en dat nog wel bij de mama die geobsedeerd is door spelfouten! misschien is het een leerproces voor mij?! hihihi maar bedankt roshi voor je kaart hoor! de rest ook!
hihi ja echt lief he, ik heb ook grappige babbel foto's maar denk dat jullie zo genog aan mijn gespam hebben @kaatje gestemd
@alle kerstkaartdames ik ben volgens mij een beetje in de war. er is denk ik iemand die geen kerstkaart van ons heeft gehad EN er is iemand die er 2 heeft gehad denk ik hoor..... SORRYYYY als je er geen van me hebt gehad wil je dat dan even laten weten? Lola> wat een schatje is je grote kleine meis toch, lieve foto met die laptop. Jenna heeft ook een eigen email, ik MOEST en ZOU haar naam vastleggen hhahaha Anno> Heb ik op jullie kerstkaart misschien Julian gezet ipv Julia? ik heb Julian per ongeluk Julia genoemd ja echt een hele goede, hij blijkt uit de collectie te gaan zeggen ze dus daarom zou die aanbieding wel zijn hihi maaruh ik hoef niet zo nodig de nieuwe collectie zonde van mijn geld hahhaha Lieve JuliaN, heeft mama jou niet gezegd dat ik tante warhoofd ben : ................. :^o :liar: uhm nee het is gewoon echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom van mij het spijt me lieve JuliaN ik hoop nu alleen wel dat ik Julia geen Julian genoemd heb [-o< Maar nogmaals sorry ik zal het echt NOOITTTTTTTTT meer doen vergeef je me?
nou ja zeg ik zie dat ik helemaal niet verteld heb hoe gister is gegaan.... Jenna heeft het erg naar haar zin gehad, ze heeft lekker met opa gekletst en in haar wipstoeltje gespeeld. Toen begon ze een beetje te huilen en is oma met haar gaan wandelen in de gang na 5 minuutjes was ze stil en is ze in slaap gevallen. Ze zou om 15uur de fles "moeten" maar toen ik haar om 16uur op kwam halen lag ze nog te slapen. Ikzelf ben boodschappen gaan doen en had me voorgenomen om ff lekker te shoppen maar ik heb over 2 winkels en een apotheek 2uur gedaan al die oma's in de winkel ... naast elkaar ze zouden verkeersborden op moeten hangen voor alle oudjes "inhaal verbod!" dus toen ik klaar was met schappies was het alweer tijd om Jenna op te halen Het is dus helemaal super gegaan, volgende week gaan s-ouders 4 uurtjes oppassen. vinden ze heeeeeeel erg
@kaatje nee hier geen al you need vind hubbie niets aan haha. heb net ff de was staan te doen haha "wat heb je kerst avond gedaan?" o heb gezellig staan te srtijken hihi.
haha ach de strijk moet ook gedaan worden toch. Ferry vind het ook niets maar zit half mee te kijken en verder op de lappie
Tweety> nee daar had ik er maar 30 van. Ik heb een klein 4kant kerstkaartje gestuurd OF een roze met glitters Kaatje> hier ook geen AYNIL mannetje vind er ook niet aan dus ik nu achter lappie en hij achter PS3
Zo autostoel besteld @roshi ik heb wel klein vierkant kaartjes maar niet van jou, ook geenroze glitter kaart Maar ik geloof dat ik nog niet van iedereen van hyves een kaartje hebt... Super dat zij het naar haar zin had hier geen tv maar psp
@Tweety, goed om te horen dat het beter met Robin gaat. Geef hem voorlopig elke keer maar extra knuffels van ons, misschien helpt het @Freesia, haha ik zit achter de laptop en manlief zit All you need is love te kijken @Parr, Britt is ook gek op crispybird @Roshi, hier geen kerstkaart van je
kristel en parr> ik weet voor 1000% zeker dat ik jullie wel een kaartje heb geschreven, bij jullie komt hij dan later denk ik kaatje> ik kijk om 22.30 de herhaling op internet ik MAG het natuurlijk niet missen
@roshi als je het 1000% zeker bent hoe weet je dan dat iemand 2 kaarten heeft ontvangen en iemand geen?
ik weet alleen jou en kristel zeker maar ik weet inderdaad niet of ik jullie er 1 of 2 heb gestuurd hihi dat is waar
nou allemaal 2 hele fijne dagen voor iedereen gewenst. Wij gaan morgenochtend naar mannetjes oma en daarna naar vrienden en vrijdag komen mijn schoonouders dus ik zal wel niet meer online komen. tot snel allemaal weer!
idd iedereen nogmaals FIJNE FEESTDAGEN!!! Mag het gezellig zijn, het eten lekker en leuke kados (als van toepassing ) Mssn dat ik tussendoor binnenwip
Whahahaha zit ze hier heel serieus excuses te maken. Gekke Roshi! Is helemaal niet erg hoor, ik moest er erg om lachen! xxx
eh.. julian heeft óók al een eigen mail! kunnen ze later lekker met elkaar kletsen, leuk zeg! dan moeten we een mini-septemberkindjes-forum opzetten!