erge kramp en knettert zo nu en dan wel, maar helaas zie ik niet dat gene in haar pampertje wat ik zo graag wil zien!
    Ze slaapt door de pijn erg slecht, en zodra haar pijn wat afgezakt is zie je haar ook als een blok in slaap vallen!
    Ik heb op internet gezien dat de Pucka Baby een enorme uitkomst moet zijn bij krampen, is er iemand hier die er ervaring mee heeft? en zou het helpen of is het meer een verkooppraatje?

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Cossy: dat is volgens mij normaal dat je borsten na een paar weken zachter worden. De melk wordt steeds meer 'ter plekke' gemaakt, dus als de baby drinkt, niet meer uit een voorraadje zoals in het begin bij erge stuwing. Bij mij is overdag ook geen stuwing meer en fijne zachte borsten, alleen 's ochtends zijn het nog pijnlijke ballonnen. Als Vince tevreden lijkt, genoeg plast poept en groeit en je legt wat meer aan als hij nog honger lijkt te hebben is het prima. Borstvoeding is niet ineens 'op' gelukkig, niet teveel zorgen over maken hoor!
    Als je een dag het idee hebt dat Vince te weinig krijgt leg je hem extra aan, goed rusten en eten en drinken zelf en dan regelt het zichzelf wel weer.

@Azeb: hier nog geen alcohol gehad. Dus weet niet hoe het valt!

Beentjes: hier is het wel gezegd maar ik moet eerlijk zeggen dat ik haar toch aan de voetjes pak als ze helemaal onder de poep zit...

@Miracle: irritant is dat he, als die mannen zo bozig gaan zitten doen. Alsof je kind expres huilt ofzo... ik denk dat vrouwen daar toch automatisch anders mee omgaan, zorgzamer ofzo.
    Laat hem maar even in zijn sop gaarkoken en straks als ie thuis is hebben jullie het er waarschijnlijk nog wel even over.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja, voor de lijst: vanmorgen zijn we bij het CB geweest (om 8:30 :( en we waren nog op tijd ook).
    Raven is super gegroeid, ze is nu 4830 gram en 57 cm, ze zit net onder de bovenste groeilijn op de grafieken. Verder ook helemaal goedgekeurd door de arts. Ze was heel erg wakker en vond het allemaal best.
    Volgende afspraak is 4 november.

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Joehoe gisteren de eerste krampvrije dag sinds een paar dagen! We zijn even over de kermis geweest, Femke lekker in de draagdoek, ze heeft zich voorbeeldig gedragen!
    Ik ontdekte net bij het douchen een enorme blauw/paarse plek onder in mijn buik, boven het schaambot links onder mijn vetrol ( :oops: ) Ik heb het nog niet eerder gezien, en ik heb er ook geen last van....heel vreemd.

Wat betreft beentjes omhoog tillen, wij hebben van de kraamhulp geleerd dat we dat niet meer mogen doen, dus aan de billen omhoog tillen, zo doen wij dit in het zkh ook. maar als Femke gepoept heeft pak ik haar toch gewoon bij de beentjes hoor....als je het maar met beleid doet.

Mannen: balen meiden die er last van hebben dat ze niets doen etc, dikke knuffel! Hier hebben we er gelukkig geen last van.

@Lindaa, balen dat Michelle nog steeds niet gepoept heeft...succes!

@Azeb, fijn dat Isis rustig is in de Babybjorn. Lekker een avondje weg. Veel plezier! Ik dronk eerst ook al bijna niet, dus heb nu ook nog niets gedronken...

@Freesia, sterkte meid!

@Ingeltje, ik leg Femke ook wel eens gewoon tegen me aan om een boertje te laten, of ik zet haar rechtop op mijn schoot, werkt ook goed.

@Tweety, en is er al meer nieuws over Robin?

Meiden, niet op iedereen gereageerd...maar ik krijg zo visite, dus ga nog een beetje rommelen hier,
    tot later!

