September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    weltrusten kaatje

2. @Lindaa: Jeetje meid, wat een heftig verhaal :confused: ! Een dikke knuf voor jou...

Ik zit zelf even in een dipje, heb vanavond weer een voedingssessie van bijna 2 uur achter de rug. Ik zie aan Emma dat ze nog honger heeft, ze zuigt zó hard aan mijn tepel dattie er bijna vanaf scheurt en nog wil ze geen fles. Ik ben bang dat ze vannacht dus weer van de honger wakker wordt... :(

Roy en ik hebben besloten om haar maandag (dan is Jasmijn naar het kdv...) te dwingen uit de fles te drinken door haar alleen nog maar de fles aan te bieden. Ik zal dan gaan kolven. Ik zit al haast te huilen terwijl ik dit schrijf. Ik hoop dat ze de komende twee dagen uit zichzelf weer uit de fles gaat drinken... [-o<

Wel heeft Emma goed geslapen zonder de Pacco doek. Ook nu ligt ze in de slaapzak in bed en is ze zonder te protesteren gaan slapen. Ze lachte zelfs breeduit naar me toen ik haar in haar bedje legde... :D

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lola oh wat vervelend meis. dat de fles niet wil lukken. kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt nu. als ik niet meer reageer. succes maandag. dikke knuf.

4. @Elise: Thnx! Ik ben overigens benieuwd hoe we onze vertrouwde 'ontmoetingsplek' maandag zullen aantreffen...

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ?

6. Dit forum gaat komende weekend over naar een nieuwe server (en krijgt dan ook meteen een nieuw design) en is als gevolg daarvan twee dagen uit de lucht...

7. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    oh dat is dit weekend. afkicken dus.

voel me zo stom vanwege gisteren.

8. Ja... er zullen best wat mensen last van (lichamelijke en geestelijke) afkickverschijnselen krijgen... :oops:

9. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    echt mooie foto´s op je baner trouwens lola

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond
    Hier leuke kerstdagen gehad met lekker eten, gezelligheid en leuke kado's :)
    Van mijn ouders: dvd Kung Fu panda, Tinkerbell en een beeld van Willow Tree met 2ouders en een baby
    Van mijn broertje en vriendin: dvd Hancock en een Wii joystick (of zoiets)
    Kate kreeg 2 slabbertjes, 2x 2 paar sokken, Playskool olfant, een trui en een broek.
    Van Paul's ouders + zusje: t-shirt en rooie oortjes scheurkalender en 2 blauwe badhanddoeken met 2 was handjes
    Kate kreeg een pop/vlinder en een setje kleren (vest, broek en shirt. de shirt hadden wij al maar dan in mt62 en de set was allemaal 68 :))

Kate is voorbeeldig geweest! Sliep gewoon in de wieg op bed bij beide huizen (ga niet telkens in dit kou heen en weer lopen van ons naar Souders en terug met Kate) lekker gespeeld en goed gedronken! Echt een lief meisje en weinig gehuild! :thumup:

Hoorde dat de forum dit weekend uit ligt, dus zal snel proberen bij te lezen en te beantwoorden :)

11. @Elise: Die heb ik geknipt uit foto's van de fotoshoot die we 8 november hebben laten maken...

@Parr: Jullie zijn allemaal lekker verwend, zeg! Wij doen al jaren niet meer aan kado's met kerst. Maar gelukkig ben ik bijna jarig... ;)

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nog even heel snel voor ze dit forum gaan verhuizen.

Kerst weer overleefd, heerlijk gegeten en een OD aan familie gehad :)
    Jill heeft het weer super gedaan bij de oma's en opa's. Is helemaal doodgeknuffeld ;)
    Het was echt superleuk om Funny vanmiddag te zien met kleine Anna! Wat een scheetje! Wel zielig dat de meisjes nog ziekjes zijn, heel veel beterschap!
    Funny, heb net de kolf uitgetest en hij werkt als een tiet! :) Ben er nu al heel blij mee, kolfde zo anderhalf flesje vol.

Nou mama's, morgen moet ik de hele dag werken, dus ben er (hier of bij Kaatje) morgenavond weer.
    Trusten!

