Hihi... 't is al haar tweede laptop. Deze kreeg ze vorig jaar op haar verjaardag... En een eigen e-mailadres heeft ze trouwens ook al, dus dat forummen komt vast wel goed! Maar stel dat ze straks op een kidsforum over haar moeder gaat schrijven... 8)
ben ik weer even wat een droppie lola! nog gefeliciteerd. verder niet echt gelezen, julia slaapt al de hele middag, dus ik heb lekker op de bank gehangen. ik ga trouwens naar guus meeuwis volgend jaar, leuk he en we gebruiken voor julia 2 soorten neusspray en luuf, neusspray is voorgeschreven door de arts in het ziekenhuis. helpt wel goed maar mag maar 2 keer per dag dus als ze die al heeft gehad en ze moet hoesten dan zit het echt vast en kan ik haar niet helpen alleen op haar rugje kloppen. het gaat iedere dag een beetje beter gelukkig. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vanmorgen is Britt voor 2,5 uur naar het kdv geweest en mams heeft niet eens een traantje hoeven laten Ze waren zo lief en Britt was zo vrolijk dat het echt goed voelde. Ze wilde alleen niet in het bedje slapen, maar dat komt vast nog wel. Verder alle kerstcadeaus in huis voor de familie..zal de komende dagen hier niet zijn want we gaan naar mijn schoonouders en 3 dagen naar mijn ouders. @Pupke, mmm dat is ook wel heel zielig, enne op de bank (Gelukkig werken je oordoppen goed). Fijn dat het zo goed gaat met Quinten! @Tweety, las ook net je blog op Hyves hoop dat het snel beter gaat met Robin en dat hij mee naar huis mag wat vreselijk, jullie hebben al zoveel meegemaakt..en je mag echt trots op jezelf zijn! @Parr, fijn dat het nu opgelost is op je werk en een plekje hebt waar je rustig kunt kolven! @Wupje, lief hoor ga die romper en het mutsje morgen ook opdoen bij Britt @Ingeltje, snap dat je gebroken bent sterkte meid! @Pisum, veel succes met je sollicitatie. @Lola, wat een lieve fotos jeetje een laptop haha lijkt erg op mama dus?! @Anno, super zeg dat het beter gaat. Wens iedereen nogmaals hele gezellige kerstdagen!
ha meisjes ik kom straks even bijlezen enzo maar ik wilde even doorgeven voor degene die op zoek zijn naar een autostoel vanaf 9 maanden: http://www.babyentiener.nl/info/maxi-co ... -1193.html afgeprijsd van 189 voor 99! tot straxxxxxx
Hoi meiden, Ik ben er weer hoor! Zondag verjaardag gevierd (bedankt voor alle felicitaties nog!) en maandag gelijk weg voor paar daagjes Ardennen met schoonzusje en haar man. Erg gezellig. Ze hadden een heel leuk huisje gehuurd en helemaal in kerstsfeer ingericht (zelf!). Echt superschattig en gezellig. We hebben heerlijk gegeten en spelletjes gedaan en gelezen. Vanmiddag zijn we weer thuisgekomen. Raven heeft zich prima gedragen maar was wel een beetje uit haar ritme vanwege mijn verjaardag en het heen en weer gesleep. Nu ligt ze lekker te kletsen in de box. Paar dingetjes die ik onthouden heb: @tweety: meid wat heb jij goed gehandeld. Super. Echt onwijs schrikken, je hoopt toch dat je het nooit hoeft te doen bij je eigen kind. Gelukkig dat het nu weer aardig gaat met jullie en met Robin. Bedankt voor je kerstkaart! @lola: gefeliciteerd met de verjaardag van Jasmijn nog! @parr: kolven kun je beter niet op het toilet doen, dat is niet erg hygienisch. Hoe goed jij je handen ook wast, je raakt toch dingen aan die mensen met vieze handen ook aanraakten. Als je kolf of de melk met die bacterien besmet raakt kan Kate daar heel erg ziek van worden (zijn namelijk op een toilet echt geen fijne beestjes). Ze hoeven natuurlijk geen nieuw hokje voor jou te bouwen, maar ze moeten wel de mogelijkheden zo creeeren dat jij rustig, ongestoord en hygienisch kunt kolven. @dreames: begrijp dat je er helemaal doorheen zat met Demi en het hoesten. Maar wat iemand anders ook al zei: er is gewoon niet echt iets wat helpt tegen hoesten (behalve een middeltje dat op heroine lijkt, denk niet dat je dat wil proberen). Het zijn dingen die toch vanzelf over moeten gaan. Maar wel erg vervelend dat je huisarts