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hey meiden,

Ik heb snel even terug gelezen, maar heb geen tijd om overal op te reageren. Want we moeten zo naar het cb.
    Wil wel even snel zeggen.... mannen @&*(#)@)@*%!

Zo nu naar het cb, daarna kijken voor een andere auto want deze wordt langzaam aan een geldvreter (moet veel aan gemaakt worden). En vanavond uiteten bij de griek. Hoop dat Demi daar binnen een beetje stil wil blijven en dus niet alles bij elkaar krijst.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Tjee dat van die voetjes wist ik echt niet! Heeft niemand me verteld. En trouwens, gister toen de wvk hier was heb ik haar waar zij bij was aangekleed en ook aan de voetjes opgetild en ze zei er niks van... Maar ik zal er op gaan letten vanaf nu....

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :D

Hier een supernacht gehad, hubbie heeft gisteravond en vannacht voor Fenna gezorgd dus ik heb geslapen van gisteravond half 8 tot vanmorgen half 7 :oops: Had het denk echt even nodig, damn wat ben ik opgeknapt :D Fenna is vandaag ook helemaal in haar hum, dus tot nu toe een superdagje :D Ook echt en PERFECTE nacht gehad, ze kreeg om 10 uur haar laatste fles, toen kwam ze om 3 uur en om half 8, wow :eek: :D Na haar fles heeft ze vanmorgen een kwartier zitten lachen naar me, zo lief! Daarna ook nog lachen, gieren, brullen in bad haha, helemaal leuk :D

Lindaa: Wij zijn ook weer terug naar de Omneo voeding, en gisteravond gelijk een volle luier, dus hou hoop meis! Wij hebben het 'poepprobleem' de eerste week gehad met Fenna, werden idd doorverwezen naar de kinderarts, en toen we daar waren poepte ze die helemaal onder :)

Alcohol: Haha de eerste paar glaasjes vielen wel iets zwaarder maar het viel mij alles mee :D Nu smaken ze weer heerlijk, mag alleen met mijn nieuwe medicijnen geen alcohol dus ja :(

Mannen: Hier totaal geen last van, hubbie is een superpapa en een superman, hij is zo begripvol en lief! Maar heb echt met jullie te doen, het is hartstikke zwaar met zijn tweetjes, laat staan als je er (soms) alleen voor staat :(

Ben al 1 kilo kwijt jeah \:D/ Weeg nu 90.3 dus hoop voor het weekend echt onder de 90 te zijn dat is langgg geleden :) Gelijk al een mijlpaal gehaald haha :D Maar vanavond ga ik zondigen :oops: Mijn zus is vandaag jarig en als cadeau nemen we haar mee uit eten, dus vanavond lekker wokken :p

Fijne dag allemaal! XXX

11. fresia balen meid, hopelijk is alles goed met Jill. succes meid.

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    Julia heeft gisteren geslapen tussen de voedingen.
    ze heeft om 8 uur gegeten toen om half 11 en toen om half 5 en vanmorgen om half 9.
    ze wordt zelfs weer zelf wakker voor de voedingen.
    waarom heb ik cinababy niet een paar dagen eerder gehaald.
    ik ben helemaal opgelucht.
    kwam er gisteravond natuurlijk allemaal even uit dus even uitgehuild bij hubbie en nu zit ik weer goed in mijn velletje.
    komt bij dat ik vanmorgen op de weegschaal ging staan en dat er al weer een kilo af is.
    vanavond naar de prenatal dus wat wil een mens nog meer hihi.

alcohol
    heb ik nog niet gehad, julia heeft ook nog geen flesje gehad dus dat zullen we eerst maar proberen.
    ben ook niet zo´n alcohol drinker, lust geen wijn ofzo alleen rode wodka.

beentjes optillen
    doen wij wel als ze gepoept heeft maar om haar broekje aan te trekken tillen we haar aan de billen op.

mannen
    gisteren was hij super lief maar hij kan hier soms ook net doen of julia express huilt. snapt niet dat ze nog niet kan praten en dat de enige manier is om iets te vertellen.
    verwend kind zegt hij dan als ze op houdt als je haar op pakt.
    ik moet zeggen dat ik uren geduld heb dus dat compenseerd
    hij is wel lief voor haar hoor en wil ook graag knuffelen maar als ze huilt is het al gauw ga maar naar mama.

