oh hij doet het weer, kwam er niet meer op kan me voorstellen dat je geen oog dicht doet... na zo'n gebeurtenis knuffel en hopelijk welterusten
o ik dacht dat je weg was hihi daarom ging ik vanacht ook weer. wat heb je nu gedaan toch gevoed? robin hheft gisteren rond 22.00 uur ook een papfles gekregen wel met minder pap dan normaal omdat ie slechter dronk dan normaal en bang was dat ie hem anders half liet staan en nu zijn vocht hard genoeg nodig heeft. maar om 4 uur kwam ie weer en heb hem toen ook gewoon een flesje gegeven ook als ie de normale papfles krijgt en hij komt krijgt ie een flesje geen volle maar ongeveer 100 en dan is ie weer tevreden en gaat weer ff 2 a 3 uurtjes tukken tot ie uit is geslapen. zo ben geloof ik nu de 1e robin is weer thuis dus we zijn er weer vroeg uit na een onrustig nachtje en nog een kort gesprekje met ingeltje hihi had de laptop naast me bed denk ga ff spieken hihi. nu ff een bakkie thee drinken en een bammetje maken.
Goedemorgen meiden, Het verbaast me dat we nog hier op kunnen. Ik ben vanmorgen wakker gehoest @yule en jekkia: hier lijken de tandjes niet echt op de schieten. Al ruim een maand zie je bij de voorste ondertandjes, duidelijke witte streepjes onder het tandvlees. Ook lijkt Demi wel een waterval en stopt echt alles in haar mond, maar puntjes zijn hier nog niet te voelen. Ik heb af en toe wel het idee dat ze er last van heeft. Misschien dat ze toch nog redelijk diep zitten of heel langzaam doorkomen.
Tjee! We zijn er nog! Tweety, had nog niet gezegd hoe ongelofelijk blij ik ben dat Robin weer thuis is! Nu die vervelende verkoudheid nog Alle meiden met (nog steeds) ziekige kindjes, heel veel sterkte en beterschap! Hier heeft Jill alleen af en toe een droog snotje in haar neus en hoor je haar ademen. Is met wat zoutplossing zo opgelost. Gelukkig heeft papa haar vorige week ook niet aangestoken! Zul je zien, nu ik dit allemaal typ, is ze morgen snipverkouden (pakt hout vast) Bedje, hier ook Jill nog gezellig naast ons in de hangwieg. En na de eerste voeding tussen ons in Dan slaapt ze nog een paar uur door (en wij soms ook). Vanochtend is ze alleen superactief en heppiedepeppie Ze leest nu mee met het forum Tandjes, hier wel meer gekwijl en gekluif. Witte puntjes in de mond kunnen ook talgkliertjes zijn las ik ergens. De muizen liggen hier dood voor de koelkast. Dus moeten vandaag echt boodschappen doen. Gelukkig kan dat hier op zondag
@ Freesia: wat een leuke uitdrukking van die muizen voor de koelkast, die kende ik nog niet. En wat handig dat je bij jullie op zondag boodschappen kan doen! Lijkt me ideaal want is meestal toch een dag van niks doen, terwijl mijn zaterdag altijd vol is gepland en dan MOET ik ook nog boodschappen doen. @ Kaatje: vreemd, ik krijg een foutmelding als ik in ons september mama topic een bericht wil plaatsen...terwijl ik eerder wel berichtjes kon plaatsen in andere rubrieken.... : Gelukkig is Aimar nog helemaal niet verkouden/ziek geweest. (ik klop het meteen even af...) Ja hij niest wel elke dag, al sinds zijn geboorte en heeft af en toe wat harde snotjes in zijn neus (die je trouwens heerlijk kunt zien zitten in dat bolle neusje van hem ) maar verder niks. Beterschap voor alle zieke snotterige kindjes! Tandjes hier nog niks volgens mij...wel wat meer kwijlen en begint dingen in zijn mond te stoppen maar volgens mij niet vanwege tandjes. Vannacht om 4:15 begon Aimar te huilen. 15 minuten laten huilen en toen was meneer écht boos. Dus maar een kleine fles gemaakt. Mijn vriend heeft die gegeven zodat ik weer kon gaan slapen. Mijn vriend is nog een behoorlijke tijd daarna met hem bezig geweest...wat er was is ons een raadsel maar mijn vriend heeft hem op de arm in slaap gewiegd (hij heeft zoveel meer geduld dan ik) en kon hem toen in bed leggen. Nu ligt hij vrolijk in de box te spelen met zijn rammelaar. Ik hoor hem af en toe kletsen en lachen...zo leuk Vandaag verjaardag van mijn mams. Aimar straks even in het pakje hijsen wat ze laatst voor hem gekocht had! Ik hoop tenminste dat het past. @ Missy: ik heb slaapzak maat 70 gekocht. Past nog prima en voor Aimar is het juist beter als de slaapzak niet te groot is ivm het gewend zijn aan het inbakeren. 1 (ongevraagde) tip van mij: ga niet teveel dingen ineens veranderen. Stel je ziet verbetering of juist niet, dan weet je niet precies waaraan het ligt. (zou het door de voeding komen of door het bedje?) Snap je wat ik bedoel? Ik hoor steeds minder geluidjes uit de box komen...Aimar valt bijna in slaap dus tijd om naar bed te gaan