jouw wanhoop niet aanvoelde en daar op inspeelde. doorslapen > 8 uur: ik vind het echt belachelijk dat CB's zeggen bij een 3 maanden oude baby dat er maar max. 8 uur tussen voedingen mag zitten. Of onder de 6 kilo. Dat slaat echt helemaal nergens op en is nergens op gebaseerd. Als een kind zelf langer dan 8 uur slaapt is zijn/haar lichaampje er aan toe. Dit advies van niet langer dan zoveel uur geldt alleen voor heel jonge pasgeboren baby's, ex-prematuurtjes of zieke baby's die zelf hun suikerspiegel niet op peil kunnen houden. Die kunnen namelijk suf worden en dan lijkt het doorslapen maar dan is het in feite een ernstige toestand. Maar dit gebeurt niet meer bij kinderen ouder dan 1 maand als ze ongeveer op tijd geboren zijn en een normaal geboortegewicht hadden. Dus al helemaal niet bij kinderen boven de 5 kilo of van 3 maanden oud. Elk normaal gezond kind kan dit prima, dus lekker je kind laten slapen (en jij zelf dus ook). Alleen bij ziekte iets beter opletten natuurlijk. @pisum: succes met solliciteren! Ik heb zelf ook een gesprek op 7 januari. 't Is alleen echt veel te ver weg (bergen op zoom) dus het wordt een rampje om er te komen in de spits. Ik hoop dat ik ook nog bij de andere vestiging in A'dam wordt uitgenodigd.
Oja, ik zag ook nog iets over pinguins en giraffes voorbij komen... En moppiepoppie: super dat het zo goed gaat! IrisB: hoe heette dat rapley boek waar jij zo enthousiast over bent? Jannes: fijn dat iemand mij nog miste de afgelopen dagen....
thx roshi, de stoel hebben we besteld, wat een aanbieding nu hebben we dus 2 stoelen, hebben we dat ook weer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden. nou hier toch geen witlof. mijn moeder heeft vandaag 2 biefstukjes gebracht. patat erbij en klaar ( jammer dat ik gister de sla al op gegeten heb ) We hebben besloten om toch twee oppasdagen in te lassen voor de oma's zodat Ferry twee dagen voro zichzelf heeft. Valt toch best zwaar full time huispapa zeker omdat het lichamelijk nog niet super gaat Tweety, fijn dat het nu goed gaat met Robin. jannes, ook een omdraaier Tinkerbel, jee Fenna heeft doorgeslapen Pisum, ik maak gewoon de fles klaar en doe daar de pap bij. ben begonnen met 2 eetlepels en zijn nu 3 eetlepels spannend! waar? parr kate 3 maanden
@jannes wat goed dat het kdv dit organiseerd. @pisum robin krijgt een fles van 200 cc en dan 2 eetlepels nutrix erin. nou met robin gaat het naar omstandigheden goed hij is toch goed ziek. hij lacht wel af en toe maar slaapt veel. ze hebben vandaag verschillende onderzoeken gedaan en kweekjes afgenomen. het is voor 90% zeker dat ie een virale luchtweginfectie heeft. dit moet dus vanzelf over gaan en hier krijgt ie geen kuur voor. zijn longen waren tot nu toe schoon kwa bacterieen van het verslikken dus hij heeft waarschijnlijk geen voeding in zijn longetjes gekregen. het is nu iig zo dat hij met de kerst in het zh ligt. de chirurg is nog even langs geweest en ze hebben niet het iedee dat het van zijn slokdarm komt maar doordat ie dus een slappe luchtpijp heeft en verkouden is veel meer speeksel slijm produceerden het drinken dan ook nog energie kost al een paar dagen plus dat ie wat koorts had en wat vermoeid is van alles is ie daar waarschijnlijk op vast gelopen zoals ze dat noemen. vandaag is het allemaal goed gegaan je zag wel dat ie wat laag zat met zijn zuurstof gehalte wat dus duidelijk laat zien dat ie een viraale infectie heeft. hij heeft wel weer eenhle fles gedronken vanmiddag toen ie weer mocht drinken en dat vond ie heerlijk. daarna merkte je wel dat ie weer meer slijm kreeg. heb hem iig vanmiddag alle knuffeltjes van jullie gegeven. o ja hij is wel van de ic af en naar de highcare afdeling gegaan vanacht al. dus dat is een goed teken. heb net manlief onder een warme douche getrapt die zit heel de tijd al brrr brrr brr heb het koud grrrr mannen en ziek zijn pffff en dan heb ik er nog 3 hier o jee dat wordt nog wat later haha.