@lindaa heeft ze al gepoept?

volgens mij weer op iedereen gereageerd, zo niet sorry en een knuffel

xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Freesia Veel sterkt, hoop dat ze snel ontdekken wat er aan de hand is

Tweety Hou vol jullie! ;) Je zult zien dat als Robin eindelijk thuis is er een last van de schouders af gaat

Ingeltje maak hier piempeltje schoon met een doekje

Cossy til matice ook op aan de voetjes, hebben ze in ziekenhuis nooit iets van gezegd. Bij Raven doe ik het nogsteeds en daar is niks mis met de heupjes. Gewoon blijven doen dus ;)

Miracle argh mannen... ze kunnen soms zo kinderachtig zijn. Niks van aantrekken waarschijnlijk was hij gewoon te moe en kon hij daarom niks hebben. Bij sommige mannen blijft zoiets vaak nog even nasmeulen (teminste bij die van mij)

Ivo deed vanacht de nachtvoeding (zeldzaam!) zodat ik kon slapen, heel lief maar minder dat hij eerst Matice liet huilen (slaapt bij ons op de kamer) omdat hij eerst wilde afmaken waar hij mee bezig was (na 5 min Matice maar naar beneden gebracht) en met verschonen loopt hij met een huilende Matice de kamer in en komt naast mij zitten, of ik Matice niet kan troosten. Pfff...en mijn nachtrust dan! :x

Azeb wat dacht je ervan om speen aan koordje te doen, kan je hem er zo weer uithengelen :)
    Babybjorn mag toch pas als de kleine zijn nekje zelf kan ondersteunen?

Alcohol laatst bruiloft gehad en daar 2 baileys gedronken, was helemaal tipsy :)

Lindaa geeft je haar ook druppeltje olie tegen de verstopping?

Yule wauw wat doet Raven het goed! Wat een reus ;)

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    JAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!

Ik heb zojuist een gigantische poepluier gekregen! :whistle: (nooit verwacht daar blij mee te zijn hihi!)
    Het was praktisch zo groen als gras, met allerlei rare witte spikkels (sorry voor de details) en ze zat van voor naar achteren er helemaal onder, maar ben zo blij voor haar! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan en deze voeding voor haar een uitkomst is!
    woensdag zijn we begonnen met deze voeding, en had gister en vanmorgen dus veel kramp, zou dat misschein komen omdat die oude ontlasting er eerst uit moest? en dat het hopenlijk vanaf nu beter gaat nu ze alle ontlasting van de oude voeding kwijt is?

Jekkia, ja ook een druppel olijfolie had ik al geprobeerd bij de voeding in.. maar ook dit werkte niet.. nou las ik gister op de puckababy site dat tomatensap enorm goed moest werken als laxeermiddel (mag alleen bij babys vanaf 4 weken)
    als ze dus vandaag nog niet gepoept zou hebben zou ik aan de wvk vragen of ik dit proberen mocht! maar ze heeft gelukkig gepoept!

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Freesia Veel sterkte, hoop dat ze er snel achterkomen wat het is.

@Yule: jeetje wat is raven al een grote meid! Sara was bij eerste controle 51cm en 3880 gram. Zat ergens onderin de curve :)

@Cossy Ik til Sara ook gewoon op bij haar onderbeentjes/voetjes. Vind het anders ook helemaal niet makkelijk om haar te verschonen.

@Jekkia wat een mannelijke oplossing om je nachtvoeding over te nemen.. haha..