@Ingeltje en Tweety: Als ik geweten had dat jullie ook om half drie 's nachts wakker waren, was ik even komen buurten. Emma kreeg ook dorst rond die tijd... @Ingeltje: Vannacht was ik dus weer blij dat Emma wel goed aan de borst drinkt zo kon ik in bed blijven. Uit je warme nestje moeten om beneden een flesje klaar te maken, is geen aanlokkelijke gedachte... @Tweety: Och arme... jij zit ook al met een hoestend kindje. Ik heb vannacht ook beroerd geslapen vanwege de geluiden die Emma maakte. Zelf werd ze er meestal ook niet wakker van, maar ik dus wel... @Dreames: Jij ook al... @Freesia: Handig hè, die supermarkten die op zondag open zijn ! Hier komt het ook wel eens goed uit om op zaterdag niet te gaan en dan op zondag boodschappen te doen... @Eva: Jouw beeb kan dus ook écht boos worden?! Hier ook een dame die er wat van kan. Het slapen zonder inbakerdoek gaat nog steeds geweldig, trouwens...
zozo het forum doet het nog steeds! Kunnen we nog lkkr kletsen hier. HIer ligt kyani nog lkkr te slapen. Dus ben er zelf maar rustig uitgekropen, dan heb ik nog ff tijd voor mezelf. MOrgen middag heb ik foto's van babyzwemmen voor jullie! Dan zal ik ze evne showen voor jullie! Ohajh is van center parks babyzwemmen, door mijn vriendin gemaakt. Zo nu even de rest van mail kijken en hyves checken heb reacties op me foto's van kyani.
Goedemorgen dames, Het forum doet 't nog steeds @Lola: bedankt voor de oei ik groei link, ik heb me ook aangemeld. Quinten slaapt niet meer bij ons, maar ik duik er wel al vaak voor de laatste voeding in en dan neem ik hem wel voor de gezelligheid bij me in bed. Heerlijk vind ik dat! Na de laatste voeding legt Chris hem dan in zijn eigen bedje. @Roshi: buiten het snotzuigertje kan ik ook niets bedenken, al is de tip van Missy ook goed: het hoofdeinde van het bedje iets omhoog zetten. Hoe gaat het nu? @Elise: fijn dat Gio heeft gepoept! Ik snap dat je liever zou willen dat zijn darmpjes het helemaal zelf doen, maar zo lang dat nog niet het geval is, is lactulose een goed hulpmiddel, toch? @Missy: en, heeft Mike doorgeslapen? Wij geven op een fles van 180/6 Hypoallergene voeding 3 a 3,5 schepjes Nutriton. @Cossy: dus Vince vond die verjaardag niet zo geslaagd? Was hij thuis wel weer rustig? @Ingeltje: jammer dat de borstvoeding terugloopt. @Freesia: leuke uitdrukking dat bij jullie de muizen dood voor de koelkast liggen, hahaha. @Eva: veel plezier op de verjaardag van je moeder! Positest: ik had op 2 januari een positieve test, 1 dag voor NOD. Quinten heeft zich gisteren voor het eerst omgerold zonder hulp! Hij vindt het nu fijn om rechtop te zitten en om op je schoot te staan. Dan moet hij zo hard lachen, is echt té schattig om te zien Sinds vanochtend is hij weer verkouden, maar ik heb meteen neusspray gegeven en met luuf gesmeerd en hij hoest en proest op het moment niet meer gelukkig. Wij gaan straks lekker even naar Maastricht om nog wat spulletjes te kopen en vanavond eten we chinees ofzo, heb ik echt zin in. Prettige dag allemaal!
Ik lees net dat het forum voorlopig nog niet gaat verhuizen. We kunnen dus gewoon nog even door kletsen!
Hey meiden! Ik heb niet bijgelezen maar wilde even zeggen dat wij de kerstdagen goed doorgekomen zijn. Isis is nog steeds ziekjes, snottert erover en zit helemaal vol. Maar vannacht is ze maar 1 keer wakker geweest (de nachtervoor een keer of vijf en de nacht daarvoor minstens tien keer) dus het gaat de goede kant op. Ik ben weg, moet nog opruimen van het kerst vieren hier thuis gister met vrienden en koken voor vanavond vierde kerstdag bij mijn ouders.... Groetjes!
