@Missy: zo staat het er net alsof ik hem 2 x per dag helemaal insmeerde met luuf, maar deed dit uiteraard alleen op borst en rug, whahaha.
@Pupke, ik begreep hem al.. Ben vandaag wel wakker, dus las het niet verkeerd hahaha.. Zo dan heb je een goeie aan Quinten, als die ondanks alles wel gewoon doorslaapt s'nachts. Hier is t gelijk drama als Mike zich niet lekkervoelt s'nachts. @Kaatje, leuke foto's wat een lekker bekkie heeft Levi toch! En wat kan hij zijn hoofd al goed omhoog houden.. Knap hoor!
Wat me trouwens opvalt Kaatje, Levi heeft vaak dat oranje shirtje aan.. Staat hem leuk hoor! Welke maat heeft Levi nu?
haha ja .. maar hij heeft wel meer kleren hoor komt toevallig steeds zo uit dat hij dat shirt aan heeft als we foto's maken. Hij heeft nu van de meeste dingen maatje 62 maar dat shirtje valt erg klein dus doen hem nu vaak aan anders kan hij alweer naar zolder terwijl hij hem amper aan heeft gehad
Meiden, we gaan naar mijn ouders. Mike weigert te slapen, dus gaan zo daar maar wandelen.. Fijne dag verder!
Nog even een smeekbode voor degene met hyves.Ik sta twee punten achter met de foto wedstrijd. willen degene die nog niet gestemd hebben aub nog even stemmen. En anders met het account van je vriend, broer, zus, moeder, vader www.ukkie-ikke.hyves.nl en dan rechts in de stempoll op foto nummer 5
@Kaatje: ik heb een stem uitgebracht en ik heb er ook eentje namens mijn man uitgebracht. Helaas heb je er nu nóg een nodig om gelijk te komen, er waren net namelijk 3 stemmen verschil. Succes!
@Missy: ik bedoelde niet dat jij het niet zou snappen, maar was bang dat je zou denken dat ik het principe van luuf niet begreep. Veel plezier vandaag!
Dank je wel ! zit nu nog 1 punt verschil tussen. steeds loop ik 1 punt voor en dan zij.. spannend dus.. ben dus heel erg aan het zeuren om stemmen
Cossy bedankt voor de stemmen ! Levi wordt wakker dus ga hem uit bed halen en dan een kilo kip snijden :-?
Aaahw ik zie net (late reactie denk maar toch) dat de September mama's 2009 is geopend Brings back good memories *emo mutsen*
Ik hoop dat jij foto 5 was Kaatje, daar heb ik namelijk op gestemd Je ligt nu wel 3 stemmen voor! Isis is vandaag overdag iets beter te spreken (en te begrijpen). Ze heeft lekker lang geslapen zonet en toen twee uur wakker geweest en gewoon rustig en soms zelfs weer vrolijk. Nu is ze weer op bed. Net getemperatuurd, ze heeft wel 37.7. Is niet ernstig toch?
zal ik wel ff doen emt me vriendin haar account en zal straks me broer wel ff vragen of die ok wil stemmen voor jouw! HIj is erg lief dus als meezit doet hij dat wel
zo kaatje met vriendins account is gebeurd, nu me broer nog zo ver krijgen dan sta je er nog meer voor.
Thanx voor het stemmen. Babystyle, kijk je broer maar heeeel lief aan Jeetje september 2009 mama's alweer. gaat snel !
na kaatje, me broer heeft ok gestemd voor jouw! lief he. na s6 hoop dat je wint, lukt niet, dan wil ik ok wel andere vriendinnen vragen voor je
Dank je wel ! Sta nu 4 stemmen voor maar zo gaat het de hele tijd en dan haalt ze me weer in dus als je je verveeld,mag je best een rondje door je hyves lijst hoor