@Lindaa: gefeliciteerd met je poepluier... :D

Alcohol als ik vannacht weer zo slecht slaap, gooi ik na de nachtvoeding een fles achterover ... ha ha.. Normaal bezorgen babietjes je slapeloze nachten, maar Sara slaapt 's nachts prima, maar ik... ho maar. Toen mijn mannetje vanochtend wakker werd moest hij me echt troosten. Heb gewoon van 4 tot 7 naar de wekker liggen kijken. En dat al voor de zoveelste nacht.

Verder zit Sara in haar regeldagen of zo of in een sprong. Wordt er een beetje moedeloos van. Ze zat tot eind vorige week in een prima ritme. Ze werd wakker, gaven we de fles, uurtje - anderhalf uur tutten en bij signalen naar bed. Ze sliep dan gemiddeld 2,5 uur.

Sinds vorige week wil ze overdag opeens niet langer dan 30 minuten slapen. Het begon eerst alleen me het slaapje van de ochtend, maar nu is het na elke fles. Heb wel het idee dat ze moe is, want haar huiltje is niet hysterisch of zo. Meer jengelen. Ze is ook niet gezellig wakker als ik haar eruit haal.

Heb al vanalles geprobeerd: laten huilen, tutje geven, strak inpakken, maar niets helpt. Heb gedacht aan inbakeren, maar ik mag alleen haar armen doen aangezien ze in een stuit lag en ze nog naar haar heupjes moeten kijken. Heb geprobeerd haar armpjes in te bakeren, maar ze is zo sterk dat ze die loswrikt.

Net maar wat extra voeding gegeven (had ik ergens gelezen) en ze viel op mijn arm al in slaap. Nu slaapt ze dus, maar wie weet voor hoe lang. Hoop eens gewoon weer lekker 2-3 uur. Niet zozeer voor mezelf, maar voor haar. Kindjes van 6 weken moeten gewoon lekker slapen.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: het klopt dat ze de eerste 4 tot 6 maanden alleen maar melk mogen hebben, maar aangezien nutritin geen enkele voedingswaarde heeft, wordt dit niet gezien als bijvoeding maar puur als verdikkingsmiddel. Tenminste, dit heb ik mij door de consultatiebureau arts laten vertellen...

@Jannes: wat jammer dat het ritme van Sara een beetje door de war ligt.

@Lindaa: JIPPIE! POEP!

@Jekkia: mannen! Ach ja, ze bedoelen het goed zullen we maar zeggen ;)

@Anno: Cinababy rules! Fijn dat het zo goed helpt.

@Tinkerbel: fijn dat je je weer wat beter voelt meid!

@Steen: en, de dag vandaag ook krampvrij begonnen? Wat vreemd dat je daar ineens een blauwe plek hebt, hou het maar goed in de gaten!

@Yule: geweldig dat Raven zo goed groeit!

@Azeb: ik heb inmiddels al weer twee glaasjes wijn gehad, maar toen was ik al gestopt met de borstvoeding. Maar het viel wel goed hoor, hihi

@MIracle en Hanneke: Mannen!

@Cossy: wat betreft het teruglopen van de borstvoeding: hetgeen wat Yule schrijft heb ik ook al eerder gehoord. Schijnbaar 'weten' je borsten nu hoeveel voeding er aangemaakt moet worden. Ze maken dus niet meer zoveel als in het begin, maar precies genoeg.

Helaas was het doorslapen van Quinten gisteren een toevalligheidje, want vannacht meldde hij zich weer om 04.30 uur. Maar na de fles ging hij weer lekker slapen. Vanochtend is manlief voor het eerst gaan werken en tot nu toe redden we ons prima. Eerst allebei lekker gegeten, toen even samen naar de loveboat gekeken ;). Daarna kreeg ik de eerste twee bewuste lachjes van Quinten *zucht*! Helemaal geweldig was dat. Vervolgens even lekker gedoucht en geknuffeld en nu ligt hij in de box te slapen. Wat een schatje!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!
    Gisterenavond lag Kate idd weer wakker van 20u voeding tot 23u voeding :( zij sliep wel even toen zij op mijn borstkast lag.. Toen voeding gehad en zonder kik in de weig geslapen tot 5u! dus dat is weer 5 uur tussen! en vanochtend kwam zij weer tegen 9u.

