@Eva: autostoeltje huren? Die heb je nodig tot zo'n jaar of 3 zijn. Lijkt me ook niet echt hygienisch. Tweede hands alla, maar gehuurd... wie weet hoeveel kindjes daarin hebben gezeten. @Kaatje: wij gaan ook pas over paar maanden naar stoeltje kijken. Ik wil graag zo een die draait, dus dat je geen gekke handelingen hoeft uit te voeren om Sara in en uit de stoel te halen. Van Hema ziet er ook mooi uit. @Anno: leuke foto. Wat heeft ze al lekker veel haar... Ga nu lekker in bad en als Sara om 3 wakker wordt, gaan we even wandelen...
@ Jannes: Deze autostoelen gebruik je inderdaad lange tijd en zou ik ook niet huren. Maar zij verhuren meerdere dingen voor kinderen en voor mensen met minder te besteden kan dat best een uitkomst zijn. Kennissen van mij hebben daar de maxi cosi gehuurd (zij hebben trouwens wel genoeg te besteden) en waren erg tevreden! Ik heb er zelf nog nooit wat gehuurd.
Eva, ja want ze moeten aan bepaalde eisen doen om verkocht te mogen worden Anno, lieve foto ! Jannes, dat is idd wel handig als hij kan draaien
@Tweety, jeetje meid dat is schrikken! Zit hier met kippevel het te lezen. Gelukkig kon je snel reageren en is alles nu weer goed. En wat fijn dat de ambulance zo snel kwam.. Snap t wel hoor van je kerel, ik zou vd schrik ook even niet meer weten hoe of wat.. Echt knap dat jij t wel kon! Thumbs up! Wat fijn dat t alweer wat beter gaat met Robin.. Echt zielig voor zo'n kleintje een infectie. @parr, nee ik zou ook willen dat t rechtstreeks geregeld word waar je kind verblijft. En niet via via, ookal zou je t wel goed vinden. Enne.. goed gezegd tegen je Smoeder hoor! @Wupje, dat is een pakje vd Kruidvat! Heb ik ook gehad voor Mike. @Dreames, de bisolvon gaat zijn werk doen ongeveer 5 uur nadat je de druppels hebt gegeven. En toen werd Mike krijsend wakker, spuugde wat (misselijk) en steeds met zijn beentjes trappelen en zijn buikje was keihard. Toen ik het niet meer gaf, was er opeens niks meer aan de hand. Dus was wel vd bisolvon, maar zit in de familie.. Dus Demi hoeft er geen last van te krijgen hoor. En die Tussikind van VSM heeft paar dagen nodig om in te werken he.. Apotheek zei tegen mij wel een week. @Eva, idd erg fijn dat je moeder zo vaak kan/wil oppassen! Mijn moeder vind het ook altijd erg leuk. En mijn zusje stuurt ons zelfs nog wel es de deur uit zodat ze kan oppassen haha.. Wat goed zeg, inslapen zonder te huilen. Hier nu ookal 1,5 dag zo.. Heerlijk he! Waarom wil je afbouwen vd Pepti? Heeft Aimar geen KMA? @Pupke, Mike heeft ook grote voeten.. Zat wat worden met die kereltjes van ons hahaha.. leuk dat je kado's hebt gehad. Alleen jammer dat Quinten dus overprikkeld was. Zal bij ons ookwel gebeuren morgen, maarja is gelukkig maar 1 x per jaar kerst. @Tinkelbel, wat goed van Fenna dat ze zo lang geslapen heeft! @Pisum, ik wilde ook papfles doen.. Maar mocht niet van CB. Maar ik zou persoonlijk beginnen met 2/3 theelepeltjes. Om te kijken of de darmpjes het aankunnen. En zo bouw je langzaam op naar eetlepels. Maar is bewezen dat t niks helpt voor doorslapen he. Dat zeiden ze bij mijn sollicitatiegesprek ook dat ik te hoog was kwa ervaring. Maar ik gaf aan t wel lekker te vinden wat simpeler werk nu ik een kind heb. Dat vonden ze een goeie reactie! @Lola, wat fijn dat Jasmijn zo genoten heeft van haar verjaardag! Leuke foto's, handig zo'n jasje tegen t knoeien. @Anno, hopelijk is Julia snel weer beter. @Kaatje, dat is idd wel lekker voor Ferry. Ook lichamelijk wel voor em denk ik.. Wij doen hier ook nog gewoon de oppas laten doorgaan ookal komt Alex misschien thuis te lopen straks als ze bedrijf dicht gaat. Heb t niet gelezen van die man over t verkachten, maar zulke mensen moeten ze niet opsluiten maar afmaken! @Ingeltje, volgens mij gewoon met een