@tweety, ow lekker redbull rode wodka! Heb je wel verdient toch die paar glaasjes. Idd, ga maar vroeg naar bed en rust uit dan heb je morgen genoeg energie om Robin mee naar huis te krijgen als ze hem op een 1persoonskamer willen leggen!
o toch niet bleus cleus komt net op tv en die vind ie helemaal geweldig het is kerst dus voor uit haha
@ ingeltje ik ben daar wel een keer geweest in emmercompasuüm, toenwas ik denk 12 jaar Leuke foto's zijn er weer voorbij gekomen. Heb ent mail van mijn neef, zijn nieuwe vriendin is net 13 wekkjes zwanger! Dus krijgen er nog een kleine ukkie bij oh vind dit zo leuk voor hem en haar. Want hij ziet zijn 3 kids van vorige relatie maar 2 of 3x in de maand echt wienig want hij mist ze enorm. Zo en 1e kerstdag achter de rug net thuis, want kyani had er helemala geneog van,, me broer zit overigens nog wel bij het feestje. Maar wat wil je ok, half 8 smorgens wajkker en maar in totaal 3uurtjes slapen... Zo nu ga ik ff bakkie koffie drinken en dan dnek naar bed want heb het zelf ok wel beetje gehad.
@Tweety JIPPIE wat goed van Robin! @Babystyle wat leuk voor je neef! Idd best weinig dat hij zijn andere kids ziet.. Sneu hoor.. Heeft Kyani maar 3 uurtjes geslapen? Is ze dan niet oververmoeid? Als Mike weinig slaapt, moet hij bij de volgende slaap echt eerst huilen voor hij in slaap kan vallen. Heeft Kyani daar geen last van?
Meiden ik ga afsluiten, Harry Potter afkijken en dan naar bed. Morgenochtend ben ik er weer even.. Slaap lekker!
Hallo mama's, @Missy: gecondoleerd met het overlijden van de oma van Alex. Fijn dat het gisteravond zo leuk was! @Tweety: dus toch een luchtweginfectie! Goed nieuws dat hij morgen naar de gewone afdeling mag. @Lola: wat heb je gegeten? Wat je morgen kunt doen? Ehhh naar de meubelboulevard samen met duizenden andere mensen? . @Pisum: klinkt wel als een leuke baan! Het zou wel triest zijn als ze over je hoofddoek vallen vind ik.
Wij hebben een hele leuke dag achter de rug met lekker eten en veel cadeautjes. Quinten was -in tegenstelling tot gisteren- erg rustig en tevreden. Hij heeft twee keer in het campingbedje geslapen en op het eind van de avond bij oma in de armen. Je kunt wel merken dat hij vandaag minder prikkels kreeg, mijn familie is wat rustiger naar hem toe en gunnen hem zijn rust en slaapjes wat meer. Morgen toch maar even met andere opa en oma praten, want zij gaan straks 1 dag per week oppassen en ik zou het rot vinden als Quinten dan steeds helemaal overprikkeld raakt.
Hier een heerlijke eerste kerstdag. Tot 14 uur in bed gelegen (heerlijk!), sexleven ook weer even aandacht gegeven, daarna op de bank gezeten en filmpies gekeken, 8 (!) dozen 2e handskleertjes uitgezocht van maat 68 tot 104 dus voor de komende tijd heb ik genoeg kleertjes, daarna zuurkool met wordt gegeten (lekker makkelijk), Harry Potter gekeken en nu nog ff forummen. Super kerst voor mij (ik hou helemaal niet van die verplichte familie dingen namelijk). Autostoeltje ga ik ook ff scoren. Fijne avond en 2e kerstdag (wij gaan naar mijn opa die jarig is morgen)!
Oja, Ingeltje, ik ben een keer in Emmer-Compascuum op vakantie geweest, hihi... Dus eh... kom maar op met die creatie! (ik heb trouwens PSP X2 gekregen voor mijn verjaardag! en VideoStudio Pro X2....)
Nou, dan hoef ik niet ver te zoeken. In Roermond zijn het Retailpark, het Designer Outlet en de Huis- en tuinboulevard 363 dagen per jaar open. Alleen op 25 december en 1 januari is alles dicht. Ik zou morgen zelfs boodschappen kunnen doen, want Appie is ook open... Wat een leuke foto's overigens... @Pupke: @Tweety: Dat hartversterkertje had je wel verdiend, dacht ik zo...
