September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben mn lijst kwijt! Dus ga hem uit verveling maar nog eens maken!

2. De rangordelijst...? Met een beetje pech kunnen we na het weekend opnieuw beginnen... :(

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    1. Kaatje85 32
    2. Ingeltje 185
    3. Lindaa 205
    4. Tweety 208
    5. MirandaT 284
    6. Jannes 308
    7. Devilschase 316
    8. Roshi 342
    9. FunnyMe 370
    10. Yule 380
    11. Parr1983 433
    12. Krisstel 526
    13. Anno103 541
    14. MissyZuilen 628
    15. Freesia 631
    16. Dreames 664
    17. Azeb 801
    18. Steen 806
    19. Shedevil 851
    20. Firstbaby en Miracle08 860 en 861

Firstbaby en Miracle08 hebben evenveel berichtjes!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lola ja das waar. Maar ach dan heb ik nu vast iets te doen.

Heb er trouwens een top 20 van gemaakt!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Fijne 2de Kerstdag!

@Dreames: hoe gaat het met Ramon? Ik hoop dat jullie 2de Kerstdag niet in het water valt.

@Eva: fijn dat het gisteren zo leuk was. Alvast smakelijk eten voor straks! Ik denk niet dat de ene voeding beter is dan de andere, maar dat het aankomt op smaak enzo.

@Yule: fijn dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehad. Ik vind het juist leuk om de Kerst met mijn familie door te brengen. Ieder zijn eigen voorkeur, zo zie je maar!

@Lola: mooi menu! Lijkt erg op wat wij vandaag eten, hihihi.

@Tweety: succes met het overleggen vanmiddag, ik hoop dat hij mee naar huis mag.

@Anno: goed om te lezen dat het een beetje beter gaat met Julia. Veel plezier vanmiddag!

@Missy: Quinten was ongeveer 1 1/2 week verkouden, waarvan de laatste 4 a 5 dagen een nasleep was, dus toen was het niet meer zo erg. Volgens mij kan het wel een week of 2 duren voordat de darmpjes gewend zijn aan een nieuwe voeding, al weet ik niet of dit ook zo is als je overstapt naar Pepti omdat dit sowieso al lichter verteerbaar is.

@Kaatje: klinkt inderdaad als een butnacht… Ik hoop dat je komende nacht beter slaapt. Leuke cadeautjes! Ik heb me ook al aangemeld op jouw forum.

@Lola: jammer dat ze toch weer de flesjes weigert… Hier is het inderdaad prachtig weer, maar volgens mij wel érg koud!

@FunnyMe: goh, nog steeds 2 kleine verkouden meisjes daar? Als je het niet vertrouwt, toch gewoon even de hap bellen hoor, 't is nog lang tot maandag. En ik sta niet meer bij het rangorde lijstje, snik, snik...

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten was weer erg vrolijk vanochtend en heeft veel gebrabbeld en gelachen. Wilde niet gaan slapen in zijn bedje, maar toen ik hem weer naar beneden haalde bleek hij toch wel erg moe. Hij ligt nu lekker op zijn buikje in de box te slapen. Ik ga even badderen, me aankleden en opmaken en dan aan het kerstmenu beginnen. Mijn schoonouders komen straks eten namelijk. Tot later!

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje ik heb me aangemeld op je forum. Krijg ik een email dat mijn ouders moeten tekenen. Ehm..

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pupke, ik vind het wel eng hoor met de meiden, maar aan de andere kant wil niet overkomen als een overspannen moeder die voor een verkoudheid de hap belt

9. wij zijn er weg van

zwaai zwaai

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    eva ik geloof rond de 40 euro wat betreft betere voeding ik denk dat er weinig verschil is tegen woordig wij gebruiken eigenmerk van de supermarkt en robin doet het er goed op

Ik reageer ff per blz want zit in het zh op de telefoon robin mag als er niks geks meer gebeurd morgen mee naar huis

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    missy een verkoudheid kan wel ff duren

Freesia en funny ook toevallig leuk kunnen jullie elkaars kleintjes bewonderen

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, wat heb jij toen gedaan aan de verkoudheid van Quinten?

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, Funnyme en Dreames: hoe sliepen jullie kindjes snachts (of als ze nog verkouden zijn: hoe slapen jullie kindjes snachts)?
    Mike is namelijk sinds hij verkouden is weer elke nacht paar x wakker van zijn zere keeltje en/of verstopte neus..

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Missy, dat hebben wij vannacht ook gehad!
    We zijn er in totaal wel een keer of tien uit geweest denk ik om te troosten en een speentje te geven. Zielig hoor :(
    Hoe is het met Mike met drinken?
    Ik kan het natuurlijk niet zo goed zien (want: aan de borst) maar volgens mij drinkt Isis wel minder als normaal.
    Ik heb net nog even zitten zoeken op RS-virus, Isis heeft er wel wat kenmerken van. Heeft ook al een paar keer een gedeelte van haar voeding tijdens een hoestbui eruit gebraakt. Klinkt zo zielig!
    Maar vanmorgen tijdens het masseren was ze weer lekker vrolijk en in bad vond ze ook heerlijk. Dus maak me nog niet echt zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen (nu wel, in tegenstelling tot afgelopen nacht :()...

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Azeb, Mike drinkt gewoon nog netjes al zijn flesjes leeg.. En ook nog dezelfde snelheid, alleen af&toe even lucht happen zeg maar..
    Verder is hij vrolijk, spuugt niks uit en heeft ook geen loopneus meer.
    Het is puur slijm achter in zijn keel en neusje wat maar niet weg wil.
    En overdag is hij vrolijk, alleen slapen lukt amper..
    Dus heb hem nu al hoger gelegd om makkelijker te kunnen ademen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FunnyMe, dan denk ik dat je hebt gekozen voor "ik ben jonger dan 13" ipv "ik ben ouder dan 13" :)

17. 4days

4days Niet meer actief

Uhhh... ik ben plek 531 hoor :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja en ik plek 31 :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: Quinten kreeg enkele keren per dag neusspray en ik smeerde hem 's ochtends en 's avonds in met Luuf. Hij sliep 's nachts overigens gewoon door, ook toen hij buikgriep had.

@FunnyMe: ik sta op plaats 1352...

Deel Deze Pagina