September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi

heb niet bijgelezen maar zag al wel dat robin weer thuis is, JOEPIE!

haak nu weer een beetje in.
    we zijn goed verwend met kerst dus ga zo ff onze nieuwe printer uitproberen.

vannacht was een hel.
    ik ben tot half 5 bezig geweest, ieder kwartier eruit.
    julia sliep steeds en na een kwartier was het weer huilen.
    uiteindelijk om half 5 is ze in slaap gevallen.
    ik hoop zo dat ze vannacht wel slaapt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. 4days

4days Niet meer actief

Zijn hier trouwens nog meer dames die klassieke migraine hebben? Ik mag geen medicijnen meer slikken vanwege de borstvoeding echt balen... :( Wat doen jullie als je migraine krijgt?

3. Ik heb gelukkig nog nooit last van migraine gehad, maar wat lijkt het me vreselijk om daar last van te hebben :( !

Heb je er vaak last van en moet je dan ook spugen?

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Yeah Robin is weer thuis

5. 4days

4days Niet meer actief

Nee ik moet niet spugen, maar dat is meestal niet bij klassieke migraine dat is net even wat anders als normale migraine. Zal ff vertellen wat ik altijd heb:

Eerst krijg ik vlekken voor mijn ogen, dus dan zie ik nog maar de helft ofzo. Dan gaat alles een beetje verdoofd aanvoelen. Dan ga ik een heel vreemde scherpe geur ruiken, alsof iemand net een paar liter parfum heeft opgespoten wat nog niet vervlogen is. En dan krijg ik het gevoel alsof er een strakke band om mijn hoofd zit. En na een half uur gaan de symptomen weer weg en krijg ik hoofdpijn. Die duurt dan nog anderhalf uur ofzo en trekt dan langzaam weg. Kan wel erna nog dagen in vlagen terug komen, maar niet meer zo erg als eerst.
    Maar gelukkig krijg ik maar 1 keer per maand ofzo migraine.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoihoi,

allemaal de kerst overleefd? :)

@Lindaa: wat een verhaal zeg, heftig hoor. Hopelijk pakt iemand bij een of andere instantie het op en wordt die gast daar weggehaald. Overigens zou het wel kunnen dat je opa op zijn gezicht gevallen is want mensen die alcohol op hebben reageren te laat met handen uitsteken als ze vallen en gebroken kaak en dergelijke is dan ook een berucht letsel. Hopelijk is hij dus niet geslagen, dat zou helemaal vreselijk zijn!

@parr: videostudio pro is net zoiets als PSP maar dan voor videofilmpjes. Zat erbij (heel software pakket) ben er super blij mee! Ik heb namelijk geld gekregen en daarvan ga ik een videocamera kopen zodat we mooie filmpjes van Raven kunnen maken en bewerken.

@ingeltje en elise: onverantwoorde meisjes...! ;) nee hoor, kan gebeuren toch? Maar nu wel ff condooms inslaan he? :) Wij waren al condooms gewend (voor mijn zwangerschap anderhalf jaar gebruikt) dus het was eigenlijk wel logisch dat we die meteen weer gingen gebruiken. Ik vind het zelf niet echt een onderbreking ofzo.

Posi test: ik ook op 31 dec vorig jaar! Ga ik wel ff vieren hoor! Nu mag champagne wel in ieder geval (na alle voedingen, hihi!)

@tweety: oooooh, wat fijn, Robin weer thuis! Nu maar even de kerst inhalen (beetje moeilijk maar toch).

Forum: zou het 's nachts uit de lucht geweest zijn?

