het is pizza geworden hadden we nog staan.haha. met hubbie gaat het redelijk die voelt zich een beetje klote omdat ie niet meer wist wat ie moest doen. rene heeft gelukkig niks mee gekregen die zag wel de tutet staan maar verder was de tv het grootste deel in beeld. en toen kwam opa opeens en dat was feest voor hem.
ja we waren met z'n 4en ik zat op de bank met robin en hubbie was net met zijn pc bezig. hij heeft robin van me gepakt en toen wist ie het niet meer liep naar de keukentafel en weer terug toen was ik 112 aan het bellen en heb hem gezegt robin op tafel te leggen heeft ie gedaan en toen wist ie het niet meer ik zei het tegen hem maar hij kon het dnek ik niet van de schrik hij heeft toen de telefoon gepakt en ik ben verder gegaan.
nee begrijpelijk. je leert zoiets maar als het in het echt nodig is vergeten veel het door de schrik hoor! hij moet zich niet schuldig voelen! dus vind het super dat jij het nog wel wist en kon!
ik denk dat het scheelt dat ik in me werk ook vaak moet handelen zonder n te denken ok het was nu me kind maar je doet het gewoon en hubbie heeft het pas voor het eerst geleerd en ik ken de handeling al een aantal jaar. ach het maakt niet uit ben trots op hem dat ie heeft geluisterd naar wat ik zei wat ie moest doen
ik ga me bedje opzoeken des te eerder is het morgen als ik kan slapen. morgen weer naar me manneke toen lekker knuffelen.
Tweety oef wat een dag meid ! Heel erg geweldig dat jij gelijk wist hoe te handelen! Ook ik schrok ontzettend van je verhaal. Gelukkig gaat nu alles weer goed met jullie mannetje, hopenlijk komt het nooit meer voor. Maar in elk geval een hele dikke pluim voor jou! @ Dreames balen dat de arts zo reageerde. Ik zou ook graag medicijnen willen als ons kleintje al dagen zo slecht sliep. Maar je hebt nu dus uiteindelijk wel nog wat meegekregen. Hopenlijk helpt het. @ Missy Zuilen Dennis, Kyano en ik zijn morgen lekker met ons drie'tjes . Ik ga lekker koken en daarna gewoon saampjes op de bank ** zwijmelend All you need is lover kijken ** Donderdag en vrijdag al familie genoeg 8) @ Parr goed dat jullie nu een oplossing hebben voor het kolven. Dan maar even invalide En ik zou ook maar even bellen met je szus idd. Dat ze haar plannen maar aan jou verteld en niet aan haar moeder. Wat een gedoe zeg Ik duik hier ook mijn bedje in. We hebben Kyano trouwens om 22.30 wakker gemaakt voor zijn laatste voeding is nog nooit voorgekomen Maar wel fijn dat hij zo lekker slaapt vandaag. Welterusten allemaal!
Zo kate ligt KO in bed, kreeg boob 2 niet eens aan de beurt dus ga ik heel ff nog pspen en dan ook mijn nestje in
Tweety, heel veel sterkte meid! En je hubbie hoeft zich echt niet schuldig te voelen, iedereen is op zo'n moment in shock, en ja dan komt het wel eens voor dat je een blackout hebt. Maar jullie hebben het toch perfect gedaan! Nu is er in principe niets meer aan de hand, als het langer had geduurd had hij hersenschade kunnen oplopen ofzo! En dat zijn jullie wel mooi voorkomen!
Iedereen bedankt voor jullie berichtjes. Vanacht was weer een onrustige nacht. Demi heeft een stuk minder gehoest, maar wel veel gehuild. @missy: hoe merkte jullie van die maagpijn? @kaatje: die tussikind heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar dat hielp niet. @Tweety: wat erg! Hopelijk komt het snel weer goed met Robin! knuff!
goedemorgen. pff kort nachtje rene is aan het hoesten dus werdt om 6 uur al wakker ervan. hubbie is niet lekker heeft temp van 39 dus dat gaat ook weer lekker. met robin gaat het gelukkig goed heeft goed geslapen had wel honger maar mocht ff niks dus hebben ze toch een speentje gepakt beetje jammer hoop dat ie hem niet meer wil verder want het ging hier perfect zonder speen. hij heeft alleen zijn infuusje laten sneuvelen helaas dus moest weer opnieuw geprikt worden. maar gelukkig geen gekke dingen meer gedaan.
Oooow mensen... Julian heeft een inhaalslag. Heeft zo slecht gedronke toen hij ziek was, nu kwam hij vannacht om de 2 uur.... ik ben kapot en moet dadelijk nog werken Het drinken overdag gaat ook slcht... ik snap niet wat er is, huilt en overstrekt enorm met name aan de borst...