September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop dat dat ook geldt voor de inwoners van Sexbierum... :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha :)

Nou dan vallen de woonplaatsen hier nog 100% mee. Hebben hier wel veel namen waar ze blijkbaar geen inspiratie meer voor hadden. Zo liggen er naast elkaar

Ter aar - korteraar - langeraar :-? Je moet iets he :)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ik log ook uit voor vanaaf :p

@lola hihi wat lief!
    Ja ik hoor dat vaker, mensen zeggen dan als ik die wangetjes zie heb ik zo'n zin haar te knuffelen! "shock: :)

@ingeltje en anders?... jealoers? :evil:

Autostoel ziet wart/grijs uit. Is goed want wij hebben grijs anticriet auto met grijs/zwart interieur :D en idd voor zo'n prijs maakt mij het kleur ook niet meer uit :D

Dames welterusten en veel plezier de komende 2 dagen mocht ik jullie niet meer spreken :D *zwaait*

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weltrusten parr, Fijne dagen !

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik ga ook naar bed. Voor je het weet is het weer ochtend en wordt Levi wakker.

Weltrusten !

Edit: Ik ben trouwens een plaatsje opgeschoven. van 32 naar 31 :)

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen op deze 1ste Kerstdag!

@Lola: wat is Jasmijn toch een schatje zeg!

@Anno: fijn dat het steeds iets beter gaat met Julia.

@Krisstel: veel plezier de komende dagen bij je (schoon)ouders!

@Yule: klint als een heerlijke en gezellige mini-vakantie!

@Kaatje: fijn dat er geen witlof op het menu stond ;). De oma's zullen wel blij zijn met die oppasdagen hè! En wat een vreselijk bericht van de verkrachting!

@Tweety: fijn dat het weer de goede kant opgaat met Robin! Beterschap voor je grote mannetje…

@Freesia: hahaha, leuk dat Jill op zo'n manier laat merken bij je te willen drinken! Als Quinten wil drinken, dan doet hij het luchtalarm na. Valt ook niet te missen, maar is iets minder schattig en subtiel ;)

@Parr: leuke cadeautjes en leuke foto's

@Ingeltje: maat 50? Wauw, I'm impressed… Hoe je die van een baby'tje meet, weet ik eigenlijk niet.

@Roshi: fijn dat het oppassen zo goed is gegaan!

@Pisum: jammer dat ze zo doorzeurden over jet te hoge niveau. 't is ook nooit goed…

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wij hebben gisteravond kerst gevierd bij mijn schoonouders. Was leuk, ik heb leuke cadeautjes gehad (chocoladepakket, centjes, horloge). Na het gourmetten voelde ik me ineens slecht en heb ik een tijdje op het toilet gezeten. Ik dacht even dat ik jet kerstdiner in omgekeerde volgorde weer langs zou zien komen, maar dat gebeurde gelukkig net niet. Een klein half uurtje later voelde ik me weer beter, dus gelukkig is de avond verder niet verknald. Het enige jammere was dat ze zó druk bezig waren met het prikkelen van Quinten, dat dat arme menneke helemaal overstuur raakte en niet aan slapen toekwam. Toen we na de laatste fles naar huis gingen was hij haast hysterisch! We doen het de volgende keer toch echt anders...

Zo, vandaag weer een feestelijke dag maar dan bij mijn ouders. Ik heb er heel veel zin in! Tot later.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje had het niet gelezen maar dat ben je gewoon echtniet goed dan spoor je echt niet die mogen ze van mij gelijk ..... bleegh

@ingeltje ben er nooit geweest wel van gehoord.

robin heeft goed geslapen drinken gaat nog niet erg goed gemiddeld 100 cc nu hadden ze het gisteren al over een sonde maar daar wil ik toch echt niet aan hoor. hij heeft nog een infuus wat nog loopt en van een sonde wordt ie nog meer benauwd in zijn neusje. dus daar gaan we hard tegenin vandaag als ze er over beginnen.

en toen was de kerst er blee geen zin in had het me totaal anders voor gesteld maar ja het is niet anders. voelt me wel erg dipperig. ben wel blij dat ik rene nog heb dan moet ik toch een beetje vrolijk voor doen. hebben net het kerstontbijtje op snel snel want ik wil weer snel naar het zh. ik ga nu ook snel ervandoor en naar me kleine ventje toe. iedereen een fijne dag.