Ego:
    Gisteren bij familie geweest (opa jarig 2e kerstdag), en zoals elk jaar was het weer hetzelfde verhaal... Boring.
    Op zich wel leuk om alle ooms/tantes/neefjes/nichtjes te zien maar ik heb gewoon niet zoveel te vertellen dan. Ik hou meer van kleinschalig kerstvieren met een paar mensen en dan knus samen eten of spelletjes doen ofzo.
    Maar goed.
    Wat wel echt heel vervelend was: er werd binnen gerookt. Dat is normaal nooit zo, iedereen gaat altijd buiten staan, maar nu ineens niet? Ik baalde er enorm van en had niet het lef om er iets van te zeggen. Wij kwamen al later en om dan meteen te gaan roepen dat iedereen zijn sigaret uit moet maken... ik wilde geen partypooper zijn. Dus Raven vooral boven op de slaapkamer gelaten. Helaas was ze echt totaal over haar toeren. De laatste dagen was ze zowiezo al niet in haar hum, maar nu was ze echt hysterisch en ontroostbaar. Zo erg heb ik het niet vaak mee gemaakt. Mijn vriend en ik zijn om beurten bij haar gebleven en af en toe opgepakt en getroost en geprobeerd haar in slaap te krijgen. Ik vond het echt zo bizar dat ze zo over de zeik ging. Ik denk achteraf toch van de rook, dat het haar luchtwegen irriteerde ofzo. Iets anders kan ik niet bedenken. Ze is meestal helemaal niet zo moeilijk bij anderen en slaapt vrij makkelijk in haar reiswieg....
    We zijn dus meteen na de borrelhapjes/eten weggegaan want het was zo zielig voor Raven.
    We zeiden tegen elkaar in de auto dat we echt meer grenzen moeten stellen, mijn moeder griste Raven uit de armen van mijn vriend en paradeerde met haar rond langs allemaal vreemde gezichten. Dat zal ook niet geholpen hebben. Toen begon ze namelijk te huilen met echt zo'n zielig lipje en daarna stopte ze dus niet meer...
    Opvallend: we zaten nog niet in de auto of ze heeft de hele weg gezellig gekletst en thuis was ze ook nog een hele tijd wakker en blij en ze sliep heel rustig in 's avonds... Gelukkig!

Dit is dus wel in een notedop waarom ik niet zo'n kerstfan ben. Het valt altijd tegen en ik erger me altijd kapot aan diverse familieleden.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, wat goed dat Emma lekker geslapen heeft zonder inbakerdoek! :D
    Alleen jammer vd fles.. :(

@Lindaa, leuk zo'n gipsblik! En lekker verwend dus! :)
    Wanneer ga jij Michelle der voetje gipsen? Zit enorm te twijfelen wanneer ik t moet doen..
    Heb het al staan sinds de zwangerschap, maar durfde in t begin nog niet te doen omdat ik bang ben te hard te moeten drukken.
    Maar als ik te lang wacht, is de voet alweer zo groot.

@Parr, wat naar dat je zo'n kramp hebt.. :(
    Hopelijk kunnen jullie wel nog saampies naar de bios.
    Mijn hubbie haat de bios.. :(

@Tweety, JIPPIE Robin weer thuis! :D:D

@Funnyme, Zico kletst die hier mee? Dacht bij oktobermama's..

@Anno, jeetje wat zielig dat Julia niet kan slapen..
    Waarom zijn alle babies toch zo ziekies. :(
    Hier ookal 2 weken lang elke nacht drama omdat Mike vol slijm zit.

Zo lekker wezen wandelen en boodschapjes gedaan! Wat een drukte weer zeg in de winkels.. om gek van te worden!
    Gelukkig heeft Mike in de wagen wel nog 2 uurtjes geslapen.
    Nu lekker bankhangen en einde vd middag komen vrienden op visite en eten mee!
    Wanneer gaat forum nu uit de lucht dan?

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja nog een nieuwtje: Raven krijgt een tandje! Op haar onderkaakje zit een duidelijk wit puntje. Ze kwijlde al zo gigantisch de laatste dagen en ze sabbelt de hele tijd op haar handjes... Ik heb Chamodent gekocht (homeopatische druppeltjes) misschien helpt dat tegen de hangerigheid.
    Volgens mij is het nu combi van sprongetje wat eraan komt (in oei ik groei staat dat de HHH periode begint tussen 14 en 17 weken en ze is nu 16 dus dat klopt wel) en tandjes krijgen. Arm schaapie. :(

Ze heeft vandaag ook 3 luiers helemaal volgepoept met groene derrie en witte stukkies erin (sorry voor de details....) dat schijnt ook bij tandjes krijgen te horen.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: oei buikkramp. Zou het van vet eten kunnen komen? Daar kun je kramp in je galblaas van krijgen (rechtsboven onder ribben). Aangezien de kerst meestal niet erg vetvrij is....