Tweety, sorry miste je net op de kwekker. was een bericht aan het versturen maar verstuurde hem halverwege de tekst Toch goed nieuws dat het niet zijn slokdarm is, hoop dat hij snel opknapt. Wat super vervelend dat hij nu met kerst in het ziekenhuis ligt. ( en idd mannen zijn heeeel zielig als ze ziek zijn )
Hee meiden, Tjee, wat was het een gekkenhuis op mijn werk vandaag Alsof de wereld vergaat, zo waren mensen aan het inslaan Geen velletje pleepapier of keukenrol meer in de winkel Was blij dat ik thuiswas, geen voeten meer over. Papa had Jill al opgehaald bij o+o en toen ze me zag was het gelijk: Heuh heuh heuh.... met getuite lipjes. Dat betekent boobytime Yule, jeeej, je bent er weer Fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad. Tweety, fijn dat het iets beter gaat met Robin, maar wat jammer dat hij de kerst in het zkh moet zijn Beterschap voor je lief. Kaatje, ik heb gestemd! Fijn voor Ferry dat de oma's gaan oppassen. Parr gefeliciteerd met de 3de vermaanddag van Kate! Moppie, heerlijk dat het nu zo goed gaat, je klinkt een stuk rustiger Lola, superleuke foto's, verwend is ze zeg! Krisstel, fijn dat het goed ging op het kdv. Anno, leuk, Guus! Hoop dat Julia snel helemaal beter is. Verder ben ik het een beetje vergeten... Zo in bed met zijn 3en All you need kijken! Lief vindt het vreselijk
Tweety, tuurlijk wil ik jou wel spreken' bedankt voor het stemmen All you need is love. wil ik ook zien maar Ferry vind het ook niet leuk
zo weer wat uitnodigingen gestuurd via hyves, dus als jullie mijn vriendjes willen zijn moet je op accepteren klikken haha tweety wat vervelend dat robin in het ziekenhuis is met kerst. knuffel voor jullie en idd als mannen ziek zijn... ik ga gauw naar mijn meisje is weer flink aan het hoesten en huilen bij papa. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo was ik weer foto's komen nu wel aan.. Heb tussendoor gegeten en film gekeken en wij hebben ons kerst kados aan elkaar gegeven Hij was superblij met zijn scheerapp. en ik heb dvd A night in the museum en de speel zoo hospital voor de Wii gekregen Ook voor ons beiden dus beschermhoezen voor de Wii controllers @Yule De invaliden toilet is groot. Ik pak een stoel uit de lobby, zit dus niet op de toilet. en ik hou altijd alles in de (koel)tas. Dit is dan toch wel goed? Want het lijkt mij dat de kleedkamer lang niet zo hygenienscher is dan de toilet Super dat jullie het lekker hebben gehad @lola haar 2e al @anno super dat het bij de dag beter gaat! @krisstel super dat britt het naar haar zin had Mssn kan de kdv iet s in de bedje leggen van huis? Dan heeft zij die geur om zich heen? @roshi oooh die wil ik wel bestellen. Is wel een goede toch? de mc gaat tot 9kg toch? @kaatje yammieyammie @tweety super dat Robin het goed doet en fijn dat het niet zijn slokdarm is maar gewoon "erg goed verkouden" Hopelijk is hij voor het nieuwe jaar weer thuis! En ja mannen zijn zielig als ze ziek zijn maar ondernemen niks om beter te worden houdt knispervogel van de hema vast
Eva, ik heb het Julian verteld! Goed nieuws zeg, van Aimar! Pupke: mijn man heeft maat 50... zegt dat genoeg?! Hoe meet je de schoenmaat van baby eigenlijk? Steen: heb ik ook aan zitten denken, regeldagen. Wel jammer dat ik niet vollledig BV meer kan geven, mijn productie is niet meer genoeg, want nu werkt zo'n regeldag ook niet helemaal goed.... Pisum hoe was je soll? Roshi: Julian wil iets zeggen: "Tante Roshi? Bedankt voor de kerstkaart, maar ik heet Julian hoor... en geen Julia! Nou wil mijn mama me de hele tijd jurkjes aan trekken !" hihihi Lola: oei Jasmijn al een laptop? Als ze maar niet hier komt forummen... dan is ze er wel heeel vroeg bij met zwangeren... Parr: happy vermaanddag! en wat een superleuke foto's!
een handje geholpen met handen op de juiste plek en heel veel lol gehad met schudden en aankijken (dit is trouwens in de box bij Souders)