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal... vrolijk kerstfeest!

@Tweety: fijn om te horen dat Robin van de IC af is. Jammer dat hij niet thuis is met Kerst maar wellicht wel het beste voor hem.

@Parr: wat een leuke foto's van Kate. Ook schattig truitje.

@Roshi: fijn dat het zo goed is gegaan bij de s-ouders. Kun je haar volgende week met een gerust hart weer wat langer achterlaten.

@Kaatje: nee geen All you need is love gekeken. Vond het vroeger heel leuk, maar het verassingselement is er voor mij een beetje af. Ik kijk op woensdag altijd TopStylist op Net5.. helemaal leuk. Zag tijdens het zappen wel een heel schattig kindje het vliegtuig uitkomen met een Lief! shirtje aan met "slaap" erop...
    En bah wat een verschrikkelijk verhaal over wat die man zijn dochtertje heeft aangedaan!

@Pisum: hmmm altijd mooi om te horen dat mensen je gekwalificeerd vinden, maar in deze context is het natuurlijk jammer.

@Ingeltje: veel plezier!!

@Lola: wij gingen vroeger weleens naar de bioscoop in Echt. Daar had je een van de eerste servicezalen. Toch? En die laptopjes voor kids zijn zo leuk! Vrienden van ons hebben er ook een van Vtech.. echt een geweldig ding en heel leerzaam. Sara heeft ook al wat Vtech dingen voor als ze wat groter is.

Vandaag vieren we Kerst lekker met z'n drietjes. Ga lekker koken straks. Morgen bruchen bij sfamilie en daarna naar mijn ouders. Daar doen we cadeautjes... kan niet wachten, want wij worden altijd enorm verwend. Moest mijn vriend in het begin erg aan wennen, maar nou vind hij het stiekem heerlijk. Zeker nu we ook nog spullen voor Sara mochten vragen - of een Stokke trip/trap stoel of een autostoel. Hebben voor de trip/trap gekozen... Het wordt een bon van de winkel, zodat we zelf een kleur uit kunnen gaan zoeken.

Fijne dag allemaal!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De eerste kerst van onze kleintjes !

Goedemorgen meiden
    Ik pas weer in een oude broek :whistle: Het is dan wel de grootste broek die ik heb en hij zit nog een beetje strak maar we boeken vooruitgang

Levi kwam trouwens om 04.15 :( uiteindelijk maar een voeding gegeven en toen bleef hij brabbelen maar ik was zooo moe. Ferry maakte me om 09.30 wakker en toen lag hij nog/weer te brabbelen

Pupke, klinkt gezellig bij je souders en aardig verwend denk.
    daarom ben ik ook blij dat we kerst hier vieren. levi wordt ook hysterisch van te veel prikkels dus nu kan hij gewoon op tijd naar zijn eigen bed

Tweety, zou idd ook geen sonde nemen tenzij het echt nodig is. zolang hij zelf blijft drinken dat blijven proberen toch. knuff deze kerst met je mannetje in het ziekenhuis. hoop dat hij oud en nieuw wel thuis mag vieren

Jannes, was zeker een schattig kindje dat uit het vliegtuig kwam. Verrassingseffect is er idd vanaf maar blijf toch een brok in mijn keel krijgen ( lekker emoe weer )

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: hmm Levi niet doorgeslapen vannacht. Komt wel weer. En emo ben ik ook zo erg de laatste tijd. Gisteren zitten kijken naar Serious Request en echt wel 3x emo geworden. Bij sfeerimpressie vluchtelingen (man verloor 4 kinderen bij ongeval en niemand kwam hem helpen), toen jongens emotioneel werden en toen ze eruit gingen... haha

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Beide ken ik! Emmer-Compascuum ben ik volgens mij nog nooit geweest maar weet het niet zeker. Wel in Emmen heel vaak want daar heb ik op een huiswerkinstituut gewerkt en ben natuurlijk heel vaak naar de dierentuin geweest als kind!

(dat nieuws van Kaatje over die verkrachte baby, daar ben ik ook echt helemaal naar van. Wat afschuwelijk, heb er echt buikpijn van!)