centimeter.. En dan t aantal millimeters is de schoenmaat. Zo zeiden ze tegen ons op CB. Nog nooit van gehoord die plaatsen waar jij heengaat, maar ben wel eens in Babeloniën-Broek geweest. Kent iemand die plaatst? Vrienden van ons kunnen t nooit uitspreken en noemen t: Bobbascoepenland whahaha.. @Roshi, hahaha dat is een goeie over die omaatjes. Heel irritant soms, want ze gaan echt niet voor je aan de kant. Iedereen heeft t over een autostoel, kan iemand nog x die link neerzetten? Iedereen nogmaals bedankt voor de mooie kaarten! Mijn hele dressoir staat nu onder de kaarten, erg gezellig! Zo nu ego: Gisteravond kerstavond gevierd bij TruusdeMier, wat een lieve vriendin is dat toch! Had 2 kado's voor Mike gekocht: Bumba knuffeldoek en rubberen autosleutels omdat Mike nu alles in zijn mond stopt. Was dus goed uitgezocht! Zelf had ik ook wat gekocht voor haar zoontje Joey, een Bumba activiteitenbal. Moet je dus de goede vormpjes in de goede gaten doen.. En Joey is ook fan van Bumba dus viel ook in de smaak. Mike heeft zich daar super gedragen, na de fles ging hij lekker slapen in de wagenbak. Heeft geen kik gegeven, de hele avond niet. HEERLIJK! Vandaag zijn we lekker met ze 3e, Mike is vandaag alweer 3 maanden! Zo komt hubbie zijn broer even langs om bij Mike te kijken (wonen in Bergen op Zoom, dus zien hem niet vaak.) Wel hebben we rotbericht gehad vanmorgen, Alex zijn oma is toch vanmorgen overleden.. Net toen zijn moeder even naar huis ging heeft ze haar ogen gesloten. Maargoed, we laten de sfeer niet bederven onze eerste kerst als gezin. Straks lekker gourmetten en morgen naar mijn ouders toe.. Hopelijk slaapt hij daar ook lekker.. Ow trouwens, mijn seksleven is ook terug. Dus Ingeltje, mijn seksleven heeft een voorbeeld aan jouwne genomen.
Missy, Mike 3 maanden Gecondoleerd met Alex zijn oma Fijn dat je zo'n goede vriendin aan TruusdeMier hebt Levi ligt al lekker een uurtje te slapen dus hoop dat hij nog even blijft liggen kan ik nog ff snel de wc en eettafel doen
hoi meiden ff snel een berichtje robin heeft idd een luchtweginfectie van een of ander virus. dit kan alles dus hebben veroorzaakt aangezien dat hij dus een slappe luchtpijp heeft. nu gaat het redelijk hij voelt zich goed beroerd hoest verschrikkelijk maar als alles goed gaat mag ie morgen naar de gewone afdeling zonder verdere toeters en bellen en dan is het aan de chirurgen wat die willen dus dat horen we morgen. nou veel plezier verder vandaag.
Vrolijk kerstfeest allemaal! Hey meiden, Heb wel ff snel bijgelezen, maar reageer nu niet... Gisteren gewerkt, was een lekker avondje. Zit er weer helemaal in! Vandaag zijn we de hele dag bij mijn ouders. Vanmorgen naar mijn oma geweest. En net even met mama naar opa en oma geweest. Femke ligt heerlijk te slapen nu. Morgen mag ik weer werken! Fijne dag allemaal!
Iedereen lekker gegeten? Wij in elk geval wel... Het was alleen even lastig plannen nu Emma de fles weigert (al heeft ze nu al 2 dagen steeds 30 cc uit de fles gedronken, dus we boeken vooruitgang!) en ze dus op mij is aangewezen. We besloten dus om te gaan eten tegen 14.00 uur, aangezien Emma 's middags meestal slaapt van 13.00 tot 17.00 uur. Jasmijn hadden we gisteravond wat later naar bed laten gaan, waardoor ze tot 11.00 uur ( ) sliep vanmorgen. Zodoende heeft ze haar middagslaapje kunnen overslaan. Tegen 19.00 uur was ze echter zó moe dat Roy haar naar bed heeft gebracht, dus we hebben nu een lange avond voor onszelf... Iemand nog ideeën voor morgen? Wij hebben namelijk geen 'verplichtingen' meer deze kerst... Huren autostoeltje: De bekleding kan eraf gehaald worden en gewassen, dus uit hygiënisch oogpunt is er geen reden om dit niet te doen... @Tweety: Ben blij voor jullie! Hopelijk mag Robin ook snel naar huis...
