Dank je wel Zit op mijn ouders te wachten. had uurtje of 4 gezegt. meestal staat mijn moeder dan stipt 4 uur voor de deur maar valt vandaag mee.
Ego: We zijn eerst 's ochtends naar vriendin in Groningen gegaan, daar ff gekletst en met de Xbox 360 gepeeld; ze had zo'n meezing-spel, echt grappig, keihard mee brullen met liedjes hhaah. Zij had ook nog een toetsenbord liggen die bij ons systeem kan worden aangesloten. Dus die ook meegenomen,hopelijk kunnen we nu weer beneden internetten. Toen dus naar Nieuw-Roden. Julian deed het goed, vond het wel moeilijk om te slapen in zijn logeerbedje op mijn ouders' slaapkamer. Maar als ik hem in slaap ' pinkte' dan ging het goed. Tijdens gourmetten werd hij wakker dus ff fles gegeven aan tafel en daarna lekker op schoot erbij. Gezellig! Het was een gezellige dag. Zo leuk om te zien hoe dol mijn nichtjes en neefjes zijn op Julian. Mijn neefje van 9 had hem op schoot en glunderde en keek zo verliefd naar hem! "Oh wat leuk!" zei hij helemaal vertederd! *smelt*. Op de terugweg hem nog een flesje gegeven, die had ik alvast daar klaargemaakt, extra warm en toen in het thermovak van de luiertas gestopt. Zo bleef ie lekker warm en kon ik achterin gewoon de fles in de maxicosi douwen hahaha! Toen thuis nog een papfles...maar helaas, het mocht niet baten, om 2 uur werd ie weer wakker voor de borst. Raar toch he? Dat hij opeens niet meer doorslaapt! Nouja, ik vind het nu niet zo erg, want het is gelukkig maar 1 keer ipv 2 of 3 keer. Ook drinkt hij maar 10 minuutjes en dan kan ikhem weer in bed leggen en zelf ook verder slapen.
Ingeltje, klinkt gezellig. Idd raar dat hij niet meer doorslaapt. zo komt Levi nu af en toe opeens om de 3 uur ipv 4 uur
Nou, rij je naar Valkenburg voor de kerstmarkt, sluit de kassa om 13.30 uur ! Wij kwamen daar aan om 13.40 uur . Er kwamen wel nog mensen uit de grot, maar wij mochten er dus niet meer in. Toen zijn we maar wat gaan lunchen in het centrum en daarna maar even naar Prénatal gereden voor een babyslaapzak met lange mouwen. Ik moet het inbakeren nu toch langzaam gaan afbouwen. Ik heb zojuist de mouwen aan de slaapzak vastgenaaid... @Kaatje: Lekker kereltje zit er op je schoot... Ik kom niet op die hyves... @Ingeltje: Flink ritje hebben jullie achter de rug !
1. Kaatje85 31 2. Lola 93 3. Ingeltje 185 4. Lindaa 205 5. Tweety 208 6. MirandaT 284 7. Jannes 308 8. Devilschase 316 9. Roshi 342 10. FunnyMe 370 11. Yule 380 12. Parr1983 433 13. Krisstel 526 14. Cossy 531 15. Anno103 541 16. MissyZuilen 628 17. Freesia 631 18. Dreames 664 19. Azeb 801 20. Steen 806 21. Shedevil 851 22. Firstbaby en Miracle08 860 en 861 Firstbaby en Miracle08 hebben evenveel berichtjes!
Lola: ik ken het, niet genoeg voeding hebben... dat is echt niet leuk.. maar goed, ik heb het geluk dat Julian de fles wel goedpakt meestal. Och we zijn t reizen gewend. Mijn zussen wonen in Groningen en Leeuwarden, mijn ouders dus in nieuwroden bij Groningen. Dus altijd 2 uurttjes rijden die kant op. FunnyMe: leuk hoor, firstbaby, maar die schrift hier toch helemaal niet? Kaatje ik heb gestemd!
@ Lola: ik had eerst ook de mouwen vastgenaaid aan de slaapzak, maar toen kreeg ik met geen mogelijkheid zijn armpjes erin.....dus weer los gehaald en toen ging het prima. Schoonmoeder is inmiddels hier dus ik ga jullie verlaten...doei!
hoi meiden niet bijgelezen ga ik nog wel doen, maar niet vandaag. ff ego. gisteren niet zo slim geweest. wij hadden nog geen sex gehad. en lieten ons meeslepen. dus zoder bescherming. echt zo stom, maar mzou het aan de ene kant wel erg leuk vinden. heb alweer vlinders in mijn buik. echt raar. het komt zoals het komt he. ga naar gio, want die heeft z´n huil uurtje en wil niet slapen. dat ik heel fijn. want dan is hij straks zo moe. dat hij als een os na de fles inslaap valt en wij gewoon lekker kunnen dineren met z´n tweeen carpaccio hertenbiefstuk met portsaus en pudding en chocolade moes. fijne dag nog dikke kus elise
babystyle, dank je wel. stond ik net 6 stemmen voor, sta ik nu weer achter :-? leuke foto's ! Lola, balen van de kerst markt. je kan denk niet op die hyves omdat jij jouw hyves alleen op vrienden hebt staan Ingeltje, thanx voor de stem
Haha Steen+ hadden wij van de week ook... maar we hebben wel voor het zingen de kerkdeuren weer open gedaan en zijn hard weggend.. ik hoop dat dat geholpen heeft om niet zwanger te raken!