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Alles verder prima hier trouwens.
    Isis is nog steeds niet lekker, steeds hoesten en schor, klinkt heel zielig...
    Ik ga de keuken in, we gaan vanmiddag naar mijn schoonouders en ik maak voor- en nagerecht!

Groetjes
    Azeb

14. hoi hoi

niveau was erg laag gisteren maar ik ken ook nog een rare plaatsnaam, Reusel.
    daar ben ik geboren en ja het betekend dus echt vet.

hier verder alles goed, julia hoest nog wel maar heeft vannacht goed geslapen en slaapt nu ook weer.

tweety: geniet van robin en renee en ik snap dat je in een dip zit, knuffel voor jou. natuurlijk had je je kerst anders voor gesteld!

trouwens gisteren weer naar de tandarts geweest omdat mijn vulling die die weekendtandarts toen had gezet eruit was. was te verwachten.
    nu hebben zij het scherpe eraf gehaald en een noodvulling gezet omdat mijn tandarts dicht is tot 5 jannuari.
    ga ik vanmorgen mijn tanden poetsen, noodvulling eruit. wordt een beetje moe van die mensen. moet nu dus tot 5 januari met een halve tand doen. :(

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Rare plaatsnaam: hier in de buurt ligt een plaatsje wat 'Broek' heet. Ook apart ;)

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi dames!

MERRY CHRISTMAS!!!!!

@ Tweety: ik wilde je even zeggen dat ik je zo'n bikkel vind! Ik heb echt heel veel bewondering voor de manier hoe jij met deze situatie omgaat! Je komt erg sterk over! Inderdaad, je had je deze kerst totaal anders voorgesteld...ik hoop dat het vandaag alweer wat beter gaat met Robin. Ook hoop ik dat jij, je mannetje en René toch nog een beetje kunnen genieten van deze kerst. Een knuffel voor jullie alle 4!

Die MC autostoelen zijn trouwens bij heel veel verschillende zaken in de aanbieding voor 99 euro. Ik denk dat wij na de kerst ook maar eens gaan snuffelen. Maar ook via MP kan je hele goede autostoeltjes op de kop tikken.
    Weten jullie trouwens ook dat je dat soort dingen kunt huren?
    www.babyrent.nl

Gisterenavond hebben wij heerlijk gegeten bij vrienden en was het zo gezellig dat we pas om 00:30 thuis waren.
    Vanmorgen werd ik wakker uit een nachtmerrie...toen ik weer in slaap viel, ging de nachtmerrie gewoon weer verder, maar op de 1 of andere manier was ik me daar bewust van en heb ik mezelf weer wakker gemaakt. Toen ben ik even met het licht aan rechtop gaan zitten voordat ik weer ging slapen....en toen gelukkig niet meer naar gedroomd.

Aimar had goed geslapen bij mijn ouders en om 16:00 vanmiddag zie ik hem weer :whistle: Ik ga zo even zijn kast uitzoeken (te kleine kleertje opbergen en maat 68 vast erin stoppen).

Ik weet niet of ik vandaag nog veel online ben. Fijne dagen allemaal

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat zijn veel van jullie al op zoek naar de volgende autostoel? Duurt nog wel een maand of 5 voor Levi daar in kan dus kijk tegen die tijd wel. komen vast wel vaker in de aanbieding.

Ze hebben bij de hema trouwens ook mooie en betaalbare
    http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/onderweg.aspx

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Niemand meer geschreven? Allemaal lekker kerst aan het vieren.
    Ben net even met Levi naar de begraafplaats gelopen om een kerststukkie bij opa te brengen. Ferry heeft in de tussentijd beneden gestofzuigd en gedweild. zo nog ff de wc enzo, tafel dekken en alles is aan kant.

19. [​IMG]

moest deze ff spammen
    zat zo net bij mij op schoot
    toen ik haar deze foto liet zien keek ze nog leuker maar ja ging een beetje moeilijk om dan een foto te maken hihi

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ anno: leuke foto :)

@ kaatje: autostoeltjes zijn nu in de aanbieding omdat ze de 'oude' modellen kwijt willen omdat ze ruimte nodig hebben voor de nieuwe modellen van 2009.
    Ik heb ook al eens bij de HEMA staan kijken....zullen die stoeltjes net zo veilig zijn als de 'merk'stoeltjes? Vast wel toch?

Deel Deze Pagina