September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik ga ook slapen.

weltrusten !

2. Klinkt misschien stom, maar als ik mocht kiezen had ik liever gehad dat Emma de borst weigerde in plaats van de fles. Uit praktisch oogpunt gezien dan, niet uit emotioneel oogpunt...

Emma was dan beter af geweest...

3. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik niet... Maarja ik wil ook zeker 6 maanden 100% bv geven, en ook daarna nog zo lang mogelijk. En dan is het natuurlijk niet zo handig. ;)

4. Dan had ik namelijk altijd nog kunnen kolven. Heb ik bij Jasmijn ook gedaan. Zij weigerde de borst weliswaar niet, maar had een belabberde techniek. Uit een flesje drinken lukte echter wel...

5. 4days

4days Niet meer actief

Pfff maar wat een heidens werk, 100% bv kolven... :)

6. Viel wel mee. Met drie keer kolven per dag had ik genoeg voor alle voedingen. En tijdens het kolven kun je prima forummen of chatten ;) .

Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat dit met een ondernemende dreumes er bij een heel ander verhaal wordt. Ik had me dan ook voorgenomen dat wanneer Emma het drinken aan de borst ook niet helemaal zou snappen, ik deze keer niet zou gaan kolven...

7. Maar om mijn stelling kracht bij te zetten: Jasmijn heb ik dus nooit in bed hoeven leggen met honger, Emma wel... :cry:

8. 4days

4days Niet meer actief

Ja daar heb je wel gelijk in. Een kind dat huilt van de honger is hartverscheurend... :( Wel fijn dat je het in drie keer kon kolven zeg! :eek: De meeste vrouwen krijgen met kolven minder melk dan met gewoon voeden.

9. Gelukkig huilt Emma niet van de honger. Maar ik weet dat ze niet genoeg heeft gehad als ze zich 's nachts meldt voor een voeding. Ze slaapt namelijk al sinds ze twee weken oud is door...

10. Deze zin klinkt eigenlijk ook wel wat dramatischer dan ik bedoelde :oops: . Emma gaat gewoon lekker slapen hoor als ik haar naar bed breng. Na zo'n lange laatste voeding is ze meestal ook flink moe. Maar goed vol zit haar buikje dan dus niet...

Ik ga ook maar eens naar bed, hubbie is bijna klaar op de badkamer...

11. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha nou dat is ook lastig, als ze s'nachts nog eens komen. Ik moest Vince tijdens de ongesteldheid soms echt proberen rustig te krijgen terwijl hij keihard krijste van de honger, terwijl alles op was.... Dat is echt een drama zeg! :confused: Gelukkig heb ik daar nu neuspray door.
    Wel snel, met 2 weken al doorslapen! :D Hier met 7 weken.

Ik ga ook es slapen. Welterusten!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja hoor, kan ik me voorstellen! Dat bedacht ik me ook al!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hej ingeltje jij ook hier

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahaha hey tweetert!

Ja helaas, het doorslapen lukte weer niet :(

Gezellig hoor, nou voel ik me minder 'alleen' :)

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    balen hier slaapt ie wel maar heeft mama wakker gehoest pfff

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oei, dan heb jij meer pech, ik denk dat deze kleine zo weer slaapt en ik ook.

hoewel... hij weigert de borst nogal.... kan ik weer naar beneden zo'n rottig flesje klaarmaken.. bah

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ach ik ga zo wel weer pitten ben blij dat hij gewoon kan door slapen nu is de hoest bui al weer over. hij heeft er steeds ff een van een min of 10 hoesend en dan weer ff stil met veel slijm maar dat spuugd ie niet uit slikt ie weer terug brrr slijm kosten hem van de week ook de kop waarschijnlijk zal blij zijn als het wat over is.

balen dat ie de borst zo weigerd.

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    pfff weet nou niet wat handig is... als ik de fles gewoon niet doe, dan weet ie in ieder geval dat ie gewoon de borst moet pakken, maar dan stuur ik hem nu met honger naar bed en snij ik mezelf in de vingers omdat ie zo weer wakker wordt,

dan toch maar een klein flesje maken. Hoorde hier ergens dat je eigenlijk binnen 8 uur na de papfles niet moet voeden? maarja, wat doe je dan? honger laten lijden? speentje pakt ie niet... kan moeilijk mijn pink achterlaten in zijn bedje

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ga ook maar weer ff een tukkie doen nu ie stil is straks zal i nog wel komen

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ga ook maar weer ff een tukkie doen nu ie stil is straks zal ie nog wel komen

Deel Deze Pagina