Nog een nieuwtje: Raven heeft ontdekt hoe ze moet gillen! Echt hilarisch! Wij liggen elke keer in een deuk om haar.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, kan idd wel inkomen waarom Raven zo overstuur was..
    Lijkt me niet lekker al die rook en als ze lekker bij papa zit en opeens word weggetrokken en allemaal nieuwe gezichten ziet.
    Misschien voor de volgende x even afspreken hoe of wat..
    Mike kan er ook soms slecht tegen allemaal vreemde mensen, hoort na t 3e sprongetje!
    Zijn ze even liever bij papa&mama en worden ze wat eenkennig.
    Wij merken ook aan Mike als er allemaal mensen aan hem hebben lopen sjorren hij ontroostbaar is.
    En als we nu tegenwoordig vragen of ze rustig aan willen doen en gewoon naast ons komen zitten is er niks aan de hand.

11. hihih yule, gillen, zielig he tandjes, en ze moeten er nog zo veel.
    en hier was het gisteren ook weer haffelen met julia.
    in een kwartier had ze bij opa, oma en ome roy gezeten, ik heb ook gezegd dat dat niet meer gebeurd. ik heb bij mijn Souders het lef niet om iets te zeggen want die luisteren niet en krijg ik gezeik, maar volgende keer maar gezeik hoor.
    miss dat ze daarom vannacht ook zo zielig was. ik heb haar op heel de dag alleen vast gehouden om eten te geven, ze miste gewoon mama, hoop ik.

wilde nog iets zeggen en nu weet ik het niet meer.

ohw ja ik had ook posi test op 31 dec.
    moest 1e kerstdag ongi worden maar werd ik dus niet dus een test gedaan, hopend op een kerstcadeau maar dat kregen we niet.
    toen de dag na kerst een test gedaan, weer nega.
    toen op 31 dec met het idee dan bellen we zo ff de HA als het weer nega is maar toen was ie vet positief.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, zo Raven al tandjes! :D
    Daar kunnen ze idd rare poepluiers van krijgen..

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ff spammen:

zo een lol dat ze had :LOL:

@yule, hier ok een giller hoor, maar echt hard doet soms best wel zeer aan de oren.

14. 4days

4days Niet meer actief

Yule -> Balen zeg, dat er binnen werd gerookt! Ik had al van tevoren de hele familie ingelicht dat vooral niemand binnen mocht roken. Als ze wel willen roken gaan wij gewoon niet. Kan best dat dat inderdaad haar luchtwegen heeft geirriteerd. Maar kan ook best dat het alleen van alle nieuwe indrukken was hoor. Vince kan dat ook niet goed hebben, die wordt daar ook huilerig van. En inderdaad, als je dan eenmaal in de auto naar huis zit is het over.

Edit: En het kan natuurlijk ook van het tandje komen. ;) Misschien had ze er wel pijn aan...

15. 4days

4days Niet meer actief

Babystyle -> Hahahaha lief! :D

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb pas 21 januari posi getest..
    Maarja Mike is ook pas van 25 september.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    [​IMG] :whistle: super meis!

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    zo moe is ze dan na 15min emt spiegel te hebben gespeelt :)

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ohjah, ik had 30januari posi test, maar was ok omdat ik zelf enit bewust mee bezig was.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :) grappig verwoording ;) Ik heb al 2x op de wc gezeten en geprobeerd wat in gang te brengen.. helaas :( heb nu thee gekregen van Smoe voor de stoelgang, nu wachten of het gaat helpen. Kan altijd nog wonderolie pakken maar noooooo way niks ervan die vieze troep :) Paul doet nu schappies, en als ik nog zo bent mag niet niet meer naar de bios en blijven we thuis :(

Deel Deze Pagina