@Lindaa ja! poep gezien :whistle:

@tweety is ook niet niks meid! heen en weer telkens, iedere keer schommelend nieuws, dat breekt jullie op hoor! maar het komt wel goed! *dikke knuff

@freesia ach gossie meid :( vervelend! ik hoop dat jullie er snel achter komen wat er is en lekker weer naar huis kunnen! dikke knuff!

@yule :)

@pupke jullie dus ook :) komt vandaag wel goed, eerst de bibbers en dan relax je wel ;)

@ingeltje gewoon buitenkant piemel afnemen, maar niet de voorhuid terugtrekken en schoonmaken!

@cossy dat ze vol lijken is de stuwing, maar begrijp je wel! mijn rechterborst is wel "slapper" den de linker dus ben af en toe ook onzeker, maar als kate er dus 5u tussen laat merk ik dat hij toch geleegd moet worden ;) ben benieuwd naar de foto's :D

hier trek ik bij de voetjes omhoog (met hand om de 2 voeten en dan met middlevinger tussen de voeten, zo hebben wij het in de zkh geleerd), mij niks gezegd, alleen niet te hoog tillen...:(:

@miracle :confused: wrm voelde jij je opgejaagd dan? vervelend zo :( dikke knuff

@azeb ik mag een glaasje wijn hebben zaterdag :D dat wordt mijn eerste glas, eentje mocht van de wvk!

zo ga ff lekker wandelen met mijn ukkiepuk :D tot straks

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Parr: had Sara ook zo rond de 2 weken oud. Had ze 's avonds echt een huiluurtje. Alleen bij ons zitten was goed. Ging vanzelf weer over rond 3,5 - 4 weken. Sindsdien gaat ze na de voeding van 7 uur vrijwel probleemloos slapen.

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Pupke: De loveboat, waar waar waar :confused: Heb jij de dvd? Oh ik vind dat zo'n geweldige serie :oops: , ik vraag de dvd voor mijn verjaardag (over 10 dagen dus) :p Fijn dat het zo goed gaat, je eerste dagje alleen :)

@ Lindaa: Jaaaaa super meis :D Ik weet precies hoe je je voelt, was toen ook zo opgelucht (en zij ook :) ) Die omneo voeding is echt perfect al zeg ik het zelf, voor ons echt DE oplossing!

@ Jannes, wat bij mij het probleem was, was dat ik te graag wilde dat ze ging slapen.. Dus hup in de bak of in bed na een voeding of spelen, want baby's horen te slapen. Zij vond daardoor denk ik dat er teveel druk op legde, want nu ik dat van me af heb gezet slaapt ze prima, soms zijn er gewoon dagen dat ze heel veel en lang wakker zijn :)

Oh meiden ik voel me zo goed vandaag, en Fenna ook, het gaat echt super :D Zit dus ook sterk te twijfelen of ik wel die medicijnen ga nemen, tsja het zijn toch medicijnen en denk dat even een nacht goed slapen voor mij het beste medicijn is geweest :) Morgen gesprek met de psycholoog, zal het ook eens aan haar vragen.

XX

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dus er is nog hoop :) ;)
    Ik hoop dat die extra voeding het heeft opgelost, idd een kindje van 6 weken moet gewoon lekker door kunnen slapen! *knuff

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Tinkerbell: ja dat dacht ik misschien ook. Maar ze geeft gewoon duidelijk aan dat ze moe is. Oogjes vallen dicht, gapen, jengelen, dus dan gaat ze naar bed. Ze valt ook vrijwel meteen in slaap. Maar dan na een tijdje.. hoppa wakker. Net werd ze na een uur ook weer wakker, maar zag duidelijk dat ze nog heel moe was. Tutje ingedaan en nou slaapt ze weer. Maar voor hoe lang :D

Deel Deze Pagina