@Lola, misschien naar tuincentra toe ofzo? Vaak zijn er wat dingen open 2e kerstdag. Verder geen idee, wij zijn morgen bij mijn ouders. Wij hebben lekker met zijn 2e gegourmet. We begonnen om half 5 al, want Mike word vaak rond half 6/6 uur wakker en weigert dan verder te gaan slapen haha.. Behalve gisteravond toen we dus wel weg moesten, gek kind haha! Hij is nu een beetje verdrietig, te lang wakker geweest dus oververmoeid. Hopelijk gaat hij wel zo slapen, dan hebben wij ook nog een kerstavondje.
Het was een administratieve baan bij een bureau dat testen afneemt bij mensen, om te kijken wat voor persoonlijkheid en talenten ze hebben en in welke functie ze dan het best tot hun recht komen. Je moest dan die mensen ontvangen en gedurende de dag begeleiden, en verder ook nog rapporten schrijven etc. Het was voor 3 dagen per week en dichtbij, dus wel precies wat ik wilde. Ze konden toch ook wel op mijn CV zien dat ik een te hoge opleiding zou hebben? Tja, het kan natuurlijk ook dat ze over mijn hoofddoek vielen (want daar vroegen ze wel naar) en een excuus zochten..
@Lola: wij waren vandaag ook gewoon thuis (morgen families) en zijn heerlijk gaan wandelen. Tuincentra en/of shoppingscentra zou ik persoonlijk vermijden... verschrikkelijk op zulke dagen. @Missy: wat ziet jullie mannetje er feestelijk uit in zijn spencer. Wij hebben net heerlijk gegeten. Sara heeft bij ons in haar schommelstoel gezeten. Vond het wel gezellig zo aan tafel. Nu ligt ze in bed, dus kunnen papa en mama lekker filmpje kijken. Fijne avond allemaal!
Wat een leuke foto's Missy! En wat een leuke kado's voor Mike. Knap ventje hoor! Ja, het schijnt idd niet te 'helpen' voor het doorslapen, die papfles.. Jammer wel. Dan maar wachten tot Rayyan er aan toe is. Afgelopen nacht heb ik geprobeerd om hem te laten huilen maar na een kwartier hard krijsen was hij helemaal over de rooie. Dus toch maar gevoed en dat dronk hij gulzig op. Dus hij zal het wel nodig hebben. Zo'n soort antwoord had ik trouwens ook gegeven bij de sollicitatie, ik zei dat ik nu met een kind op zoek was naar was rust en stabiliteit (en niet steeds maar verhuizen etc) en dat die baan daar dan goed in paste. Maar ik kreeg niet de indruk dat ze dat een goed antwoord vonden. Wist verder ook niet zo goed wat ik moest zeggen..
@Pisum, dan heeft je zoontje het nog gewoon geestelijk/lichamelijk nodig die nachtvoeding. Niks mis mee hoor, anders bij de volgende controle overleggen met CB wat hun ervan vinden. Vrienden van ons hun dochtertje sliep pas door mey 4,5 maand. Dus helaas niks aan te doen.. Mike slaapt wel door in de vorm van geen nachtvoeding, maar is wel nog paar x per nacht wakker hoor. Wat raar van dat bedrijf dat je de indruk kreeg dat ze t geen goed antwoord vonden. Ja ik heb alles heel eerlijk in mijn gesprek gezegd vorige week.. Ook waarom ik bij mijn vorige werkgever weg moest enzo, konden ze alleen maar waarderen. Je moet maar zo denken, als ze jou eerlijkheid niet kunnen waarderen dan wil je der niet eens werken toch..
Tweety, hier draaien mijn duimen overuren zodat hij morgen naar een andere afdeling mag en hopelijk zo snel op knapt dat hij met oud en nieuw thuis is missy, lieve foto's ! Pisum, ach als ze jou niet willen ivm hoofddoek dan voor hun 10 anderen toch Hier is iedereen weg behalve smoeder maar die gaat ook bijna..
zo hier ook weer thuis van mijn ouder lekker gegeten en gedronken hihi heb 2 lekkere rode wodkaatjes met red bull op haha. rene is nog vol op in de running ondanks dat ie maar 30 min geslapen heeft vanmiddag. man lief is gelukkig weer wat beterder en gaat morgen weer mee naar robin. ik heb me voor genomen dat ik morgen een heftig gevecht aan ga haha als robin naar de gewone afdeling mag en hij op een 1 pers. kamer zou komen dan wil ik hem liever mee naar huis nemen dan heb ik er meer toezicht op dan in het zh. thuis kan ik hem in de box leggen en zie ik hem heel de tijd en in het zh zijn ze niet heel de tijd bij hem. maar dat zien we morgen wel ff hoe het gaat gelukkig is onze eigen chirurg er en die was volgens mij een beetje aangeslagen door wat er geburd was van de week. had het idee dat te zien iig. ga nu ff rene op bed werpen haha.