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @Azeb en Ingeltje:
    Hij is meerderjarig dus kunnen hem niet dwingen..
    hij is meerdere malen via VNN in een kliniek neergezet (gesloten) maar die muts verpest het dan zo dat hij er gewoon uitgekickt wordt! is nu 2x gebeurt! niemand wil hem nog hebben.. heel mssn gaat hij 5 jan naar eelde maar dat is nog afwachten. verder is er vanavond aangifte tegen hem gedaan (mijn moeder heeft VNN gebeld en gevraagd wat ze nog kan doen omdat dit hoogst waarschijnlijk mijn opas dood kan worden, als het zo door gaat, ze hebben aangifte geadviseerd en dus ook gedaan.. morgen moeten alle betrokkenen een verklaring over hem afleggen., en dan zien wat er gebeuren gaat.. we will see..

oh kaatje waar ik stemmen?:D
    gaan we dan toch uit de lucht?! :rolleyes:

michelle drinkt nu een fles van 210/7 op.. tsjee wat kan ze slurpen HIHI! Ook mocht ze van CB een groente hapje proberen (geen fruit ivm met darmen!) nou dat was lachen.. alles zat onder de sperziebonen incl haar mams! dus dat doe ik voorlopig nog ff niet weer!
    nu drinkt ze 4 flessen.. en gaat goed!

nou ik ga lekker slapen! weltrusten meiden, en hoop nu weer wat bij te kunnen houden hier, want mis jullie wel :oops:

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @parr fijn dat de kleine zo lief is geweest. en leuke kado´s wij doen nooit aan kerst kado´s maar het heeft wel altijd wat. gio heeft stiekem toch wat gekregen van zijn tante. een shirt en broek.

@lola leuk hoor zo´n shoot wij gaan er binnen kort ook een plannen met onze fotograaf vna de bruiloft.

@freesia jill heeft dus weer voldoende knuffels gescoord haha.

ik ga nou echt slapen. hoor. zie jullie als het forum het weer doet. er was volgens mij wel een reserve forum, maar dat weet ik niet meer. dus tot woensdag ofzo.

15. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @linda jemig wat heftig zeg. succes ermee.
    @linda uit de lucht. ja dat begreep ik van lola. we zullen zien ik check gewoon een paar keer.

16. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden, kom hier gauw ff speiken heb t zooo druk.... Met kerst alle dagen bezet, morgen houdt mn moeder haar verjaardag, overmorgen is ze echt jarig en moet ik er ook ff heen, dan 29 een dagje de tijd om boodschappen te doen enzo en dan alweer druk met oudejaarsavond en nieuwjaar.... Hoe waren jullie eerste feestdagen met de beeb? :D

Groetjes Cossy

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    steen? denk dat je elise bedoel :) en nee je kan dan net zo goed weer zwanger raken young lady! :) hard wegrennen helpt niet met vooruit zwemmende kereltjes ;)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goed 10 blzs dus :) wel mensen online geweest met de feestdagen :p
    Onze dorpje is trouwens in de nieuws geweest. Is grote brand geweest gisterenochtend. 12 brandweerautos nodig om de brand onder controle te houden. En dat het niet oversloeg op andere gebouwen. Was vroeg in de ochtend gebeurd en pas laat in de ochtend klaar :( Koeienslachterij totaal uitgevikt :(

@jannes die leuke truitje is hand-me-down van Szus. Heel gaaf en lief idd! Staan voorop ook wat bloemetjes gebreid :D

@pupke jammer dat ze Quinten zo overprikkeld hebben :( Bij mijn ouders hingen mijn broertje en vriendin de hele tijd om kate heen, zelfs met luier verschonen. Ik heb op een gegeven moment gezegd geen flitsen meer te gebruiken en heb haar ook in de wipstoel naast mij gelegd. Vind de aandacht niet erg omdat hun haar zo weinig zien. Maar probeerde het wel beperkt te houden na een druk weekend en dan 2 kerstdagen. maar zij hield zich tot nu toe wel rustig (klopt even af)

@tweety idd anders voorgesteld de feestdagen :( Ik hoop dat het ondanks dat robin in de zkh ligt wel gezellig was. Wel fijn dat hij van de IC af is!
    ooh lekker die rooie wodka red bull! hier hooguit beetje wijn in de vlees jus :(
    Ooh lees nu de nieuws.. is hij thuis? heb je ze overgehaald? *edit morgen naar huis dus jippee! :whistle:

@kaatje :whistle: je past oude broek :D netjes! Kreeg ook opmerkingen dat ik weer op de goede weg was :D ze hebben mijn flubberbubber niet gezien :rolleyes: :)
    minder dat Levi niet heeft doorgeslapen :(
    Idd Kate moet nog 2 en half kilo aankomen voordat zij de autostoel in kan (mc is toch tot 9kg?) maar dan hebben wij het nu voordelig ;)
    Super pics :D

@anno zou hun dan ook niet betalen als de vullingen er telkens uitvalt! want goedkoop is het niet!
    lieve pic! bos haar :D

@missy mooie pics :D
    Ook gecondoleerd met Alex's oma :(

@pisum heel raar dat solicitatie :( jammer voor hun, al ben je te hoog opgeleid je bent wel een gezellig lief mens!

@babystyle gefeliciteerd met jouw neef en zijn vriendin
    ooh ook leuke pics :D

seksleven hier ook weer aandacht aan besteed. En Paul deed ook super deze keer ;) niks deed zeer of gevoelig. maar all-the-way zit er nog niet in :(

@yule videostudio X2 wat is dat?

@dreames is ramon weer fit geworden voor kerst vieren?

lijst was geloof ik 441 en nu 433 :D ik kom er aan ben al halverwege :p (dat is al de lijst na de weekend niet op 0 staat :) dan is het aanpakken om 1e te zijn ;)

@lola vervelend dat zij dan wel en dan weer niet de fles pakt :(
    Hier ook super weer gehad. Srtak blauw lucht en vel zon (dat weer wat minder :)) maar ijs en ijs koud brrrr

@funnyme zou idd de ha bellen. Is zielig al 2 weken ziek zijn :(
    Was gezellig bij freesia's Souders?
    leuk die top 20! :D

op de buik Kate vandaag in oma's box op de buik gehad. 2x 5 a 10 min :) gaat wel goede kant op

Sept mama's 2009 wow! leuk! ga ff spieken voordat de forum dichtgaat :D *pikt emo traan weg :oops: ;)

@ingeltje :) die bericht van jouw lijkt heel erg op die email van jouw :)

@elise1 :) dat is een welkom oops dus ;) is niet gek die vlinders hoor! geniet nu zo van Kate en hoe zij is een heb erg veel zin om te kijken wat zij straks allemaal kan doen en zeggen en hoe zij verder eruit gaat zien *pikt weer traan weg*

@lindaa :confused: :confused: hele kl*te feestdagen zo :( vind het knap dat ij je nog inhoudt! Ik vind het wel jammer dat jouw opa hem nog in bescherming neemt.. kunnen jullie hem niet overhalen om dat niet meer te doen, want die neef van jou... *@&#&^@&#^@& Ik hoop dat jouw opa gauw weer thuis zit en niet meer op de zuurstof hoeft! hele dikke knuffel meis!
    Hoe is het verder met Michelle? weer opgeknapt van 2e rs? wel lekker gegroeid zie ik! :thumup:
    hmm lees nu van die aangifte, hopelijk werpt het vruchten af!

@miranda minder van de zieke kids en zere rug :( beterschap voor de meiden gewenst!

@krisstel hoe is het met jouw rug?

@lola en elise ja ik ben engels en engelsen doen aan kerst :D dus meer kados dan met sint. Wij hebben zowieso dit jaar niet aan sint gedaan. Vraag mij af hoe wij dat straks gaan doen met Kate...

Lees dat het verder gezellige kerstdagen waren.
    Hopelijk zijn alle zieke beebs en alle beebs snel weer beter/in hun ritme na de kerstdagen!
    Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe zwp! hopelijk loopt het wel vlekkeloos en niet zoals toddler toen :( maar gelukkig hebben wij gezellie ;) Ben nu dus helemaal uptodate en ga dus nog even psp'n ;) Paul is onverwachts nu net Szusje en 2 vriendinnen ophalen van disco.. was toch niks aan :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh god ben hier mega ego na bijde 2009 te hebben gekeken. vooral door die la femme bonita banners te zien... hou van jullie en al ons beebs *snik snik snik* gaat té snel * brult ff ook hard mee :oops:

20. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha ja erg he, ik was vanmiddag ook al emo toen ik het topic zag.... :)

Deel Deze Pagina