Het aantrekken van de slaapzak ging inderdaad wat lastiger, maar het is gelukt zonder dat Emma er botbreuken aan over hield . En weet je wat nóg mooier is...? Ze is zojuist gaan slapen zonder enig protest !
Hmmm dames de zelfgemaakte pizza staat in de oven, jamjamjam... Isis is nog steeds echt ziek. Zonet wilde ze niet aan de borst, kostte haar te veel moeite. Dus maar snel (nouja snel, moest nog helemaal ontdooid uit de vriezer ) een flesje klaargemaakt. Die heeft ze niet helemaal opgedronken (ongeveer 130cc heeft ze op). Ze is nu wel weer tevreden en gaat nu na een tijdje lekker relaxed op papa's schoot weer naar bed. Ik denk dat ik voor vanavond ook vast een voeding uit de vriezer haal, vind het wel fijn om in de gaten te houden hoeveel ze binnen krijgt en zo weet ik ook zeker dat ze wat drinkt. Ze kan gelukkig ook nog lachen, dat is prettig Duimen jullie mee voor een iets relaxtere nacht dan afgelopen nacht (tien keer er uit ofzo)? Groetjes Azeb Hmmmm wat ruikt de pizza lekker
@Azeb: Tien keer er uit op een nacht is inderdaad te gek. Ik duim dus voor je dat het vannacht beter gaat... Hier is de oven ook aan het voorverwarmen voor de zelfgemaakte pizza's, met zalm in ons geval...
Heey meiden, als allereerste iedereen een fijne kerst en hoop dat de eerste kerstdag voor velen ook geslaagd is geweest! pff ben nu pas in staat om hier weer even een berichtje te droppen.. wat een hectische gedoe allemaal.. MIjn opa ligt nog steeds in het ziekenhuis, zijn bloeddruk is weer op peil, maar nu blijkt dat hij niet meer zonder de zuurstof kan.. zonder zuurstof blijft het hanggen op 85 en met 93.. Ik zou nog even vertellen wat er precies gebeurt is.. Vorige week zaterdag was er bij hun in de buurt een grote kerstmarkt, met daarbij ook de bijbehorende grote partytent waar uiteraard de avond een feest gegeven werd.. de hele middag was het al hectisch daar in huis bij mijn opa, en aangezien hij ook een (zwaar verslaafde) kleinzoon in huis heeft was het voor mijn opa een drukke dag. Ik en hubbie zijn rond rond 4 uur vertrokken van daar, en mijn (zwaar verslaafde) neef was al dronken.. Uiteindelijk is het hem gelukt mijn opa die overigens ook nog in een scootmobiel zit ivm met de longen over te halen om naar dat feest te gaan.. mijn opa heeft daar een paar borreltjes gehad en werd al gauw dronken (kon ook niet anders als je al meer dan 30 jaar niet drinkt!) al met al, er was een jongen in de buurt die ruzie kreeg met mijn neef over zijn verslaving.. (mijn neef beweerd dat hij is afgekickt maar het tegendeel is de afgelopen dagen wel bewezen!) Hierdoor zou mijn opa het opnemen voor mijn neef en probeerde uit zyn scoot te stappen met als gevolg dat hij plat voorover is gevallen.. eenmaal thuis ambulance gebeld omdat hij onder het bloed zat, en wat bleek.. het was maar goed dat de ambu kwam want hij had een bloeddruk van 20 om 45.. kantje boord dus! Hij heeft een gebroken neus, een ontwrichte kaak, en een ontiegelijk blauw oog.. in het zkh zijn ze er later ook nog achter gekomen dat hij 2 gekneusde ribben heeft en een longontsteking (vandaar de lage zuurstof gehalte) Oke, raadsel: hoe kan iemand die gevallen is, een gebroken neus, ontwrichte kaak en een dik blauw oog hebben?! als reflex zet je nl. altijd af met je handen! de verhalen gaan dan ook dat mijn opa absoluut niet gevallen is, maar klappen heeft gevangen.. helaas pindakaas kunnen wij er niet achter komen omdat mijn opa absoluut niets los laat en mijn neef in bescherming neemt.. zoals al zovele malen heeft mijn verslaafde neef mijn opa het ziekennhuis in gekregen, en mijn opa ligt sinds zaterdag avond al in het zkh, en onderhand heeft die l*l mijn opa zijn pinpas gestolen er in 2 dagen tijd 600.00 van af gehaalt en door zijn neus heen gehaald, valt mijn opa om de haverklap lastig in het zkh om geld, en mijn opa zijn huis is een dikke ZWIJNENSTAL.. Ik heb de afgelopen dagen zoveel gezien met mijn opa en mijn neef dat ik een dezer dagen best eens in staat kan zijn om mijzelf even helemaal te laten gaan.. eergisteren kwam die L*L ook bij mijn opa aan bed (die in een 4-persoonkamer) ligt en mijn neef begon er gewoon vollop te schelden dat mijn opa hem geld moest geven en heeft tenslotte mijn moeder daar ook nog bedreigd.. Ik krijg knetter koppijn van dat kind, en weet niet of ik mij lang kan gaan inhouden.. een dezer dagen knpt de bom.. en dan bedoel ik niet de bommetjes voor 31 dec! ik heb jullie nu nog maar het topje van de ijsberg verteld, maar anders ben ik vogend jaar nog aan het typen hahaha
oh ja afgelopen maandag naar CB geweest en chelle heeft 3e prikken gehad.. van deze werd ze niet echt blij.. ze komt nu al een aantal nachten om 5 uur.. ben ik niet echt van der gewend.. ze weegt nu 5670 en is 60 cm.. maar dat pb ik nog wel ff door!