Wat ik me net zat af te vragen: Start de telling van de geplaatste berichten na dit weekend weer op nul? Want dan zit ik voor niets mijn best te doen om Kaatje in te halen...
Mogguh, hier lijkt de nachtvoeding een patroon te worden, balen zeg na 7 weken doorslapen had ik hier niet meer op gerekend! Gelukkig drinkt hij kort en kan hij meteen na drinken in bed ( en niet zoals toen uur drinken en half uur rechtop houden...) Dus de zwpag-verhuizing is dit weekend? Allemaal tot ziens op de site van Kaatje dan maar! http://www.takeforum.com/gezellie Vergeet niet je onderschrift te kopiëren!
Ehh ik kan niet posten op kaatje's site whahahaha! Krijg een error... hihihi zo schiet het niet op natuurlijk
@Tweety: ik hoop dat Robin vandaag toch al lekker mee naar huis mag. @Pisum: wat raar dat ze zo doen bij een sollicitatie. Waar woon je ook al weer? Op mijn werk zijn ze dringend op zoek naar mensen. Is in Den Haag Vandaag moest heel leuk worden, want we gingen kerst vieren bij mn ouders. Nou is Ramon vanacht ziek geworden. Hij is nu nog wat slapen in de hoop dat hij zich dadelijk wat beter voelt en toch mee kan. Ik hoop het echt... alleen al het idee dat we de eerste kerst van Demi niet lekker allemaal samen vieren maakt me aan het huilen.
Hoi! Hier hadden we een gezellige 1e kerstdag bij mijn zus en zwager. Aimar heeft echt super geslapen in de kinderwagenbak. 1e slaapje was weliswaar kort: van 16:35 tot 17:15. Bij het 2e slaapje had hij wat moeite met in slaap vallen maar toen hij eenmaal sliep....we moesten hem om 22:30 wakker maken om op tijd thuis te zijn voor zijn fles. Hij sliep na het aankleden gewoon weer vrolijk verder. Wij hebben gezellig gegeten en een spelletje gedaan (ben ik dol op!) Vandaag ga ik even een nieuw matras voor Aimar scoren want dit matrasje blijft maar indeuken....Ik denk dat ik bij de Leen Bakker ga kijken (is hier maar 5 minuten vandaan) Als ik daar niet kan slagen, rij ik misschien even naar IKEA...maarja daar zal het wel megadruk zijn.... Vanmiddag komt mijn schoonmoeder hier. We gaan gezellig gourmetten. Fijne dag allemaal, misschien tot later
@eva wij hebben ook bij de leen bakker het matrasje gekocht. o dit weekeind verhuizen is maar goed dat ik het nu hier lees haha.
@Yule, klinkt als een goede 1e kerstdag! Lekker hoor! @Lola, ow leuk Designer-Outlet is open. Alleen met deze dagen weet je nooit of t nou mega druk word, of juist niet.. @Ingeltje, onderschrift kopiëren en de foto's uit je album niet vergeten op te slaan. Die zijn na de verhuizing ook weg begreep ik.. Volgens mij zijn Mike en Julian allebei weer aan t klieren s'nachts. Alleen mag Mike geen nachtvoeding meer, maar elke nacht is het rond 5 uur weer bal. En eerder dat hij dan weer slaapt ist 06.00/06.30 uur! Hopelijk is t gauw weer over en komt t door de verkoudheid.. @Dreames, wat naar van je hubbie zeg.. Mijn hubbie is ookal niet lekker, dus ook naar bed gestuurd nog! Hopelijk kunnen we allebei nog wel fijn genieten van 2e kerstdag bij onze ouders als gezinnetje. Hoe is t verder met Demi? Kwam zij nou ook weer in de nacht door de verkoudheid? Slaat de Bisolvon aan? @Eva, wat goed dat Aimar zo lekker geslapen heeft! Slaapt hij nu niet meer ingebakerd? Waarom kreeg Aimar ookalweer Pepti? Wij gaan ook maar eens kijken voor ander matras, onze blijft ook indeuken en lijkt me niet lekker liggen voor Mike.