@ Azeb, haha leuk zo'n 3e en 4e kerstdag! Ik ga zo even Aimar's spulletjes inpakken. Ik wil hier rond 11:00 wegrijden want ik om 11:30-11:45 is het weer tijd voor een fles en die geef ik dan bij mijn ouders. Zal je zien dat Aimar net vandaag besluit om door te slapen tot de volgende voeding en ik hem dus wakker moet maken... Enne zwangerschapspagina blijft dus open voorlopig?
Freesie: oei leest Jill al mee? Dan mag ik wel eens opletten wat ik allemaal schrijf Eva die foutmelding kan je negeren je berichtje wordt gewoon geplaatst! Overigens, Kaatje: als je daarna je berichtje wil bewerken dan gaat dat wel zonder foutmelding! Pupke: wat een knapperd, ook al aan de rol die Quint! Van de BV die terugloopt ben ik al een maand/anderhalve maand aan het balen, dus vandaar dat ik er nu redelijk nuchter onder ben...ik kan er niet veel meer aan doen, behalve extra kolven/aanleggen maar dat extra aanleggen wil niet omdat Julian niet extra wil drinken en extra kolven gaat niet als je ook nog moet werken. Ik ga gewoon lekker door met BV geven tot het 'op' is.... een paar keer per dag is voor mij nu ook prima!
Sorry kon het niet laten: foto's gespammed op onze hyves @ Ingeltje: ja heb inmiddels gezien dat de berichtjes wel gewoon geplaatst worden! thanx
@Ingeltje: ik ben blij dat je er zo nuchter in kunt staan! @Azeb: veel plezier vandaag! Ik ga straks even naar de toko, ik ga op 31 dec allemaal Japanse hapjes maken. Mjummie...
@freesia haha muizen dood voor de koelkast vind hem leuk. @azeb jeetje 4e kerst dag haha ben het na 2 al zat zo robin ligt lekker te knorren net lekker de gasten in bad gedaan en nu ligt de 1e in katzwijm. over een uurtje ook de 2e hoop ik hihi. maar dan zal robin wel weer onderhand komen voor de voeding.
@Pupke: Woon je in Maastrcht zelf? Ik heb jarenlang gewerkt in Mestreech, op de Van Hasseltkade en de Tongerseweeeeeg... Knap van Quinten hoor ! @Azeb: Jullie zitten dus ook al met een snotterig kindje! Gelukkig hebben jullie het ergste al achter de rug, lees ik...
@Lola: nee, ik woon in een dorpje vlak bij Maastricht. Is 10 minuutjes rijden met de auto, goed te doen dus (als niet heel zuidelijk Nederland besluit daar vandaag heen te gaan aangezien er dan een mega-file voor Maastricht staat)
Daagdaag dames. hier lekker nachtje gehad. Kate doet de laatste paar dagen voeding van 17u en dan pas 23u en dan pas 5u en dan half 10/10u Gisteren middag beetje gekke dag. Na die stoelgang thee ging het wel beter, minder scherpe kantjes. bengisteren in totaal 3x naar de wc geweest en goed gedaan, geen rac.. maar vandaag nog wel krampjes helemaal onderin Ook een ongeluk dag gehad Wij gingen patatjes bakken, maar de vorige keer na de tijd de vet niet ververst, was nodig. Dus nu moest het wel. Dus voor 5min de frituur aangehad en weer uitgezet. zo was de vet dan vloeibaarder geworden om door de avoerslang te gaan. Ik giet het altijd dan in de lege vetbus. Ik moest al 2x vloeken omdat ik knoeide en toen ineens PLONS! de vet was blijkbaar zo warm al geworden dat er een gat gesmolten was in de bus.. door mijn snelle reactie sprong ik gauw aan de kant en ttrok al een sodemieter mijn sokken uit en onder de douche gesprongen met koud water op mijn voeten. Had alleen vetsmeer op mijn hand gemist dus die kon ik niet meer voldoende afkoelen en heb ik nu vuurrood verbranding op mijn hand. Oh wat een oen was ik dus ](*,) en mijn hele vloer onder de vet Ik heb het zo goed als opgemopt maar moet denk ik een keertje op mijn knieeën ouderwets schrobben. De handdoeken 2x op 60 grade uitgewassen maar die hebben zoeel vet geabsobeerd.. nu draait mijn wasmachine ff leeg op zeep op 95 kook was.. hopen dat de vet nu wel weg is. Later zit ik op de bank met mijn voeten in koud bad. Had net naar de afstandsbediening gereikt om film op pauze te zetten voor koffie zetten en mijn mobiel gaat af. Dus reik ik naar die en valt de afstansbediening van nieuwe tv in voetenbad ](*,) snel eruit gevist en hij doet het gelukkig nog. Paul pakte alle afstandsbedieningen en telefoons f/uit mijn buurt.. ik was zeer gevaarlijk vandaag wat een domme muts ben ik zeg! Ok genoeg ego